Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

No povolit šli dobře ale šly tak nějak ztuha, to je pravda.

Hmm, ja si myslím, že by sa mali sviečky vymontovať a zkontrolovať pri každej predpísanej výmene.

Ak máš platinum alebi iridium, tak je to len pre istotu a necháš ich tam ak sú OK.

Čo vy na to?

právě proto doporučuji kvalitní svíčky,protože plyn je na zapálení směsi háklivější,ty Densa jsme měli možnost vyměňovat na Lexusu po 240 tisících, hrozný přístup, takže proto se tam dávají...navíc např. Renault, Peugeot a pár dalších typů vozidel s klasickými svíčkami od jakéhokoliv výrobce zatíží zap.moduly tak, že začnou odcházet, s těmito svíškami je po problémech....takže každý si musí vybrat sám, toto bylo jen doporučení s kterými máme dobré zkušenosti....to co nám vyfotil milosk to je děs, tím se ani nechlub, ta středová elektroda má být kulatá, ne trojůhelník, co je z foto vidět, tam pak dostává vše zabrat, počínaje cívkou,kabely, katalyzátorem....

já provozuji na obou jednadvojkách (AZQ a BZG) NGK ZFR5P-G , mimochodem použitelné i pro BME a nestalo se mi aby mi nevydržely těch 60 000km. Moduly to nelikviduje, páč na Fábii jsem měnil první modul ve 180t km. Takže za mě spokojenost s těmito :kol-47: . Na první garančce, kdy přicházely svíce v úvahu, mi v servisu kdysi dali BOSCHky a po 15t km mi tak lítal volnoběh, jak to nepravidelně pálilo, že šli dopr.... a už nic jiného než NGK jsem tam nikdy nedal. Sice kus cca 170 Kč ale na 60t km vystaráno

a jaka je zivotnost u brisk? prece jenom dat za svicku 50 nebo 250 je celkem poznat. jestli vydrzi aspon 20 000 tak klidne i brisk

Mě už Brisk nesmí do motoru a ani do garáže. Já toho vyzkoušel Brisk Extra DX15LTC-1, Silver DR15YS-9, PREMIUM+ P2 a nakonec zde dost vychvalované Platin DR15PP-1 a životnost strašná, Po 10 tisících začalo škubání, když jsme byl před pár týdny u svého plynaře, vše se poladilo a škubání stále, řekl že to budou buď svíčky nebo kabely a tak se ptal co tam mám za svíčky a když jsem mu řekl že Brisk a mají asi 15 tisíc km najeto, tak mi oznámil, že jsou již asi tak 14900 km za svou životností. :kol-28:  Je fakt že každý má nějaký názor a tak mi doporučil Densa, tak jsme teď dal Densa K22TT - http://www.svickydenso.cz/zapalovaci-svicky-denso-twin-tip/ za 400,- Kč všechny čtyři, motor šlape nádherně a opravdu pozoruji lepší studené starty, ale životnost nemohu zatím posoudit. Ale kdysi mi taky daly ve Strakonicích nějaké obyč Densa a jely dobře a vydržely asi 20 tisíc km.

a nemyslíš si už, že když jsi vyměnil tolik druhů svíček, že může být problém úplně někde jinde? třeba propouštějící benzínový vstřik nebo špatně nastavený systém, cukání dělá např. i bohatá směs, svíčka to pak už nezvládá a rychleji odchází....ale to jen moje teorie, i když...mockrát se to potvrdilo....

díky za rady, nakonec jsem se rozhodl pro NGK ZFRP-G 120kč/kus tak snad to moje 1,2 47 kw BME vezme. 

odkud je budeš brát za takovou good cenu? Já u známého jsem platíval tuším za 155 a teď jsem se na ně ptal naposledy v jednom kšeftu a chtěli za ně 180 :kol-29:

to jo, ale s poštovným na tom budu skoro jak u kamoša co má autodíly :kol-32: . Myslel jsem jestli to třeba nekupuje někde v kamenném obchodě za tuto cenu.

