Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
:help: Zcela jistě se to tady řešilo,ale těch příspěvků je moc a nedokázal jsem najít odpověď na své možná nesmyslné otázky. Potřeboval bych vědět jak mám poznat,že je špatný setrvák? Zajímalo by mně,kdo to již musel řešit a hlavně podle čeho určili vadu setrváku. Je rozdíl jeho funkce při studeném či teplém startu nebo na tom vůbec nezáleží. Díky za rady. :help:
Vloženo (editace)

tiež mi niečo rachoti v motore hlavne pri 40 a 120 km rychlosti ( DSG), tiež som myslel na zotrvačnik ale vyzera to na pravy homokinetický hriadeľ

Editováno: , autor: denika
Vloženo
tiež mi niečo rachoti v motore hlavne pri 40 a 120 km rychlosti ( DSG), tiež som myslel na zotrvačnik ale vyzera to na pravy homokinetický hriadeľ

Zdravim .... jak si přišel na ten homokinetický kloub??

Jinak ten setrvačník se také projevuje tím, že když nastartuješ za studena a necháš auto chvilku běžet na volnoběh, tak to začně vydávat takové nepravidelné kovové zvuky. A nebo u toho DSG, když jedeš na podtočenou rychlost a přidáš plyn, tak to začne rachotit.

Vloženo
Zdravim .... jak si přišel na ten homokinetický kloub??

Jinak ten setrvačník se také projevuje tím, že když nastartuješ za studena a necháš auto chvilku běžet na volnoběh, tak to začně vydávat takové nepravidelné kovové zvuky. A nebo u toho DSG, když jedeš na podtočenou rychlost a přidáš plyn, tak to začne rachotit.

Myslíš tím cvakání nebo klepání?

Vloženo
No myslim klepání ... ten homokinetický kloub by vydával zvuk spíše jako cvakání...

Tobě se to projevuje jak přesně??

Mně to spíše hučí,tak to asi setrvák nebude,ale pravdou je,že motor má nestálý chod při volnoběhu. Nevíš co by mohlo ten hukot dělat? Jak se chová turbo,když odchází?

Vloženo
Mně to spíše hučí,tak to asi setrvák nebude,ale pravdou je,že motor má nestálý chod při volnoběhu. Nevíš co by mohlo ten hukot dělat? Jak se chová turbo,když odchází?

S tím Ti moc neporadím....nejsem odborník..ale mohl by napsat někdo, kdo tomu fakt rozumý, protože by mi to také zajímalo...

Kolik máš najeto km?? Nemohlo by to být ložisko ma předním kole??

Vloženo
S tím Ti moc neporadím....nejsem odborník..ale mohl by napsat někdo, kdo tomu fakt rozumý, protože by mi to také zajímalo...

Kolik máš najeto km?? Nemohlo by to být ložisko ma předním kole??

Najeto mám jen 20 tis. a ten hukot je slyšet i při volnoběhu a rychlostí auta se úměrně zvyšuje, zkoušel jsem přidávat plyn při neutrálu,ale hukot se nezvyšoval. Už jsem se to snažil řešit ve škodovce,ale ti mne už dvakrát slušně odpálkovali,že prý mám moc citlivé uši a ať si pustím hlasitěji rádio. Dobrý ne?

Vloženo
Najeto mám jen 20 tis. a ten hukot je slyšet i při volnoběhu a rychlostí auta se úměrně zvyšuje, zkoušel jsem přidávat plyn při neutrálu,ale hukot se nezvyšoval. Už jsem se to snažil řešit ve škodovce,ale ti mne už dvakrát slušně odpálkovali,že prý mám moc citlivé uši a ať si pustím hlasitěji rádio. Dobrý ne?

To je typický, kreténi ve škodovce no :) ... Koupíš auto za víc jak půl mega a ve vnitř to hučí jako ve škoda 120 ...

To je fakt divný, co by to mohlo být. To na setrvačník asi nevypadá ... Rád bych Ti poradil, ale nic mi nenapadá...

