Přejít na obsah

Chybové hlasenie VAG,svieti kontrolka RJ


Andro

Doporučené příspěvky

Ahojte

Poprosím o radu.Mám Fabiu 1,2htp 47 kW nabehnuté 154000km.

Včera začala svietiť kontrolka RJ.

VAG vypísal:

16490 - tlak v sacom potrubí/tlak vzduchu (G71/F96)- neverohodný signál

P 0106 - 35 - 00 --

16556 - rada valcu 1 : system odmerovani - system prilis bohaty

P 0172 - 35 - 10 --- sporadická

Kontrolka sa rozsvietila po prudkom poklese volnobežných otáčok - motor skoro zhasol.

Vopred ďakujem za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nechci strašit, ale skoro to vypadá na netěsnost sacího ventilu (tedy kvetoucí ventily - je tady toho hafo, akorát spíš na to trpí 6V verze). Zkus výmaz chyb a sledovat. Co motor, projevuje se to nějak jinak než výše zmiňovaným poklesem otáček při volnoběhu? Udělalo to jen jednou, nebo to dělá častěji?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nechci strašit, ale skoro to vypadá na netěsnost sacího ventilu (tedy kvetoucí ventily - je tady toho hafo, akorát spíš na to trpí 6V verze). Zkus výmaz chyb a sledovat. Co motor, projevuje se to nějak jinak než výše zmiňovaným poklesem otáček při volnoběhu? Udělalo to jen jednou, nebo to dělá častěji?

Ano robí to často.Vymažem chyby a po 50km to urobí znova.A je aj citelný pokles výkonu.Cítim že to auto netahá.A pri prudkom pridaní plynu akoby

strielal, ale neviem či do výfuku, alebo sania

Editováno: , autor: Andro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl na autě to samé, mám 6V. Tyhle chyby mi to vyhodilo 2x, pak jsem vyměnil pal. filtr, vyčistil pal. soustavu - prolong petrol plus a snímač v sacím potrubí byl komplet od oleje, ten jsem vyčistil. A od té doby, 15 tis. km a je klid. Ale jestli Ti to skáče po 50 km tak nevím, ale zkus to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

anebo si nech přeměřit tlaky ve válcích a budeš vědět hned na čem jsi

Ahojte

Snímač vyčistený, a urobilo to zas.Ale uvedomil som si jednu vec, že to urobí len po naštartovaní a

pridaní plynu a naslednom ubraní.

V každom prípade v pondelok idem odmerať tlaky vo valcoch.Neviete aké sú hraničné hodnoty?

Vopred ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejsem si jist zda je to do 12, či do 10 nejméně (jistě mě tady někdo opraví), nicméně by to nemělo být 12,9,12, to bude právě svědčit o problému

držím pěsti ať to dopadne co nejlépe

Dík za info.V pondelok dám info ako som dopadol.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak jsi dopadl s tlaky??????

Zatial som to nemeral, lebo technik ma ubezpečil že je to OK.

Zajtra chce na skúšku vymeniť snímač tlaku v sacom potrubí.

Hovorí že by to ešte mohla byť netesnosť na sacom potrubí

a že saje falošný vzduch.Zajtra uvidím dám info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak snad se vám to podaří odhalit, držím pěsti

mimochodem, psal jsem to pummymu v jiném příspěvku, pokud odpovídáš na poslední odpověď, tak použij tlačítko úplně dole "přidat odpověď" a ne tlačítko odpovědět (to pak cituješ i ten příspěvek) ... mohl by jsi od moderátora dostat varování ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahojte

Záhada vyriešená - klasická HTP - čkárska

Preskočený rozvod.

Takže keď možem poradiť pri týchto dvoch chybách:

16490,16556

hneď skontrolujte polohu vačkových hriadelov voči sebe

odkrytím krytiek zboku od baterky a nebudete strácať čas

skúšaním snímačov a lambda sond.....

Je to 10 minút.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...