Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Já vím že tady neřešíme kompenzování problému mechanických součástek LPG, ale řešíme kompenzaci problému elektroniky.

Když sme to zkoušeli ve vagu, tak vždy, když se tomu šláplo a naběhlo turbo, tak bez ohledu na otáčky to ukazovalo trvale pevně nastavených 16,3ms (ty desetiny nevím 100%).

V jednotce LPG to nabíhá reálně na záběru turba standartně na 26ms (cca do 4000ot/min)....ovšem od 4100ot/min to skáče mezi 26-28ms (LPG jednotka 28ms sice měří, ale funguje na to podrážděně tím že škube - 100% zatížení benzínu).

Někde kolem 5000ot to zpravidla skočí na 0ms a tam se to trvale drží než dojde k povolení max sešláplého pedálu plynu.

 

Prostě chipem mu možná nevycházelo dávkování, aby tam dostal dostatek paliva skrz menší vstřiky, tak to řešil tím, že natáhne vstřiky do maxima a i ještě přes maximum - tzn sepnuté vstřiky.

Upraveno od PauLofWoCC

  • Autor

je pravdou, ze jsem jeste nezkousel soucasne pozorovat casy vstriku jak ve vagu tak v plynove jednotce... az nekdy bude cas tak se na to kouknu...

 

tak at se vam na to kluci podari prijit...

stačí přepínat z benzínu na plyn a zpět, časy benzínu při ustálené rychlosti musí zůstávat stejné-pak je systém dobře naladěný....a teď zas někoho podeberu....pak už si inteligentní systém zbytek dopočítá....

tam se nemá na co dařit přijít....prostě buď se nějakým způsobem benzín pořeší na max 26ms nebo se to nechá tak a ošetří se to benzínem

Tak nějak. Zkusím max. ještě to stáhnout místo 1,1b na rovných 1b. Jinak kamoš na svém AGU Sportmotor taky naměřil 16,3ms. Řekl bych, že na něco pánové ze Sportmotoru zapomněli....... Tam zřejmě problém nebude. Jinak co se týče spotřeby, trošku to kecá. Jenže komu ne? Dělá to max 0,5L. Průměr jezdím podle PP 8,3L. V reálu je to cca 10L (LPG+Benál na starty). Řekl bych že ten rozdíl cca 2L na LPG oproti BA je v normě.

  • 1 měsíc později...
  • Autor

zdar tak auto se priblizilo 300 000km... s plynem ted nejsou zadne problemy, reduktor i valteky drzej az jsem z toho sam prekvapenej. Nastesti uz nemusim tak jezdit jako minulej rok a vlastne asi ani Octavku uz nepotrebuju...

 

Ted jsem stal pred tezkym rozhodnutim jestli jit do velkeho servisu nebo auto prodat. Musej se udelat rozvody, tlumice, komplet brzdy. Do budoucna me asi taky bude cekat vejfuk stredni dil je docela z venku orezatelej zadni dil je taky prasklej ve svu ale podchazi jen pri plnem plynu...  Auto ma tezkou sluzbu a nejake drobnosti resim porad za behu, cidlo teploty, halluv snimac, netesna pumpa sekundarniho vzduchu, ted jde nejak tezko radici paka...

 

na druhou stranu auto znam a aspon po technicke strance vim ze jsem na nicem nesetril a auto dostavalo vzdycky co potrebovalo. Auto sice v ramci zaruky jezdilo prvni roky na Castrol ale nepoznalo zadnej Longlife... Pak jsem mu prilepsil Mobil1  0W-40 kterej jsem menil spis driv nez pozdeji... Auto jezdilo dalkove trasy ve strednim zatizeni 140-180km/h, nez motor vytocim tak ujedu 20km a poctive dochlazuju... Takze zadne ubytky vykonu nepozoruju, sice je turbo malinko slyset ale to pripisuju tomu ze se na dalnici porad toci takze asi loziska budou uz malinko opotrebovane... Ale turbo turbi porad statecne a fouka a fouka a fouka. Spotreba oleje skoro zadna. kdyz se jezdi na dalnicich 140 km/h tak olej netreba dolejvat. Kdyz se jezdi 160-180km/h tak si tech 0,75l mezi vymenama vezme. spojka je taky puvodni, pri rozjezdu v kopci s plne polni uz tak hladce taky nezabira, ale zadny neklouze. predni desticky maj 160 000km a jeste by neco vydrzely ale udelam to soucasne se zadnima brzdama...Radim s meziplynem -docela narocne s tim jejich eletrickym- takze ani dvojhmota nemlati... Kdyby zacala klouzat spojka tak dam jen lamelu a lozisko, popripade pritlacak kdyby byl nejak vypalenej...

