zdenda.88 Vloženo 7. Září 2010 Sdílet Vloženo 7. Září 2010 ahoj kluci, kupoval jsem fabii 1.2 40kW najeto 90tis se serviskou od znameho a bylo to v servise skoda na vymene oleje pred 3 mesici. chtěl bych se zeptat, pokud máte zkušenost s měřením oleje u HTP za studené a teplého motoru. Za studena mi to ukazuje olej víc než je maximum a za tepla je hladina akorát. V manuálu se píše. Upozornění! . U vozidel s motorem 1,2 l/47 kW kontrolujte hladinu oleje vždy u teplého motoru. Jinak by mohlo dojít k chybnému měření, a tím k chybnému doplnění oleje - nebezpečí poškození motoru! . Hladina oleje nesmí být v žádném případě nad oblastí . Nebezpečí poškození katalyzátoru. . Pokud nemůžete z jakýchkoli důvodů zajistit dostatečné množství motorového oleje, nepokračujte v jízdě. Vypněte motor a vyhledejte pomoc v odborném servisu, neboť hrozí vážné poškození motoru. Takže u vozidel 1,2 l / 47 kW, což by měl být tento motor(v techničáku je uvedeno výkon: 40.0/4 750), by se měla hladina oleje kontrolovat při teplém motoru, což je možno splnit. Ale hned v druhém bodě se uvádí, že hladina oleje nesmí být v žádném případě nad oblastí. Když v žádném případě, tak ani v případě studeného motoru, si myslím já. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tex Vloženo 7. Září 2010 Sdílet Vloženo 7. Září 2010 no tak pokud máš v autě motor 47 kw tak to určitě NENÍ motor 40 kw - podívej se co tam vlastně máš, ale určitě bude pod kapotou to, co je v TP. Motor má svůj kód, např. 40 kw má kód AWY ( je vyražen na bloku motoru) a 47 kw má kód jiný. Prostě po jízdě vypni motor, počkej 10 minut, vytáhni měrku a otři ji hadrem. Pak měrku pomalu zasuň na doraz a opět pomalu vytáhni a uvidíš jestli máš olej O.K. Tex Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenda.88 Vloženo 7. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. Září 2010 kupoval jsem fabii 1.2 40kW, takže mám 1.2 40Kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HerDavik Vloženo 9. Březen 2011 Sdílet Vloženo 9. Březen 2011 Prosím o konzultaci! Jak je možné, že když mám 47kw a má se měřit olej zatepla, že to zkrátka nikdy nemůžu změřit. O co jde: Při studeném motoru mám cca k horní rysce olej. Když dojedu. tak cca po 10 minutách klidu, mám oleje pod prolis na měrce Po 30 minutách mám tak oleje do půlky prolisu Po 45 minutách mám cca to stejné, co při studeném motoru. Tak co? čemu mám věřit? Mám málo oleje? nebo moc oleje? Jak to tedy mám? Vůbec tomu nerozumím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.