VAG BoBo Vloženo 14. Duben 2012 Sdílet Vloženo 14. Duben 2012 (editace) No a dělá to vůbec klapka, nemáš třeba špatné teplotní čidlo? Nebo spíše co ti to přesně dělá? Editováno: 14. Duben 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tometom Vloženo 15. Duben 2012 Sdílet Vloženo 15. Duben 2012 No a dělá to vůbec klapka, nemáš třeba špatné teplotní čidlo? Nebo spíše co ti to přesně dělá? kdyz mam neutral a stojim tak otacky sem tam haprujou proste jakoby skytne nebo jak zatocim naplno volantem doprava,leva tak ma tendenci taky chcipnout nekdy chcipne kdyz jedu a dam nohu z plynu a dojizdim jako bych brzdil motorem pak dam neutral tak opet zahaprujou otacku vetsinou to chcipne poprve jsme vycistili nastavili klapu a vymazali data a nic pote jsem koupil jinou ridici jednotku taky nic pak jsem si koupil felicii ja taky 1.6 a zkusili jsme vymenit klapu zas nic nedavno byl delan rozvodovy remen vymenene gufera na ventilech novy vzduchovy filtr nove tesneni byla merena kompres vycistena sonda,kdyz to auto prozenu tahne jak ma dalsi vec je ze s mojim autem stojim na miste dam jedna poustim spojku bez plynu na stojate otacky a rozjedese bez problemu a to se plynu nedotknu a stou druhou co ma ty problemy s otackami tak dam jedna poustim spojku bez plynu a jakmile auto se chce rozjet tak zdechne proste jakmile spojka zabira tak chcipne okamzite dva kamaradi co to zkouseli tak oba sikovni a nevi co stim jeden z nich pracoval v skoda servisu na nic neprisli uz nevime co stim proste vse slape jak ma az na ty otacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 15. Duben 2012 Sdílet Vloženo 15. Duben 2012 (editace) To nebude klapka ta se projevuje nepravidelnými otáčkami, sem tam to vyletí i na dva tisíce, chvíli drží a pak spadne. Měnil jsi filtr benzínu u nádrže? Pak bych proměřil teplotní čidlo na odpor a čidlo nasávaného vzduchu. Editováno: 15. Duben 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 15. Duben 2012 Sdílet Vloženo 15. Duben 2012 Zkus dát jiné svíčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tometom Vloženo 15. Duben 2012 Sdílet Vloženo 15. Duben 2012 ok zkusim a dam vam vedet diky mooc doufam ze to bude jedno z toho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 mě něco podobného dělala 1,3 BMM cca po 20000 km, výměna svíček a očista víka a palce rozdělovače od opalu kontaků to vždy vyřešila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xprar1 Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 dobrý den, mám felicii 1,6 a cuká mi. Vyměnil jsem škrtící klapku. Mám dignostický kabel KKL - USB koupený z motordiag a VAG 304 a VAG409 a VAG-VCDS-10.6.4-CZ ani s jednou verzí mi nejde zprovoznit program, abych mohl číst chyby z ŘJ a provést nastavení škrtící klapky. Nedávno jsem připojil Octavii II, fabii a bez problémů, ale moje felina 1,6 ne a ne komunikovat. V nastavení jsem zkoušel všechny možné varianty, ale bez úspěchu. Nemůže být vadná ŘJ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 Měl jsem vadnou řídicí jednotku motoru, dělalo to binec na volnoběh, pak jsem koupil za 300 Kč druhou a vše je ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 3. Únor 2013 Sdílet Vloženo 3. Únor 2013 chtěl bych se zeptat, po kolika najetých km se vám u Feldy 1,6 znovu zanesla škrtící klapka od posledního čištění a jestli se ta klapka více zanáší, když se motor podtáčí (jezdí se v nízkých otáčkách) a naopak, jestli klapce prospívá jízda ve vyšších otáčkách (jestli se v tomto případě zanáší méně) nebo jestli na to otáčky motoru nemají vliv. Děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 3. Únor 2013 Sdílet Vloženo 3. Únor 2013 No dle mě se zanáší spíš když jsou horší pístní kroužky a motor tlakuje do oleje a tlačí to zpět do sání. Jinak si myslím že se bude miň zanášet při vyšších otáčkách, protože se otevře na kolmo a je tam větší tlak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 teď jsem se ptal jednoho známého, při kolika km musel u své Feldy 1,6 poprvé čistit škrtící klapku a odpověděl, že někdy kolem 70 000 km. Je to málo nebo je to normální? Nemám s tím žádné zkušenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 17. Únor 2013 Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 Tak na ni mrkni jak vypadá a budeš vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 19. Únor 2013 Sdílet Vloženo 19. Únor 2013 Klapka se zanáší také proto, že je olej po rysku MAX. Do AEE nejlépe olej na polovičku rysky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 19. Únor 2013 Sdílet Vloženo 19. Únor 2013 to, že se u tohoto motoru zanáší škrtící klapka, je konstrukční chyba? Olej dolévám tak lehce nad polovinu měrky. Když budu hladinu oleje udržovat v polovině měrky, bude se klapka zanášet méně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 V podstatě je to konstrukční chyba. Ano - pokud bude olej cca v půlce rysky, klapka se bude zanášet méně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 u jiných motorů, které mají jinou konstrukci, se škrtící klapka nemusí vůbec zanášet, i kdyby byl olej na rysce MAX nebo se klapka zanáší u každého motoru, který ji má? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 (editace) Bože to jsou otázky, je to systém sání, u starších motoru např. starší Felicie u systému SP i přívod paliva, filtr nikdy nezachytí vše, jemné částice projdou a nejvíce se usadí tam kde je přiškrcený přívod a to je klapka, případně různě záhyby sání. Editováno: 20. Únor 2013, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 ptal jsem se proto, že u Felicií 1,6 MPi se často setkávám se znečištěnou škrtící klapkou - táta pracuje v servisu, proto to vím. Řekl bych ze zkušeností, že jiné motory tolik netrpí na zanášení klapky jako tento 1,6 AEE, ale je to jen můj názor, kdyžtak mě opravte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 To je pravda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 26. Únor 2013 Sdílet Vloženo 26. Únor 2013 stačí tu škrtící klapku u Felicie 1,6 AEE vyčistit tak, že se vystříká sprejem za chodu motoru nebo je lepší ji celou odmontovat, rozebrat a vyčistit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 26. Únor 2013 Sdílet Vloženo 26. Únor 2013 Zkus jen prostříknout za chodu motoru a když to nepomůže, tak vytáhnout. Ty klapky však odchází do věčných lovišť velmi často. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 26. Únor 2013 Sdílet Vloženo 26. Únor 2013 Vždycky je lepší to vymontovat a vyčistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Únor 2013 Sdílet Vloženo 27. Únor 2013 žádný sprej ti nenahradí důkladné mechanické očištění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 27. Únor 2013 Sdílet Vloženo 27. Únor 2013 Ty kecko se toho ničím nedotknu a bude to paráda, ale montují ji ven, abych si ten sragor nepouštěl do motoru a abych ji vyčistil z obou stran. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Únor 2013 Sdílet Vloženo 27. Únor 2013 chceš říci že ty nánosy karbonu pod klapkou očistí jen sprej natolik, že se to tam bude lesknout jak psí kulky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.