 

Takze po technicke strance kdybych nastavil na tacho 120 000km, vymenil ridicovu sedacku, tak na aute nikdo 300 000km nepozna a ve srovnani s ostanima autma po bazarech si dovolim tvrdit ze jde o nadprumerny exempalar. Radici paka i volant maji porad puvodni strukturu a nejsou osahany. Ale nejsem priznivce staceni a nechci se k temto praktikam uchylovat, protoze me by to taky nasralo koupit takove auto. Takze km by zustaly, k tomu jeste docela hodne parkovacich a dobrzdovacich tukancu, objeti korunou... takze cena tohodle auta i s LPG by byla mozna 60-70tis Kc kdybych k tomu dal i zimni kola :) a jeste bych to musel nekomu nutit :) smlouvat, odmitat telefonaty ESA AAA, vysvetlovat lidem ze jim to na splatky fakt nedam...

 

Takze bylo rozhodnuto ze se auto necha doma, a radsi do nej 15 000kc zainvestuju a stravim 2 dny v garazi... Sice se asi cas od casu neco opravit bude muset ale myslim ze karoserie a motor nejsou ani v pulce sve zivotnosti :)

Upraveno od silarm

Kamo budu upřímnej.....čekal sem to nejhorší

Silarme to rád slyším že ti to funuje a udělal jsi dobře že si octávku neprodal já ji kdysi taky měl a sice se to se současnou audi nedá srovnat ale zase ty náklady byly desetinový.... mě lpg taky funguje super! reduktor teda někdy pískne ale zatim to nedělá tak abych ho musel vyměnit. na začátku léta jsem ubral bohatost protože LTFT jak se oteplilo bylo 5% po ubrání je to zase na 0% takže super! doufám že to vydrží protože jsem dal v práci výpověď a budu teď víc jezdit...

  • 3 týdny později...

tak jsem si zase trochu hnul s bohatosti smesi v techto vedrech jsem to měl zase trochu bohatší. připojil jsem to na VAG sešlápl plyn a porovnal jsem hodnoty benzinu a LPG. jsou dle mého luxusní...

 

benzin:

otačky, vstřik, turbo, lambda

3300,    23,     1.3,    8.6

4000,    23,     1.2,    7.0

4700,    22,     1.1,    4.7

 

LPG:

otačky, vstřik, turbo, lambda

3300,   22,      1.3,    4.7

4000,   22,      1.2,    4.7

4700,   23,      1.1,    7.0

  • 5 týdnů později...

tak KME z polska dorazil a v pondělí se bude montovat :)

  • 4 týdny později...
  • Autor

musim zase koktu pochvalit...

 

expedici do norska plne vytizena (spis znacne pretizena) 6000km zvladla na LPG bez sebemensich problemu.

Jednou asi po 10min rozdejchavani serpentyn na volnobeh se mi rozsvitila kontrolka motoru. Po par startech zase zhasla.

Jen kotouce to nejak nerozdejchaly, a jsou zvlnene, tudiz vymena nutna...

  • 4 měsíce později...
  • Autor

tak jsem poprve menil filtr kapalne faze... zadne zdeseni se nekonalo, po 120 000km uplne cistej... to same papirak plynne faze po 35 000km...

 

v posledni dobe byla navic vetsina plynu tankovana v CR, hodne jsem bral i u Tank ONO. Dodavatele LPG jsem uz absolutne prestal resit beru u velkych pump co je po ceste za rozumnej peniz... Myslim si ze to s kvalitou plynu nebude v CR zas tak zle.

Upraveno od silarm

Tak to já bohužel nemůžu napsat to samé. V podstatě už po najetých ca 10tkm začaly být problémy za studena, až po nějakých 15tkm byly skoro úplně zalepené vstřiky, že motor chcípal nejel na LPG nějaký první 4km. Po výměně 2 vstřiků a najetých nějakých 18500km od montáže se ozývají nejspíš zbylé 2, protože motor na volnoběh a do ca 2000otáček po přepnutí za studena opět začíná zlobit a tak zase přepínám na BA dokud se to neohřeje na nějakých 80...

