Publikováno Srpen 31, 201015 r Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli se někdo nesetkal s podobným problémem. Shořela mi jedna zapalovací cívka, motor běžel na dva válce (ze tří), při tom na budíku blikala žlutá kontrolka motoru. Závadu jsem odhalil a cívku vyměnil. Teď motor běží na tři válce, vše se zdá být OK, ale kontrolka motoru pořád souvisle svítí. Jinak je vše ok. Co by s tím mohlo být? Je problém jen v tom, že je potřeba zajet do servisu, napojit na diagnostiku a vynulovat závady? Jinak mě nic nenapadá. jde mi o to anych nebyl za úplného blbce, když tam příjdu se svítící kontrolkou.
Srpen 31, 201015 r Myslim ze je v pamati zavad zapisana chyba cievky , alebo to moze dosledok nespaleneho paliva , ktore lambda sonda dokazala indikovat ked bola vadna cievka. Tym ze je cievka teraz uz nova, motor sice uz spaluje tak ako ma, ale riadiaca jednotka si poruchu bude este zopar kilometrov, resp. nastartovani motora pamatat. Ak sa nemylim, mohlo by to po nejakych cca 10 alebo 12 nastartovaniach zhasnut, pokial sa porucha viac nevyskytne. Ak to bude aj potom pretrvavat, nechall by som precitat pamat zavad, ci v tom nie je este aj nejaka ina chyba.
Září 1, 201015 r Pokiaľ nemaš prístup na Vag-diagnostiku,tak to skús zresetovať a to odpojením akumulátoru na nejaký čas.
Září 1, 201015 r Tím odpojení akumulátoru si nejsem jist. Naši měli to samé, svítila kontrolka a nepomohlo odpojení. Normálně zajeď do servisu, oni to napojí a vymažou to.
Září 1, 201015 r Autor Myslim ze je v pamati zavad zapisana chyba cievky , alebo to moze dosledok nespaleneho paliva , ktore lambda sonda dokazala indikovat ked bola vadna cievka. Tym ze je cievka teraz uz nova, motor sice uz spaluje tak ako ma, ale riadiaca jednotka si poruchu bude este zopar kilometrov, resp. nastartovani motora pamatat. Ak sa nemylim, mohlo by to po nejakych cca 10 alebo 12 nastartovaniach zhasnut, pokial sa porucha viac nevyskytne. Ak to bude aj potom pretrvavat, nechall by som precitat pamat zavad, ci v tom nie je este aj nejaka ina chyba. Díky, měli jste pravdu. Po několika nastartování je to najednou ok. Mohlo to být zhruba 10 nastartování a 30 najetých km Díky
Září 2, 201015 r vidím, že jeto všude na forech ani si člověk nepřečtě žádné téma a hned zakládá nové..ach jo...http://forum.skodahome.cz/topic/20874-vadne-zapalovaci-civky-htp-47kw/page__pid__1410360__st__50#entry1410360 Upraveno Září 2, 201015 r od vasnivykolista
Září 3, 201015 r Autor Hmm, tak si nejdříve přečti, co bylo předmětem otázky. Nebyla to vadná cívka, ani jak ji vyměnit, ale to, že po výměně svítila kontrolka dál. A to se na mě nezlob, ale tohle prostě na žádné diskusi rozebíráno nebylo. Myslím, že jsem je četl celkem pečlivě. Oprav mě, jestli se mýlím.
Září 3, 201015 r nicméně mohl jsi pokračovat v tématu cívek a napsat, hele chlapi, měnil jsem to a to kvůli tomu a tomu a dělá mi to teď to a to ... co s tím . Ale neber to nijak tragicky, fšici jsme nějak na tomto fóru začínali, taky jsem kdysi dávno založil nějaké téma a také to tu bylo, tak jsem si na to příště dal pozor a raději četl, popř. pokračoval v již založeném tématu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.