Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

mas uplnou pravdu na svete je plno lidi, co svoji praci odflaknou a nestydi si za to uctovat velke penize. Porad nevim co je tak usmevneho nad tim slovnim spojenim sada na miru.

Proste je vymenenej reduktor kterej lip reaguje na tlaky/podtlaky u turbomotoru. Jo proc tam jsou hadice sponky a ventil BRC to neresim, ale myslim ze to nehraje roli.

Proste ja jsem od sveho plynare dostal nabidku jak na BRC tak na STAGA(s jinym reduktorem). Rekl mi ze co ma zkusenosti tak Valteky 80tis km najezdej ale ze ma auto co najely i mnohem vic.

Ze BRC je kvalitnejsi mi taky rekl, a pri dobrem naladeni funguji oba systemy spolehlive se stejnou spotrebou a vykonem. Ja bych to prirovnal asi takhle BRC=Mercedes a Stag=Skodovka mezi plyn. systemy.

Proste chladnej kalkul a volba padla STAG, podstoupil jsem riziko ze treba ty vstrikovace budu muset repasovat.

Kdyz uz jsi si malinko prihral polivcicku s pristupem k zaknikovi tak napisu svoji zkusenot:

Mel jsem termin v pulce zari, ale pak auto melo jet do spanelska tak mi domluvil s dalsi zakaznikem co na to tolik nespechal vymenu terminu a udelal to o mesic driv.

Jelikoz je auto pres tyden na cestach, tak mi navic vsechno dela po vikendech. Ted k nemu pujde jeste druhe auto na predelani, na ktere dostanu peknou slevu...

......... Kdyz uz jsi si malinko prihral polivcicku s pristupem k zaknikovi tak napisu svoji zkusenot:

Mel jsem termin v pulce zari, ale pak auto melo jet do spanelska tak mi domluvil s dalsi zakaznikem co na to tolik nespechal vymenu terminu a udelal to o mesic driv.

Jelikoz je auto pres tyden na cestach, tak mi navic vsechno dela po vikendech. Ted k nemu pujde jeste druhe auto na predelani, na ktere dostanu peknou slevu...

... a vo vo vo vo vo vo tom to je. Auto jezdí (kdyby Stag nejezdil, nemohl by se přeci výrobce prodávat...), zákazník je spokojenej s funkcí LPG systému, provozem vozu, výběrem zařízení i výběrem furmy, která mu to namontuje. Montážní firma je taky spokojena, má spokojeného zákazníka. Ideál, co víc si přát. A navíc každej spokojenej člověk kterej jezdí na LPG je fajn - bude dál "šířit dobrý vlastnosti alternativního pohonu", a vyvracet mýty typu "plyn nejede, netáhne, smrdí..."

Přeju hodně spokojenejch kilometrů (ostatně maslím, že už jsem přál...)

Ivan

  • Autor

dikes! Jak rikam spokojenost maximalni... Musim se priznat ze jeste pred par mesici jako hrdej majitel TDi jsem hlasal plyn jen do sporaku...

Predelani 1,8T na LPG jsem povazoval za hrich... Doufam ze i motor na hranici 400 000 bude fungovat bez problemu jak byvale TDi.

Times are changing!!!

P.S. jestli jste nekdo kluci plynarsky montoval volvo (s60 s80 v70 xc90) s motorem 2,5T 154kW uvitam rad SZ

S 80 dnes stojí na dílně, V 70 dělané před 2 měsíci, loni XC 90 232 kW, ale se Stagem je nedělám...

  • Autor

no s Volvikem porad jeste uvazuju, je to rodinej mazlel tak jeste premyslim, jestli mu nedopreju kvalitku :). Takze uz nebudu provokovat se Stagem :) (ikdyz ten tim uplne nezavrhuji). Co srovnani BRC a Landi Renzo cena plus minus stejna, Skodovka taky vybrala landi.... Kdyz uz jsme u toho tak jsem v test cetl ze nova Octavia 1,6Mpi s LPG z vyroby ma nastavenej system tak ze pod -10°C se jezdi jen na benzin? Myslite ze to ma sve opodstatneni? Dalsi co jsem slysel (ted se nejedna o oficialni informaci) ze doporucuji mit min pulku benzinu v nadrzi, ze kdyz je benzinu min tak se vice zahriva jak se cerpa sem a tam a vyssi teplota snizuje vydrz benzinove pumpy... jestli budete mit chvilku napiste co si myslite

