Publikováno Červenec 15, 201015 r ahojte kluci, riešim doma jednu octavku po buračke, karosarinu mám spravenú. Motor ma trápi, pred búračkou šlapal OK. A teraz k tomu môjmu problému. Motor naskočí má nepravidelný voľnobeh motor sa dusí a neustále strieľa do sania. Všetko mám ponapájené ako má byť. Klapka je OK, sanie je tiež OK. Ak šlápnem na plyn tak motor ide do otáčok a v otáčkach má dobrý zvuk a ido normálne. Ako náhle pustím pedál na voľnobeh motor vkuse sa dusí a strieľa do sania. Vag nehlási nič. Díky za každú pomoc
Červenec 16, 201015 r - dle vagu zkontrolovat časování rozvodů - kontrola všech hadišek a trubiček na které příjdeš - kontrola nádobky s aktivním uhlím
Červenec 16, 201015 r Autor - dle vagu zkontrolovat časování rozvodů - kontrola všech hadišek a trubiček na které příjdeš - kontrola nádobky s aktivním uhlím Dík za odpoveď ale to všetko je OK, rozvody sú nanovo nastavené ako majú byť, kontroloval som všetky hadičky a trúbky na motore, a nádobka s uhlím je tiež OK - pekné tiká a aj vo vagu má dobré hodnoty. Ja už fakt neviem čo to môže byť. Môj osobný názor je akokeby bol príliš vysoký alebo nízky tlak v sacom potrubí. Dnes som kontroloval aj streky aj tie sú OK.
Červenec 20, 201015 r - a ještě nebylo to při bouračce hozené přes střechu? není třeba vnitřek sání od oleje že by tam chytal? - co úhel zapalování? odpovídá DP?
Červenec 20, 201015 r Me napada zkontrolovat kompresni tlaky vsech valcu na netesnost nektereho ze sacich ventilu - pri volnobehu je na vsechno vice casu, takze netesnost se projevuje o to vic toKarlosTDI: jak jsi dopadl s tou vahou vzduchu co ukazovala nizke hodnoty? Upraveno Červenec 20, 201015 r od chase
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.