Červen 30, 200817 r Moc pěkná práce.zdáse vír realná. Děkuji , mnoho by se to lišit nemělo.Bude používat součásti z VW Polo a VW Golf IV
Červenec 2, 200817 r No a co tohle? zmen barvu strechy a dej jiny svetla - teda myslim ty spodni - udelaj je kulaty a posun nahoru vejs az k tem hornim - vsimni si, ze by tam k tem vyrezum horenich svetel vylozene jdou! ty hlavni svetla nech uz byt...
Červenec 2, 200817 r Motor 3.0TDICR 176kw To je ho**no 5.0l TDI to je nářez,teď si ho koupil švára a ten jede
Srpen 1, 200817 r Na idnes.cz se objevil článek o přípravě Joysteru a v něm se na konci píše, že Škoda v Paříži představí Yetiho...možná to fakt bude pravda. Kdy je u náš to zpackané mistrovství v lyžování v Liberci? V lednu ne? Toho by mohla škodovka komerčně využít....
Srpen 3, 200817 r Na idnes.cz se objevil článek o přípravě Joysteru a v něm se na konci píše, že Škoda v Paříži představí Yetiho...možná to fakt bude pravda. Kdy je u náš to zpackané mistrovství v lyžování v Liberci? V lednu ne? Toho by mohla škodovka komerčně využít.... ano to je pravda, yeti je přichystán do paříže už se těším, ale zajímavé že jim neunikly žádné spy phota nebo nějaké maskované auta po dálnicích
Srpen 15, 200817 r Co byste řekli na motor 1.6MPI v Yetim? Koukám na seznam náběhu motorů pro Yetiho a říkám si, že ten motor je nesmrtelný... Upraveno Srpen 15, 200817 r od George Couser
Srpen 15, 200817 r Co byste řekli na motor 1.6MPI v Yetim? Koukám na seznam náběhu motorů pro Yetiho a říkám si, že ten motor je nesmrtelný... A jaké motory tam ještě budou prosíím?
Srpen 15, 200817 r Pri uvedení modelu v máji 2009 2.0TDI-CR 103kw a 1.8TSI 118kw, od jesene potom aj 1.6MPI 75kw, 2.0TDI-CR 81kw, 2.0TDI-CR 125kw. Je zaujímavé, že zatiaľ nebol ohlásený 1.4TSI...
Srpen 15, 200817 r tak podla tych motorov by som tipoval ze to bude docela velke auto .. to som zvedavy na cenu ...
Srpen 15, 200817 r tak podla tych motorov by som tipoval ze to bude docela velke auto .. to som zvedavy na cenu ... Má to být bratr tiguana
Srpen 15, 200817 r Já spíš čekal, že začnou řekněme tou 1,6 75Kw protože je nejstarší z těch motorů. Tak by ji mohli použít jako benzínový základ. Ale nejdřív 1,8TSi? A pak až 1,6 75Kw??? to je divný ne?
Srpen 16, 200817 r Já spíš čekal, že začnou řekněme tou 1,6 75Kw protože je nejstarší z těch motorů. Tak by ji mohli použít jako benzínový základ. Ale nejdřív 1,8TSi? A pak až 1,6 75Kw??? to je divný ne? A nevítě někdo jake motory s pohonem 4x4???
Srpen 16, 200817 r Já spíš čekal, že začnou řekněme tou 1,6 75Kw protože je nejstarší z těch motorů. Tak by ji mohli použít jako benzínový základ. Ale nejdřív 1,8TSi? A pak až 1,6 75Kw??? to je divný ne? To musí začínat náběh výroby od nejslabšího motoru?
Srpen 16, 200817 r Mně se Yeti líbí a myslím, že ve skutečnosti to bude pěkný auto Jen si myslím, že cenovka asi nebude moc lidová.
Srpen 16, 200817 r To musí začínat náběh výroby od nejslabšího motoru? No to nemusí. Ale vzpoměl jsem si jak to bylo třeba v případě O1 když začínala: 1,6 55Kw, 1,8 20V 92Kw, 1,9TDi 66Kw a konec až za nějaký čas došlo na další motory, ale je pravda, že se pak šlo ještě ke slabším motorizacím 1,4 44Kw 1,9 SDi 50Kw, 1,4 16V 55Kw...takže asi na tom nebude nic divného. Ale čekal bych že s tou léty osvědčenou 1,6 75Kw budou začínat noooo
Srpen 17, 200817 r Nábeh výroby nových modelov nikdy nezačína od najslabších motorov a najslabšej výbavy - bolo to takto vždy, aspoň u Škody. Spomeňte si treba na OI, FI, OII alebo aj FII. Minimálny stupeň výbavy bol vždy ten stredný, najnižší prišiel vždy až po pár mesiacoch. Podobne s motormi, najslabší motor vždy až neskôr.
Září 9, 200816 r To bude zase průser mají chlapci pojezdovou plachnu dosti ležérně nataženou. Upraveno Září 9, 200816 r od Mates_XIV
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.