Musím se mrknout na filtr. Ale od minulé výměny v listopadu jsem jezdil k jiné a pouze jedné čerpačce, takže spíše se projevily ty zbylé dva vstřiky s klesající teplotou...

No snad už se to brzy dořeší, aby nedělalo LPG ostudu jinak parádnímu autu. Před Vánocema jsem ho prohnal z Kolína do Plzně a zpět a ta dálnice mu náramně svědčí :-)  Koncem srpna pojede do Chorvatska a do budoucna se chystá Řecko, Švýcarsko atd. Hodlám s ním najezdit ještě nějakých 150tkm, tak doufám, že se ty problémy s LPG co nejdřív dořeší a už se bude řešit jen spotřebka....

  • 2 měsíce později...
  • Autor

co je tam za nadrz? jaky vyrobce?
 v posledni dobe jsem na ruznejch forech cetl o bordelu z novych nadrzi.... a naslednem zalepeni vstriku...

Upraveno od silarm

Myslím, že tam je Irene. Jsem z toho pěkně rozčarovaný, protože na jednu stranu se vyřešilo originálním termostatem a přídavným ohřevem mrznutí vstřikovačů, které nechtěly běhat za studena na volnoběh a v nízké zátěži, když se zhoršily. Takže vstřikovače už rozhodně nejsou podchlazené. Nicméně je tam zase problém při max. zátěži podotýkám i po dobrém prohřátí, kdy po déle trvající zátěži dojde k cukání kolem 5200 otáček a dále se snižuje až někam ke 4200 otáčkám, takže skoro turbodiesel... Taky se mi zdá, že čím je tepleji, tím je to horší, takže zdá se problém se směsí v maximální zátěži. Napěťová lambda ukáže napětí kolem 0,85V a pak to začne cukat. V motorové jednotce vidím výpadky spalování převážně na 2 válci, ale jsou i na ostatních. Zkoušeno odpojení regulátoru tlaku benzínové lišty, zda nepropouštějí benzinové vstřikovače, nicméně je to plus minus stejné. Ještě by se mohlo vyzkoušet úplně odpojení benz. čerpadla. 

Také mám rozjednanou sériovou jednotku. V příloze dávám naměřené grafy na BA95 kdy to chodí vždy, LPG když to chodí, jak to přibližně vypadá, když to zlobí... Už mě to vážně přestává bavit. Kdo kouká na spotřebu LPG, tak si řekne paráda. Jenže když započtu náklady na opravy, seřizování, dojíždění ohledně LPG, tak se mi LPG zatím moc nevrací, natož abych šetřil... A to nepočítám mraky času které jsem s tím strávil...

RSko BA95 1500kg 1012hpa 3°C

RSko LPG 1500kg 1012hpa 3°C

RSko LPG2 1500kg 1012hpa 3°C

Upraveno od 1Radar

  • 1 měsíc později...

Jestli to tu ještě někdo sleduje, tak to nechci zakřiknout, ale jsem rád, že jsem po dalším měsíci bádání a testování všech čidel, kompresních tlaků, testování jiné ŘJ a nakonec výměně zánovních svíček Denso Iridium Power IK20, za původní jeté NGK dospěl k podstatnému zlepšení.

 

Vše kromě svíček se jevilo vpořádku a právě ty svíčky si s LPG přestaly po cca 5000-7000km rozumět. Na staré NGK, které mají naježděno přes 20000km to na trojku již do oblasti maximálního výkonu vydrží. Což již stačí i ke zrychlení na plánovaných 160km/h na některých úsekách dálnic v ČR. Po přeřazení na čtyřku to ihned jednou cukne(nejspíš bohatá směs k malému tlaku vzduchu) a potom opět kolem 5500t ot. menší znatelné ztráty na výkonu a lehké cukání, ale takto nejezdím a jezdit nehodlám ani v Německu. 

 

Nevím zda jsem měl na tyto doporučené svíce, které měly vydržet údajně 120tkm smůlu nebo se jejich parametry zhoršily během období, kdy se přišlo na to, že průtokem plynu mrznou vstřikovače, každopádně podotýkám, že jsem je i utahoval na moment 28Nm, což by mělo jejich "chlazení" stačit.

