Přejít na obsah

Rezonujici plast pri nizkych otackach


zzdeny

Doporučené příspěvky

Mam TDI 103kW a pri jizde pod 1500 otacek hlavne od 3 dolu jakoby rezonoval nejaky plast. Pri zvyseni otacek zvuk zmizi. Nejdriv jsem si myslel, ze to je zvuk podtoceneho motoru, ale ted je jasny zvuk nejakycho dilu, mam pocit, ze plastovy kryt motoru. Resil jste to nekdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dnes jsem konecne byl v servisu. Prijmaci technik uznal ze tam neco rezonuje. Vzal to na dilnu a zavolam me. U jinyho Yetiho sundali kryt motoru a zacli me presvedcovat, ze to cvakani je normalni zvuk. A u myho sundali kryt taky a zvuk stejny. No jeste ze ten prijmaci technik slysel jak to za jizdy rezonuje. Ale jak to mi auto vracel uz to nedrncelo. Sam byl prekvapen. Byl to se mnou projet a uz to bylo ok. Takze ten cerny plastovy kryt na motoru, ten to delal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dela s krytem i bez. Ale byl jsem objednany do servisu. A ukazal jsem to. A oni nejdriv ze to Tdi dela, pka ze nic neslysi a pak ze teda neco tam je. Ale ze by si tam museli auto nechat. Ze ho budou rozebirat, ze to muze trvat 2-3 dni. Domu me nezavezou(15km) jen na vlak. Auto mi puci jen za penize. Uz jsem jim tam nechal skoro 900000 za dve auta a oni maj takovyhle sluzby.

Nejvic nas... ze ho ani pri druhy navsteve nezvedli a jen tak rukama nezkusili zda tam neni neco volnejsi. A to ten servis patri docela velkymu prodejci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám velmi dobrou zkušenost s bezplatnou linkou "škoda nonstop pomoci". Když mi vytekl olej z převodovky, také mi nechtěli dát náhradní vozidlo. Po jednání na této lince mi ho dali ihned a zaplatil jsem si jen palivo. Ale je pravda, že jsem si na lince na jednání servisu dost stěžoval. Za cca 10 dní po opravě mi přišel od Škodovky dotazník, jak jsem byl spokojený se službami. Pochválil jsem jednání po telefonu a velmi pohanil jednání servisu. Za dalších 14 dní mi přišel omluvný dopis přímo ze Škodovky a za cca další týden mi volali ze servisu, že je velmi mrzí, že jsem byl nespokojen s jejich službami a že mám u nich dárek. Tak jsem tam zajel, přímo šéf (má 6 autosalónů v republice) se mi omluvil a jako dárek mi dali nějaké předměty do auta a dárkový poukaz na dvě prohlídky zdarma. Pak jsem se dozvěděl, že Škoda nějak hodnotí prodejce a dle smluv může uplatňovat i nějaké sankce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo chlapci, když to jinak nejde, tak se na ně musí :) Uvedu zrovna příklad z tohoto týdne. ikdyž mimo téma Yeti ... měl jsem problém s hydromasážní vanou TEIKO a místní smluvní servis prostě nešlo kontaktovat ... telefon nebrali a zpátky nezavolali. Vana za 50 tisíc a reakce žádná. Takže jsem se naštval a oslovil výhradní zastoupení a informoval je, kdo že jim dělá v našem okrese pěknou ostudu, kazí dobré jméno a ať mi tedy poradí přímo oni. Do 5 minut po odeslání e-mailu jsem měl telefon z místního servisu ... následovalo obrovský omlouvání a bohužel taky vymlouvání :) Prý práce v terénu, nevšimli si mého zmeškaného hovoru (hmm volal jsem jim opakovaně asi 2 měsíce) atd. atd. ... No jednoznačně je výhradní dovozce pěkně seřval a asi pohrozil nějakou sankcí :)

Editováno: , autor: tentacle
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...