Tomino Men. Vloženo 29. Září 2010 Sdílet Vloženo 29. Září 2010 (editace) Tak toto vyzerá fakt skvele! To by snáď chcel asi každý z nás.. Ale tá suma, tak trochu "Nemecká"... http://www.autokaleidoskop.cz/Novinky/Skoda-Yeti-4x4-s-vyssim-podvozkem/ http://www.delta4x4.com/content/view/94/85/lang,de/ Editováno: 29. Září 2010, autor: Tomino Men. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JosefP Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 Co se ti na tom líbí, ty jeskyně nad kolama ? Hrůza, to se Škodovce moc nepovedlo. To já spíš uvažuju o sníženém podvozku o 35 mm a podložkách pod kola cca 20 mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kome Vloženo 25. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 Urcite to vypada z meho pohledu lepe ,zez kdyz to o 35mm snizis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Distephano Vloženo 25. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 Taky jsem PRO snížení než zvýšení,a podložky by taky nemuseli vypadat špatně.Hned jak to bude,fotky sem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 25. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 Ide o to, ako Yetiho beriete. Ak ho chcete ako väčšina ľudí SUV, takže pri zemi. Ale mne sa páči, keď "džíp" je džípom.. (berte to s rezervou) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JosefP Vloženo 26. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2010 (editace) Jezdím 95 % po silnici takže snížení podvozku bez problému. Snížením podvozku netrpí člověk snížením komfortu, pouze v mezních stavech ( náklonech jsou pružiny přitvrzeny, z čehož vyplývají i lepší jízdní vlastnosti. Podložkami pod koly se vše ještě násobí. Samozřejmě vše v rozumné míře tuningu - žádné extrémy. Editováno: 11. leden 2011, autor: JosefP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kome Vloženo 27. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2010 Mě by se 2,5 cm navíc taky libili a ty jeskyně nad kolama se mi právě libi. Yetiho kupuju právě proto ,že potřebuji jezdit i mimo silnice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Belgard Vloženo 22. Březen 2011 Sdílet Vloženo 22. Březen 2011 To taky nechápu, proč si teda kupujete Yetiho, když ho chcete snižovat a jezdíte pouze po silnici. Škoda auta pro Vás Měl jsem možnost otestovat Yetiho a málo lidí si dovede představit, co je schopen Yeti projet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
YetiMan Vloženo 22. Březen 2011 Sdílet Vloženo 22. Březen 2011 (editace) Píšeš, že jsi měl možnost testovat a že si nepředstavíme co vše Yetina projede. Rozepiš se trošku o tom! Dík. Editováno: 23. Březen 2011, autor: Sranki prosim, necituj predchadzajuci prispevok ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Belgard Vloženo 23. Březen 2011 Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 (editace) Měl jsem možnost otestovat předpremierovou verzi Yetiho. Motor 2.0 TDI, 4x4. Jezdil jsem převážně za sucha. Třeba svah louka kolem 12 stupňů + teréní mezičky mezi loukama 40 stupňů. Kolmo dolů, otočka, kolmo nahoru. Nájezdový úhly byly takový, že už přední část nabírala hlínu. Při sjíždění z mezí se auto pří šikmém nájezdu převracelo na předek stím, že zadní jedno kolo bylo v 70 cm nad zemí. Krátká část byla i po sjezdovce, ale to jenom začátek sjezdovky s různejma hrbolama a boulema. A nejsem ten typ, že má půjčený auto, tak s tím můžu prasit, všechno bylo v klidu a žádný ničení auta. Nejsem žádnej novinář, tak to tak asi nedovedu dobře popsat, ale pocit z jízdy a jízdních vlastností super. Kdybych měl ty peníze, tak bych šel do Yetiho Editováno: 23. Březen 2011, autor: Sranki prosim, necituj predchadzajuci prispevok ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autofun Vloženo 2. Červen 2012 Sdílet Vloženo 2. Červen 2012 (editace) Reseni zvyseni od Delta 4x4 je sice hezke, ale zdaleka ne bezproblemove. Staci si precist nemecke Yetiforum. Delta mela verzi +25mm, kterou pozdeji stahla a po case nahradila verzi +20mm. U nekterych vozu se po montazi ozyvalo pri prudsi akceleraci od predni napravy hrceni. Problem je ve zmene uhlu prednich polosi a tim neprimerenemu zatizeni hnaciho mechanizmu. I podle fotek bylo zrejme, ze uvedena uprava je nic moc. Ted pry nabizi tuto upravu "s upravou", ktera ma podle vyjadreni firmy hrceni definitivne eliminovat. Za nejakych 600euroklacku.Ne nekup to... Editováno: 2. Červen 2012, autor: autofun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.