Andro Vloženo 1. Září 2010 Sdílet Vloženo 1. Září 2010 Ahojte Poprosím o radu.Mám Fabiu 1,2htp 47 kW nabehnuté 154000km. Včera začala svietiť kontrolka RJ. VAG vypísal: 16490 - tlak v sacom potrubí/tlak vzduchu (G71/F96)- neverohodný signál P 0106 - 35 - 00 -- 16556 - rada valcu 1 : system odmerovani - system prilis bohaty P 0172 - 35 - 10 --- sporadická Kontrolka sa rozsvietila po prudkom poklese volnobežných otáčok - motor skoro zhasol. Vopred ďakujem za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 3. Září 2010 Sdílet Vloženo 3. Září 2010 no nechci strašit, ale skoro to vypadá na netěsnost sacího ventilu (tedy kvetoucí ventily - je tady toho hafo, akorát spíš na to trpí 6V verze). Zkus výmaz chyb a sledovat. Co motor, projevuje se to nějak jinak než výše zmiňovaným poklesem otáček při volnoběhu? Udělalo to jen jednou, nebo to dělá častěji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andro Vloženo 3. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 3. Září 2010 (editace) no nechci strašit, ale skoro to vypadá na netěsnost sacího ventilu (tedy kvetoucí ventily - je tady toho hafo, akorát spíš na to trpí 6V verze). Zkus výmaz chyb a sledovat. Co motor, projevuje se to nějak jinak než výše zmiňovaným poklesem otáček při volnoběhu? Udělalo to jen jednou, nebo to dělá častěji? Ano robí to často.Vymažem chyby a po 50km to urobí znova.A je aj citelný pokles výkonu.Cítim že to auto netahá.A pri prudkom pridaní plynu akoby strielal, ale neviem či do výfuku, alebo sania Editováno: 3. Září 2010, autor: Andro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanbicak Vloženo 3. Září 2010 Sdílet Vloženo 3. Září 2010 Já měl na autě to samé, mám 6V. Tyhle chyby mi to vyhodilo 2x, pak jsem vyměnil pal. filtr, vyčistil pal. soustavu - prolong petrol plus a snímač v sacím potrubí byl komplet od oleje, ten jsem vyčistil. A od té doby, 15 tis. km a je klid. Ale jestli Ti to skáče po 50 km tak nevím, ale zkus to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 3. Září 2010 Sdílet Vloženo 3. Září 2010 anebo si nech přeměřit tlaky ve válcích a budeš vědět hned na čem jsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andro Vloženo 4. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 4. Září 2010 anebo si nech přeměřit tlaky ve válcích a budeš vědět hned na čem jsi Ahojte Snímač vyčistený, a urobilo to zas.Ale uvedomil som si jednu vec, že to urobí len po naštartovaní a pridaní plynu a naslednom ubraní. V každom prípade v pondelok idem odmerať tlaky vo valcoch.Neviete aké sú hraničné hodnoty? Vopred ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Září 2010 Sdílet Vloženo 5. Září 2010 nejsem si jist zda je to do 12, či do 10 nejméně (jistě mě tady někdo opraví), nicméně by to nemělo být 12,9,12, to bude právě svědčit o problému držím pěsti ať to dopadne co nejlépe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andro Vloženo 5. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2010 nejsem si jist zda je to do 12, či do 10 nejméně (jistě mě tady někdo opraví), nicméně by to nemělo být 12,9,12, to bude právě svědčit o problému držím pěsti ať to dopadne co nejlépe Dík za info.V pondelok dám info ako som dopadol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanbicak Vloženo 6. Září 2010 Sdílet Vloženo 6. Září 2010 Tak tlaky mají být: nový motor min. 15 bar (1,5 MPa), minimálni tlak 11 bar(1,1 MPa), rozdíl mezi válci max. 3 bar(0,3 MPa) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanbicak Vloženo 8. Září 2010 Sdílet Vloženo 8. Září 2010 Tak jak jsi dopadl s tlaky?????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andro Vloženo 8. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 8. Září 2010 Tak jak jsi dopadl s tlaky?????? Zatial som to nemeral, lebo technik ma ubezpečil že je to OK. Zajtra chce na skúšku vymeniť snímač tlaku v sacom potrubí. Hovorí že by to ešte mohla byť netesnosť na sacom potrubí a že saje falošný vzduch.Zajtra uvidím dám info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Září 2010 Sdílet Vloženo 8. Září 2010 tak snad se vám to podaří odhalit, držím pěsti mimochodem, psal jsem to pummymu v jiném příspěvku, pokud odpovídáš na poslední odpověď, tak použij tlačítko úplně dole "přidat odpověď" a ne tlačítko odpovědět (to pak cituješ i ten příspěvek) ... mohl by jsi od moderátora dostat varování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andro Vloženo 9. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2010 Mám najnovšie info od technika: Snímač podtlaku v sacom: OK Tlaky : 14bar - ako nový motor- ma potešil Už je z toho chudák zúfalý. Ešte chce pozriť či nie je preskočený rozvod a prípadne upchatý kat. budem informovať ďalej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andro Vloženo 20. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Září 2010 Ahojte Záhada vyriešená - klasická HTP - čkárska Preskočený rozvod. Takže keď možem poradiť pri týchto dvoch chybách: 16490,16556 hneď skontrolujte polohu vačkových hriadelov voči sebe odkrytím krytiek zboku od baterky a nebudete strácať čas skúšaním snímačov a lambda sond..... Je to 10 minút. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.