baxa Vloženo 22. Červen 2013 Sdílet Vloženo 22. Červen 2013 Mám 1,8T/110kw,problém nedostatečný výkon v porovnání z dřívějším stavem,navíc dost vysoká spotřeba,dříve město kolem 7,8,venku 6,4 nyní město 10,venku 8,mám najeto 80000km r.v.1999,dal jsem do toho nové svíčky dle výrobce,filtr paliva,vzduchu,nový výfuk mimo kat.Vůz byl ve zn.servisu na diagnost."bez závad"udělali emise "v normě"diagnostika mě stála 1600,-,výsledek žádný,Kontaktoval jsem servisní středisko Ml.Boleslav-Kosmonosy,rada "špatné palivo"což je blbost,tankuju Shell.Můžete někdo poradit nebo nějaký typ.Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hawkehi Vloženo 22. Červen 2013 Sdílet Vloženo 22. Červen 2013 (editace) A opravdu máš najeto jen 80 000km a je to rok 99 ? Já měl stejný ročník i motor a když jsem to minulý rok prodával měl jsem poctivých 320 000Km! To že tankuješ Shell ještě neznamená, že je to TOP, ale problém bude asi jinde. Zkoušel někdo mrknout na turbo? Editováno: 22. Červen 2013, autor: hawkehi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baxa Vloženo 24. Červen 2013 Sdílet Vloženo 24. Červen 2013 zdarec,opravdu k dnešku je najeto 80500 km,auto je skoro jako nové,nemám moc času s tím jezdit,,v práci jezdím od rána do večera takže jen víkendy a dovolená,tato je první závada která se projevila od roku 2001,hned když to bylo nové měnili na tom v Boleslavi převodovku.Teť jsem z toho hotovej,servis Škoda zklamal akorát to stálo nemalé peníze,jejich diagnostika ta tisíce ukazuje přesně to co moje za 3 tisíce.K opravě se staví jako když to dělaj zadarmo.Teť jsem ještě vyměnil v nádrži benzín a palivový filtr,výsledek žádný, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mato394 Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Ahojte.. obnovím toto vlakno.... Mal som problem so svojim 1.8T AGU. Strasne cukalo pocas jazdy tak som sa odhodlal na vymenu vahy (bosch). Výmena pomohla.... VCDS neukazuje ziadnu chybu auto uz ide ako tak ale este trha... ako keby nieco bolo so zapalovanim. Lebo ked idem pod plynom tak ako keby nespalilo benzin a striela z vyfuku. Auto by malo byt chipnute. Turbo je klasika K03, ale som tak patral a mam asi vymenene sacie parohy z ineho typu (su zablendovane vystupy a drziak na plynove lanko je dorabane. Neviem ci je neaky rozdiel v priemere vstrekov AGU a Octa RS, ci to nebolo koli tomu lebo tam maju byt vstreky z leona). Vymenil som uz aj neake hadice odvetravania kluky lebo aj to bolo popraskane. Neviete poradit co to trhanie moze sposobit??? Alebo na co sa zamerat vo VCDS-ku?? Popripade ake kanaly nastavit pri logovani.dakijem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 29. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2013 Když máš podezření na zapalování, tak hledej v zapalování - cívky, nebo ještě spíš zapalovací modul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mato394 Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 no dobre ale ako zistim ze je vadna cievka???? Okrem toho ze budem nezmyselne kupovat nove diely a menit a menit a menit. Nieje neaky sposob ako ju zmerat alebo neaky kanal vo VAG-u? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 18. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2013 Zdravím pánové. Mám Octavii I 1.8T AGU. Najete 252tkm. Před 1000km, vyměněny rozvody,vyčištěná škrtící klapka, vyměněn řemen příslušenství.. říkám v pohodě. Ale dneska, když jsem se vracel z práce domů. musel jsem k babičce na chalupu, trasa tam i zpět ca 150 km, a když jsem měl možnost tak jsme to pěkně oroštoval a asi ve 4800 ot.min začalo cukatz a dál mě to nechtělo pustit, jak bych mlátil o omezovač. Pak jsme to zkusil taky a opět to samé. Co to může být? Nemáte tušení? Děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 31. leden 2014 Sdílet Vloženo 31. leden 2014 Palivové čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