-10°C - dochází údajně k silně nekvalitnímu zplynění, -10°C se nastavuje jako hranice návratu do benzínu co sem slyšel kdysi kdesi

Co se týče benzínu v nádrži....to je sporné... nicméně já doporučuji 1/4 nádrže a dotankovávat v momentě svícení rezervy, ať se ten benzín obměňuje častějc. On starej vozenej benzín není uplně to nejlepší....a myslím, že 1/4 nádrže na uchlazení systému a čerpadla snad stačí....ale je to jenom můj názor

Cenu BRC a Landi nevím, jsem mechanik, nejsem obchodník. Zatím mám s Landi namontované 2 auta, s BRC Plug&Drive 1auto a jedno čeká na montáž, takže hodnotit nemám z čeho...

Upraveno od PauLofWoCC

  • 1 měsíc později...
  • Autor

auto ma na LPG kolem 15 000 km a zatim uplna spokojenost. ted jsem menil na aute par popraskanejch hadic na odvetrani klikovky a ventiloveho vika s cimz bylo spojeno spousta chybovejch hlasek a vypadku vykonu.

S opatrnosti jsem po vymene hadic zajel za plynarem aby to skoukl jestli je vse ok. Auto projel se cteckou a korekce jsou porad stejne max rozdil 3-5%. Stag 300+ se taky umi nejak prizpusobit, kdyz treba auto spadne do nouzoveho rezimu?

Jde mi o to kdyz treba ridici jednotka omezi davku paliva jestli system davkuje mene ms LPG. Ja jsem v nouzovem rezimu nepoznal rozdil mezi plynem a benzinem, nebo radsi kdyz auto spadne do nouzaku tak prepinat na benzin?

Jeste k opotrebeni vstrikovacu. Pozna se treba opotrebenej vstrikovac tak ze se mi rozjedou krivky benzinu a plynu? Ja se snazim si vstrikovace cas od casu poslechnout aa jsou porad stejne tiche... No za chvilku taky budu menit filtr plynnej faze tak jsem zvedavej co v nem bude za bordel. Jo je tam Certools nerozebiratelnej, byl me doporucenej rozebiratelnej a menit jen vlozky co si o tom myslite? Nebo byste doporucili uplne neco jineho? diky za odpoved

Nazdar....no já ti nasmolím nějaký ten můj blábol do hlavy :smich: .... jdu odpovídat na tvé otázky...

Stag 300+ se taky umi nejak prizpusobit, kdyz treba auto spadne do nouzoveho rezimu?////

Ty máš Stag300Plus? Stag300Plus, stejně jako základní Stag300 se umí (někdy-a to ještě jen když chce) jemně přizpůsobovat sám. Nevím za jakých okolností, ale děje se tomu tak. Ale ty myslíš uplně jinou věc a přesně to, co ty myslíš, tak ti odpovím, že to neumí. Plynový systém (pokud je naladěn teoreticky na 100% a mechanicky dobře udělán) tak kopíruje chod mototu na benzín. Pokud se stane, že se ti začne srát např. váha vzduchu, a auto někdy pojede na chudší nebo naopak bohatší směs, počítej s tím, že na LPG to bude to samé. Protože ta plynová jednotka neví, že máš v prdeli váhu a ani ju tento fakt v potaz nezajímá. Prostě benzínová jednotka si vyžádá nějakou dávku a plynový jednotka dostala za úkol tam tu dávku dat, byť je směs chudá nebo bohatá....nezájem...

Jde mi o to kdyz treba ridici jednotka omezi davku paliva jestli system davkuje mene ms LPG////

Viz výše sem to psal, jinak odpověď je: Ano

Ja jsem v nouzovem rezimu nepoznal rozdil mezi plynem a benzinem, nebo radsi kdyz auto spadne do nouzaku tak prepinat na benzin?////

Rozdíl ve výkonu při nějaké chybě motoru na benzín nepoznáš, protože auto jede špatně na benzín i na LPG.

Jinak jestli když se objeví závada, jestli jezdit spíš na benzín nebo plyn? Tady jsou 2 odpovědi....ano můžeš jezdit i na LPG, a závada se nemusí projevit. Přičemž budeš jezdit jen krátkou dobu do odstranění závady.

Jinak pokud budeš jezdit půl roku s nějakou závadou na motoru po benzínové stránce, tak raděj jezdi na benzín, protože, pokud by mělo dojít k provozu motoru na trvale chudou směs řádově lambdou nad hodnotou 1,2-1,25 a výš (to značí chudou směs), a vzhledem k tomu, že provozem LPG oproti benzínu vznikají vyšší teploty hoření, nemusí to podle mě dělat dobře na ventily.