Snad se někdo ozve, kdo by to mohl vědět, aby si problém vyřešil ... To jako při volnoběhu ve vnitře něco pravidelně hučí??? Nebo rachotí??

Vloženo
To je typický, kreténi ve škodovce no :) ... Koupíš auto za víc jak půl mega a ve vnitř to hučí jako ve škoda 120 ...

To je fakt divný, co by to mohlo být. To na setrvačník asi nevypadá ... Rád bych Ti poradil, ale nic mi nenapadá...

Snad se někdo ozve, kdo by to mohl vědět, aby si problém vyřešil ... To jako při volnoběhu ve vnitře něco pravidelně hučí??? Nebo rachotí??

Určitě bych to popsal jako hučení a přemýšlel jsem jak to popsat slovy,(což je dost problém)ale dalo by se to popsat jako když je přidřenej ventilátor,když zvednu kapotu,tak nic takového neslyším. Zvláštní je,že při prvním startu nic slyšet není a to ani po delší jízdě,ale jak auto vypnu a cca po půl hodině znovu nastartuji,tak to teprve začne dělat.

Vloženo
Určitě bych to popsal jako hučení a přemýšlel jsem jak to popsat slovy,(což je dost problém)ale dalo by se to popsat jako když je přidřenej ventilátor,když zvednu kapotu,tak nic takového neslyším. Zvláštní je,že při prvním startu nic slyšet není a to ani po delší jízdě,ale jak auto vypnu a cca po půl hodině znovu nastartuji,tak to teprve začne dělat.

Tak to fakt netušim...jestli třeba turbo nebo nějaký povolený výfukový potrubí, když to hučí...

Škoda, že nepíše někdo, kdo má více zkušeností, aby Ti poradil ...

  • o 5 týdny později...
Vloženo

Zdravim...tak už půjde na výměnu setrvačník... Dostal jsem taky radu, že když bude všechno vyndané, tak je dobrý vyměnit JEHLOVÉ LOŽISKO NA KLICE ... Chtěl bych se zaptat odborníků, když se mění to ložisko na klice, jestli se musí z motoru vypustit olej.

Díky moc za radu

Vloženo
Zdravim...tak už půjde na výměnu setrvačník... Dostal jsem taky radu, že když bude všechno vyndané, tak je dobrý vyměnit JEHLOVÉ LOŽISKO NA KLICE ... Chtěl bych se zaptat odborníků, když se mění to ložisko na klice, jestli se musí z motoru vypustit olej.

Díky moc za radu

nemusí

Vloženo
Nevíte někdo, zda-li je setrvačník na dsg shodný jak u motoru 2.0 tdi, tak u 1.9 tdi? Nebo jsou rozdílné? A pokud jsou rozdílné, tak v čem. Díky

Zdravim..podle mě jsou setrvačník rozdílné, protože jak jsem kupoval tedka setrvačník, tak byl pouze na 2,0TDI DSG ...

Zrovna dneska jsem to odvezl na výměnu do autorizovanýho servisu, tak zejtra uvidim, jestli bude všechno OK.

Mechanik říkal, že ta výměna u DSG je trochu složitější než u manuálu a je s tím větší pakárna.

Tobě už také blbne setrvačník?? Kolik máš najeto a jak se to u tebe projevuje??

Vloženo

No já jsem volal na vrakoviště do vršovic, a tam mi řekli, že ten setrvačník je stejný na všechny verze, dokonce i na CR, že to mají vyzkoušené. Mě se to nezdá, protože mají obě motorizace jiný kód, resp. koncovku (be) a (bd). Takže mě zajímá každý názor. Zeptej se v servisu, jo? Projevuje se mi to tím, že to chrastí, hlavně když je motor studený. Když vyřadím, tak je to lepší, ztichne to. Najeto mám 114 tis. koupil jsem to a dělalo to od začátku (92 tis) měl jsem předtím benzín, tak jsem si myslel, že to je normální projev dieselu, jsem prostě LAma...

