Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

a to bud rad ze mas AGU tam je o spoustu hadicek min...

hlavne at to jezdi, LPG nevzdavej at ma paul taky trosku zabavy :)

Já už mám takový strach z toho že dám asi výpověď :kol-32::kol-26:

:D :D

  • 2 měsíce později...
  • Autor

tak jsem se asi pred mesicem konecne dostal na vymenu lambda sondy... zatim se zda ze s obcasnejma vypadkama vykonu je snad konec. Nevim stara lambda asi reagovala uz pomaleji, ale porad dle diagnostiky (i dle emisi) byla v cajku.

jedine co se mi zda ze by asi chtela ridici jednotka plynu po vymene lambdy naladit. Jeste jsem to nemel napichle ale podle PC se mi mirne zvedla spotreba, takze si myslim ze si myslim ze to bude s novou lambdou malinko chudsi. Ale je to spise takova domenka, a nevim jestli jsem si to nevsugeroval :) Na korekce jsem jeste nekoukal...

Jake jsou vase zkusenosti, je potreba po vymene lambdy vahy vzduchu ventilu na omezeni tlaku atd. potreba znovu auto naladit?

  • Autor

jo nevim jestli to bylo tou lambdou nebo tema 40 000km ale korekce byly asi 15%... no ale myslim ze to bylo tou lambdou protoze podle palubaku hned po vymene stoupla spotreba... Trosku me to stve protoze jsem si myslel ze kdyz stara lambda je pomalejsi tak autu jede na bohatou smes a kdyz dam novou lambdu ze bude auto o neco mene zrat.... Ale podle tech korekci to asi bude naopak. a nebo proste se zase zacinaji rozjizdet valteky, na ktere jsem nesahl a uz jim ani filtr nebudu menit. jen at si zvykaj :)

  • 4 měsíce později...
  • Autor

tak jsem se odhodlal k dalsimu badani... me zkusenosti s valtekem rikaji ze guma v pistkach valteku se pocase zvetsi (na kazdem valci zcela rozdilne). Nevim cim to je zpusobeno jestli podtlakem v sani nebo jestli guma nejak chemnicky naboptna. Namereny zdvih je porad mensi a mensi... takze tak po 40tis-50tis km je nutne zdvih pistku seridit. Nechal jsem si navulkanizovat gumicky do pistku ze smesi, ktera by mela byt pro toto pouziti uplne idealni... Takze az skonci test kolik km vydrzi valteky s obcasnym nastavenim zdvihu, tak zkusim tohle...

  • 1 měsíc později...

Ahoj, nějakou dobu sleduju tuto diskusi, některých jsem se ptal osobně a už můžu také přispívat se zkušenostma(stejně tak, jako někteří přispěli zkušenostma k mému rozhodnutí)..

Většinou sem lidi píšou jen když mají nějaký problém, ale myslím si, že pokud je u nich nadšení jako u mě, tak by taky mohli napsat svoje zkušenosti..

Jsem také čerstvým majitelem(od pátku najeto cca 300km) sekvenčního vstřikování pro svou Octavii, konkrétně Plug@Drive , také mám upravenou ŘJ konkrétně od Sportmotor a tak píšu sem. Pouze mám motor AUQ. Na tomto autě mi hodně záleží a budu ho mít nejspíš hodně dlouho, tak doufám, že najezdím nejméně 100tkm bez problémů a s rozumnou spotřebou, to by to snad nemělo chybu. Montáž je provedena opravdu pěkně, včetně zástřiku vrtaných děr do karoserie proti korozi. Nechci přechválit, znáte to.., ale můžu řici, že jsem zatím lépe provedenou montáž neviděl. Takže první předpoklady ke spokojenosti jsou a teď už jen dokončit stavbu a užívat si tohoto parádního auta na LPG :)

tak nebylo by od věci říci kdo montoval, nemusí tu zaznívat jen to kdo neumí, ale také kdo umí :kol-47: , kam se vyplatí zajet :kol-28:

Tušil jsem, že tato otázka přijde, no ono je to takový risk, že mě někdo nařkně, že tu dělám reklamu atd.. Ale jo, kašlu na to. Rozhodl jsem se pro Moravské Budějovice, právě kvůli tomu, že to není serie a dobrým referencím zde, právě na věčného přispěvovatele "karel.lpg" :) . Ikdyž co vím, tak to montovali jeho kluci... Což je taky pěkný, že to u nich takhle funguje. Často i lidi mého věku (30) jsou lajdáci a lemplové, na ničem jim nezáleží, jenom honem vydělat prachy - na stavbě jsem si užil skutečně dost. A patřím mezi lidi, kteří za svoje peníze chtějí kvalitní práci nebo si to radši udělají sami... Tak tady to právě zatím vypadá(ťukám co to jde), že nebudu muset na LPG šáhnout, na rozdíl od Felicie, kterou jsem musel ještě po záruce doladit aby v rámci možností STAG 100 + mixeru jela, nechcípala za studena na křižovatkách ulitím a nežrala 11/100(ikdyž nepopírám, že mě to bavilo, nicméně ten čas co jsem na tom strávil a LPG co jsem projezdil než jsem do toho trochu proniknul....)

  • Autor

no napis vic zkusenosti po par desitkach tisicich km... az prejde prvni nadseni :) Neze bych Ti pral aby neco nefungovalo, ale

ono ojete auto na plyn navic jeste nacipovane pozaduje malinko specificky pristup k provozu i servisu.... A ted vubec nezalezi na znacce LPG.

ty aby jsi si nerýpnul,že? to by jsi ani nebyl ty.....tak já si taky rýpnu...až ta čipovaná RSa bude po pár desítkách tisíc km mít čím dál líp doladěný program a bude se jen vylepšovat, ty už budeš mít za sebou několikrát zozebírané pístečky,povyměňované,rozladěné programy a desítky hodin opětovného ladění....

nic ve zlém, jen vtip.....hezký den a všem hodně klidných km...

  • Autor

no konecne to to trvalo :)

chtel jsem rict ze jen nacipovany turbomotor s LPG je docela citlivka... teda aspon to moje

no konecne to to trvalo :)

chtel jsem rict ze jen nacipovany turbomotor s LPG je docela citlivka... teda aspon to moje

A s čím kokrétně byly problémy?

  • Autor

lambda, cidla, tesnost vsech hadic a spoje systemu, mozna nahoda nebo 175 000km na tachometru ale hned po instalaci postupnei jsem tohle vsechno musel udelat... ale na druhou stranu ted to zase bez vetsich problemu 100 000km najelo....

  • 3 týdny později...

čau borci mam taky 1.8T chip na 155kw a lpg Magic. chtěl jsem se zeptat, jak tu mluvíte o měření korekcích v procentech, jakým způsobem to měříte? přes VAG?

plynaři mají extra čtečku, ketrou se napojí na EOBD zásuvku a novější verze LPG softu (alespoň Tartarini) to mají přímo v programu zobrazování pomalých a rychlých korekcí, ve VAGu jsem to teda nenašel

a v magicu 2 nebo 3 to někde uvidim? nevim jak to vypadá...chtěl bych vědět jak dobře mám lpg nastaveno. ještě jsem se chtěl zeptat jak fungují korekce na otáčky které mám v magicu aktivované. díky

korekce podle otacek jsou v posledni zalozce u mapy a upravujou davku podle otacek. musel by jsi mit zapojeny napr. obd adapter nebo vag aby jsi nacet dlouhodobe a kratkodobe korekce v benzinove jednotce. ja jsem si najel s obd adapterem na magicu korekce a snad uz bude od kontrolky pokoj. korekce me litaly na dorazy 27%. jen ted po 17tkm zalepenej jeden lpg vstrikovac :( holt smula

ahoj mám VAG, mám kabel i soft Magic a mám i OBD bluetooth s ruznymy programy, jen nevim jak mam ty korekce vycist. na ty otackovy korekce se ptam protože jsem jezdil s vyplejma a teď mi je plynař aktivoval...

ještě koukám že se dá dokoupit obd adaptér a zapojit ho tam aby se systém automaticky podle korekcí dolaďoval. nikde to ale na netu nemůžu najít :( neví někdo kolik to na Magic stojí?

tak to umí i software co mám v mobilu TPRQUE. ukazuje mi LTFT 9.4% což jestli jsem teda dobře pochopil tak je chudší směs. je tak? když se ale koukám na časy vstřiků tak je směs spíše bohatá, tak jsem trochu zmatenej. někdo mi to dokáže vysvětlit?

