sutam Vloženo 12. leden 2011 Sdílet Vloženo 12. leden 2011 (editace) No jo, pouzivam label z Octavie, tak jsem uz zblblej. Jasne, 1R0. To osvetleni bych rad vyresil, ale jednotku obetovat nechci (i kdyz se toho zniceni moc nebojim...). Mozna se potupne budu muset zeptat kamarada ve skodovce. musi ten motor byt TSI? Editováno: 12. leden 2011, autor: sutam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 12. leden 2011 Sdílet Vloženo 12. leden 2011 bože toto je materiál tady se bavíme o jednotce komfortu sekce motor je trochu jinde BTW: necituj poslední příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 12. leden 2011 Sdílet Vloženo 12. leden 2011 (editace) Tak na ty světla zatím kašlu, budu experimentovat s "bezpečnými" možnostmi a pak se v nejhorším srabácky zeptám toho kamaráda. Ale možná to ani on nebude vědět. Možná to ani nejde, ale vím jistě, že jsem tu od někoho četl, že to tak chtěl, tak zajel do autorizovaného servisu (Slovensko) a tam mu to hned a zadarmo aktivovali, takže nějaký přepis EEPROM to nebude... Do toho by se autorizovaný servis nepouštěl... A u Octavií to jde také, já na to prostě přijdu. Ale vytvořili jsme pěkný label, pochvalme si to, jak jsme šikovní, už bych ho taky mohl vyzkoušet v praxi, ještě jsem od té doby nebyl v autě. Tak ještě pár malých kosmetických úprav a zatím poslední amatérský "label" pro naše jednotky 6R7 937 087 F je tu... pro testovací účely... však to znáte... Editováno: 15. leden 2011, autor: samurai Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 tak opět drobné doplnění označeno dop 13/01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 15. leden 2011 Sdílet Vloženo 15. leden 2011 (editace) Doplnění doplněno! Pro jistotu EDIT: Zase, jako minule - soubor pouze pro testovací účely, není oficiální. Před změněním čehokoliv si zapište, jak to bylo předtím, nejlépe si někam zkopírujte původní kódování! 6R7-937-087-F.zip Editováno: 16. leden 2011, autor: samurai 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 16. leden 2011 Sdílet Vloženo 16. leden 2011 chlapi ja sa do toho moc nevyznam..,co je v tych suboroch co tu zvyknete davat??....dik za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 16. leden 2011 Sdílet Vloženo 16. leden 2011 (editace) chilike: ajéééé dáváme se labelový soubor, který jde načíst v LCODE (long coding calculator) ten ti koduje výbavu auta v BCM takže ti stačí v podstatě HEX-CAN cabel a verze 805 a vyžší zatím není label ani v aktuální verzi 10.6.3 a ti co mají klon kabel (908) jako já určitě nebudou vyhazovat peníze za aktuální verze kabelu když by jim to stejně nepomohlo Editováno: 16. leden 2011, autor: KoNG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 16. leden 2011 Sdílet Vloženo 16. leden 2011 aha ..a to nic nemoste tymito zmenami poskodit??:.neda sa stratit zaruka atd?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 16. leden 2011 Sdílet Vloženo 16. leden 2011 Změnou kódování by se nic poškodit nemělo, maximálně se ti stane jako mně, při testování, že jsem někde něco zaškrtal a pak mi svítila kontrolka prasknuté žárovky a já netušil, kde jsem co změnil. Od té doby - vždy si zapsat vše co se mění, pak se to dá vždycky lehce vrátit do původního stavu a vše je jak z fabriky. Měl jsem auto v záruce na servisu, měl jsem dodělaný staging (ručičky vyletí po zapnutí elektriky) a zobrazení rychlosti tempomatu na maxidotu a samozřejmě nikdo nic neřekl. Vše co se tu nastavuje jsou pouze možnosti, které má už jednotka, kterou máme v autě, v sobě, jen se aktivují, nebo deaktivují... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 16. leden 2011 Sdílet Vloženo 16. leden 2011 a to preco uz od vyroby niesu aktivovanie tie veci...napr rychlost toho tempomatu..celkom zaujimava featura...inac kolko stoji ten kabel...a ten program s ktr by sa to dalo urobit??..)