Přejít na obsah

Kódovanie BCM u faceliftu


Diamant

Doporučené příspěvky

No jo, pouzivam label z Octavie, tak jsem uz zblblej. :) Jasne, 1R0. To osvetleni bych rad vyresil, ale jednotku obetovat nechci (i kdyz se toho zniceni moc nebojim...). Mozna se potupne budu muset zeptat kamarada ve skodovce. :(

musi ten motor byt TSI?

Editováno: , autor: sutam
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na ty světla zatím kašlu, budu experimentovat s "bezpečnými" možnostmi a pak se v nejhorším srabácky zeptám toho kamaráda. Ale možná to ani on nebude vědět. Možná to ani nejde, ale vím jistě, že jsem tu od někoho četl, že to tak chtěl, tak zajel do autorizovaného servisu (Slovensko) a tam mu to hned a zadarmo aktivovali, takže nějaký přepis EEPROM to nebude... Do toho by se autorizovaný servis nepouštěl... A u Octavií to jde také, já na to prostě přijdu. :)

Ale vytvořili jsme pěkný label, pochvalme si to, jak jsme šikovní, už bych ho taky mohl vyzkoušet v praxi, ještě jsem od té doby nebyl v autě. :D

Tak ještě pár malých kosmetických úprav a zatím poslední amatérský "label" pro naše jednotky 6R7 937 087 F je tu... pro testovací účely... však to znáte... :)

Editováno: , autor: samurai
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chilike: ajéééé dáváme se labelový soubor, který jde načíst v LCODE (long coding calculator) ten ti koduje výbavu auta v BCM takže ti stačí v podstatě HEX-CAN cabel a verze 805 a vyžší zatím není label ani v aktuální verzi 10.6.3 a ti co mají klon kabel (908) jako já určitě nebudou vyhazovat peníze za aktuální verze kabelu když by jim to stejně nepomohlo :smich:

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Změnou kódování by se nic poškodit nemělo, maximálně se ti stane jako mně, při testování, že jsem někde něco zaškrtal a pak mi svítila kontrolka prasknuté žárovky a já netušil, kde jsem co změnil. Od té doby - vždy si zapsat vše co se mění, pak se to dá vždycky lehce vrátit do původního stavu a vše je jak z fabriky. :)

Měl jsem auto v záruce na servisu, měl jsem dodělaný staging (ručičky vyletí po zapnutí elektriky) a zobrazení rychlosti tempomatu na maxidotu a samozřejmě nikdo nic neřekl. :) Vše co se tu nastavuje jsou pouze možnosti, které má už jednotka, kterou máme v autě, v sobě, jen se aktivují, nebo deaktivují...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

program stáhneš ale bez kabelu ti je k ničemu !

BTW: pokud si někdo nechá přehrát FW v jednotce motoru k vůli špatným startům přijde o funkci pamět tempomatu :kuk: tak jako já :aggressive:

Jinak se vraťme k tématu tohle se dá najít jinde tyto informace!

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

chilike: ajéééé dáváme se labelový soubor, který jde načíst v LCODE (long coding calculator) ten ti koduje výbavu auta v BCM takže ti stačí v podstatě HEX-CAN cabel a verze 805 a vyžší zatím není label ani v aktuální verzi 10.6.3 a ti co mají klon kabel (908) jako já určitě nebudou vyhazovat peníze za aktuální verze kabelu když by jim to stejně nepomohlo :smich:

kde najdem ten long code ? vo vagcom 8 ? dam si vybrat jednotku a potom komfortni jednotku ? lebo tam sa cez ten kabel nedostanem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslel jsem, že uživatelé si nejdříve zjistít základy VAG-COMu jinde než vlezou do příspěvku, kde se baví o kódvání určité jednotky!! Tlačítko hledat tady na fóru funguje korektně ?

minimálně už musí mít člověk nějaké ponětí o tom co se tady píše. nestihám se fakt divit a upřimně to vzdávám. Minimálně návod z VAG-COMu si může přečíst každý http://www.ross-tech...10-6-manual.pdf

BTW: Může to tu admin promazat a nechat pouze příspěvky které se týkají tématu pro přehlednost ? Díky

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dneska jsem vyměnil ledky a zkoušel deaktivovat upozornění které mimochodem probíhá pouze rožnutím žárovičky na MFA takže vcelku oničem :) (žádný zvuk, žádný nápis na maxiku)

jinak se mi deaktivace nedařila, což svědčí o tom že label je opravdu testovací a ne zcela správný :)

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže vlastně trojblik. A pak je ještě možnost nastavit kolikrát má bliknout, dle návodu který jsi psal. Super. :)

Ta deaktivace kontroly osvětlení je dobrá věc, i když se to tak nezdá, ale pokud někdo instaluje diody místo žárovek, tak mu to ušetří nervy. :D

To je ten problém, že právě nevím, jestli jsem zkoušel v Byte 12 nebo 23, každopádně jsem docílil toho, že denní světla svítila, k tomu i zadní světla, ale pořád se mi tam "cpaly" i přední parkovačky, což je nesmysl... pohrabu se v tom a vytvoříme bezchybný label pro naši jednotku a budeme slavní. OK, ty budeš. :D

Kódovať môžeš koľko chceš a predné parkovačky ti budú stále svietiť spolu so zadnými svetlami, lebo sú vzájomne prepojené. Tak jedine pridať relé, ktoré pri dennom svietení odpojí predné parkovačky.