Vloženo
No já jsem volal na vrakoviště do vršovic, a tam mi řekli, že ten setrvačník je stejný na všechny verze, dokonce i na CR, že to mají vyzkoušené. Mě se to nezdá, protože mají obě motorizace jiný kód, resp. koncovku (be) a (bd). Takže mě zajímá každý názor. Zeptej se v servisu, jo? Projevuje se mi to tím, že to chrastí, hlavně když je motor studený. Když vyřadím, tak je to lepší, ztichne to. Najeto mám 114 tis. koupil jsem to a dělalo to od začátku (92 tis) měl jsem předtím benzín, tak jsem si myslel, že to je normální projev dieselu, jsem prostě LAma...

No já volal také do Vršovic a scháněl jsem nejlepší cenu a tam mi taky říkali, že na DSG jsou všechny stejný, vůbec se se mnou nechtěl o tom moc bavit, řekl cenu a zavěsil. Chtěl jsem třeba zjistit, jestli tam mají to moje číslo, ale vůbec ho to nezajímalo ... Tak jsem to nějakej čas neřešil a tedka mají CC-autodíly akci na ten můj setrvačník, tak jsem ho koupil za cenu, kterou by mi také řekli ve Vršovicích a je to přímo ten setrvačník, který tam má podle VIN být.

No mě se Setrvačník projevoval za studena při volnoběhu, kdy to hodně klepalo a potom při jízdě, když jsem přidával plyn z nízkých otáček (tak to rachotilo).

Jestli Ti můžu doporučit, kontaktuj http://www.cc-autodily.cz/ a podle Vinka Ti řeknou, jaký setrvačník tam máš.

Opravdu dobrá domluva a také když si členem tohodle fora, tak dostaneš ještě 5% slevu.

Vloženo

Jo, tak s těma vršovicema jsem dopadl úplně stejně jako ty. Řekl mi, my víme, že jsou stejný, nám to zkouší ty žluté taxíky, co jezdí v Praze, víte pane, ale cenu mi nabídl 8500,- Kč.... Na cc-autodíly jsem se koukal. V akci mají ten setrvák na 2.0 tdi podle kódu na motor bkd. Na bkc, což je můj případ ,stojí přes 12 tis. Kolik budeš platit za montáž v aut. servisu?

Vloženo
Jo, tak s těma vršovicema jsem dopadl úplně stejně jako ty. Řekl mi, my víme, že jsou stejný, nám to zkouší ty žluté taxíky, co jezdí v Praze, víte pane, ale cenu mi nabídl 8500,- Kč.... Na cc-autodíly jsem se koukal. V akci mají ten setrvák na 2.0 tdi podle kódu na motor bkd. Na bkc, což je můj případ ,stojí přes 12 tis. Kolik budeš platit za montáž v aut. servisu?

No pro mě je důležitá cena bez DPH. U CC-Autodíly mi vyšel na 8777,-Kč bez DPH, a v těch Vršovicích by mi dali setrvák také za 8500,-Kč bez DPH.

U CC-Autodíly mam aspoň jistou záruku, jistotu že je setrvák ten pravý a hlavně seriozní jednání.

No to právě ještě nevim, kolik budu platiti v tom servisu, dneska by to snad mělo být hotový, tak Ti potom napíšu tu raketu :) ...

Ale u CC-Autodíly jsem ještě kupoval šrouby na setrvák (mají se při výměně dát nové, zhurba 240,-Kč) a potom jsem ještě nechal vyměnit jehlové ložisko na klice, když už je to sundané (doporučili mi to kapacity s dieselforum, ale to je položka maximálně 200,-Kč).

Vloženo

jo to já kdybych mohl nakupovat bez dph, to bych se měl.......Tak pak napiš kolik jsi platil za práci. Jinak s cc-autodíly mám také výborné zkušenosti. Jednání super, vždy se snaží vyjít vstříc.

Vloženo

Zdravim ... tak jsem si dneska auto vyzvednul. Oprava stála 5500,-Kč ... Museli dělat také geometrii a je v tom cena jehlového ložiska na kliku.

Tak snad ten nový setrvačník nějakej čas vydrží, protože ta práce neni zrovna levná záležitost ...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...