Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

No já jsem neměl zrovna odměrný válec,takže jsem to dělal do válcové nádoby a sledoval,jestli dávají všechny stejně.Vždy jsem si udělal risku.Ale tak od oka to tak zhruba mohlo být.Musímsi to podle té risky ještě změřit až seženu ten odměrný válec.Ale to tvoje je dost málo podle mně.Co ti to dělá?

podle zvuku mi to asi vynechává na jednom válci zakopává to a škube to na nízkejch otáčkách , při rozjezdu i řazení..., ale VAG chybu nehlásí ....nové - svíčky, filtry ..tlak paliva ve VAG je o.k. ...tak se to snažím najít dál..

PS: já odměrnej válec nemám taky, ale mám stříkačku 50ml....koupíš v lékárně za 25k

R.

  • Autor

Ta stříkačka mne nenapadla.No ale stejně to musí dát to co by mělo.Já už si u sebe myslím,že to dělá řj. nebo plynový pedál.Třeba když jedu,pustím plyn a pak jej znova sešlápnu,tak auto dost cukne,ale když ten plyn nepustím ůplně a pak jej přišlápnu,pěkně plynule zrychlí.Takže si myslím,že ta jednotka při jemně sešlápnutém plynu nějak nepravidelně dávkuje.

Neměřil někdo jiný ty vstřiky potřeboval bych vědět skutečné množství (DP- vstřik 30sec 145ml/+-12ml ) ...R :horse:

  • Autor

Tak jsem Tito změřil,ale nepotěšilo mne to.Mi to dalo 50ml.Takže asi někde bude chyba.Že by v DP?Že by to čerpadlo nemělo pulzovat?Ale jak toho docílit?A nebo to mají špatně napsáno,tu hodnotu.Každopádně mi ale daly všechny stejně.

Dík :worthy mě to vycházelo 38ml / 20 sec na 30 sec by to bylo těch cca 50ml...takže je to stejný ..akorát mě jeden vstřik dává míň zkusím ho vyměnit ...

PS : bez pulzování čerpadla to podle mne asi spustit nejde...vypadá to na chybu v DP ....jinak nevím ...

R

Upraveno od ros19

  • Autor

Zkus to a uvidíš.Já už si nevím rady.

No jestli to nezabere, zkusím ještě měřit tlak paliva na vstupu do vstřiků, jestli dává dobře čerpadlo nebo není něco s regulátorem tlaku (pal. filtr).R

  • Autor

Jo to si změř.Je to práce na chvilku.Mi to ukazovalo 3 bary.

jo zkusím musím v týdnu nachystat budík s hadičkama :kol-14: ..no uvidím pak budu přemejšlet dál..R

PS : jinak loni když mi škubalo auto dělalo to čidlo teploty vody ukazovalo myslím o 10-15 C víc než byla voda a to jenom v určitým rozsahu teplot kdybych to neviděl pak v měřených hodnotách tak bych nevěřil po výměně O.K

Upraveno od ros19

  • Autor

Jo a taky Ti to dělá to,co jsem psal?že když jedu,sundám nohu s plynu,třeba když chci trochu spomalit a pak zase šlápnu na plyn,auto cukne,ale pokud tu nohu nesundám úplně,jen ji jemně držím,a pak přišlápnu,tak to necukne a plynule to zrychlí.Na parkovišti na popojíždění na dvojku je to mazec.Skáče to jak koza.

dělalo mi to podobně jak tobě a vyřešilo to přetěsnění sání a výměna čidla teploty, pak to bylo super a teď po roce mi to blbne zase jinak, jakoby to vynechávalo na válci ..musím držet otáčky jinak poskakuju ..takže plyn- spojka a při jízdě musím držet otáčky... kol107 R

