Jarys13 Vloženo 28. Září 2010 Sdílet Vloženo 28. Září 2010 Ahoj kluci . Prosím všechny o radu - mám Okťulu 1.6 - 55KW r.v. 1997 a mám celkem velký problém s ofoukáním předního skla a vlastně i celého vnitřku.Teď jak jsou ty deště,tak se mi stalo,že když jsem přišel do auta,tak byl přední kobereček u spolujezdce suchý,ale po rozjetí se na něm objevila voda.Kape to někde z pod palubovky.Už jsem četl tady na fóru,že by to mohlo být tím,že je a nebo jsou ucpané kanálky jak je torpédo pod předním sklem - je to ucpané a neodtéká to spodem kolem prahu.Tomu bych rozuměl, ale je možné,aby toto " neodtékání " mělo vliv i na to, že když zapnu topení a dám foukání na přední sklo, které je zamlžené,tak se mi neodmlžuje, ale naopak ještě více zamlžuje. Jízda potom vypadá asi tak, že jednou rukou řídím a ve druhé mám hadru a neustále musím utírat sklo i boční,abych aspoň něco viděl ve špíglu . Zdá se mi, že i z mřížek, kterými má proudit vzduch, ať už na přední sklo, tak i do kabiny je na stupni 4 velice slabý, řekl bych tak na úrovni 1. Tak se chci zeptat - je toto všechno možná zapříčiněné tím, že se drží ta voda v tom " korýtku ", tím pádem je úplně napitý pylový filtr, přes který nejde vzduch v té intenzitě v jaké by měl jít a navíc je vlastně " mokrý " a nebo je chyba úplně někde jinde? Ještě jeden poznatek, když byly zase horka, tak ten vzduch z těch ofuků šel o 100% intenzivněji, tak opravdu nevím. Děkuju za každou radu. Zatím díky moc všem za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 29. Září 2010 Sdílet Vloženo 29. Září 2010 Ahoj. Tak buďto kanálky a nebo i klapka vnitřní cirkulace-nepřisává Ti to čerstvý vzduch. V jakém stavu je filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarys13 Vloženo 29. Září 2010 Sdílet Vloženo 29. Září 2010 Ahoj Dodo, filtr je měněný před 2 měsíci, ale asi už to bude mít za sebou . Nemůžu to jít ani zkontrolovat, protože pořád prší a já bohužel nemám garáž. Je mi ale právě záhadou, proč přestal foukat ten vzduch - ta intenzita. Může to mít spojitost s tou vodou v tom torpédu? Co myslíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 29. Září 2010 Sdílet Vloženo 29. Září 2010 No může toho být i víc. Mechanicky-celé přicpané a elektricky třeba odpory na motorku větráku. Budeš to muset rozebrat-vyčistit popř. změřit. Navíc tam je všude přístup jak k penězům Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekD Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 To se mi stalo taky. Máš zřejmě ucpané odtokové kanálky (jsou celkem malé tak stačí lístek ze stromu a prach a ucpou se) z meziprostoru pod předním sklem, kde jsou táhla stěračů a taky otvor sání vzduchu do kabiny. Takže oddělej ten plast pod stěrači a uvidíš tam "jezero" vody, vyčisti odtokové kanálky, které jsou na každě straně nad blatníky. Až voda odteče zkontroluj pylový filtr a budeš ho muset i vysušit a z prostoru od spolujezdce se podívej na ventilátor sání a jsou tam i odpory regulace rychlosti ventilátoru. Bude to tam rezavé tak to taky vysuš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozef Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 To se mi stalo taky. Máš zřejmě ucpané odtokové kanálky (jsou celkem malé tak stačí lístek ze stromu a prach a ucpou se) z meziprostoru pod předním sklem, kde jsou táhla stěračů a taky otvor sání vzduchu do kabiny. Takže oddělej ten plast pod stěrači a uvidíš tam "jezero" vody, vyčisti odtokové kanálky, které jsou na každě straně nad blatníky. Až voda odteče zkontroluj pylový filtr a budeš ho muset i vysušit a z