URU Vloženo 20. Září 2015 Sdílet Vloženo 20. Září 2015 (editace) tak se přidám se svým problémem O1 1.8T ARX 4x4 7/2001, 290 000km při větší zátěži (víc jak cca 3/4 plynu, taky závislé na teplotě motoru, čim teplejší, tim míň plynu stačí, občas (ale málokdy) to neudělá vůbec) při otáčkách 2500-3500 škube, nad 3500 nezrychluje plynule, ale tak nějak houpavě, při míň jak 3/4 plynu tahá nádherně plynule do omezovače - zapalováním to snad nejni, vyzkoušeno několik zapalovacích cívek i svíček - tlak paliva na volnoběh 2.5bar, při zvýšených otáčkách stoupne na 3bar, měřeno před cca měsícem, nebylo měřeno za jízdy - hadice a hadičky všechny vpořádku (tj. i ty 2 na odvětrání klikový skříně, co často praskaj) - BOW jsem zkusmo přepojil tak jak ho má AGU, žádná změna, přepojeno zpět na původní zapojení (tj. N249 je snad OK) - tlak turba leze až k 2350mbar (podle DP by měl jenom do 2200), od 3000 začíná skutečný tlak klesat, až k 1600mbar při 6000RPM, požadovaný je přitom pořád kolem 2300, když škube tlak turba se nemění, při měření byl atmosférický tlak 980mbar - vypisuje jenom chybu 17705 - pokles tlaku mezi turbem a škrtící klapkou nějak mi docházej nápady čim by to mohlo bejt. zbejvá mi vpodstatě jenom váha vzduchu (hodnoty na volnoběh byly ok, netušim kolik mají být v zátěži), turbo a palivový čerpadlo (nemam ho jak změřit za jízdy - prozatim) - nesrovnalosti z bloků měřených hodnot proti DP: tlaky turba (skupina 115, blok 3 a 4) až 2350mbar proti 2200, zatížení motoru (skupina 115, blok 2) až 175% proti 150% a okamžitý krouťák (skupina 120, blok 3) 280nm, proti max 260 -> čipnutý, normální nebo jenom nějak zblbnutá ECU co hlásí nesmysly? - zrychlení na 2 z 47km/h na 100 (50-105 tacho) 5s, když se rozhodne fungovat normálně edit 21.09.2015: dneska jsem se projel s připojenou diagnostikou, a auto ani jednou nezaškubalo váha vzduchu na volnoběh 2.3g/s, zátěž rozsvícená světla, max bylo v zátěži při 6500 cca120g/s regulace klepání trvale na 0 na všech válcích edit 23.09.2015: zaměřil jsem se na teploměry, teplota nasávaného vzduchu na volnoběh o 20°C vyšší než okolní (venku 13, teploměr hlásil 33), v zátěži teplota lezla přes 55°C... edit 11.10.2015: začíná se objevovat problém se studenym startem, na první pokus to už prostě studený nenastartuje. standard je start na 3-4 pokusy + limit zátěže motoru pro cukání se posouvá pořád níž a spotřeba podle PP stoupá -> při nejbližší příležitosti vyzkoušim jiný palivový čerpadlo. Editováno: 11. Říjen 2015, autor: URU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
URU Vloženo 29. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2015 sorry za bouble post vypadá to že vyřešeno vyměněno palivový čerpadlo, škubání zmizelo, starty super. motor tahá nádherně plynule od volnoběhu do omezovače, žádný škubání, cukání apod. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
