suri. Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 kokta - nemáš CDAA v laurinke ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bronik Vloženo 5. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2014 Po ujetí asi 100.000 km mi začala stoupat spotřeba oleje. Když jsem dolévat každé 3 týdny cca 1 litr, tak jsem se rozhodl to řešit. Zajel jsem do značkového servisu, kam s autem pravidelně jezdím. Provedli váhovou zkoušku a zjistili, že spotřeba oleje je 0,6 l na 1.000 km, což je podle metodiky škodovky mimo toleranci (jakou mají toleranci nevím). Zeptal jsem se, jak to hodlají řešit a co mě to bude stát. Dozvěděl jsem se, že to budou konzultovat se škodovkou a dají vědět (auto je po záruce, rok výroby 2009, najeto 111 tis. km). Asi po týdnu mi oznámili, že je nutné vyměnit sadu pístů s ojnicemi, a při té při té příležitosti, že zkontrolují napínák rozvodového řetězu a samotný rozvodový řetěz (nakonec také vyměněno). Vzhledem k tomu, že auto je plně servisované u nich (autorizovaný servis), tak že škodovka přispěje v rámci kulance 60% na materiál a servis bude účtovat 50% nákladů na práci. Jsem po opravě (i po slevě to stálo 24 tis Kč) a doufám, že teď motor vydrží víc než jen dalších 100 tis km! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2014 Do 0,5l/1000 km je to podle výrobce v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hitachi Vloženo 1. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2016 (editace) chlapi, chci se yeptat, mam Yetiho MY2013, a najeto nějakých 50 tisíc, po celou dobu jsem nemusel dolévat olej, teď mi to sežralo více než půl litru (tolik jsem dolil, k maximu na rysce). V listopadu mi končí prodloužená záruka, tak se chci zeptat: někde jsem četl že u 1,8 TSI se během výroby měnila podoba pístů a kroužků, která snižovala jinak dost vysokou spotřebu oleje. Týká se to už mého ročníku nebo je mám zkusit dle mého názoru vyšší spotřebu reklamovat??? Díky moc. Editováno: 1. Srpen 2016, autor: Hitachi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 1. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2016 (editace) Na 1.8 začali od podzimu 2011 dávat upravené písty+kroužky, takže oficiálně by mělo být bez problému. Na kolik km to páplo ten půlitr a jak se s tím jezdilo? Jezdit a hlídat dál, jak cituje Pawouk výše z manuálu výrobce, Škoda se nebude bavit s nikým, komu to papá do 0,5l/1000km. Ale, na některých forech se objevuje informace, že i nové kroužky na pístech DF maj problém a to z důvodu malých otvorů v olejovém stíracím kroužku, které se opět ucpou ... Teprve kruhy na DL maj toto řešit. Doporučováno je jezdit servis max 15000km, a olej dávat 5W40 s ACEA A3/B3/B4. Editováno: 1. Srpen 2016, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hitachi Vloženo 6. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2016 Olej je ok, měním pravidelně po 15 tis. nebo po roce a leju tam plnou syntetiku 5w-40 od Aralu. Ten olej ubyl asi po 2 až 3 tisících, nevím úplně přesně. Nicméně zajímalo by mě jaký je rozdíl mezi DF a DL krouzky...díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 6. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2016 Moc hezky popsáno zde i s rozměry, zásadně rozdílný olejový kruh. Je tam i předchozí meziverze CP a ta problémová olejžroucí BS. DF DL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hitachi Vloženo 6. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2016 Díky za info, to je opravu zajímavá informace. Dá se nějak zjistit, jaký typ pístu mám v motoru? Dle etky? Je servis schopen dát mi tyto informace? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 7. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2016 (editace) Servis ti podle ETKY řekne, že máš DF, dle ETKY na Yeti dávali DF do 24.8.2015. Sice cca 0,5l na 3tis km není málo, ale mohlo to utýct i jinudy, zvlášť jestlis to proháněl. Stav svíček řekne víc ale tady to jistě bude OK. Na tak málo km a už s DF, navíc fix servis a 5W40, bych v kroužcích problém neviděl. Hlídal bych to, prohlídnul jestli není nikde nic mastný od oleje a jezdil dál. Do listopadu je stále relativně daleko, stejně by se s tebou nebavili, je tu 0.5/1000 a přes to u koncernu nejede vlak ... Editováno: 7. Srpen 2016, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hitachi Vloženo 7. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2016 Máš pravdu, ta hranice je stěžejní, taky jsem si říkal, že je to ok, ale doposud jsem olej dolévat nemusel. Mrknu na svíčky a poohlédnu se okolo. Jinak moc díky za přínosné info. Ať to jezdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 24. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2018 Pro info ohledně výměny pístů u CDAA, oficiální technické produktové informace VAGu a jejich vývoj v čase ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.