Přejít na obsah

Kódovanie BCM u faceliftu


Diamant

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

dík , pokud tam jsou jak je přemístit do XXXX 10.6  ? pls, copy to nejde , tedy jdem ale XXXX je nevidí , resp nic nového nepřibyde :(

 

dik za pomoc

 

nevím kde muže být problem , z blikáním , mně to fungovalo na F1 , tedka i na  rapidu z 10.6 chinanem :)

jen mně napadá , zadate hodnoty ,uložíte je , a pak co vypnete zapalovaní na 30 sec ? nebo ne

 

dale jaký to máte přesně kabel ? černý ,mordy ? nebo ? ono zaleží na "typu" kabelu , když tak odkaz na foto jak vypadá " stačí google "

Editováno: , autor: vikyviky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tenhle kabel by mněl být ok , skusit jiný kabel " od někoho pujčít " je mi divné že tam možnst změny blikaní je tedy "kanal " ale nejde zmnenit , jedině co mně ještě napdá krom divného kabelu , je to že mohly, v autosalonu/výrobce než to prodaly, zadat login na tyhle zmněny ! to by pak vysvětlovalo že to nechce zapsat nové hodnoty

 

už jste skoušel zajít do autosalonu nebo tak kde jste to kupoval , a optat se na zmněnu počtu blikání ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute, mam firemny roomster 1.2 tsi 77kw AMS  r.v. 2013 a chcel by som vyskusat nakodovat nejake funkcie. Na úvod ale otázka, auto ma firma cez operativny leasing, teda či sa to dá nejako odstopovať že kedy kto vstúpil do konfigurácie riadiacej jednotky a či sa to dá v servise zistiť že som vykonal zásah do PP. Zaujíma ma predovšetkým corner funkcia, zamykanie okien iba krátkym stlačením tlačidla na diaľkovom, funkcia pretočenia budíkov a takéto hovadinky.

Zároveň odporúčate použiť najnovšiu verziu VCDS spolu s ktorým kablom aby som niečo nedodrbkal...

Vďaka za odpoved

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm nevím jestli to sem mužu dát ? , ale sand jo , prvně si kabelem zístiš číslo importer XXXX, pak číslo co je pod tím třeba wsc XXXXX pozor čísla se na jednotkách mužou lišít !

jak ty čísla najdeš , když načteš jednotku tak tam jsou vypsaná !

 

pak to zadaš do programu XXXX co máš na kabel (option-user interface and identification ) kolonka code(WSC) a kolonka VZ/importer a kolonka Equipment number

 

pokud to sem nepatří nebo to tu nesmí být tak to smažte dík

 

 

To: voda13  ještě mně napadá zadaš to ve správném kanalu ?

Editováno: , autor: vikyviky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute, mam firemny roomster 1.2 tsi 77kw AMS  r.v. 2013 a chcel by som vyskusat nakodovat nejake funkcie. Na úvod ale otázka, auto ma firma cez operativny leasing, teda či sa to dá nejako odstopovať že kedy kto vstúpil do konfigurácie riadiacej jednotky a či sa to dá v servise zistiť že som vykonal zásah do PP. Zaujíma ma predovšetkým corner funkcia, zamykanie okien iba krátkym stlačením tlačidla na diaľkovom, funkcia pretočenia budíkov a takéto hovadinky.

Zároveň odporúčate použiť najnovšiu verziu VCDS spolu s ktorým kablom aby som niečo nedodrbkal...

Vďaka za odpoved

Ahoj, 

tak tobě se nejvíc asi vyplatí si k někomu kdo kabel a znalosti má zajet, a nechat si to nakódovat. Bude tě to stát stovku a nemusíš řešit jaký kabel a případně i rozhozené kódování a nefunkční věci...

Ale asi tě zklamu, corner není jen otázka aktivace v ŘJ, ale musí se i natáhnout kabely (a auto mít ESP), zavírání oken krátkým stlačením dálkového ovladače myslím nejde vůbec, protočení ručiček jde bez problému. Pak navíc maximálně asi tak to klasické automatické zamykání, selektivní odemykání a proměnlivou rychlost stěračů. Pak ještě (de)aktivace dodatečného setření stěračů... Ono tam toho moc není co aktivovat...

A deaktivovat se to dá vždy, pak se nedá zjistit nic. :) Ale samozřejmě, pokud budeš mít aktivované něco, co v servisu ani netuší jak udělat, tak poznají, že to někdo udělal... ale dle mého by to nemělo mít na nic vliv. Jak říkám, deaktivovat se to dá vždy. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahojte, vďaka za predošlé odpovede, ale predsa by ma len zaujímalo že teda ktorý software a kabel použiť.  :kol-142:  Pre informáciu auto má ESP, takže by to stalo len za vyskušanie či teda ide ten corner alebo nie....

ďakujem

 

e1: som z LC, do BA chodím dosť často na služobky, vďaka za ochotu v prípade nutnosti by som sa ozval :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Asistent rozjezdu do kopce. Dá se tahle funkce deaktivovat? Na Octáváckém je o tom něco psáno, ale nic konkrétního.