Upraveno od SupermanXXX

ono je otazka jake korekce jsou na benzin.spis se jukni na STFT kolik je na benzin a kolik na plyn. casy plynovych vstrikovacu muzou byt rozdilne od benzinovych..obd adapter koupis u nekoho kdo dela magic spis na objednavku. ja ho mel k dispozici a musel jsem ho omezit na korekce +/- 10% na standartnich 25% me to na dalnici nad 3000ot moc obohacovalo. htp ma rizeni motoru trochu na hlavu

tak si tedka s plynem hraju a vrta mi hlavou par veci na ktery mi zatim nikdo nebyl schopen odpovedet. treba pochodim tady :)

1) kdyz mi turbo tlaci 1.4 baru a reduktor je nastaven na 1 bar jakto ze to vubec dostane plyn do motoru?

2) v delsi zatezi mi tlak reduktoru klesne az na 0.8 baru je to blbe nebo je to normalni?

3) pri cutt off vystoupa tlak reduktoru na 4 barry. je to pruser?

4) bylo by vhodne zvednout tlak reduktoru z 1 baru na 1.5?

  • Autor

pokusim se odpovedet na tve otazky:

1/ reduktor udrzuje stalej rozdil tlaku mezi sanim a listou plynovejch vstrikovacu

2/ pri plne zatezi klesa mirne tlak na reduktoru... teda aspon reduktory co znam karel nekde psal ze na BRC muze i stoupat

3/ tady zase plati zakonitost z otazky c. 1 akorat aplikovana na konkretni priklad. kdyz po plne zatezi rychle pustis plyn tak tlak opravdu takto stoupne... Jestli turbo tlaci 2bar na reduktoru mas 1,5 bar nastaveny tak to da ty 4 muze pri prudke deceleraci po plne akceleraci dat... u me je to 3,5bar snazim se tento tlak mirnym pridanim plynu upustit a radsi zabrzdim brzdou nez nechat treba jeden kilometr jizdy z kopce reduktor pod takovym tlakem... Zase jak psal karel BRC reduktory maj tlakovej ventil kterej tento tlak taky odpusti. Zadnej technickej zazrak to neni myslim ze jednoduse by se to nechalo domontovat na kazdy reduktor, staci vyvrtat dirku pro pojistnej ventil...

4/ jestli se jedna o turbo motor tak urcite je vyssi tlak vhodnejsi, ale to musis posoudit sam jak se auto chova s magicem zadne zkusenosti nemam tak nevim jak to vstrikovace zvladaj nakrmit... Cervene Valteky navrtane na 3mm u tohoto motoru potrebuji min 1,3Bar a to je opravdu na hrane aby nezustaval vstrikovac otevrenej

  • Autor

jinak moje octavka uz ma na plyn 100 000km :) ventily ze kterych sem mel strach stale drzej a to auto je docela dost vytezovane.

jinak menil jsem po vice nez 30 000km (reknem zhruba 3 000l LPG) plynovej filtr a byl zase jako novej... Mam tam porad ten rozebiratelnej papirovej certool a je to pekne blba prace to slozit zase dohromady. Auto jezdilo tak 50:50 nemeckej ceskej plyn. V CR jen proverene stanice ktere uz znam, a v nemecku vzdy to nejlevnejsi co po ceste bylo. Filtr uz asi menit nebudu myslim si ze je tam zbytecnej, maximalne kouknu do hadice za filtr jestli neni v ni ta mastnota z plynu... Jestli nekdy budu mit smulu a neberu nekde nejakej bordel tak se filtr ucpe. To rychle poznam auto si zapipa, minimalni tlak mam nastavenej hodne vysoko jak jen to jde. O vstrikovace mi nejde pistky i celou novou listu mam v zasobe :)

valteky porad drzej, a vypada to ze se na nich ani nerozjizdi nastaveni... Z aut co mame mam porad tu stejnou zkusenost: Nejvic se valteky rozjizdej tak do 20 000km kdyz jsou nove, gumicky se neja zvetsuji a to se pak musi vzdycky nastavit vetsi zdvih, pak uz drzej plus minus stejne. Jsem zvedavej kdy se ozvou dorazy...

Upraveno od silarm

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.