Publikováno Září 30, 201014 r Zdravim vas, mate nekdo zkusenosti s vymenou spojky u teto motorizace a nahonu ( 4x4 ) ? Spojka mi prokluzuje prakticky na vsechny rychlosti pri prudcejsim zrychleni ( nejvic samozrejme pri zabirani turba ) V servise kam jezdim, mi to chtej vymenit i se setrvakem , ktery je ale podle me v poradku. Auto se nejak neklepe a ani do spojkoveho pedalu zadne vibrace nejdou. Bylo by mozne vymenit treba jen lamelu a pritlacak ? Na kolik by to vyslo i s praci ? Diky za rady Vlakno s timto konkretnim pripadem jsem zde nenasel, proto jsem zalozil toto nove
Září 30, 201014 r Já jsem měnil lamelu, protože bylo třeba vyměnit vypínací váleček s ložiskem a tak jsme mrkli taky na lamelu a ta už měla dost odjeto, tak se dala nová. Nevím, jak můžeš poznat, že je setrvák OK, to se spíš uvidí, až se to sundá. Jestli je vyběhanej a má vyjetý drážky, to uvidíš až se to rozdělá. Práce není zas tak nic hrozného. Je tam dost rozebírání, ale jde to vcelku dobře. U mě se musela povolit i nápravnice a trochu spustit níž, kvůli přírubě kardanu, aby šla převodovka ven. Ale třeba to půjde ven i bez toho, nevím. Cenu Ti neřeknu, to záleží na práci, ale materiál je dost peněz, když to budeš brát od škodovky nový v originále. Já bych Ti radil takhle: sežeň si materiál v originále z internetu, celý spojkový set: lamela, setrvák, přítlačák. A když už to bude rozdělaný, tak udělej všechno, ať to nemusíš kvůli odcházejícímu setrváku po 20 tisících zase rozdělávat. Takže i to vypínací ložisko... Myslím, že práce s tím znovuotvíráním apod. je taky dost drahá... Já mám 4x4 v naftě, ale komplet materiál na skoda-dily by mě vyšel na 17.5 tis. A mám komplet novou spojku. Ale dá se to sehnat i podstatně levněji. Poptej se na dieselpower fóru... Tolik za mě.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.