Přejít na obsah

1.8T 110kW skubani


mayday

Doporučené příspěvky

Mám 1,8T/110kw,problém nedostatečný výkon v porovnání z dřívějším stavem,navíc dost vysoká spotřeba,dříve město kolem 7,8,venku 6,4 nyní město 10,venku 8,mám najeto 80000km r.v.1999,dal jsem do toho nové svíčky dle výrobce,filtr paliva,vzduchu,nový výfuk mimo kat.Vůz byl ve zn.servisu na diagnost."bez závad"udělali emise "v normě"diagnostika mě stála 1600,-,výsledek žádný,Kontaktoval jsem servisní středisko Ml.Boleslav-Kosmonosy,rada "špatné palivo"což je blbost,tankuju Shell.Můžete někdo poradit nebo nějaký typ.Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A opravdu máš najeto jen 80 000km a je to rok 99 ? :kol-31: Já měl stejný ročník i motor a když jsem to minulý rok prodával měl jsem poctivých 320 000Km!

To že tankuješ Shell ještě neznamená, že je to TOP, ale problém bude asi jinde. Zkoušel někdo mrknout na turbo?

Editováno: , autor: hawkehi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdarec,opravdu k dnešku je najeto 80500 km,auto je skoro jako nové,nemám moc času s tím jezdit,,v práci jezdím od rána do večera takže jen víkendy a dovolená,tato je první závada která se projevila od roku 2001,hned když to bylo nové měnili na tom v Boleslavi převodovku.Teť jsem z toho hotovej,servis Škoda zklamal akorát to stálo nemalé peníze,jejich diagnostika ta tisíce ukazuje přesně to co moje za 3 tisíce.K opravě se staví jako když to dělaj zadarmo.Teť jsem ještě vyměnil  v nádrži benzín a palivový filtr,výsledek žádný,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahojte.. obnovím toto vlakno.... Mal som problem so svojim 1.8T AGU. Strasne cukalo pocas jazdy tak som sa odhodlal na vymenu vahy (bosch). Výmena pomohla.... VCDS neukazuje ziadnu chybu auto uz ide ako tak ale este trha... ako keby nieco bolo so zapalovanim. Lebo ked idem pod plynom tak ako keby nespalilo benzin a striela z vyfuku. Auto by malo byt chipnute. Turbo je klasika K03, ale som tak patral a mam asi vymenene sacie parohy z ineho typu (su zablendovane vystupy a drziak na plynove lanko je dorabane. Neviem ci je neaky rozdiel v priemere vstrekov AGU a Octa RS, ci to nebolo koli tomu lebo tam maju byt vstreky z leona). Vymenil som uz aj neake hadice odvetravania kluky lebo aj to bolo popraskane. Neviete poradit co to trhanie moze sposobit??? Alebo na co sa zamerat vo VCDS-ku?? Popripade ake kanaly nastavit pri logovani.
dakijem ;)
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím pánové. Mám Octavii I 1.8T AGU. Najete 252tkm. Před 1000km, vyměněny rozvody,vyčištěná škrtící klapka, vyměněn řemen příslušenství.. říkám v pohodě. Ale dneska, když jsem se vracel z práce domů. musel jsem k babičce na chalupu, trasa tam i zpět ca 150 km, a když jsem měl možnost tak jsme to pěkně oroštoval a asi ve 4800 ot.min začalo cukatz a dál mě to nechtělo pustit, jak bych mlátil o omezovač. Pak jsme to zkusil taky a opět  to samé. Co to může být? Nemáte tušení? Děkuju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...

tak se přidám se svým problémem

O1 1.8T ARX 4x4 7/2001, 290 000km

při větší zátěži (víc jak cca 3/4 plynu, taky závislé na teplotě motoru, čim teplejší, tim míň plynu stačí, občas (ale málokdy) to neudělá vůbec) při otáčkách 2500-3500 škube, nad 3500 nezrychluje plynule, ale tak nějak houpavě, při míň jak 3/4 plynu tahá nádherně plynule do omezovače

 

- zapalováním to snad nejni, vyzkoušeno několik zapalovacích cívek i svíček

- tlak paliva na volnoběh 2.5bar, při zvýšených otáčkách stoupne na 3bar, měřeno před cca měsícem, nebylo měřeno za jízdy

- hadice a hadičky všechny vpořádku (tj. i ty 2 na odvětrání klikový skříně, co často praskaj)

- BOW jsem zkusmo přepojil tak jak ho má AGU, žádná změna, přepojeno zpět na původní zapojení (tj. N249 je snad OK)

- tlak turba leze až k 2350mbar (podle DP by měl jenom do 2200), od 3000 začíná skutečný tlak klesat, až k 1600mbar při 6000RPM, požadovaný je přitom pořád kolem 2300, když škube tlak turba se nemění, při měření byl atmosférický tlak 980mbar

- vypisuje jenom chybu 17705 - pokles tlaku mezi turbem a škrtící klapkou

 

nějak mi docházej nápady čim by to mohlo bejt. zbejvá mi vpodstatě jenom váha vzduchu (hodnoty na volnoběh byly ok, netušim kolik mají být v zátěži), turbo a palivový čerpadlo (nemam ho jak změřit za jízdy - prozatim)

 

- nesrovnalosti z bloků měřených hodnot proti DP: tlaky turba (skupina 115, blok 3 a 4) až 2350mbar proti 2200, zatížení motoru (skupina 115, blok 2) až 175% proti 150% a okamžitý krouťák (skupina 120, blok 3) 280nm, proti max 260 -> čipnutý, normální nebo jenom nějak zblbnutá ECU co hlásí nesmysly?