no107064 Vloženo 24. Březen 2017 Sdílet Vloženo 24. Březen 2017 No nevím, příjde mi, že vw prostě neumí udělat dobrej benzínovej motor ... řeším to teďka taky na RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h03 Vloženo 1. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2017 Zdravím, pár slov ke škubání motoru 1,8T. Začalo mi to v létě velmi sporadicky při akceleraci. Postupem času to bylo čím dál horší, až se nedalo skoro jezdit. Při klidné jízdě ok, při sešlápnutí plynu auto začalo skákat jako koza, předjíždět nemyslitelné, občas problikla kontrolka motoru. Diagnostika: váha vzduchu, vynechání zapalování, čidlo klepání motoru, příliš bohatá směs, aj. co si už nepamatuji. Vyměněna váha vzduchu, mírné zlepšení, ale nic dramatického, chyby stále stejné a kontrolka motoru dál problikává či občas svítí, auto škube. Po přečtení tohoto vlákna vyměněny svíčky NGK PFR 6Q (najeto na nich cca 70 000km) za Bosch F7LTCR (originální náhradní díl 101000051AA), diagnostika bez závad, auto jede jak z praku a zdá se mi že i spotřeba je menší. Předevčírem STK, bez závad. Pro úplnost: rok výroby 2003, motor AUM, najeto 328 000km, původní spojka, původní brzdové kotouče, původní turbo. Měněna výfuková vačka a zdvihátka v 250000 km, jinak žádná nákladná oprava. Přeji všem hezké dny, spousty najetých km bez poruch a v neposlední řadě děkuji přispívajícím na tomto vlákně za návod k odstranění poruchy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.jakubco Vloženo 21. leden 2018 Sdílet Vloženo 21. leden 2018 (editace) Ja mám tež problem so škubaním. Voľnobeh my kolíše o kolo 900ot. Ale problém je ten že keď idem na 2000 ot, je jedno akou rýchlosťou, tak aj pri najmenšom pohybe plynového pedálu my auto buď spomalí akoby som dal dolu nohu z plynu alebo pedál pod nohou klesne a auto vystrelí dopredu. Robí to len pri studenom motore. Klapku som komplet vyčistil aj nastavil cez vag. Stretol sa už s tým niekto? Rozmýšľal som či nieje zle nastavené lanko. Ako má byť nastavené? Motor je AGU Editováno: 21. leden 2018, autor: R.jakubco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hammerdin Vloženo 11. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2018 Ahoj všem, při včerejší jízdě mi vozidlo (v tahu) začalo pocukávat, po napojení na diagnostiku se zobrazily 3 chyby (viz níže). Nevíte někdo co s tím? Zejména co vyměnit či na co se zaměřit? OI, AUM 1.8T 20V. Předem děkuji. 18010 - Power supply Terminal 30 P1602 - 35 -10 - Voltage too Low - Intermittent 16684 - Random\Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35 - 00 - 16687 - Cylinder 3 P0303 - 35 - 00 - Misfire Detected. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hammerdin Vloženo 19. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2018 Edit: tak kdyby se někdo trápil se stejnými projevy, jaké jsem popsal výše, tak u mě pomohla výměna svíček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jackki Vloženo 5. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2021 Ahojte, nevíte čím to může být že když je studený motor tak auto jezdí v pořádku ale třeba po 15 minutové jízdě a pak když jdu třeba do obchodu a vrátím se tak začne auto škubat při akceleraci a je jedno v jakých otáčkách. Auto se začne zase chovat normálně až třeba po 10 minutách jízdy. Svíčky jsem dneska měnil za nové a nepomohlo. Také jsem si všiml že tři svíčky byly od oleje a dočetl jsem se že je to na výměnu těsnění víka což udělám co nejdřív (pokud to nebude nic složitého). Jedná se o 1.8t AGU. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lysi Vloženo 25. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2021 Dobrý den, Mám škoda octavia 1.8T rok výroby 99. mam stejný problém jak tady ostatní (cukání motoru). cukání se projevuje za tepla ale až zahřátí a ujetí nějakých km cca(10). A to jenom v rozmezí 1900-2100 otáček. A to na převod 3. a 4. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.