Přejít na obsah

Spotřeba 1.8T 110kw/132kw


hanysek33

Doporučené příspěvky

TomasB - nezlob se na mě, ale ty tomu asi sám věříš, tomu, co tady píšeš. Dej si hadr na hlavu. Normálně bych ti to nepsal, ale prostě nevěřím té tvojí fantastické spotřebě. A těm krásným řečičkám okolo. Chtěl bych vědět, kolik ti je let a kolik toho nalítáš denně a ročně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže:

-parkuju jen s 1 nebo R, pokud parkuju ve svahu a není mráz, tak + ručka. Ale to ten svah musí být větší.

- co se spotřeby týče, tak si dovolím tvrdit, že se docela vyznám :D . Kvalt má smysl pokud dojíždím k něčemu, kde bych musel brzdit nebo když jedu z kopce v koloně, pak kombinuju kvalt s neutrálem podle aktuální potřeby a odhadu tak, abych nemusel brzdit. Vlastně to platí obecně. Na brždění používám pokud možno kvalt, a to podle situace od 2-5 st. Když někam dojíždím, pak postupně bez plynu zařazuju směrem dolů podle aktuální rychlosti a podle toho jak moc chci brzdit. Z kopce pokud možno využívám co nejvíce potenciální energii a není li to nutné, tak rychlost nepoužívám. Podle situace někdy ale taky jedu pod plynem, ale to je spíše o citu, těžko se to vysvětluje.

Prostě nejde jednoznačně říct, je lepší to nebo ono, záleží vždy na konkrétní situaci.

Třeba trasu do a z práce znám tak dobře, že nemusím čučet na tachec, nemusím přemejšlet a pokud mě nikdo nebrzdí, tak dokážu jet téměř bez brždění s průměrnou rychlostí přes 70km/h a spotřebou pod 3,5/100. Včera cesta domů 3,6/100, prům rychl. 76km/h, trasa 71km.

Dneska domů 9,6/100, prům rychlost 74km/h, ale motůrek 1,8T a dostával sodu. Ale velmi hustý provoz a jen jednou jsem to mohl rozpálit ke 210km/h. Bylo to spíše předjetí něčeho pod plným kotlem kolem nebo spíše nad 5000ot, a pak zase 40-60km/h v koloně než se udělal prostor pro další předjetí. Taky nějaký stání v koloně. Motor většinu času v dost vysokých otáčkách. :D

Pod toto bych se mohl podepsat. Ono to neni jen o spotrebe.

To Berry: Kdy jsi musel menit predni desticky?

HM 1,6 / 74

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TomasB - nezlob se na mě, ale ty tomu asi sám věříš, tomu, co tady píšeš. Dej si hadr na hlavu. Normálně bych ti to nepsal, ale prostě nevěřím té tvojí fantastické spotřebě. A těm krásným řečičkám okolo. Chtěl bych vědět, kolik ti je let a kolik toho nalítáš denně a ročně.

Jestli náhodou nenacouvám víc než ty najezdíš. Unavuje mně se furt s někým dohadovat o spotřebě. Seru na to, je mi to srdečně u prdele co si myslíš. Já vím svoje, ty víš svoje, tak si každej nechme to svoje.

Ptal jsi se kolik najedu, tedy 40-50tkm ročně, denní minimum je 150km. A co se věku týče, tak už rozhodně nejsem žádnej cucák, což bych u tebe naopak věřil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muj rekord s 1,8T 132kW je 6,2 .. cesta Benesov - Jablonec (cca 140km) ! :-) S kazdym autem de jet usporne ;-) , ale me to proste nikdy neda !

Editováno: , autor: plasmo
Necituj předchozí příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar ! No jinak ja mam pravdive dlouhodobou 8,9l/100km :-) Tech 6.2 sem udelal kdyz sem si vezl auto domu a jel sem pomaloucku opatrne :-) Jinak okolo 7mi na dalku pri respektovani predpisu je realnych. wink.gif

Editováno: , autor: plasmo
Necituj předchozí příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec, tak já jsem nezkoušel jezdit za co nejmíň, ale při běžném ježdění (dálnice a lepší silnice s klimou atd.) jsem měl nějak 7,4. Jinak dlouhodobou průměrku mám asi 9,2 (je v tom Praha). Delší cesty s jízdou většinově po dálnici mám v rozmezí 7,6 a 8, 2 což je myslím slušný (jezdím svižně) cool.gif

Editováno: , autor: plasmo
Necituj předchozí příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TomasB - nezlob se na mě, ale ty tomu asi sám věříš, tomu, co tady píšeš. Dej si hadr na hlavu. Normálně bych ti to nepsal, ale prostě nevěřím té tvojí fantastické spotřebě. A těm krásným řečičkám okolo. Chtěl bych vědět, kolik ti je let a kolik toho nalítáš denně a ročně.

