Petrkiller Vloženo 9. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2018 Skvělé děkuji moc. Kouknu na to. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 9. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2018 Jinak TDi by měly mít PTC automaticky všechny co jsem tak slyšel. Další možnost je se podívat pod boční tapec středového tunelu od řidiče. Po jeho sundání je to krásně vidět. Pod tímhle krytem je PTC, k němu vedou zhora 2 silové kabely (na obrázku jsou vpravo nad konektorem s oranžovými kablíky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 9. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2018 Super no to už je šroubování to se mě nechtělo ? ale děkuji ještě ti pošlu sz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 9. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2018 (editace) Tak jsem koukal na pojistky. Mám tam 2 pojistky 40A a 80A, takže mám asi tu F verzi jak jsem se tady dočetl, která by měla vydržet ne? :) a jak teda ona funguje, když nemá rj? Funguje od 4 stupňů ať mám na jakoukoliv teplotu climatronic? Děkuji za zasvěcení a uživateli stringo za skvělé rady a pomoc. Editováno: 9. Říjen 2018, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inox Vloženo 9. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2018 Verze "F"-vyhřívací člen nemá žádnou elektroniku uvnitř, topný výkon je řízen dvěma relé moduly mimo PTC. Verze "E"- má uvnitř elektroniku, která si řídí topný výkon sama- pomocí pwm; tyto integrované jednotky v PTC jsou poruchové. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 10. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2018 před 19 hodinami, Stringo napsal: Jinak TDi by měly mít PTC automaticky všechny co jsem tak slyšel. To uplne pravda neni. Napr. moje TDI vyrobene pro francouzsky trh PTC nemelo. Urcite jsou i dalsi staty, pro ktere se PTC standardne nedavalo. před 14 hodinami, Petrkiller napsal: Funguje od 4 stupňů ať mám na jakoukoliv teplotu climatronic? Od kolika stupnu funguje nevim, rekl bych, ze funguje i nad 4 stupne. Proste pokud je potreba topit a motor neni zahraty, tak tomu PTC pomuze. Hlavni je nemit aktivovany ECON, to totiz PTC vypne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 10. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2018 Opravdu musí být vyply econ? Se pak sepne klima ne? :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 11. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2018 Opravdu, jinak bych to nepsal. Jestli se klima sepne nebo ne rozhodne podle nejakych podminek Climatronic. Otazka k zamysleni: Proc mas plne automatickou klimatizaci, kdyz si to chces stejne ridit sam? Treba ja mam ECON vyply celorocne a nevim, proc bych ho zapinal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 11. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2018 Já mám taky celoročně "AUTO" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inox Vloženo 11. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2018 Záleží na více faktorech, třeba vytížení alternátoru, stav baterie, teplota venku, požadavek teploty, kam směřuje ofuk atp. Test topení PTC lze provést tak, že dám foukat pouze na přední sklo a dám maximální teplotu. Pokud tomu tedy nebrání např. to, že je vybitá baterie nebo alternátor neživí lednikču, invertor 12/220 a všechno elektropříslušenství auta zrovna zapnuté, mělo by to topit hned- toto nastavení funguje pro klimatic na O2/F1 (Fabia byla např. i bez klimatizace a s PTC pro Německo)- u digitálu to musí být obdobně (tam máte ikonu jen na přední sklo, tak tu zmáčnout a musí to PTC topit do 10s. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 11. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2018 Vyzkoušeno teď. Nastartoval jsem studené auto, dal jsem výhřev předního skla a za cca 14s šel teplý vzduch na okno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 11. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2018 před 2 hodinami, LucasCZE napsal: Opravdu, jinak bych to nepsal. Jestli se klima sepne nebo ne rozhodne podle nejakych podminek Climatronic. Otazka k zamysleni: Proc mas plne automatickou klimatizaci, kdyz si to chces stejne ridit sam? Treba ja mam ECON vyply celorocne a nevim, proc bych ho zapinal. Já mám econ zaply stále. Klima teplotu reguluje a aspoň mě nejede kompresor zbytečně. Nevím proč bych ho měl mít vyply? Když chci schladit, tak ho vypnu a jede kompresor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inox Vloženo 11. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2018 Každýmu to vyhovuje jinak. Za mě, já třeba nemám rád zapnutou klimatizaci, zapínám ji jenom v nutných případech, kdy jedu v koloně a pod sklem je v autě hned 50°C. Takže jezdím na ECO pořád. Zapíná mě ji jen občas elektronika, která je tak nastavená, takže pokud se změní venkovní teplota o 10°C +-, automaticky se přepne z modu ECO do AUTO - u Peugeota (takže trochu off topic). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kyzo Vloženo 13. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2018 Dobrý deň potrebujem pomôcť domontoval som ptc do o2 fl ptc ovládané ecu cez relé Problém je ze veľký okruch ide iba pri zvýšených otáčkach na voľnobech to stále prepina mali veľký cvak cvak stahuje aj svetlá neviete poradiť altik140a silnejsie do o2 asi nie su .Nekodoval som to 3 vodiče do ecu rele+clima,dva silové 40a 80a od poistiek a kostra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inox Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 Jo, to je normální. Ecu si hlídá zatížení alternátoru ze svorky DF. Pokud není dostatečná výkonová rezerva, bude ti to dělat. Taky záleží, jak je na tom baterka a samotný alternátor. Alternátor je origo z výroby nebo dodělávka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 (editace) V 11. 10. 2018 na 12:40, Petrkiller napsal: Já mám econ zaply stále. Klima teplotu reguluje a aspoň mě nejede kompresor zbytečně. Nevím proč bych ho měl mít vyply? Když chci schladit, tak ho vypnu a jede kompresor. Vykašli se na to nech auto. Čím víc s tím něco děláš tím se to hůř chová. Když zcela vypneš klimu, zvedá se v autě vlhkost- zápach v klimatizačním systému- už se toho nezbavíš. Automatika se o vše postará protože když vypneš AC tak se ani nereguluje vlhkost vzduchu atd. Pokud je teplota pod nějakou úrovní tak má stejně kompresor nejmenší odpor. Realita je že pokud máš climatronic tak nejlepší co můžeš udělat je nastavovat pouze teplotu a každé jaro měnit filtr. Budeš mít nejméně potíží. Editováno: 16. Listopad 2018, autor: 15degren 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kyzo Vloženo 18. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2018 Altik už nieje origo nevieš či nepomôže prekodovanie ecu motora na iný regiom auto je z belgicka ešte som zistil že som spravil chybu možno to má vplyv plus na relé som zapojil na klasickú 15 v schéma je 87a ale to je tiež 15 len v e boxe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inox Vloženo 18. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2018 Jestli si to zapojil na jinou větev, než to má být, tak to může dělat bordel, ale taky nemusí. Ale jde o to, v jakém stavu je alternátor a baterie, kolik zrovna táhne altík dalsiho elektroprislusensvi- kolik ma alternator rezervu. Pokud alternator dobiji baterku a nema rezervu ve vykonu, nikdy ti nepusti topeni na plnej vykon (treba 1000w- cca 83A,12v). Proto zalezi, jestli je tam alternator 90a nebo 140a...rozumime si snad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 18. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2018 a už jsi viděl TDI od koncernu 2005+ s 90a alternátorem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inox Vloženo 18. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2018 Viděl jsem 90a na jinym stroji, kde mel byt 120a, protoze alternator nekdo koupil jen proto, ze podobne vypada a ze tam sedi. Prekvapuje te to? Rozsah 90a-140a neni smerodatny, pouze tim poukazuji na moznou zamenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kyzo Vloženo 19. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2018 Na altiku je nálepka 140a ale nemeral som to nemám ako . Ale na pc som pozeral zaťaženie keď išiel veľký okruh tak to vyšlo na 100% vyplo ptc padol asi na cca 60% a znovu zaplo chvíľka a dokola. Stačí kus pridať cca 1300 otačok a stíha. Nemali by sa otacky zvýšiť samé? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inox Vloženo 20. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2018 Otáčky se nezvýší. Je to normální projev. Počítá se s tím, že nejezdíš na volnoběh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 21. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2018 Otáčky motoru se samy lehce zvýší, když se třeba popojíždí na volnoběh v koloně, tak aby motor nechcípl, tak si lehce přidá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 21. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2018 Myslim si, ze se otacky motoru nekdy zvysi i kvuli napajeni, ale ne kvuli PTC. Napr. jsem zrovna vcera hned po vyjeti zapl vyhrivani zadniho skla, vyhrivani zrcatek, vyhrivani sedadla, na nejaky omezeny vykon urcite jelo i PTC, ventilator na dost vysoke otacky, svetla atd. a motor po chvili zvedl otacky na cca 1 tisic. Mam ale uz dost bidny akumulator, takze se tomu nedivim... Kdyz jsem vypl vyhrivani zadniho skla, otacky se hned snizily. Kdyz jsem vyhrivani zase zapl, otacky se zvysily. Tim chci jen rict, ze auto si rozhodne umi zvednout otacky z duvodu napajeni, ale kvuli PTC to delat nebude, protoze nejprve snizi vykon PTC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 21. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2018 Tak tohle jsem nikdy na Octavii nepozoroval... Mám běžné v zimě zapnuto výše uvedené (výhřev zadního okna, zrcátek, sedadla, zapnuté xenony, ofuky čelního skla (funkční PTC) a že by nějak motor zvedal otáčky se mi nezdá. Mám ale silnou baterku 75Ah tak to možná bude tím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.