To ovšem neplatí v momentu, kdy ti lambda regulace funguje a auto jede jak na benzín tak na plyn se směsí lambda 1.

A já mám dotaz na tebe....co je u tebe myšleno jako nouzový režim? Nouzový režim je podle mě totiž stav řídící jednotky, když jí chybí nějaký signál a ona si ho musí nahrazovat. A ohledně pojmu nouzový režim mám jednou ne moc dobrou vzpomínku :smich: ,

kde si pán s VW Polo V3 myslel, že nouzový režim je stav auta, že auto jede na 2 válce místo na 3 válce. A tvrdil mě, že jeho auto nouzový režim nemá, že jeho auto neubere na výkonu a co su to za mechanika, když to nevím. V podstatě odpojení válce, je jenom reakce na nějaký problém, toto odpojení je vyvoláno nouzovým režimem z nějakého důvodu, ale odpojení válce není nouzový režim. Fabia 1,2 47kw bez funkční lambdasondy taky jede na nouzový režim, ale neodpojuje válec, i když to dokáže odpojit.

Pozna se treba opotrebenej vstrikovac tak ze se mi rozjedou krivky benzinu a plynu?////

Co máš za vstřiky? Valtek 30? Jestli posraný vstřikovač dokáže rozhodit křivky, jakože věřím tomu že ano, ale max tak o 5-10 procent, víc pravděpodobně ne. Jako jestli čekáš že ti to rozháže dávkování plynu (křivky) natolik, že by to nejelo tak na to zapomeň.

Jo je tam Certools nerozebiratelnej, byl me doporucenej rozebiratelnej a menit jen vlozky co si o tom myslite?////

Určitě jsem pro, tady je jedno jestli je rozebiratelnej nebo nerozebiratelnej...on je vevnitř stejnej. Akorát u rozebiratelného ušetříš, nicméně naopak je čas od času dobré vyměnit ho celý, protože on se někdy dost na <> rozebírá. Šak si to zkus sám :smich:

Nebo byste doporucili uplne neco jineho?//// záleží jak to auto máš moc rád, ale vzhledem k tomu jestli tam máš Valtek 30, tak stačí ai tento filtr. Oni ty vstřiky repas nestojí zase až tak moc oproti systémům BRC,AG,LandiRenzo,Prins, atd atd. s prací se u 4válce vlezeš standartně i s výměnou filtru do 2000kč. Jinak samozřejmě za zmínku filtr např Landi Renzo komplet 1600kč. Jiné nevím, ale BRC, Landi....sou ty filtry trochu lepší. Nicméně doporučuju stále...max 15000km....hold jsem pesimista. :aggressive:

Ja se snazim si vstrikovace cas od casu poslechnout aa jsou porad stejne tiche...////tiché - hlasité.... s tím si nepomožeš, neřeš...

Ty péro to je dlouhý příspěvek....sem měl byt literárním umělcem lol

  • Autor

Diky moc za super podrobnou odpoved. Ridici jednotka ma hodne nouzovych rezimu kdy se ruzne priskrcuje motor aby se predeslo poskozeni. Ja znam zatim jen dva prvni kdyz odesla zapalovaci civka... A ted ten druhej, kdy diky ztrate tlaku mezi skritici klapkou a turbem byla doprovazena jeste sporadickou chybou o chude smesi. V tomto rezimu jednotka nedavala ani pri plnem plynu do motoru vice jak 28l/100km maximalni zatizeni motoru nebylo vyssi jak 105% (max ma byt 150%) a plnici tlak se horko tezko dostaval pres 1,6Bar to byla ale jen ta dira v hadici jinak pozadovanej byl max 1,9 coz by melo byt normalne u meho motoru taky vic... Ale jak rikam do ridici jednotky nevidim tak nevim co a jak... Hlavne ze ted uz je vsechno v poradku a auto jezdi jak ma....

Jinak nejde mi ani o to jestli auto mam rad nebo nenam rad ale potrebuju s nim najet spoustu kilometru a vikendy nechci stravit v garazi... Proto radeji dopreju autu lepsi peci a doufam v bezproblemovy provoz.... Ale zname to vsichni na druhe strane jsou penize ktere clovek nerad pousti :)

No me plynar rikla vymenit filtr po 20 000 km tak asi pockam a auto ho dostane k vanocum :) kazdpopadne se chci do nej podivat tak mi pak muzete rict jetli bych mel vymenu radsi zkratit....

jeste raz diky za odpoved

auto ma na LPG kolem 15 000 km a zatim uplna spokojenost. ted jsem menil na aute par popraskanejch hadic na odvetrani klikovky a ventiloveho vika s cimz bylo spojeno spousta chybovejch hlasek a vypadku vykonu. .................................................