Dažďový a svetelný senzor by sa mi páčili, rovnako aj stmievacie zrkadlo, ale ako tam ten senzor pripevniť? To je hlavná otázka? Fabia má okolo zrkadla tie čierne bodky a pôvodný držiak je prilepený na veľkom čiernom kruhu. A obávam sa, že to asi nepôjde len ttak ľahko a bez poškodenia skla odstrániť a nalepiť tam "záhradku" pre dažďový a svetelný senzor.

Ja mám vstupy a výstupy z BCM perfektne zmapované, ale mám obavy z kódovania. Vymieňam totiž fabrickú BCM 6R7 937 087 F za 6R0 937 088 B, ktorá je aj v Pole. Tak som fakt zvedavý, či sa mi ju podarí nejako normálne nakódovať. Počítam, že preklopiť kódovanie z tej súčasnej nebude stačiť. Taktiež netuším, ako nakódujem DO v kľúčoch. A napokon nemám ani potuchy, či budiaci výstup alternátora bude aj na 6R0 funkčný, alebo nie. Ale to čoskoro zistím, dnes mi nová BCM dorazila.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to s těma parkovačkama je asi jak píšeš, ale prostě někdo tu na fóru psal, že mu u nové Fabie v servisu (na Slovensku) nastavili, aby svítilo denní svícení vepředu a zadní světla. No jo, asi nesmím všemu věřit, na druhou stranu proč by lhal? No nic, už po tom nepátrám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to s těma parkovačkama je asi jak píšeš, ale prostě někdo tu na fóru psal, že mu u nové Fabie v servisu (na Slovensku) nastavili, aby svítilo denní svícení vepředu a zadní světla. No jo, asi nesmím všemu věřit, na druhou stranu proč by lhal? No nic, už po tom nepátrám...

Neviem, aký by na to mal dôvod, aby klamal, ale čisto SW cestou to proste nejde, lebo u bežných FII FL je z BCM jediný výstup a je na neho napojená predná parkovačka, zadné obrysové svetlo a príslušná žiarovka osvetlenia značky vzadu. Pre istotu som si to ešte raz v schéme skontroloval.

a není náhodou uchycení na skle stejný v rámci koncernu ?

diamant: proč jdeš do takové výměny není vnitřek jednotek stejný ?

To uchytenie zrkadla je aj nie je rovnaké. Uchytenie závisí od toho, ako stierajú stierače (napr. niektoré Seaty, Golf Plus majú dažďový senzor mimo úchytu zrkadla). Ale ostatné modely s normálnymi stieračmi by mali mať nejaké koncernové uchytenie zrkadla. Problém je v tom, že to uchytenie je iné ak je inštalované klasické "blbé" zrkadlo a iné ak je zrkadlo s dažďovým a svetelným senzorom. Takže kým obyčajné zrkadlo má držiak na skle prilepený v tvare kruhu s priemerom cca 3 cm, tak pre dažďový senzor sa lepí na sklo taká štvorcová záhradka a senzor sa vkladá do stredu tej záhradky a musí mať nad sebou číre sklo. Takže aj keby sa niekomu podarilo zohnať tú záhradku z nejakého rozbitého skla (z OII napr.), tak ešte je tu stále otázka, či by dokázali ten pôvodný krúžok v autoskle zo skla odstrániť tak, aby pod ním ostalo číre neporušené a priehľadné sklo. Počítam, že nalepiť by to už vedeli dostatočne pevne.

Nie, vnútro nie je rovnaké, niektoré vstupy a výstupy sú inak zapojené, ale najzásadnejším rozdielom je, že bežné Fabie nemajú samostatnú gateway, ale je integrovaná priamo v BCM.

Editováno: , autor: Diamant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já když jsem byl v servise tak na VAS18 technik tu volbu měl aby svítili i zadní světla ale neptal jsem se jestli by svítili i přední potkávačky

BTW: Diamant: co získáš výměnou jednotky respektive co umí 088 navíc oproti 87F ? dík

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem zase něco doplnil a vymazal nesrovnalosti :)

jinak pro mě je záhadou že mi funguje kontrola žádovek, když ji nemám samostatně aktivovanou ale určitě to budu mít nakodované v byte 18 který má hodnotu 41 jakou máte hodnotu ?

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V zásade okrem podpory pre Greenline (iný manažment dobíjania a podpora start-stop systému) neponúka 088 oproti 087 nič naviac. Naopak, 088 má menej funkcií, nakoľko 088 neobsahuje v sebe gateway. A práve o to mi išlo, aby som sa gateway zbavil a mal ju samostatne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...