Přejít na obsah

Denní svícení


virgin

Doporučené příspěvky

ježiš cartmanko nerozjíždej tady flame přečti si nazev tematu akorat se to tady zvrtne jako při debate benzin-nafta,FI-FII atd...

pokud chceš vědět výhody stačí zagooglovat....

myslim že většina tady co dáva fotky tak světla jsou homologovaná tudíž schopná pro provoz na našich silnicích tak co řešit... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechem flame diskusiu, len ma zaujimalo co ludi vedie k ich montazi.

na googli nie je ziaden relevantny argument pre denne svietenie a vela proti.

takze vymena h7. ok, to mi staci.

argument zabudnutia zapinania sa mi zda na hlinenych nohach, lebo aj na normalne svetla sa predsa da napojit automaticke rozsvietenie.

Editováno: , autor: cartmanko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přátelé okřídleného šípu,

celodenní svícení, když vyšlo v povinnost, bylo to pro mne jako za trest. Naši zákonodárci než se k něčemu dostanou, ostatní státy jsou již jinde. Viz takové Rakousko.Nechci tady vyvolat jakoukoliv diskusi na téma osvětleného vozidla přez den - kdy je jasno a co je podle někoho zvýšení či snížení bezpečnosti na cestách. Kdo mne přez den na vozovce nevidí, když mi nesvítí koncová světla, tak ten by měl odevzdat dobrovolně řidičský průkaz!Z toho to vyplývá, že světla pro denní svícení mám. Ještě když jsem neměl denní svícení, investoval jsem do transilů, abych omezil častější úmrtí H7. Tak jak jsem tady již někde popisoval, tato světla se dosti kradou. I mne to potkalo. Proto mám tyto světla již na magnet a odchází se mnou vždy domů. Světlům pro denní svícení zdar. Radek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechem flame diskusiu, len ma zaujimalo co ludi vedie k ich montazi.

na googli nie je ziaden relevantny argument pre denne svietenie a vela proti.

takze vymena h7. ok, to mi staci.

argument zabudnutia zapinania sa mi zda na hlinenych nohach, lebo aj na normalne svetla sa predsa da napojit automaticke rozsvietenie.

Podivej se na fotku od Raca a pochopis proc lidi delaj denni sviceni...Proc zbytecne vypalovat paraboly ve svetlech kdyz se to da vyresit jinak....Vim jak vypadaj moje svetla po 290tis denniho sviceni, muzes je vyhodit protoze v noci uz ani nesvitej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se konečně dostal k vyfocení a hlavně k tomu, abych sem umístil fotky.

post-12297-1274646164,703_thumb.jpgpost-12297-1274646226,0136_thumb.jpg

Těch koleček na kapotě si nevšímejte, opravoval jsem lak po zimě (michodem cca 100 děr v laku od kamínků a z toho asi třetina byla až na plech)

Jsou to světla KEETEC DRL16 s 28 LED, které už mají veškerou elektroniku v sobě, nepotřebují tudíž žádné další moduly pro denní svícení. Nejdřív jsem myslel, že bych vše napojil v motorovém prostoru, ale to jsem nakonec kvůli přistupu a uchycení kabelů opustil.

Natáhl jsem kabel od mínusu na baterce kolem hlavního světla dolů k prvnímu DRL světlu, pak v nosníku předního narázníku na druhou stranu k druhému DRL (dva kabely: - k druhému, + k prvnímu), tam pak kolem chladiče turba nahoru (to už vede pro změnu jen jeden plusový kablik), potom společně s kabelovým svazkem od světla, pak průchodkou do interiéru a za radiem přes pojistkovku k ovladači světel na pozici TFL/3. Z toho taky vyplývá, že kabel, který měl být natáhnutý k parkovačce jsem vůbec nepoužil. Spínač světel automaticky tento kontakt TFL vypíná při zapnutí světel.