  • Autor

Sání mám přetěsněné,Zkošel jsem i jinou klapku.Čidlo teploty jsem ještě neskoušel,ukazuje OK.Akorát mi připadne,že studený motor jede na sytič jaksi krátce.Když to sleduju na pal PC. podle akt.spotřeby.Nastartuju studený motor,třeba po noční,jedu a na prvních metrech to vstřikuje o dost více než u zahřátého motoru,i při brždění motorem to nikdy nespadne na nulu,pořád je tam dost paliva.Ale stačí ujet 500 - 700 metrů a už jedu bez sytiče.A ručička teploměru se začne zvedat až za delší dobu.Až tak za cca 1,5km.

zkus vyměnit nebo půjčit od někoho čidlo teploty může Ti lhát právě jen v určitých teplotách, tak jako mě...není to tak drahé zkusil bych to ..R

  • Autor

Dneska jsem si to zase napíchl a kromě 16514 a 16554 se mi objevila ještě chyba 17658 - plny stav paliva nizky. Co s tím?

  • Autor

Tak v pondělí vyměněno čidlo teploty.Zlepšení tak o 90%.Sice to semtam poškubne,když lechtám plyn třeba z mírného kopečka,ale to už je opravdu jen když jedu skoro na vzduch,ale to bude podle mne možná síše už i stářím všech dílů.Možná jak se motor odlehčí a zase mírně zatíží,pošubne s sebou na silemblocích.Alespoň mi to tak připadá,sle už to neřeším.V pohodě se teď dá s lehkou nohou pěkně udržovat konstantní rzchlost.No žemne to čidlo netrklo hned.Ale díval jsem se na hodnoty a zdály se mi OK.ALe asi stačí i třeba 5-10 stupňů rozdíl a už to dělá bordel?Tak snad to bude OK a nezakryla se tím jen na chvíli třeba jiná příčina.Všem díky za rady.Jdu řešit dalsí věci,ale do jiného tématu.Sežralo mi to po vnitřku letní gumy.

  • 1 měsíc později...

Měl jsem podobný problém s 1.4 mpi 50kw - při jemném sešlápnutí plynu motor mírně cukal, nejčastější u 2000 - 2300 otáček. Výměna svíček, všech filtrů - nepomohla, přenastavení škrtící klapky taktéž ne. Už jsem chtěl měnit lambda sondy a nakonec mi známý (automechanik) poradil nalít do nádrže nějaký kvalitnější čistič ventilů. Po cca 300 km problém vymizel.

Hodně zdaru při řešení tohoto problému.

  • Autor

Já už to neřeším.Ona to totižnebude až tak chyba motoru,jako spíše chyba opotřebení převodovky apod.Prostě jakmile jedu na hraně kdy motor je v tahu,tak to prostě mírně škube.Je to hranice,kdy vše je v záběru a není.Pokud motor přestane táhmout a pak najednou zase začně,škubne.A to si myslím je těma vůlema,než se přenese síla z motoru na kola.Doufám,že je to pochopitelné,co myslím.

  • 3 týdny později...

Pavel85: prosimtě a čidlo motoru si měnil to, co se promítá i do teploty co ukazuje palubka? Cena cca 300Kč ? Mě ukazuje normálně, jen občas jakoby nenaběhne teploměr, ale po chcípnutí a opětovném nastartování už většinou jo. Mam totiž naprosto identický příznaky cukání jako ty akorát jsem už vyloučil snímač polohy plynového pedálu, protože mi to cuká i na tempomatu. Největší vítr mam ze vstřiků, to by byla docela pálka, která kdyby nepomohla, tak by mě to štvalo dvojnásob.

  • 1 rok později...

Sice dlouhá pauza ale třeba se to někomu bude hodit. Měl jsem ten stejnej problém - jakmile se pustil plyn tak pokud se člověk chtěl vyvarovat tomu cuknuti při opětovném přidání tak sem musel začít přidávat přes spojku. Pak to bylo v servise a vyměnili mě čidlo otáček vačkový hřídele a běhalo to zase krásně bez škubnutí.

  • 6 měsíců později...

Tá istá porucha -vadný vstrekovací ventil- cena 80E-bez práce vymena doma.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.