Každopádně nyní raději koupím opět osvědčené NGK i za cenu výměn po cca 30tkm, případně seřízení elektrod po nějakých 20tkm, než opět riskovat, že se stane z turbolpg turbodiesel a pak budu půl roku hledat všechno možný.

 

Ještě jsem mimo jiné během bádání zjistil povolené uchycení ventileku odvětrání ze spodku motoru(na vypadnutí jak byl povolený), takže i úniky oleje a taky rezonování podtlakové nádobky na víku ventilů v tom plechovým držáku v určitých otáčkách. Byl bych byl rád, kdyby mi někdo ochotný kouknul, zda ten plechový držák nemá obsahovat nějakou gumu nebo něco tlumícího.. Zatím jsem tam nacpal kus gumy a je to ok.

 

V neposlední řadě bych byl rád, kdybyste mi popřáli konečně spoustu km bez závad, aby se mi investice do LPG a oprav kolem něj konečně vrátily :)

 

Jinak to auto máme tak rádi, že jsme ho s manželkou v neděli i poctivě umyli(včetně asfaltu) a pořádně navoskovali ;)

 

Takže těmto kouzelným strojům zdar!

Upraveno od 1Radar

  • 2 týdny později...
  • Autor

tak to gratuluju... Svicky na 1,8T jedine original NGK nic jineho tam nevydrzi... NGK menim po 50-60 tis km a nikdy nebyl problem.

 

jinak roztocena trojka na 160km/h je uz pres 6000ot kde je vetsina systemu nastavena na prepnuti do benzinu. Ten prechod pod plnym zatizenim poznam, taky mi to tam lehce cukne. Navic v tomhle hovadskem rezimu plna zatez prerazeni a zase plna zatez je taky narocne pro reduktor ktery se na ty zmeny tlaku musi napasovat a jak asi pises tak se tam pak foukne trosku vic plynu. Kazdopadne jezdit takhle s turbomotorem na LPG neni nic dobreho. Navic jestli je auto nacipovane. Ono LPG nehori tak dobre jak benzin takze v tehle rezimech to klidne muze dohorivat az za ventilem, nebo to nedohori vubec. Ze sveho auta to znam taky kdyz to v max zatizeni obohatim pres prilis tak mam presne ty same problemy. Vypadky zapalovani, cukani, a clovek to i v aute cejti ze se to nespaluje spravne...

 

Jak jsi spravne napsal, trapit takhle auto je uplne zbytecne. O tom LPG neni, na tohle radeni radsi motoru pustim do zil uslechtile palivo BENZIN.

 

PREJU HODNE STASTNYCH KILOMETRU BEZ ZAVAD :)

Takže jsem to zakřikl... Jak se udělalo minulý týden hezky a bylo vedro, opět špatný, kolem 120km/h začne na trojku cukat. A to bych rád podotknul, že AUQ má oproti AUM delší kvalty, takže točí méně i při těch 160km/h méně než AUM, AGU a jiné 1.8T motorizace,...

 

Dnes ráno bylo 15,5˚C, udělal jsem pokus. Dal na lištu vstřikovačů tepltotní čidlo a měřil jsem teplotu. Po nastartování 18˚C, po cca 0,5km jízdy, kdy přepne relé sekundárního vzduchu a začne topit topné tělísko, při cca 2km to přepne z BA na LPG a to již mají vstřiky 20.8˚C. Jakmile to přepne, voda v chladícím systému má kolem 49stupňů a dále stoupají teploty na vstřikovačích ještě rychleji díky ohřevu reduktorem. Když je motor prohřátý, šlápl jsem na to, vstřikovače měli kolem 36 stupňů a po dosažení ca 155km/h, kdy to lehce cuklo, jsem zpomalil a koukám teplota 38.5 stupňů. Znovu jsem toto vyzkoušel po 22km jízdy, kdy vstřikovače měli přes 48˚C a začlo to cukat už při 4800 otáčkách.

 

Jenže s tou teplotou nic neudělám, topení na liště jsem měl i vypnuté a po delší jízdě mají vstřikovače klidně přes 60stupňů, jak se dobře prohřívá reduktor. 

Tím pádem topení vstřikovačů nemá smysl vypínat, beztak má řízení v sobě a kolem 50˚C vypne, jenže plynná fáze to prohřívá dál...