..program predpokladam z netu sa da staihnut )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 16. leden 2011 Sdílet Vloženo 16. leden 2011 (editace) program stáhneš ale bez kabelu ti je k ničemu ! BTW: pokud si někdo nechá přehrát FW v jednotce motoru k vůli špatným startům přijde o funkci pamět tempomatu tak jako já Jinak se vraťme k tématu tohle se dá najít jinde tyto informace! Editováno: 16. leden 2011, autor: KoNG 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dasek82 Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 Ahoj musim vas pochvalit za tuto pracicku ste fakt sikovny presne tyhle labely sem hledal jen tak dal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rmaudio Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 chilike: ajéééé dáváme se labelový soubor, který jde načíst v LCODE (long coding calculator) ten ti koduje výbavu auta v BCM takže ti stačí v podstatě HEX-CAN cabel a verze 805 a vyžší zatím není label ani v aktuální verzi 10.6.3 a ti co mají klon kabel (908) jako já určitě nebudou vyhazovat peníze za aktuální verze kabelu když by jim to stejně nepomohlo kde najdem ten long code ? vo vagcom 8 ? dam si vybrat jednotku a potom komfortni jednotku ? lebo tam sa cez ten kabel nedostanem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 (editace) myslel jsem, že uživatelé si nejdříve zjistít základy VAG-COMu jinde než vlezou do příspěvku, kde se baví o kódvání určité jednotky!! Tlačítko hledat tady na fóru funguje korektně ? minimálně už musí mít člověk nějaké ponětí o tom co se tady píše. nestihám se fakt divit a upřimně to vzdávám. Minimálně návod z VAG-COMu si může přečíst každý http://www.ross-tech...10-6-manual.pdf BTW: Může to tu admin promazat a nechat pouze příspěvky které se týkají tématu pro přehlednost ? Díky Editováno: 25. leden 2011, autor: KoNG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 31. leden 2011 Sdílet Vloženo 31. leden 2011 (editace) dneska jsem vyměnil ledky a zkoušel deaktivovat upozornění které mimochodem probíhá pouze rožnutím žárovičky na MFA takže vcelku oničem (žádný zvuk, žádný nápis na maxiku) jinak se mi deaktivace nedařila, což svědčí o tom že label je opravdu testovací a ne zcela správný Editováno: 31. leden 2011, autor: KoNG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 4. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2011 Takže vlastně trojblik. A pak je ještě možnost nastavit kolikrát má bliknout, dle návodu který jsi psal. Super. Ta deaktivace kontroly osvětlení je dobrá věc, i když se to tak nezdá, ale pokud někdo instaluje diody místo žárovek, tak mu to ušetří nervy. To je ten problém, že právě nevím, jestli jsem zkoušel v Byte 12 nebo 23, každopádně jsem docílil toho, že denní světla svítila, k tomu i zadní světla, ale pořád se mi tam "cpaly" i přední parkovačky, což je nesmysl... pohrabu se v tom a vytvoříme bezchybný label pro naši jednotku a budeme slavní. OK, ty budeš. Kódovať môžeš koľko chceš a predné parkovačky ti budú stále svietiť spolu so zadnými svetlami, lebo sú vzájomne prepojené. Tak jedine pridať relé, ktoré pri dennom svietení odpojí predné parkovačky. Dažďový a svetelný senzor by sa mi páčili, rovnako aj stmievacie zrkadlo, ale ako tam ten senzor pripevniť? To je hlavná otázka? Fabia má okolo zrkadla tie čierne bodky a pôvodný držiak je prilepený na veľkom čiernom kruhu. A obávam sa, že to asi nepôjde len ttak ľahko a bez poškodenia skla odstrániť a nalepiť tam "záhradku" pre dažďový a svetelný senzor. Ja mám vstupy a výstupy z BCM perfektne zmapované, ale mám obavy z kódovania. Vymieňam totiž fabrickú BCM 6R7 937 087 F za 6R0 937 088 B, ktorá je aj v Pole. Tak som fakt zvedavý, či sa mi ju podarí nejako normálne nakódovať. Počítam, že preklopiť kódovanie z tej súčasnej nebude stačiť. Taktiež netuším, ako nakódujem DO v kľúčoch. A napokon nemám ani potuchy, či budiaci výstup alternátora bude aj na 6R0 funkčný, alebo nie. Ale to čoskoro zistím, dnes mi nová BCM dorazila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 No to s těma parkovačkama je asi jak píšeš, ale prostě někdo tu na fóru psal, že mu u nové Fabie v servisu (na Slovensku) nastavili, aby svítilo denní svícení vepředu a zadní světla. No jo, asi nesmím všemu věřit, na druhou stranu proč by lhal? No nic, už po tom nepátrám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 a není náhodou uchycení na skle stejný v rámci koncernu ? diamant: proč jdeš do takové výměny není vnitřek jednotek stejný ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 5. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 (editace) No to s těma parkovačkama je asi jak píšeš, ale prostě někdo tu na fóru psal, že mu u nové Fabie v servisu (na Slovensku) nastavili, aby svítilo denní svícení vepředu a zadní světla. No jo, asi nesmím všemu věřit, na druhou stranu proč by lhal? No nic, už po tom nepátrám... Neviem, aký by na to mal dôvod, aby klamal, ale čisto SW cestou to proste nejde, lebo u bežných FII FL je z BCM jediný výstup a je na neho napojená predná parkovačka, zadné obrysové svetlo a príslušná žiarovka osvetlenia značky vzadu. Pre istotu som si to ešte raz v schéme skontroloval. a není náhodou uchycení na skle stejný v rámci koncernu ? diamant: proč jdeš do takové výměny není vnitřek jednotek stejný ? To uchytenie zrkadla je aj nie je rovnaké. Uchytenie závisí od toho, ako stierajú stierače (napr. niektoré Seaty, Golf Plus majú dažďový senzor mimo úchytu zrkadla). Ale ostatné modely s normálnymi stieračmi by mali mať nejaké koncernové uchytenie zrkadla. Problém je v tom, že to uchytenie je iné ak je inštalované klasické "blbé" zrkadlo a iné ak je zrkadlo s dažďovým a svetelným senzorom. Takže kým obyčajné zrkadlo má držiak na skle prilepený v tvare kruhu s priemerom cca 3 cm, tak pre dažďový senzor sa lepí na sklo taká štvorcová záhradka a senzor sa vkladá do stredu tej záhradky a musí mať nad sebou číre sklo. Takže aj keby sa niekomu podarilo zohnať tú záhradku z nejakého rozbitého skla (z OII napr.), tak ešte je tu stále otázka, či by dokázali ten pôvodný krúžok v autoskle zo skla odstrániť tak, aby pod ním ostalo číre neporušené a priehľadné sklo. Počítam, že nalepiť by to už vedeli dostatočne pevne. Nie, vnútro nie je rovnaké, niektoré vstupy a výstupy sú inak zapojené, ale najzásadnejším rozdielom je, že bežné Fabie nemajú samostatnú gateway, ale je integrovaná priamo v BCM. Editováno: 5. Únor 2011, autor: Diamant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 Vycházel jsem z tohoto: http://forum.skodahome.cz/topic/95470-day-light/page__view__findpost__p__1431034 Vypadá tedy, že to jde... Nebo že by lež? Proč? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 6. Únor 2011 Sdílet Vloženo 6. Únor 2011 (editace) já když jsem byl v servise tak na VAS18 technik tu volbu měl aby svítili i zadní světla ale neptal jsem se jestli by svítili i přední potkávačky BTW: Diamant: co získáš výměnou jednotky respektive co umí 088 navíc oproti 87F ? dík Editováno: 7. Únor 2011, autor: KoNG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 (editace) tak jsem zase něco doplnil a vymazal nesrovnalosti jinak pro mě je záhadou že mi funguje kontrola žádovek, když ji nemám samostatně aktivovanou ale určitě to budu mít nakodované v byte 18 který má hodnotu 41 jakou máte hodnotu ? Editováno: 8. Únor 2011, autor: KoNG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 8. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 V zásade okrem podpory pre Greenline (iný manažment dobíjania a podpora start-stop systému) neponúka 088 oproti 087 nič naviac. Naopak, 088 má menej funkcií, nakoľko 088 neobsahuje v sebe gateway. A práve o to mi išlo, aby som sa gateway zbavil a mal ju samostatne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 tak to jo akorát nevím k čemu je dobré mít GATEWAY samostatně ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 15. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 Asi jedine na to, aby si mohol v gateway povoliť nejakú inú RJ (napr. TV tuner), ktorú tá gateway integrovaná v BCM nevie. Tá integrovaná je dosť osekaná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.