- zrychlení na 2 z 47km/h na 100 (50-105 tacho) 5s, když se rozhodne fungovat normálně

 

edit 21.09.2015: dneska jsem se projel s připojenou diagnostikou, a auto ani jednou nezaškubalo  :kol-32:

váha vzduchu na volnoběh 2.3g/s, zátěž rozsvícená světla, max bylo v zátěži při 6500 cca120g/s

regulace klepání trvale na 0 na všech válcích

 

edit 23.09.2015:

zaměřil jsem se na teploměry, teplota nasávaného vzduchu na volnoběh o 20°C vyšší než okolní (venku 13, teploměr hlásil 33), v zátěži teplota lezla přes 55°C... 

 

edit 11.10.2015:

začíná se objevovat problém se studenym startem, na první pokus to už prostě studený nenastartuje. standard je start na 3-4 pokusy + limit zátěže motoru pro cukání se posouvá pořád níž a spotřeba podle PP stoupá -> při nejbližší příležitosti vyzkoušim jiný palivový čerpadlo.

Editováno: , autor: URU
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...
  • o 7 měsíců později...

Zdravím, pár slov ke škubání motoru 1,8T. Začalo mi to v létě velmi sporadicky při akceleraci. Postupem času to bylo čím dál horší, až se nedalo skoro jezdit. Při klidné jízdě ok, při sešlápnutí plynu auto začalo skákat jako koza, předjíždět nemyslitelné, občas problikla kontrolka motoru.

Diagnostika: váha vzduchu, vynechání zapalování, čidlo klepání motoru, příliš bohatá směs, aj. co si už nepamatuji.

Vyměněna váha vzduchu, mírné zlepšení, ale nic dramatického, chyby stále stejné a kontrolka motoru dál problikává či občas svítí, auto škube.

Po přečtení tohoto vlákna vyměněny svíčky NGK PFR 6Q (najeto na nich cca 70 000km) za Bosch F7LTCR (originální náhradní díl 101000051AA), diagnostika bez závad, auto jede jak z praku a zdá se mi že i spotřeba je menší. Předevčírem STK, bez závad.

Pro úplnost: rok výroby 2003, motor AUM, najeto 328 000km, původní spojka, původní brzdové kotouče, původní turbo. Měněna výfuková vačka a zdvihátka v 250000 km, jinak žádná nákladná oprava.

Přeji všem hezké dny, spousty najetých km bez poruch a v neposlední řadě děkuji přispívajícím na tomto vlákně za návod k odstranění poruchy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ja mám tež problem so škubaním. Voľnobeh my kolíše o kolo 900ot. Ale problém je ten že keď idem na 2000 ot, je jedno akou rýchlosťou, tak aj pri najmenšom pohybe plynového pedálu my auto buď spomalí akoby som dal dolu nohu z plynu alebo pedál pod nohou klesne a auto vystrelí dopredu. Robí to len pri studenom motore. Klapku som komplet vyčistil aj nastavil cez vag. Stretol sa už s tým niekto? Rozmýšľal som či nieje zle nastavené lanko. Ako má byť nastavené? Motor je AGU 

Editováno: , autor: R.jakubco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Ahoj všem,  při včerejší jízdě mi vozidlo (v tahu) začalo pocukávat, po napojení na diagnostiku se zobrazily 3 chyby (viz níže). Nevíte někdo co s tím? Zejména co vyměnit či na co se zaměřit? OI, AUM 1.8T 20V. Předem děkuji.

 

18010 - Power supply Terminal 30

              P1602 - 35 -10 - Voltage too Low - Intermittent

16684 - Random\Multiple Cylinder Misfire Detected

              P0300 - 35 - 00 -

16687 - Cylinder 3

              P0303 - 35 - 00 - Misfire Detected.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Ahojte, nevíte čím to může být že když je studený motor tak auto jezdí v pořádku ale třeba po 15 minutové jízdě a pak když jdu třeba do obchodu a vrátím se tak začne auto škubat při akceleraci a je jedno v jakých otáčkách. Auto se začne zase chovat normálně až třeba po 10 minutách jízdy. Svíčky jsem dneska měnil za nové a nepomohlo. Také jsem si všiml že tři svíčky byly od oleje a dočetl jsem se že je to na výměnu těsnění víka což udělám co nejdřív (pokud to nebude nic složitého). Jedná se o 1.8t AGU.
Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dobrý den,

 

Mám škoda octavia 1.8T rok výroby 99. mam stejný problém jak tady ostatní (cukání motoru). cukání se projevuje za tepla ale až zahřátí a ujetí nějakých km cca(10). A to jenom v rozmezí 1900-2100 otáček. A to na převod 3. a 4. Nevíte někdo čím by to mohlo být? 

 

Děkuji za rady 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...