 

Ale stejně si říkám, že tam nějaký vstřikovač/e ještě budou načatý od doby, kdy mrznuly, protože i na volnoběh se na lpg motor trochu víc houpe, než bylo běžné, když to zpočátku chodilo bez problému.

Jakoby jednotlivé válce měli různou bohatost směsi..

Ikdyž to pohupování je to poslední co by mě trápilo.

Jde mi fakt o to, aby z toho nebyl nějaký pseudo turbonafťák, ještě navíc závislý na výkyvech počasí v rozmezí několika dnů a nekončil propadama výkonu pod 6000ot, třeba i v 4000ot./m, jak jsem se přesvědčil v době teplot nad 30˚C po delší jízdě...

 

P.s: a o víkendu jsem zkusil i vyčistit mezichladič vzduchu od much a jiný havěti, což neuškodilo, ale taky nepomohlo. Upřímně, začínám ti závidět, že ti to na stejnou mapu od Sportmotoru jezdí na LPG, tak jak popisuješ... Zkusím zase seriovou jednotku a pokud to i s ní nebude chodit rozumně, tak to pojede opět k plynařovi...

  • Autor

tak je tam jen trosku jinej stalej prevod... na stejne otacky mas 160 a ja jen 155....

 

jinak jestli se ti motor neprevaluje na volnobeh rovnomerne, v tahu lehce vibruje tak je to spatny... Nedavno jsi menil svicky jakou meli barvu? Ono je problem ze lambda ma frekvenci snimani nizsi nez je frekvence spalovani... Proto reguluje vsechny ctyri valce jako celek a muzou byt mezi valcema rozdily... Nic neni uplne presny i benzinove vstriky maj jistou toleranci... ale jestli se motor neprevaluje rovnomerne tak to uz nejake nasledky mit muze... zkus vypinat v plynove jednotce jednotlive vstrikovace jeden po druhym, jestli to ovlivni nejak celkovou bohatost... 

 

kam az me padaj teploty na liste pri trapeni motoru nevim, kazdopadne 40°C neni nic zleho, tam jeste nic nemrzne... venkovni pocasi mi to nejak neovlivnuje... Jen kdyz je treba -20°C tak si nekdy system pipne pri akceleraci...

 

rad bych Ti poradil cim to muze byt ale takhle od pocirace tezko, treba to ani neni problem LPG jen se to na LPG projevuje... Ono tenhle nacipovanej motor dokaze potrapit nejednoho zkuseneho plynare...

Jo, je tam jiný stálý převod.

Svíčky mám někde nafocené, nepřišli mi nějak závratné rozdíly. Jenže vyndávat je hned po plné zátěži, kdy je největší problém=oddělat závity v hlavě...

Vypínat nic nemůžu, mám to v záruce, 1,5 roku od instalace, takže se v tom hrabat nebudu.

Na benzín pozoruju celkově hladší chod.

 

Mrznutí vstřikovačů bylo v době, kdy tam byl slabší reduktor, nebylo tam přídavné topení a navíc později plynař zjistil horší termostat. 

Ale to skutečně vstřikovače byly po zátěži ledové...

 

Jinak jak jsem psal, logoval jsem všechny čidla a i po opakované zátěži se chovají stejně, kromě lambdy za katem. Ta na lpg po opakované zátěži má trochu odlišné hodnoty. Takže evidentně se tam s opakovanou, případně čím delší zátěží, tím více mění bohatost směsi.

Ale na kterém válci konkrétně, to nezjistím, do LPG jednotky nevidím... 

Stejně tak mám jeden nový zapalovací modul, který jsem zkoušel měnit postupně na všech válcích a bezezměny. Navíc všechny moduly byly v rámci svolávací akce vyměněny v roce 2011, jelikož původní byly nekvalitní Turecké. Takže teď jsou tam s koncovým písmenem D a není důvod aby dávaly s opakovanou zátěží všechny jiné napětí...

 

Navíc když jsem v listopadu odjel po výměně 2 vstřikovačů, jelo to parádně. Jen do února, kdy to zase na plyn za studena nechtělo jet těch ca 6km a motor na volnoběh i prohřátý strašně houpal o cca 100 otáček, až vynechával jeden válec v nízkých otáčkách... Po opravě v únoru už není problém se zhoršováním stavu houpání, ani jízdy po prvním přepnutí za studena(to chodí pořád stejně), nicméně to zase cuká při vysokých otáčkách a plné zátěži(to jsem zjistil už po ujetí ca 30km od poslední opravy u plynaře směrem domů a dokonce na jeho plyn, ale myslel jsem, že dochází, což došel až o 70km později). Takže na 99,9% něco v plynu, ale co?

