Přejít na obsah

Provrzávání v oblasti předních dveří


specnas

Doporučené příspěvky

Tak mě to asi taky čeká, pořád slyšim takovy tukani z B-sloupku u řidiče. Teď když je teplo tak to dělá docela dost. Jsem zvědav co mi poví v servisu.

Edit: Tak po zkousce jizdy s otevrenyma dverma je jisty ze od zamku dveri to neni:-(

Editováno: , autor: majkl.s
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po delší době i já přidávám pár postřehů. V minulosti jsem zkoušel řešení tohoto problému svépomocí, mazal jsem a zase odmaštoval....No a Škoda servis hledal a hledal závadu. Dokonce se mu podařilo na pár týdnů to provrzávání potlačit, bohužel ne zcela vyřešit. A tak jsem podlehl davové psychóze a zkusil jsem opět servis. A ejhle svitla naděje. Podle reklamačního technika škodovka přijala opatření, prý jde o špatný materiál v uchycení zámkú dveří atd. V pondělí jdu do servisu na bezplatnou výměnu. Doufám že to pomúže. Mimochodem v jakém stavu máte zadní Škoda znak na pátých dveří ? Zjištuji že vnitřně rozpadá a bledne barva. Jako by se pod fólií začal olupovat. Prý nejsem sám a tak opět reklamace. Dám vědět jak to dopadlo. Po roce provozu teda nic moc, chudák Yetík...A to už mě měnily i vstřiiky v motoru 1.2 TSi ale to je už jiná kapitola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný problém. Ozývá se mi od předních dveří od řidiče nebo někde od sloupku mezi dveřmi takové tlumené klepání. Byl jsem v servisu a tam mi řekli, že je to z důvodu "vlnění karosérie". No auto za 500 000kč :feve: Určitě to zkusím v jiném servisu, jsem zvědav co mi řeknou tam. Jinak zadní znak totálně olezlý. Yeťáka mám 10 měsíců a zatím nic moc. Uvidíme jaké překvapení mi ještě přichystá. :)

Editováno: , autor: banicek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, tak jak si dopadl po výměně zámků dveří (specnas)? Pomohlo to? Já jsem byl dnes pro auto v servisu, a klepání někde ve dveřích nebo "B" sloupku pořád. Odpověď technika: vlnění karosérie. Při jízdě s ním pootevřel dveře (byli jen přibouchlé, nedovřené) a nedělalo to. Takže nevím. Buď si pokaždé pustit rádio, anebo jezdit s nedovřenýma dveřma. Ani jedno řešení se mi nezamlouvá. Takže budu zkoušet servisy dál. Tomu říkám radost z nového auta lol

Editováno: , autor: banicek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, krize přišla i na Škodovku. Servis vše uznal , objednal díly ale problém. Nejsou na skladě ani v MB. Tak snad do měsíce bude naskladněno a pak budu vyzván na dokončení opravy ! Osobně sdílím názor, že to ty slavné zámky asi nebudou. Promazání těsnění nic extra nepřineslo. Aspoń výměna zadního znaku se povedla. Snad by to chtělo seřídit dveře. Když totiž zatlačím dlaní na spojnici sloupku předních a zadních dveří tak to vrže. ! Vedle stál nový Yeti a tam to sedělo jak přišité a ani vrz. Reklamační technik se divil a divil....Tak až mě to dodělají dám vědět. Doufám že to bude aspoň letos.....Každá rada drahá ale snad někteří kutilové poradí. Předem děkuji za další náměty ale ani slavná WD 40 nepomohla !!!!!!

Editováno: , autor: specnas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už to myslím někde psal, ten zvuk jakoby vrzání vlivem kroucení karoserie mi odstranili nastavením zámku dveří (teď jdou i lépe zavírat, stávalo se mi že jsem zavíral třeba na třikrát) Když jsem ze ptal na namazání těsnění dveří tak mi bylo řečeno že dostali ze Škodovky pokyn těsnění ničím nemazat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, mám další poznatek. Dneska moje jízda opět začala povrzaváním někde od předních dveří nebo "B"sloupku. Takže jsem opět zkoušel všechno. Jízdu s nedovřenými dveřmi (tento způsob jízdy mi ukázal servisní technik nejmenovaného servisu Škoda auto, ještě jednou díky mu za úžasný nápad). Potom jsem zkusil stáhnout okno. Tak o 2.cm. A ejhle. Ono to přestalo. Takže už fakt nevím. Zřejmě znovu do servisu a pak se uvidí. Někdy je mi z toho všeho smutno. Člověk dá 500 000kč za nový vůz a potom má jenom nervy. :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pro banicek : Možná si na to kápl ! Mě bylo divné proč po posledním mazání od servisu jsem po spuštění předních oken měl jejich horní hranu pěkně mastnou až neprůhlednou. A je taky pravda, že to pár týdnů vydrželo tak moc nevrzat. Okna jsem umyl a je to zpět. Doufám že to je má naprosto šílená myšlenka, protože jezdit s namaštěnými skly v oknech nebo ještě lépe otevřenými to snad ne.....?! Ale pravdu mají i ti co jim servis řekl, že Škodovka to nedoporučuje. Blábol o kroucení karoserie na mě zkusili jen jednou. Takže na závěr čekám na náhradní díly na výměnu a modlím se aby to vyšlo.

