Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, sem z toho tak trochu jelen. Dcera se rozhodla koupit Fabii, vzhledem k jejím finančním možnostem ojetou 1.2. Tak sme objeli pár bazarů a zkoukli pár aut. Nebudu tady hodnotit bazary i když je to zajímavé téma :-), ale jednu faktickou věc. Když jsme v bazaru nastartovali motor, otevřel jsem víčko na víku hlavy, teda tam kde se nalévá do motoru olej. Co se nestalo, ozvalo se celkem hlasitý zasyčení a motor výrazně snížil otáčky, to samé se opakovalo když jsem víčko vrátil na místo. Zkusili sme takto tři motory a dělal to každý s různou intenzitou, jeden prakticky zhasnul pokud jsem to víčko otevřel / zavřel rychle. Co to sakra je??? To přece nemůže být normální že si motor přisává víkem až skoro zhasne. Řeknete mi k tomu někdo něco? Díky moc.

Vloženo (editace)

To jsem pozoroval u svého auta také. Když je špatné víčko, čili netěsní, tak parádně houpe volnoběh, je to normální jev u HTP. Kolísal mi trochu volnoběh i po vyčištění klapky a tak jsem dal nové těsnění pod víčko a je klid.

Editováno: , autor: milanbicak
Vloženo

Kdo by chtěl zkusit měnit víčko za nové, tak originál v salonu stojí cca 300, ale dá se objednat jenom těsnění asi za 90, takže pokud někomu houpe volnoběh, tak proč to nezkusit, problém ještě bývá v prodřené hadici podtlaku, ta je při pohledu na motor po levé straně.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...