A to nejdůležitější ty světla jsou místo toho prostřeního tlustého žebra, z něj zůstala jen jeho horní část.

Doufám, že můj příspěvek alespoň trochu pomůže dalším, co by chtěli zapojit DRL stejně jako já.

Editováno: , autor: Drewie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koupil jsem v akci v Globusu světla pro denní svícení za cca 900 Kč. Se zapojením jsem si nevěděl rady (jen 3 dráty, žádný "modul"). Po konzultaci s automechanikem je zapojení celkem jednoduché - jeden je zem, druhý jde na parkovací světlo a ten třetí - "hlavní" je připojen v motorovém prostoru na kabel ke stěračům. Žádné protahování k pojistkám nebo ke spínací skříňce. Zatím jsou tam 14 dní a bez problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koupil jsem v akci v Globusu světla pro denní svícení za cca 900 Kč. Se zapojením jsem si nevěděl rady (jen 3 dráty, žádný "modul"). Po konzultaci s automechanikem je zapojení celkem jednoduché - jeden je zem, druhý jde na parkovací světlo a ten třetí - "hlavní" je připojen v motorovém prostoru na kabel ke stěračům. Žádné protahování k pojistkám nebo ke spínací skříňce. Zatím jsou tam 14 dní a bez problémů.

Takze vlastne nesplnujes vyhlasku protoze ti sviti denni sviceni plus parkovacky a zadni svetla???
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, drát od parkovaček "zhasíná" denní svícení a při použití normálních světel je vše tak jak má být. Chtěl jsem jen upozornit, že není třeba protahovat kabely do pojistek nabo ke spínací skříňce, ale že to lze podle mě chytrým nápadem vyřešit i jednodušeji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, já jsem na to koukal, ale já v motorovým prostoru nemám žádné kabely ke stěračům (ani k nečemu jinýmu), ty musí být až v mezistěně pod torpédem, tudíž ta Tvoje metoda je destruktivní k těm špuntům, co ho drží, ne?

A řekl bych že protáhnout kabel interiérem je snažší než sundávat stěrače, hadičky na ostříkovače, apod., a následně seřízovat to všechno, co bylo sundané.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omyl, žádné protahování. Je to cvaknutý na svazek, který je kousek od baterky - nejsem odborník, ale jde svazek, který má konektor vpravo dole pod baterií, na jeden z jeho drátů, chycený je to pod plastovou trubičkou, která svazek chrání, takže nemůžu posloužit barvou. Celková délka je cca 40-50 cm od "rozdvojky" světel pro denní svícení. Je docela možný, že se jedná o napájení něčeho úplně jiného a to že se jedná o napájení stěračů byl ze strany mechanika ochranný manévr, aby si zachoval svoje know-how. V tom se nechám snadno oblbnout. Fakt je že to funguje jak má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvam se ja :-) Nevedel sem ze ten kabel na parkovackach je kvuli zhasinani denniho sviceni. O vikendu sem to probiral s jednim elektrikarem a uz sem to tak nejak pochopil, ja si myslim ze i ty sterace muzou byt pravda, tam snad nemuze byt know how... :)

EDIT: Prece jenom sterace fungujou jen se zaplym klicem :-) proto sterace

Editováno: , autor: Slavisimo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím pánové, mám prosbu. Namontoval jsem si denní svícení a řeším zapojení. Moje situace je stejná, jako psal na minulé stránce uživatel Drewie. Elektřikařina je moje slabá stránka, potřeboval bych poradit. Neví někdo, jakou barvu drátu mají u andělskejch očí parkovačky, neboli čistě jen ty kroužky? Nemám doma žádnej přístroj, čím bych to mohl změřit. A druhej drát, kterej nevím kam zapojit je spínané plus (pozice 15). Kam ho mám připojit v motorovým prostoru? Nebo musím až do interiéru? To, že se mi rožnout už po otočení klíčků a né až po nastartování, bych přežil. Díky moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...