Přejít na obsah

OII topení PTC


Seiger86

Doporučené příspěvky

to se trošku pleteš, tato chyba vzniká vyhřátím tišťáku, některé z těch vadných PTC s chybou normálně fungují, některé se dají sepnout jen diagnotikou a některé už vůbec

 

 myslel som že ptc je len výhrevny článok bez elektroniky... Dá sa ten plošák vymeniť?

Editováno: , autor: Jessy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Našel jsem na netu, jak vypadá PTC s elektronikou, rozebrané. To by mě zajímalo, co na tom stojí 12 000, šílený. Kdyby to alespoň vyráběli číňani, 2-3 litry bych za to dal. Origo kupovat nebudu, bez toho to netopí úplně špatně, po 2km vlažný vzduch, po 5 km už hřeje krásně, ale dobře si pamatuju, když to fugovalo, jak po 0,5km v -15°C začínalo krásně rozmrzat přední sklo.

 

Nepodařilo se to nějakému kutilovi opravit? Dneska jsem jenom sundal dekly, zkontroloval zasunutí komunikačního konektoru, na silovém přívodu 12V je, takže je to topení v háji.

 

 

post-13885-0-43250400-1388248753_thumb.j

Editováno: , autor: HTP 12V
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Síce s poriadnym odstupom ale predsa by som ešte oživil túto tému. Podarilo sa niekomu opraviť ten plošná spoj? Ja mám ten istý problém. Nefunguje lebo elektronika. MR2006. Dá sa to Canove PTC prerobiť na silové? Ak ano je k tomu nejaký návod?

 

P.S.: Áno prečítal som si celé vlákno.  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně bych napsal do googlu „oprava elektroniky“ a zkusil jim napsat, třeba to někdo zkusí diagnostikovat?
Ta deska nevypadá složitě. Hádám, že tam budou tři okruhy (viz ty tři velké černé a stříbrné šváby), takže proměřit odpor v tom topném vlákně a pak proměřit velké šváby. Kdybych to srovnal s elektrokotlem Rejnok, tak tam odcházely relátka (oprava 3 prvních relátek z 9 stála 300kč, oprava servisním technikem něco kolem 3-4tis.Kč a s výměnou celé řídicí desky), takže tady bych taky čekal něco obdobného?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Ahoj. Potřebuju poradit.. predelaval jsem manualni klimatizaci na climatronic.. vsechno už mam hotovo .. jen mi chybi zapojit PTC článek. Na manualni klimatizaci jsem mel vadny a byl tam jeste ten stary model. Na teto mam PTC novejsi verze F ( silovy ) který se podle vseho zapojuje jinak.. elektriku k nemu mam.. jede pres 2 relátka a co jsem se tak dočetl je třeba zapojit do motorove jednotky .. Prosim tedy o radu .. nejlepe schematko kde presne vse zapojit...  moc diky

post-76154-0-34833400-1410883562_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Síce s poriadnym odstupom ale predsa by som ešte oživil túto tému. Podarilo sa niekomu opraviť ten plošná spoj? Ja mám ten istý problém. Nefunguje lebo elektronika. MR2006. Dá sa to Canove PTC prerobiť na silové? Ak ano je k tomu nejaký návod?

 

P.S.: Áno prečítal som si celé vlákno.  :kol-32:

 

Dnes som to mal rozobrate. Pisalo mi to chybu 00361 Heater Element for Auxiliary Heating (Z35) - 014- Defective. Manuale vez VCDS slo spustit len dve spiraly ~650W, chyba nesla zmazat, cez blok meranych hodnot som videl, ze jednotka dostava pokyn, aby hriala, ale v skutocnosti nehriala (klasika)..... Pokus omyl - preletoval som tie 4 odpory na tom plosaku. Len som ich nahrial letovackou, keby ze tam je nahodou studeny spoj... nahodil do auta ono to zacalo fungovat. Manualne cez VCDS ~1000W, automaticky cez blok hodnot bolo tiez vidno, ze spirala naozaj hreje...Chyba v jednotke sa dala zmazat... Teraz sa neda porovnat, do minuty ide vlazny vzduch a to bolo vonku -4°C...

 

Suma sumarum, preletovanie urcite pomohlo, otazkou je, na aku dlhu dobu, ci sa po jednom dni nevratim tam kde som bol...cena 11000 CZK za novu jednotku je totalne uletena... :)

Editováno: , autor: Martttin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Vložka pro vyhřívání číslo originál dílu 1K0963235E

nemá někdo doma či nemůže někdo sehnat funkční (použitý)
nový origo je za nesmyslnej ranec

někdo zkušenost jestli to jde popřípadě opravit spirály budou dobrý takže asi nějaká ta elektronika na tištáku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se dostal ke stejnýmu problému, PTC netopí... dle rad jsem ho měl za 20 minut venku, bohužel, nic se na tom nedá zjistit, vypadá nepoškozené. Návštěva prvního vrakoviště, bylo tam asi 10 komplet topení, ale tento typ byl pouze u jednoho. Koupeno za 500,- a ono to funguje. Nemá to chybu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím, že to mají skoro na každé vrakárně, zkus zadat do Google

Tak to jsem samozřejmě zkusil jako první ale nikde nic všude maximálně F ale já potřebuji E

Na kterým vrakáči jsi to sehnal

psal jsem asi na 10 vrakáčů škodovek co jsem našel na netu a zatím nic

tak kdybyste věděli o nečem

klidně na tel 732319780

Editováno: , autor: Cert68
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to, že to stojí nové ve škodovce skoro 12tkč je 2,5tkč hodně málo. Za 500,- z vrakáče s nejistotou jak dlouho bude fungovat a zda vůbec bude fungovat bych radši dal 2,5 za nový se zárukou. Za ty peníze to svou práci udělá.

Koukám že novější odporový typ F už je vyběhlý z výroby a je G za který chtějí 4446,-kč, co je na tom starším canovým tak drahý?

Editováno: , autor: šulda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...