 

Dnes jsem zase potřeboval zaparkovat souběžně mezi auta v mírném kopečku. A tak mě to štvalo. Furt mě to brzdilo. Jezdil jsem jak učeň v autoškolce. Z kopečka by auto normálně sjelo samo, jen si udržovat pomalou rychlost přibrzďováním, ale tenhle asistent to hamsne natvrdo. Povolit brzdu - počkat x vteřin než se uvolní - rozjede se - lehce přibrzdím, a zase to stojí na fleku. A těch případů je víc. Hlavně při parkování.

 

Někdy to pomáhá, ale nikdy jsem neměl problém s rozjezdem do kopce. Zvláště s dieselem., Normálně se můžu rozjíždět bez plynu.

 

Nejlepší by byla možnost to jen krátkodobě vypnou, Např. tlačítkem ASR OFF, nebo jak se to jmenuje. To ale asi nepůjde, tak aspoň to vypnout úplně.

 

Jde to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za radu. U manuálu to v kopci brzdí i v neutrálu. Jen na zpátečku se to otočí a brzdí to z kopce.

Já bych ale nejraději než vymýšlet jak to obejít, tak to raději zrušit. Obtěžování převyšuje výhody.

 

Nenajde se nikdo s radou jak to deaktivovat, jestli to vůbec jde?

 

Docela lituju, že jsem si připlácel za ESP. Ale např. elektronická uzávěrka diferenciálu se mě líbí.

 

Prosím o odbornou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  1. Vo VCDS som žiadne možnosti zmeny nenašiel, ale možno to ide, len nie sú k tomu labely, tj. iba neviem čo meniť.
  2. Ja osobne by som sa v nastaveniach ESP hrabal iba veľmi opatrne. Pri VAG nikdy nemôžeš vedieť, že zmena jednej hodnoty na čo všetko môže mať dopad, hlavne keď dokumentácia takmer neexistuje.

P.s.: Nechápem, že ako môžete mať problém s tým asistentom rozjazdu do kopca. Síce mám automat, ale nikdy som s ním nemal problém. Ja keď stlačím plyn, asistent vždy hneď odbrzdí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpovědi. Ta změna úhlu sklonu by mě možná stačila.

Problémy mám. Už takhle funguju přes 2 roky, ale vždycky při parkování na to nadávám. Uvolní se s přidáním plynu, ale při parkování nepotřebuji přidávat plyn. Diesel jede pomalu i bez plynu. Stačí jen spojka.

A byl jsem zvyklý na jiných autech parkovat v kopci tak, že zařadím jedničku, dopředu reguluji jen spojkou - dozadu jen vyšlápnu spojku, jede to z kopce samo, jen reguluju brzdou. No a při tom mě to teď šlajfuje natvrdo - a já nadávám.

 

No a když stojím na semaforu do kopce, tak jsem zvyklý na ručku. Nestojím na brzdě. Pak na zelenou odbrzdím ruční a jedu. Nestydím se že používám ruční. Od toho ji mám. A stát na brzdě několik minut a zbytečně tlakovat brzdy? Proč?

A taky nemám rád, když večer na semaforu někdo stojí přede mnou a stojí na brzdě, a vypaluje mi oči brzdovkama. Tak to nedělám druhým.

Editováno: , autor: jipol57
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tak si to tak neber, dela to spousta lidi. Zly urcite nejsi.

Ale zajimave je to, ze pouzivami zadnich mlhovek bez mlhy je vseobecne odsuzovane, ze oslnuji, a o brzbovkach se nemluvi. A ty sviti stejne, maji stejne zarovky, a navic, na krizovatce stojim tesne za nimi. Od mlhovek byva odstup.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, mám taký pocit, že tie mlhovky sú silnejšie. Ďalšia vec, že stáť na brzde nie je zbytočné, lebo má svoj účel, a v prípade mestskej prevádzky to znižuje aj riziko toho, že do teba niekto zozadu narazí, resp. po prípadnom náraze sa tvoje auto pohne natoľko, aby si narazil do ďalšieho auta pred sebou. Oproti tomu v meste zapnuté mlhovky naozaj nemajú zmysel.
A nakoniec, veľa šoférov rovnako ako ja, nemá na výber, vo väčšine áut s automatickou prevodovkou jednoducho musíš na tej brzde stáť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak asistent vyřešen. Samurai mě nakopl a tak jsem se pustil do pokusů a vyšlo to. Je to osvobozující pocit, když mě auto poslouchá a brzdí jak chci já. V jednotce ABS v dlouhém kódování, byte 16 nastavit bit 0 na 0.

Stejně mě ve Škodovce štvou, že nevydají kompletní návod co vše, a kde jde nastavovat.

 

Je to jako bych si koupil televizi a v návodu bylo jen jak přepínat programy, ale naladit je, bych musel do servisu. Nemalé peníze jsem zaplatil za výrobek, tak by k tomu měl být kompletní návod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když tady čtu o Golfu, tak trochu OT, ale mamka má Golfa VI (1.2 TSI 77kW, r.v. 2010) má jak ESP tak i kontrolu tlaku a podobné nesmysly, ale asistent rozjezdu do kopce nemá. Když se Golf tehdy objednával, byl asistent rozjezdu do kopce spojen pouze s DSG převodovkami, u manuálu přikoupit nešel. Je možné, že by to šlo "jen" dokódovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...