Prosinec 10, 200915 r Skoda ze to nevyslo v tom Evropskem aute roku, ale 4 místo taky vynikajici v takove konkurenci
Prosinec 12, 200915 r Tak sem viděl první kusy základní výbavy (zcela základní, bez domontovaných bočních lišt apod.) a musim říct, že to jde hodně poznat. Je to skoro jako Classic u Fabie.
Prosinec 14, 200915 r Hlavne me zklamalo ze tam davaji ty vnitrni klicky otevirani dveri plastove to octavie I facelift v classicu je mela aspon chromove
Prosinec 14, 200915 r U Yetiho přibyl motor 1.2 TSI s 7.st.DSG: Active 453 800 Kč Ambition 514 800 Kč Experience 544 800 Kč
Prosinec 14, 200915 r Hlavne me zklamalo ze tam davaji ty vnitrni klicky otevirani dveri plastove to octavie I facelift v classicu je mela aspon chromove tak co, je to zakladni model a je trend odlisovat jednotlivy vybavy, no
Prosinec 14, 200915 r auta takovéto třídy-kategorie, by se vůběc v kategorii "socka" neměli vyrábět......
Prosinec 15, 200915 r To je pravda socka edition typu vybavi Yeti by se asi nehodilo no ono Active od toho taky neni moc daleko, ale proste v teto cenove kategorii davat treba vnitrni plastove kliky otevirani dveri jako mela F1 v classicu, je ostuda
Prosinec 15, 200915 r Já to naopak vidím na chytrý tah, jak odlišit tuhle verzi a pak dražší verze s výbavou Ambition/Experience. Active zjevně plní roli lepšího Roomsteru, což jsem slyšel dost často i od prodejců. Prostě je to základ a budoucí majitel se s takovým "kastováním" bude muset smířit a nebo za 60k přidat stupeň nahoru. Když se podívám na výbavu, tak to mají moc dobře spočítaný a je tam hodně praktických věcí.
Prosinec 15, 200915 r Tak to určítě. To obecně bylo spatně napsané. Spíš bylo myšleno starší PDčka. Jinak dneska jsem přezul na zimáky Continental TS-810 16R 205/55 91H na plechách, a kdybych je neměl po Sup II, tak bych šel spíš do elektronů. Dle TP by se měli dát 205/55 R16 94H...
Prosinec 16, 200915 r Dle TP by se měli dát 205/55 R16 94H... Dle mého TP mohou být tyto: SCN_0023.pdf
Prosinec 17, 200915 r Dle mého TP mohou být tyto: Aha, tak dle mého ne. TP_Yeti_2_.pdf Upraveno Prosinec 17, 200915 r od martineQ
Prosinec 22, 200915 r Rozdily jsou pokud se dobre divam pouze v indexu zateze a rychlosti - tzn. ze u 1,2TSI bude oboji mensi nez u 2,0TDI.
Prosinec 22, 200915 r Jak píše mylys, disky jsou pro všecky stejné. Rozdíl je pouze v indexech zatížení a rychlosti u pneumatik.
Prosinec 23, 200915 r Ano v tom jedine by mohl byt rozdil, protoze paleta priplatkovych kole je pro vsechny motorizace i stupne vybavy stejna tak se to pak bude tedy menit jedine ve strukture ty pneumatiky dle te zatezi jak mylys psal
Prosinec 24, 200915 r Tak skodovka zacala zdrazovat yetiho. mrknete sem : http://www.skoda-auto.cz/cze/model/yeti/pr.../pricelist.aspx Zaklad 362 800 vsechny vybavy take vzrostly....
Prosinec 24, 200915 r Jak zacala zdrazovat? Jakoze to bude delat kazdej mesic? Je to uprava kvuli DPH, 4x4 verze motoru od 103kW maji oproti upravenym cenam hned zase 30k dolu..
Prosinec 27, 200915 r Takže dnes mám najeto bezmála 3000km. A zkušenosti se spotřebou, kdy jsem několikrát jel na chalupu a zpět cca 20km D1 + 45km E55 + 30km okreska. Pokud jedu svižně nad naše povolené limity s častým předjížděním a podřazováním tak průměrná spotřeba 8,7l. Klidná jízda v limitech se odrazila na spotřebě 5,4l. Takže opravdu hodně záleží na stylu jízdy.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.