Měl bych k tomu jen drobnost k zamyšlení...

Ano většina aut do kterých se plyn montuje není nová. A ne každá nedokonalost je vidět tak, jako zpuchřelá hadička. Potom to lidi můžou prezentovat i jinak. Tahle věc by se dala taky popsat následovně: auto mělo už po 15000km po přestavbě strašný problémy, cukalo, psalo chybový hlášky... A oni mi v plynovým servisu vyměnili nějaký hadice, a eště to chtěli zaplatit, vůbec neuznali záruku... Kdybys popsal to co Tě potkalo mými slovy, velmi problematicky by s tím na foru mohl někdo polemizovat, a vlastně bys ani nelhal. Potom by se ještě někdo zeptal, jestli tam máš italský nebo polský zařízení, a už by všichni věděli, že to a to zařízení je šunt...

To je trochu problém diskuzních fór a rad na nich. Jednou vidět motor je vždycky líp, než si o tom desetkrát přečíst. A další problím je ve vyhodnocování údajů z diagnostiky a víra v její neomylnost. Diagnostika určitě nepsala, že je popraskaná hadice odvětrání. Místo odhalení příčiny popisovala následky.

Takže díky za upřímnost. Na tvoje dotazy už odpovídal PauLofWoCC, a mě napadlo pojmout tvůj přispěvek z druhé strany..

Ivan

  • Autor

mam stejny nazor jak ty. spousta lidi se nad problemem nazamysli.

Meho plynare jsem o tom vubec neinformoval protoze jsem vedel ze je to jen muj problem. Kterej nesouvisi vubec s LPG systemem natoz jeho puvodem v italii nebo polsku :)

Za plynarem sem prijel az po oprave s prosikem aby me to zkoukl, protoze jsem si nebyl jistej jestli pri instalaci plynu treba ty hadice nebyly uz netesne a naladil to podle toho.

Kontrola zadarmo a klid v dusi.

Jinak auto ted jede opravdu hodne pekne, prijde mi, ze to lip zabira a je takove mrstne. Porad je to ale octavka takze zadnej zavodak, ale clovek jezdi s prijemnym pocitem prebytku vykonu.

No auto od noveho roku asi bude jezdit jeste vic nez jezdi ted, tak jsem zvedavej kolik se toho bude muset opravovat.

No a pro ty kteri delaji rychle zavery jen to hlavni bez okolku! : 15 000km + Octavia 1,8T + Stag 300plus = NAPROSTA SPOKOJENOST

  • 2 týdny později...
  • Autor

zima uhodila, kdyz je pod -10 tak leti docela nahoru spotreba... mozna proto original skodovky na LPG prepinaji na benzin, jestli to je tim nedokonalym splynovanim nevim...

Napadlo me dat do auta nezavisle topeni. Existuje nezavisle topeni na LPG? docela by se mi to libilo sednout do tepleho auta...

Nezávislé topení na LPG, určitě ne...bufík se dává na celý malý okruh motoru, v němž je zapojen právě vapour. Mám za to, že karel.lpg má ve své 1,6L 102koňovce bufík, kdysi o tom aspoň mluvil, tak se ho zeptej co tam dal za značku apod.

Jinak spotřeba ti nahoru poletí, celkem normální věc. Studenější auto potřebuje více paliva, aby jelo obstojně. Chyták je taky v tom, že studenější vzduch pracuje něco jako intercooler u nafťáků. Zchlazený/studený vzduch obsahuje více jednotkového množství kyslíku ve stejném objemu než teplý vzduch. Tímpádem aby ti vyšla lambda musíš dát na víc kyslíku víc paliva.

já mám v autě bufíka, od Eberspeacher, má to spínací hodiny, mám i dálku,ráno vstanu, zmáčnu dálku, za půl hodiny je v autě vlažno a motor na pár metrech přepíná....je logický, že v zimě jde spotřeba nahoru, z jednoho prostého důvodu, solidní společnosti dávají zimní směs, tzn., že se dává víc propanu, ten má tu výhodu, že se sice odpařuje už při -43 st.,/butan při -0.5 st./, ale jednu necnost....rychle hoří ve válcích, tudíž se autu musí více přidat plyn...zjednodušeně řečeno.....