prostoru od spolujezdce se podívej na ventilátor sání a jsou tam i odpory regulace rychlosti ventilátoru. Bude to tam rezavé tak to taky vysuš. Ked urobis vsetko hore uvedene, pre istotu urob nasledovne: nastav fukanie niekde inam ako na okno, zapni zapalovanie a pusti ventilator tak na dvojku. Pocuvaj pozorne co sa bude dit ked stlacis tlacitko vnutornej cirkulacie. Ak sa nebude nic diat, tak mas v tahu motorcek nastavovania klapky vnutornej cirkulacie. Ak bude nieco vrcat, no neucitis zmenu v prudeni vzduchu, moze byt odhaknuta klapka od pohonu motorceku, ktory ju ma ovladat. To bola najcastejsia pricina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radovan891 Vloženo 8. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 Ahoj kluci . Prosím všechny o radu - mám Okťulu 1.6 - 55KW r.v. 1997 a mám celkem velký problém s ofoukáním předního skla a vlastně i celého vnitřku.Teď jak jsou ty deště,tak se mi stalo,že když jsem přišel do auta,tak byl přední kobereček u spolujezdce suchý,ale po rozjetí se na něm objevila voda.Kape to někde z pod palubovky.Už jsem četl tady na fóru,že by to mohlo být tím,že je a nebo jsou ucpané kanálky jak je torpédo pod předním sklem - je to ucpané a neodtéká to spodem kolem prahu.Tomu bych rozuměl, ale je možné,aby toto " neodtékání " mělo vliv i na to, že když zapnu topení a dám foukání na přední sklo, které je zamlžené,tak se mi neodmlžuje, ale naopak ještě více zamlžuje. Jízda potom vypadá asi tak, že jednou rukou řídím a ve druhé mám hadru a neustále musím utírat sklo i boční,abych aspoň něco viděl ve špíglu . Zdá se mi, že i z mřížek, kterými má proudit vzduch, ať už na přední sklo, tak i do kabiny je na stupni 4 velice slabý, řekl bych tak na úrovni 1. Tak se chci zeptat - je toto všechno možná zapříčiněné tím, že se drží ta voda v tom " korýtku ", tím pádem je úplně napitý pylový filtr, přes který nejde vzduch v té intenzitě v jaké by měl jít a navíc je vlastně " mokrý " a nebo je chyba úplně někde jinde? Ještě jeden poznatek, když byly zase horka, tak ten vzduch z těch ofuků šel o 100% intenzivněji, tak opravdu nevím. Děkuju za každou radu. Zatím díky moc všem za pomoc. Ahoj.Mne to spravilo tiez na oktavke,ked casto prsalo.Hned v dazdi som vymontoval pelovy filter a Fukalo to ako Cert!Bol vlhky ale vodu som nevidel nikde.Skor sa mi zdalo ze to nasalo vlhkost z vonku.Iba som ho vysusil a nemam problemi pri obcasnom dazdi.Uvidim teraz v jeseni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flowtec Vloženo 3. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2010 (editace) Taky jsem měl problém s mlžením skla. V létě ani ne, ale když byla zima, tak než se mi odmlžilo, trvalo to věčně. Hlavně se ozýval zvuk z kastliku u spolujezdce. Měnil jsem servomotor přetlakový klapky (V71, ten co ovládá nasávání čerstvýho vzduchu). Hned to bylo lepší. Akorát jsem to šteloval asi 2 hodiny. Je tam málo místa a hovno vidět :-) Od tý doby to bylo fajn. Ale pak se mi mlžilo okno i při středních teplotách když pršelo a v autě docela zatuchlá nevůně. Vyměnil jsem pylovej (kabinovej, prachovej či jak se jim ještě jinak řiká) filtr a euoala, už se to nemlží :-) Edit : Jo a sem tam se mi mlžilo okno aniž by k tomu byla zjevná příčina. V zimě mi zase namrzlo okno zevnitř. Tak jsem pátral po příčině a našel mokrej hadr v místě spolujezdce (já věděl že tam je, jen ne že je tak nacucanej vodou) Auto jsem si při tý příležitosti pořádně uklidil a vše je OK :-) Editováno: 3. Prosinec 2010, autor: Flowtec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.