Jestli náhodou nenacouvám víc než ty najezdíš. Unavuje mně se furt s někým dohadovat o spotřebě. Seru na to, je mi to srdečně u prdele co si myslíš. Já vím svoje, ty víš svoje, tak si každej nechme to svoje.

Ptal jsi se kolik najedu, tedy 40-50tkm ročně, denní minimum je 150km. A co se věku týče, tak už rozhodně nejsem žádnej cucák, což bych u tebe naopak věřil.

jenom otazecka, to jezdis za 3,5 s 1,8T ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, já standartně s 1,8T jezdím na dlouhý tratě okolo 7,8. Když trošku dráždím koníky, tak okolo 10. Nejmíň jsem měl tuším 5,6 , ale to byla hodně pohodová jízda Brno - Jičín. Defacto jsem jen šimral plyn. No a taky není problém třeba 25, když se vyjede někde na plácek blbnout.

Největší dosažená okamžitá nějakejch 72.

Hlavně mně zas někdo kamenujte, na to fakt čekám :p

Jak píše Marťas, je to pro zajímavost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TomasB - nezlob se na mě, ale ty tomu asi sám věříš, tomu, co tady píšeš. Dej si hadr na hlavu. Normálně bych ti to nepsal, ale prostě nevěřím té tvojí fantastické spotřebě. A těm krásným řečičkám okolo. Chtěl bych vědět, kolik ti je let a kolik toho nalítáš denně a ročně.

Jestli náhodou nenacouvám víc než ty najezdíš. Unavuje mně se furt s někým dohadovat o spotřebě. Seru na to, je mi to srdečně u prdele co si myslíš. Já vím svoje, ty víš svoje, tak si každej nechme to svoje.

Ptal jsi se kolik najedu, tedy 40-50tkm ročně, denní minimum je 150km. A co se věku týče, tak už rozhodně nejsem žádnej cucák, což bych u tebe naopak věřil.

jenom otazecka, to jezdis za 3,5 s 1,8T ?

Prdlajs, přečti si to pořádně. Za 3,5 s TDi. Přes léto mám kombinovanou +/-4 l. V tom co jsem psal bylo o dvou různejch motorech. TDI moje, 1,8T služební. Teď ještě 1,8i a tam to je zatím +/-10, ale LPG. A zdá se, že je jedno jak se s tím jezdí, prostě ta spotřeba mi tak vychází ať jedu pozvolna nebo svižně. Nějak mi to hlava nebere, ale vychází to tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám kombajn 2,0 85kW. Lehká noha okolo 100-110 km/h - počítač ukazuje spotřebu okolo 6-6,5 litránků. Dlouhodobou spotřebu ukazuje 8,5. Jsem spokojen, trošku jsem měl ze spotřeby strach. Jinak když jedu kladku po dálnici, tak to papká 12. Ale to jedu z Plzně do Prahy na Barrandov 95 kilásků na půl hoďky. Tak ať si zařehká :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už jsme u těch přežitků. Při parkování zatahujete ručku nebo máte zařazenou jendičku a nebo obojí????

S Fóbií jsem parkoval bez ručky vždy R/1 proti svahu, ale u Octy mám Construct .. tedy je to jasné.

Zima nezima, ještě nebyl problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neutral vzdycky vyhazoval deda z kopce a kdyz si na tu jizdu vzpomenu, je mi z toho blivno, protoze on do toho jeste chcipal motor(jedno ho blbe nahodil a roztrhnul si vejfuk). osobne neutral skoro nepouzivam, protoze mi to prijde divny, spotreba je uplne stejna a jestli dojedu na nadrz o 50km vic nebo min, uz je fuk, protoze pak staci parkrat slapnout k podlaze a veskera snaha je fuc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už mám chipnuto!!! Je to nádherne jak to jede.

U sportmotoru bych se trochu bál toho až příliš velkého krouťáku.. Má to zhruba 300Nm, že ? A to už je docela dost velký nárůst, otázka co na to spojka a nejen ona. <_<

Až zítra půjdu do garaže tak se te spojky zeptám!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...