Září 1, 201213 r ja používam ngk originál predpísané výrobcom tie tam boli stále a pri montáži lpg mi povedali že nemám špekulovať z lpg sviečkami a mam tieto nechať akurát častejšie meniť tak po 20 000 km
Září 2, 201213 r Mohl bych poprosit jaké svíčky na Škoda Fabia 1,2 47kW AZQ lpg-BRC Plug@drive, a druhý auto VW GOLF3 1,8 66kW ADZ lpg- obyč. podltlak bez elektroniky. Upraveno Září 3, 201213 r od GOLF10
Září 2, 201213 r GOLF10 mislel si motor AZQ nie? to je moc podobný ako mam ja BME ja používam origo predpísane NGK myslím že sú to ZFR5PG a do golfa pozri tiež tu podla tohto katalogu sú to BUR6ET http://www.svickyngk.cz/automobily/zapalovaci-svicky/vw/golf-3-vento/#obsah1.8 s inými značkami nemám skúsenosti ale co som tu čítal tak aj BRISK sú dobré
Září 3, 201213 r ano na AZQ potvrzuji NGK ZFR5P-G, používám je celé roky a naprostá spokojenost, i na plyn vydrží bez problémů 60t km
Září 6, 201213 r mám dotaz Škoda Fabia 1,2 HTP 40KW... mám na LPG již 12 000 km celkově 129300 a nějaký drobný. při montáži lpg jelikož se montoval kousek před vyměnným intervalem sv íček (120 000) jsem si i na doporučení servisu lpg nechal dát od nich svíčky "specializované pro LPG" po cca 7000km jsem začal pozorovat že motor když je odstátý tak točí o cca dva hupy déle než obvykle a start stratil tvrdost.. (už netočim startérem ale trvá než se roběhne na plný volnoběh) taky pár setin sekundy ale slyšitelný to je a cca a od 10 000km po již popsaných "problémech" se přidalo pocukávání za studena na BA ale jakmile se přepne na LPG tak OK. První strach byli ventili (prostě HTP, nikdy nevíš) ale po tom uklidnění na LPG si myslim že bud ty svíčky jsou na pikaču nebo možná jsou načtený (rozhašený) BA mapy. Co na to odborníci?
Září 7, 201213 r počítám že myslíš mapy, pomůže odpojit baterii na vymazání map nebo budu muset absolvovat několik km na BA (nerad bych)
Září 8, 201213 r jj,přepnout na BA, najet alespoň 100 km stylem od studeného motoru po teplý,vypnout, nechat vychladnout a tak párkrát dokola, pak nejlíp do servisu aby nastavili znovu plyn, protože po přepnutí to začne opět blbnout...
Září 12, 201213 r podle me to muze mit dve priciny, 1)bud spatne naledeny LPG nebo 2)spatny benzinovy vstrikovac ktereme se za studena nechce. 1) jestli je plyn vic rozladenej nez je zdravo tak si jednotka nauci tento stav vyrovnavat. Pri startovani pak vybere tomutu stavu odpovidajici mapu kde jsou nejake casy vstriku nejake predstihy a jede slepe podle teto mapy. Takhle na naslepo musi pracovat nez se dostatecne zahreje lambda a dostane od ni informace ze je neco v neporadku a ze by to mela doregulovat. U HTP ale je lambda s katalyzatorem hned na svodech takze by tohle mele trvat tak prvni stovky metru. 2) varianta zaneseny benzinovy vstrikovac, coz se podle mych zkusenosti projevuje hlavne za studena a pri startovani ale tohle je takove polemizovani, chtelo by to nacist benzinovou nebo plynovou jednotku a budes vedet hned kde je problem
Září 17, 201213 r up k mému případu, samo se to zpravilo co jsem začal jezdit do práce. nic jsem nedělal jen jsem jezdil do práce (5KM) a funguje to uplně normálně (jeden z dalších projevů byly za studeného motoru volnoběh cca 1200ot. ale nebyl jsem si jistý jestli to tak má či nemá být, nyní po startu cca 950ot.) asi tomu nesvědčilo 4x 900km po dálnici (2x dovolená) prakticky vkuse na plyn, a pak 1700km po pobřeží kdy to šlo prakticky 10s po startu na plyn. takže problém vyřešen.
Září 17, 201213 r no já nevim... dle mího nazoru by se mělo na plyn jezdit spíš delší trasy... a všeobecně autem.. pokud jedeš 5km, tak se ten motor dle mě ani nemuže pořádně zahřát.. samozdřejmně se mnou nemusíte souhlasit, ale to mi přijde jako týrání motoru... mám auto rok, najeto 22t km, denně cca 55km, takže já se na ten plyn už docela těším, ono tankovat za 15.90, nebo za 36.90 je sakra rozdíl.. jen škoda že maj v Boskovicich tak dlouhý čekací doby... :-( ale nevadí, ještě týden a de se na to.. :-))
Listopad 11, 201212 r bude tato sviecka vhodna pre moju fabiu? Fabia I, 1.2 HTP + LPG, 47 kw, AZQ http://www.lacneautodiely.sk/fabia/sviecka-fabia-101214-brisk-dox15le-3253/
Listopad 13, 201212 r bol som v obchode a brisk nemaju, ponukaju mi tuto alternativu NGK - ZFR5P-G, moze byt?
Listopad 14, 201212 r na ty jezdím celou dobu já a na LPG jsou super, bez problémů vydrží 60t km , takže je v klidu kup
Listopad 14, 201212 r nevím, já dávám Brisky, tak jak je předepisuje výrobce při prvovýrobě,nikdy s nimi nebyl žádný problém
Listopad 14, 201212 r na tych prvych od vyroby som najazdil uz 120 tis km, a mam iba take problemy ze auto sa trosku klepe ale iba na plyne
Listopad 14, 201212 r musíte si ujasnit kdo co chce,poslední dotaz byl na Fabii, takže Brisk co jsem psal, vyměňovat svíčky po 120 tisíc je šílenost, to je zázrak, že neodešla některá z cívek....pokud tam nebyly platinové..
Listopad 14, 201212 r musíte si ujasnit kdo co chce,poslední dotaz byl na Fabii, takže Brisk co jsem psal, vyměňovat svíčky po 120 tisíc je šílenost, to je zázrak, že neodešla některá z cívek....pokud tam nebyly platinové.. já odpovídal na Fábii, Sup je pro mě španělská vesnice vymena myslim ze by nemala byt narocna nie? není, sundáš tahem vrchní kryt (možná budeš muset vyvinout větší sílu s mírným páčením do stran), ale je to tam opravdu jen nasazené, odpojíš ty dvě hadičky co vedou z air boxu (krytu) a pak za pomocí dvou šroubováků opatrně podebereš každý zapalovací modul v oblasti, kde je napojen konektor (avšak co nejblíže ke středu modulu, aby se ti nezlomil), odpojíš konektor, vytáhneš modul úplně ven a pak jen klíčem na svíčky vymontuješ postupně každou svíci. Pak nastrčíš modul částečně zpět, zapojíš konektor a zasuneš modul úplně. Toť vše, žádná věda Upraveno Listopad 14, 201212 r od Malta
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.