  • Autor

no nevim proste mi prijde ze kdyz je kolem 0°C tak to zere uplne normalne. Ale kdyz je -10°C tak proste PC porad ukazuje 9,0l/100 a to se muzu snazit jak chci, studenym startem to nebude sednu do auta a jedu 200km.S lambdou 1 je to pravda ale zase clovek macka o to min plyn na udrzeni dane rychlosti.

no s tim bufikem vazne uvazuju, skoda ze jeste neni bufik na LPG..

provozni naklady jsou minimalni, porizovaci jsou docela vysoke, tak se musim poinformovat jestli si to pak muzu predelat do jineho auta. libi se mi hlavne ze clovek nenici tak motor studenejma startama

Taky se bojim ze kdyz si na to clovek zvykne tak to budu pak chtit u vsech dalsich aut :) asi nebude cesty zpet.

  • 1 měsíc později...
  • Autor

zdravim po dlouhe dobe, zaznamenal jsem prvni problem s provozem na LPG. Auto stalo pres noc na mrazu -15°C rano do toho sednu normalne jedu klidnou jizdou 20km nez se prohreje celej motor pak na to slapnu pri predjizdeni pruzna akcelerace ze 120-140km/h na petku a me zapipa plyn a prepne se na benzin. Nadrz tak 1/2 plna. Rikal jsem si jestli jsem nenatankoval nejakej spatnej plyn a nezasral filtr. Trosku jsem se divil protoze tankuju jen Vitogaz nebo Flagu (jednou Bohemiagas). No zbytek cesty jsem dojel radsi na benzin. Napadlo me ze mohlo neco zamrznout tak se auto vyjimecne kouklo do garaze. Pres noc v teple a rano zase vse v poradku. Od te doby auto jezdi zase uplne normalne na LPG. Nevite cim to mohlo bejt, spatnej pomer propan butan, zamrzlej nejakej ventil, smesovac, vedeni pod autem?

S autem ted nejezdim, dostanu se k nemu tak jednou za mesic. Auto ale nestoji a jezdi kazdy den 50km tam a zpet 10% mesto 90% dalnice. Spotreba stoupla na 10l/100km.

Nezavisle topeni jsem rozdejchal je to moc penez

Pokuď se to nestává pravidlem, resp. bylo to poprvé tak bych to neřešil.

Sem tam mě systém nahodile též vypadne, ale opravdu minimálně, důvodů

může být jistě mnoho, šťourat do toho ale proto nebudu.

Hoši, včera sem zkoukl video na internetu, jak z plyn. nádrže vypouštěli vodu.....a že té vody tam bylo :D:D

Ale v praxi sem se s takovým úkazem nesetkal.

No nikdy neřikej nikdy... :smich: :smich:

to mi schválně pošli to video....osobně si myslím, že je to blbost, moc chytrých hlav si zaměňuje kapalný butan za vodu, te se už při 0 stupních vůbec neodpařuje, loni jsme na šrotiště vyváželi skoro 160 nádrží, které se měnili po 10 letech, každá odsát,rozdělat.....v žádné voda nebyla???, je to spíš ten butan,propan zasyčí a odpaří se, butan zůstává....

No možné to s tím butanem je....ono na tom videu to moc taky konkrétně vidět není, ale aspoň pro zasmání :smich:

Já doufám, že sem ten titulek dobře pochopil :smich:

Jinak fakt nevím jestli to voda je nebo ne....

to je právě ten butan, je tam krásně vidět při vytékání jak začíná šumět/bublinky/, voda by se z nádrže nedostala.....navíc tím průtokem začíná zamrzat multiventil, pěkně začíná bělat....

Hoši, včera sem zkoukl video na internetu, jak z plyn. nádrže vypouštěli vodu.....a že té vody tam bylo :D:D

Ale v praxi sem se s takovým úkazem nesetkal.

No dobrá, já se s vodou v plynu asi setkal, ale průvodní jevy byly tenkrát velmi překvapivý.