Já mám podezření na ty 2 zbylé vstřikovače, případně čidlo někde na plynné fázi, které jsou na hraně a vadí jim kolísání teploty...

  • 1 měsíc později...

Tak to nechci zakřiknout, nicméně už to byl měsíc po nahrazení chipované jednotky seriovou a výměně všech BRC vstřikovačů za vstřikovače z jedné serie a chová se to stále pěkně.

Když se teď zpětně podívám na vyndané svíce z doby problémů, kde snad pouze na prvním válci byla pěkně cihlová, zbylé došediva, tak mě to opravdu nemuselo docházet tak dlouho, nicméně zase tak jednoduché to nebylo, člověk se stále učí :)

 

Motor běží jak na volnoběh kulatě, tak v tahu není problém s cukáním, vpodstatě se to chová jako po přestavbě, kdy vše chodilo tak jak mělo, spotřeba LPG cca stejná. Vlastně se trochu zvedla spotřeba BA95(nějakých 1,5l/100km bývalo předtím v zimě. V létě podstatně méně) , patrně byla zvýšena opět teplota pro přepínání, takže teď v létě to přepíná asi po 2,5km jízdy, ale uvidíme jak se to bude přepínat v zimě.

 

Tímto už vlastně nepatřím do tohoto tématu, jelikož raději kvůli spolehlivosti budu na LPG jezdit pouze se seriovým AUQ 132kW.

 

Sportmotor jednotku si ovšem stále nechávám, třeba si občas vyjedu na benzín, když nám teď v pátek mají naši zákonodárci po prvním odvolaném úspěšném hlasování o spotřební dani na benzín a naftu opět odhlasovat snížení :)

 

Snad už konečně najezdím dalších 30000km bez závady..

  • 3 týdny později...
  • Autor

tak ja jsem si na zacatku prosel taky trnitou cestou s reduktorem. Na doporuceni strakonic pouzil muj plynar Zavoli.  Prvni dal 20 000km s druhym jsem se nemazlil a dal jen 5000km. Muj plynar mi reduktor v ramci zaruky vzdy vymenil. Zavoli uz treti sanci nedostal a sel tam odzkousenej KME-Gold, ktery tam bez problemu pracuje do dnes. Plynar nikdy neprisel s vymluvou ze za to muze cip...

 

tak a nyni na oktavce na tachometru sviti 340 000km... z toho pulka na LPG. valteky jednou vymeneny jadyrka a jedno serizeni... Auto se ladi po 30 000 az 50 000km. Reduktor KME tlak drzi porad stejnej.

Plyn tankuju na velkych benzinkach  nejcasteji Tank-ono. Filtry pouzivam ty nejlevnejsi a menim spise sporadicky nez pravidelne :)

 

Myslim ze slusna vizitka pro zatracovanej stag!  

Pekné...

A ten tlak Ti drží naozaj bez problému? A koľko máš nastavené (predpokladám že DeltaP :-D  )? A na koľko Ti to padá pri max záťaži?

  • Autor

nastaveno 1,6bar (vic tam sroubkem nenakroutim) pri dlouhem podrzeni plynu u podlahy klesa nekam k 1,4bar

Co to je dlouhe podrzeni? A podstatne su aj otacky....mne to plny plyn akceleracia z 4800 na 6400 po 18 sec to klesne z nastavených 1.2 na 0,89 pri plnej nádrži.a inokedy (neviem stav nadrze) na 0,75bar

alebo max vykon max rychlost (ustalena) to z nastavenych 1 drzi na 0,73

Moc sa mi to nepaci, ale viac z toho uz nedostanem  (teplota plynu 30 reduktora 57) a to je uz reduktor po tej slavnej vymene.

Tlak mi nejde nastavit viac ako 1.35bar (nech tocim sroubom ako chcem)

A to to nemam prečipované, to by absolútny tlak vzrástol o asi 0.5bar a to neviem, co by na to red. povedal. To asi teda nie.

Upraveno od kluvi

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.