Publikováno Červenec 25, 201015 r Měnil jsem podtlakové hadičky a baňku co ovládá chcípací klapku a za telého motoru mi zhruba po minutě stání na volnoběh začně hrozně bzučet N18. Po prošlápnutí plynu to přestane. A zrovna tak při vypnutí zapalování, za teplýho motoru, bzučí N18 při vracení se chcípací klapky z vertikální do horizontální polohy. Skoro to vypadá jako kdyby to neudrželo podtlak a nějak to ucházelo dokud se klapka nevrátí do horiz. polohy. Za studena to ale nedělá. To klapka normálně zavře a po cca 1 sekundě zase otevře(při vpnutí zapalování). Nevím jestli jsem nepřehodil hadičky na ventilu(co je přidělanej na sacím potrubí) přes který se klapka ovládá(nestihl jsem je zkusit přehodit). Mám zaslepený EGR(vývod z N18) ale s tím by to snad nemělo souviset. Zkoušel jsem akční členy a při N18 se bzučení ozývá v určitých intervalech. Co to může způsobovat? Jeslti by mi někdo, kdo má AGR motor, napsat jak sou hadičky na tom ventilu na sání, byl bych rád.
Červenec 26, 201015 r Autor Obrázky super. Díky. Hadičky mám dle schématu zapojený správně, tak nevím v čem je chyba. Když dám pryč záslepku k EGR ventilu tak bzučení přestane. Dával jsem "novou"(kupoval jsem ji přes bazar použitou) podtlakovou baňku na ovl. klapky. Je možný, že by mohla nějak podcházet, když se motor zahřeje. U tý původní mám ulomenou koncovku na nastrčení hadičky z N239, takže to ani nemůžu vyzkoušet :-(
Duben 15, 201114 r Zdravim. Nebudem zakladat novu temu. Mam OCtaviaI 1,9SDI. chcel by som sa len opytat kolko voltov ma ist na ventil N18 ja som tam nameral 6,7 a ked som dal vo Vag-u skontrolovat cez akcne cleny tak nefunguje. Vie mi niekto poradit kde by mohol byt problem ?
Srpen 26, 201213 r Objevil se my stejný problém jako má lucky.jack poté co jsem vyhodil egr ventil a dal tam trubku.
Srpen 4, 201312 r Tak dva dny zpět mi po vypnutí motoru začně bzučet asi ventil. Jde to jakoby do ztracena. Dříve to nedělalo, napadá někoho příčina proč to začlo? neníi to moc pěkný zvuk. děkuji
Srpen 4, 201312 r mám ho motor ASV 81kw a začalo to dělat až teď. Naposledy jsem byl u kamaráda v servisu a ten mi sdělil, že po vypnutí motoru mi tam nějaká klapka nezavře nebo co, byl přepálený kabílek hned tam někde u EGR opravil to a dobrý, ale nějak po tom to začalo takto vrnět... vypnu motor a dělá to jako do ztracena tak 5sec někdy i déle.. Upraveno Srpen 4, 201312 r od davcatuma
Srpen 4, 201312 r Tušim že ten N18 podtlakově ovládá ten EGR a pokud vrčí tak jde přes něj moc tlaku který se nemá kam utéct. Hledal bych problém nejdřív v EGR tz. rozebrat , vyčistit rozhýbat, zkontrolovat hadičky zda nejsou porušený a pak bych přistoupil k výměně. Jestli je ten Egr zarostlí tak je dost možný že se zasekává klapka zpětného vedení a ten ventil ji nemůže buď otevřít nebo zavřít.
Srpen 4, 201312 r aha přitom mi zatím každý kdo na to koukal řekl, že to je normální jev a abych to neřešil... takže nejlepší asi egr OFF?
Srpen 4, 201312 r OFF nemusíš. Zatim bych ho jen vyčistil a zkouknul ty hadičky. A jestli to bzučení nepřestane tak vyměnit N18. Ale normální jev to neni : )
Srpen 4, 201312 r Tak jel jsem a zastavil otevřel kapotu mladá vypla motor a vrčí to N75. Ta je origo nová cca měsíc stará. Vrčí ona a po vypnutí motoru mi klapka na EGR vyjede (asi zavře) skusil jsem start 10x a pokaždé stejné N75 vrčí (vibrace) s tím N75 se měnili všechny hadičky a zapojeny jsou dobře. Co teď? ještě malá věcná. Teď koukám a oba ty ventily mají černý vrch. Ten co jsem tam měl a byl KO má vrch bílí. Vadí to něčemu? prý jeden vytváří přetlak a druhý podtlak?? Upraveno Srpen 4, 201312 r od davcatuma
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.