Kdysi před mnoha lety nám v mém minulém působišti přivezli do čerpačky nějakej sajrajt. Po natankování do auta to ujelo cca 100-250 metrů a chcíplo. Než jsme tankování stačili zastavit, zůstaly tak stát tušim 3-4 auta, a to ještě byla cisterna se závozem plynu na dvoře… Z reduktoru (bylo to fakt dávno, o sekvencích tenkrát neměl nikdo ani páru, všechno to bylo na klasiku s mixem) šla taková hustá studená hmota, cosi mezi pěnou a drtí a kouřilo se z toho – pokud si dobře pamatuju, přirovnal bych to k hustý šupinkový šlehačce. Byl toho plnej reduktor, ale i LPG ventil i trubky. Po odpojení trubky z ní lezl hádek šupinatý pěny – popolezl o několik centimetrů, zastavil se, pak zase poposkočil, kouřilo se z toho a pomalu to tálo.Ty auta se tenkrát musely celý rozebrat, vyčistit reduktor, hadice ke směšovači, měnilo se potrubí a filtry. Taky se musely vyndat nádrže, všechno vylejt, nechat vyschnout a znovu složit (naštěstí to bylo v létě, a nádrže vysychaly rychle…).

Dodavatel plynu odsál celou čerpací stanici, taky se všechno čistilo, zkrátka sranda na tušim na 3 dny. Zákazníkům jsme se slušně omluvili, dodavatel plynu něco poplatil a bylo. Ale když jsme měli venku nádrže z auta, tak to co po odpaření plynu zbylo, vypadalo fakt jako voda. Překvapilo mě, jak se pravděpodobná voda v plynu při odpařování napěnila a zamrzala ve směsi s plynem – bylo to jako hrnečku vař. Od té doby jsem nic podobného neviděl. Slyšel jsem mnohokrát o „asi“ vodě v plynu, ale asi to bylo vždy něco jiného.

Tak se omlouvám za vsuvku, ale vzpomněl jsem si na to jako zajímavost k tématu.

Ivan

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Tak 25 000km a vymena filtru plynne faze. Filtr jsem rozrizl az na par malejch zrnicek jakoby tuhy byl uplne jak novej. Kouknul jsem se i na kapalnej faze hned po vydelani na nem byli takove bile supinky ktere hned po chvilce zmizely. No ale asi budu muset na serizeni, kdyz chci rychleji pridat tak mi zacne ukazatel blikat kdyz to ignoruju tak se system prepne na benzin. Na druhou stranu kdyz pridam uplne plnej a auto vytocim tak to neudela. Nejvic je to znat na dalnci kdyz se jede na tempomat 140 a pak zrychleni ke 160km/h... nebo jsem jen natankoval dvakrat spatnej plyn na dvou Robinoil, ale myslim ze asi ne protoze to byl vitogas . S autem jsem ted nejel, ale na nemecky plyn to pry nedela... tak nevim

  • 2 týdny později...
  • Autor

takze to tak bude STAG 300 plus se musi cas od casu seridit. Dneska jsem s autem jel 80km po dalnici... Kdyz jedu konstantni rychlosti tak muzu jet kolik chci treba 200 a neni problem, ale jak chci ve vyssich rychlostech velkou akceleraci tak ukazatel zacne blikat, nicnecuka, ale mozna je vykon mensi... zajimave, ze zena za volantem nic nepozna :) Jo v tomhle by asi bylo asi Landi nebo BRC lepsi.

Jo holt se stagem asi budu muset kazdejch 20-25tis km se kouknout za plynarem, no aspon to budu mit prubezne kontrolovane. Zname se, kdyby me BRC bez problemu jezdilo tak bych navstevu u plynare odkladal a odkladal a odkladal.... az bych musel jednou za dva roky na technickou a potreboval revizi... Filtry si samozrejme menim peclive sam... Jo holt alternativni palivo, vic strarosti, ale idealni by to bylo kdyby clovek nic nemusel 2 roky treba i 100 000km resit, ale asi nebudu provokovat, vy bysten nas neradsi kluci plynarsky meli na kontorle po 10 000km.

Jeste jedna otazka na odborniky, poznam rozladene nastaveni LPG podle lambda korekci ECU? Samozrejme jestli je vaha vzduchu a vsechny hadice tesne a lambda sonda v poradku. Snazi se pak ECU lambda pomer regulovat? Jde mi o to, ze bych vymazal korekce pak si najel nejakou trasu na benzin, kouknul jake jsou korekce a vymazal je pak tu trasu najet na LPG a zase kouknout jake jsou korekce. Pak to porovnat mezi sebou a kdyby treba na LPG se jednotka snazila davku paliva prodlouzit tak bych vedel ze na plyn je system chudej. Co na to rikate?

Druha otazka, jaktoze se nehlasi check kontrolka kdyz ukazatel plynu blika? Ja jsem myslel ze na tohle je 1,8T docela citliva.... stejne tak pamet zavad asi bude prazdna, ale delsi dobu jsem na to nekoukal...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.