Editováno: , autor: specnas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže pánové, je to smutny, ale nejlepší je spolehnout se na sebe!!! A ne na servis. mě to povrzávání taky sra....o !!! tak jsem hledal a hledal, mazal a mazal. A VÍM kde je problém! TO HORNÍ DVOJITÉ SEMIŠOVÉ TĚSNĚNÍ. Můžete si to vyzkoušet. z venku se opřete o zadní boční dveře v horní urovni- krásně to vrže. Náhodně jsem to vyzkoušel v salonu SEAT u toleda. Doma jsem to prostříkl WD-čkem a už mám pokoj!!!!

Mimochodem, dveře jsem taky zavíral na 3x. Tak jsem si je doma seřizoval sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, kde jsi prosímtě přesně to WD nastříkal ? Já jsem dneska udělal pokus. Oblepil jsem páskou vrchní část okna dveří, protože jsem měl pocit, že když jsem okénko stáhl tak o 3 cm, tak to nevrzalo takže jsem si myslel, že snad to okno pevně nedrží v rámu a okno jsem dovřel nadoraz. Bohužel. Ani to nepomohlo. Vrzání stále a začíná to vrzat i od dveří spolujezdce. Velice dobře investovaných 500 000kč. Snad by to mohli být ještě ty zámky dveří. Kamarád ma Hyundai i30 o 200 000kč levnější a nic nevrže. Tím nechci dělat reklamu Hyundai. Budu to muset zavést znovu do servisu a jezdit nějakou dobu MHD. Ó jak mi zní slova prodejce "tak ať Vám dobře slouží" lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pro olint : Tak mě to nedalo a udělal jsem to podle Tvého návodu . Protože me to dělají i přední dveře tak jsem to promazal kompletně . WD 40 ukázala co umí ! Je to skoro v pořádku . Jezdil jsem hodinu po terénu jak magor ale ty nejvíce rušivé zvuky jsou pryč !!!! Sice sem tam vrznul plast ale zatím O.K. Dík za dobrou radu. Příští týden jdu na výměnu těch zámků dveří tak snad to vychytám až k úplné spokojenosti. Dotaz na konec. Jak dlouho po té aplikaci Ti to vydrželo nevrzat ??? Nerad bych mazal co týden...Pak by problém byl v použitém materiálu přímo ve Škodovce. Když berou reklamace na ty zámky, znaky atd. Co ostatní jak vám to pomohlo ? Za zlepšovák dávám olintovi "čestné uznání".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TAKŽE TADY VKLADÁM PRESNÉ VYJADRENIE ŠKODOVKY K PROBLÉMOM S HLUKMI

YETI – hluky od západky zámku zadních dveří

- klepavé až vrzavé hluky z oblasti zadních dveří vlevo i vpravo

- lokalizace zdroje hluku obtížná, „přenáší“ se různými směry

- západku (oko) zámku v žádném případě neměnit

- servisní řešení spočívá v namazání západky zámku vhodným tukem

odolným odstředivé síle, např. z nabídky firem Würth nebo Retech

- opatření pro výrobu nalezeno – modifikovaný povrch západky zámku

- probíhají ověřovací zkoušky, předběžný termín nasazení 09/2010

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem po výměně západek zámku a seřízení všech dveří. Subjektivní pocit velice dobrý nic nevrže nebo neklape !!! Mám ale dojem, že maximálně pomohla "Olintova metoda" promazání toho těsnění na horní hraně dveří WD 40. Čas ukáže zda to byla správná vollba. Trochu jsem pokecal s servisním Škoda technikem a doporučuji všem kdo má ve vozidle namontovanou tu vadnou serii západek zámku ať si to v záruční lhůtě zdarma vyměníte. Žádná svolávací akce nebude, záleží na každém majiteli. Ale po čase to asi začne vrzat všem. Kamarád má Superba a teda fest klapal a klapal. Dal jsem mu tip na záruční opravu a je teď blahem bez sebe jak to pomohlo. Aspoň mi zaplatil frťana.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

Odstranil jsem klepání ve sloupku u řidiče. Bylo to dost otravné klepání. Sundal jsem plasty a závěs pásu s posuvným segmentem, který je ukotvený ve sloupku. No, dost fórový závěs. Má obrovské vůle ve vodítku posuvu a navíc je z plastu. Průběžné oko pro pás ve tvaru trojúhelníku, které je k tomuto segmentu přišroubováno distančním šroubem má také pěknou vůli. To oko je dost těžké a ani napnutí pásu nezabrání jeho klepání. K tomu jsou klepavé rázy při pohybu oka přenášeny do posuvného segmentu, který má také vůli a o klepání není nouze. Oko jsem vypodložil spociální zvlněnou podložkou a plechový sloupek včetně posuvného segmentu obložil samolepící izolační hmotou. Je klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Po kúpe nového auta aj ja som bol celý smutny, že tam všetko vrzga. Konkrétne tesnenia vo dverách-oknách, pístrojovej doske-budíky a vo dverových zámkoch. Po niekoľkých reklamáciách v servise a dosť dlhom čakaní na ND mi najprv vymenili tesnenia vo dverách- vodiace lišti v oknách,celú prístrojovku s odôvodnením na poúžité nekvalitné úchyty a nakoniec aj dverové zámky.Od výmeny neprešla ešte niaka dlhá doba cca 2 týždne a zatiaľ je to OK.Kolega má tiež nové Yeti a po 10 tis.km už začína mať tie isté problémy. Tak ideme bombardovať servis.Ostatným odporúčam to isté. Neboli to najlacnejšie autá tak nech kvalita aspoň trochu odpovedá cene. Pevné nervy všetkým.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...