Jo, v Havířově v kamenném obchodě  :kol-46:

Tak to možna vyjde levněji i s tim 60 korunovym poštovnym než z toho kameneho kramu v Havířově :p

Upraveno od bitttpower

A teď se zeptám asi úplně blbě....co jsi tím ušetřil, jsou to obyčejné svíčky....to jsi tam mohl hned dát obyčejné Brisky po 40 Kč/kus a prakticky jsi na tom byl stejně...

Neušetřil jsem nic, ale někdo na brisky nadává, tak jsemchtěl zkusit něco jiného.

 

to bittpower :odkaz v obchodě co jsi dal je 3x126 + poštovné, já mám 3x120 bez pošty, ale to je jedno. Malta se ptal odkud je mám protože on je má za 180 tak jsem mu odpověděl, to snad není špatně ne?

nevím jak brisky, ale mně osobně tyto obyč svíčky vydrží 60t km :kol-31:

a nemyslíš si už, že když jsi vyměnil tolik druhů svíček, že může být problém úplně někde jinde? třeba propouštějící benzínový vstřik nebo špatně nastavený systém, cukání dělá např. i bohatá směs, svíčka to pak už nezvládá a rychleji odchází....ale to jen moje teorie, i když...mockrát se to potvrdilo....

Karle fakt nevím. Myslím že systém je seřízen dobře, tedy aspoň podle toho že to pravidelně nechávám seřídit, nejdříve ve Strakonicích a poslední dobou u Bartůška. Vstřiky jsou taky seřízené, již také prošly repasem. Celkem najeto asi na plynu 90 tisíc km a ty svíčky mě trápí stále a to se to za tu dobu seřizovalo asi odhadem 7 krát. Je fakt, že kontrolka Check - bohatá směs svítí, ale ta svítila i před montáží LPG, to je vlastnost dvoulitrů. Jinak to šlape dobře, žádné jiné problémy nemám, kabely také vyměněny za nové Tesla asi před 50 tisíci km. Ale ty benzínové vstřiky by klidně zlobit mohly, asi to natlakuji a uvidím.

pokud by mi vydržely 60 tis tak by to bylo super

na Fábii už jsem je dával 4x, teď zrovna ještě 5600 km a budu měnit zase po 60t km. Na roomovi zatím jsou nasazené poprvé, nicméně už mají 45t km a šlapou :kol-47:

martin pleva,v pohodě,ja jsem zapoměl napsat že ta odpověd ohledně kameneho kramu patřila Maltovi ;).Bylo to myšleno tak že by to vyšlo levněji s poštovnym než by pro ně jel do Havířova.

Upraveno od bitttpower

Je zajimave že u někoho Brisky funguji perfektně ale taky znam dost lidi co na ně nadava,kamaradovi odešly po 12 tis a to nema ani plyn

Ja co teď dal ty brisk tak taky občas jemné škubnutí a na co jsem přišel, hází mi to jiskru i na fajfce, jak jsem je měnil tak jsem poškodil tu gumu mezi plechem a kabelem, jsou to kabely Tesla a jsou blbe vyřešený, pac nemají ten plech az nahoru a jak jsem to zastrkával tak jsem tu gumu napich šroubovákem.tak až vyměním kabely tak poreferuju jestli to bylo tím.projevilo se to po 14 dnech.

KaJe, to teda nechápu...ty máš problém na autě ůplně jiný a snažíš se to řešiš svíčkama a seřizováním plynu?....ty se mi snad zdáš...to je pak jasný že to neseřídíš,když máš nějakou závadu co se týče spalování, odpojí se korekce a auto běží jakoby v náhradním režimu,takže Stag se tomu těžko přizpůsobí a obohacuje a obohacuje,pak to cuká, protože už to už špatně zapaluje ve válcích...vyřeš problém checku, pak to pojede a bude po problémech, npořád nemůžu pochopit, proč všichni začínáte z opačné strany....jo a těch 2 litrů jsme dělali hodně,nové,staré a žádnému za celou dobu se check nerozsvítil...

vyměňovat kabely šroubovákem, to snad ani nebudu komentovat, jen obyčejné popotažení za kabel jej může zničit,pak to střílí...

No nekomentuj, ne měnit šroubovákem, ale nacvakávat fajfku za ten plech vis na 2. Válci a tak jsem to asi propich.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.