Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

No a dělá to vůbec klapka, nemáš třeba špatné teplotní čidlo? Nebo spíše co ti to přesně dělá?

Upraveno od VAG BoBo

No a dělá to vůbec klapka, nemáš třeba špatné teplotní čidlo? Nebo spíše co ti to přesně dělá?

kdyz mam neutral a stojim tak otacky sem tam haprujou proste jakoby skytne nebo jak zatocim naplno volantem doprava,leva tak ma tendenci taky chcipnout nekdy chcipne kdyz jedu a dam nohu z plynu a dojizdim jako bych brzdil motorem pak dam neutral tak opet zahaprujou otacku vetsinou to chcipne poprve jsme vycistili nastavili klapu a vymazali data a nic pote jsem koupil jinou ridici jednotku taky nic pak jsem si koupil felicii ja taky 1.6 a zkusili jsme vymenit klapu zas nic nedavno byl delan rozvodovy remen vymenene gufera na ventilech novy vzduchovy filtr nove tesneni byla merena kompres vycistena sonda,kdyz to auto prozenu tahne jak ma dalsi vec je ze s mojim autem stojim na miste dam jedna poustim spojku bez plynu na stojate otacky a rozjedese bez problemu a to se plynu nedotknu a stou druhou co ma ty problemy s otackami tak dam jedna poustim spojku bez plynu a jakmile auto se chce rozjet tak zdechne proste jakmile spojka zabira tak chcipne okamzite dva kamaradi co to zkouseli tak oba sikovni a nevi co stim jeden z nich pracoval v skoda servisu na nic neprisli uz nevime co stim proste vse slape jak ma az na ty otacky

To nebude klapka ta se projevuje nepravidelnými otáčkami, sem tam to vyletí i na dva tisíce, chvíli drží a pak spadne. Měnil jsi filtr benzínu u nádrže? Pak bych proměřil teplotní čidlo na odpor a čidlo nasávaného vzduchu.

Upraveno od VAG BoBo

Zkus dát jiné svíčky.

ok zkusim a dam vam vedet diky mooc doufam ze to bude jedno z toho

mě něco podobného dělala 1,3 BMM cca po 20000 km, výměna svíček a očista víka a palce rozdělovače od opalu kontaků to vždy vyřešila

  • 4 měsíce později...

dobrý den,

mám felicii 1,6 a cuká mi. Vyměnil jsem škrtící klapku.

Mám dignostický kabel KKL - USB koupený z motordiag a VAG 304 a VAG409 a VAG-VCDS-10.6.4-CZ ani s jednou verzí mi nejde zprovoznit program, abych mohl číst chyby z ŘJ a provést nastavení škrtící klapky. Nedávno jsem připojil Octavii II, fabii a bez problémů, ale moje felina 1,6 ne a ne komunikovat. V nastavení jsem zkoušel všechny možné varianty, ale bez úspěchu.

Nemůže být vadná ŘJ?

Měl jsem vadnou řídicí jednotku motoru, dělalo to binec na volnoběh, pak jsem koupil za 300 Kč druhou a vše je ok.

  • 5 měsíců později...

chtěl bych se zeptat, po kolika najetých km se vám u Feldy 1,6 znovu zanesla škrtící klapka od posledního čištění a jestli se ta klapka více zanáší, když se motor podtáčí (jezdí se v nízkých otáčkách) a naopak, jestli klapce prospívá jízda ve vyšších otáčkách (jestli se v tomto případě zanáší méně) nebo jestli na to otáčky motoru nemají vliv. Děkuji za odpověď

No dle mě se zanáší spíš když jsou horší pístní kroužky a motor tlakuje do oleje a tlačí to zpět do sání. Jinak si myslím že se bude miň zanášet při vyšších otáčkách, protože se otevře na kolmo a je tam větší tlak.

  • 2 týdny později...

teď jsem se ptal jednoho známého, při kolika km musel u své Feldy 1,6 poprvé čistit škrtící klapku a odpověděl, že někdy kolem 70 000 km. Je to málo nebo je to normální? Nemám s tím žádné zkušenosti

Tak na ni mrkni jak vypadá a budeš vědět.

Klapka se zanáší také proto, že je olej po rysku MAX. Do AEE nejlépe olej na polovičku rysky.

to, že se u tohoto motoru zanáší škrtící klapka, je konstrukční chyba? Olej dolévám tak lehce nad polovinu měrky. Když budu hladinu oleje udržovat v polovině měrky, bude se klapka zanášet méně?

V podstatě je to konstrukční chyba. Ano - pokud bude olej cca v půlce rysky, klapka se bude zanášet méně.

u jiných motorů, které mají jinou konstrukci, se škrtící klapka nemusí vůbec zanášet, i kdyby byl olej na rysce MAX nebo se klapka zanáší u každého motoru, který ji má?

Bože to jsou otázky, je to systém sání, u starších motoru např. starší Felicie u systému SP i přívod paliva, filtr nikdy nezachytí vše, jemné částice projdou a nejvíce se usadí tam kde je přiškrcený přívod a to je klapka, případně různě záhyby sání.

Upraveno od VAG BoBo

ptal jsem se proto, že u Felicií 1,6 MPi se často setkávám se znečištěnou škrtící klapkou - táta pracuje v servisu, proto to vím. Řekl bych ze zkušeností, že jiné motory tolik netrpí na zanášení klapky jako tento 1,6 AEE, ale je to jen můj názor, kdyžtak mě opravte

To je pravda.

stačí tu škrtící klapku u Felicie 1,6 AEE vyčistit tak, že se vystříká sprejem za chodu motoru nebo je lepší ji celou odmontovat, rozebrat a vyčistit?

Zkus jen prostříknout za chodu motoru a když to nepomůže, tak vytáhnout. Ty klapky však odchází do věčných lovišť velmi často.

Vždycky je lepší to vymontovat a vyčistit.

žádný sprej ti nenahradí důkladné mechanické očištění

Ty kecko se toho ničím nedotknu a bude to paráda, ale montují ji ven, abych si ten sragor nepouštěl do motoru a abych ji vyčistil z obou stran.

chceš říci že ty nánosy karbonu pod klapkou očistí jen sprej natolik, že se to tam bude lesknout jak psí kulky? :kol-28:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.