Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj všichni, už se mi dvakrát stalo, že po vložení klíče do zapalování a nastartování auto chcíplo a blikal na palubce imobiliser. Je problém v klíči nebo v řídící jednotce? Mám oktu r.v. 2000 ,starý model z venku. Je to 1,9 tdi 81 kw. Poraďte co s tím? Díky. Podotýkám, že mám origo centrál s dálkou a nevystřelovací klíč.

Vloženo

No já osobně bych asi hledal problém buď v uložení immo čipu v klíči ( ale tím to asi nebude), nebo v indukčnosli ve spínací skříňce, která "očuchává" přítomnost správného čipu v klíči. -_-

Vloženo
-_- nejčastěji je to v kabeláži mezi spínačkou a imo. někde tady jsem četl, že jde již objednat-častá závada

Souhlas,mělo by stačit vyměnit propojovací vodič.

Vloženo

Nevíte někdo náhodou přibližnou cenu toho dílu? Fotka toho kabelu by asi nebyla? Nebo nějaký bližší popis který to přesně je a kde ho přesně hledat :(

Vloženo
A ještě jedna blbá otázka, nemůže to dělat ten čip v klíčku?

No to je málo pravděpodobný, ale tak asi možný. Mě osobně nikdy nezazlobil, ale někdo tady z kolegů tvrdil, že snad při přendavání čipu z origo klíče do neorigo vystřelováku mu to nějak blblo, nebo co. Zkus trochu zaexperimentovat. Třeba ten čip vyndej a zkus ho přiložit na černou kruhovou objímku kolem zapalování. Párkrát si nastartuj a uvidíš. Mezi jednotlivými starty vzdycky ten čip odendej a znova přilož. Když ti to bude dlbnout i v tomhle případě ( téměř přímý kontakt čipu a snímací cívky), bude chybyčka někde jinde -zřejmně v tom kabelu. -_-

Vloženo
Nevíte někdo náhodou přibližnou cenu toho dílu? Fotka toho kabelu by asi nebyla? Nebo nějaký bližší popis který to přesně je a kde ho přesně hledat :(

Asi 300,- ale přesnou cenu už nevím.

Vloženo

Problém je, že se mi to stalo zatím pouze dvakrát, ten kabel by údajně měl stát kolem 180kč, doufám že to je on. Byl bych velice nerad abych zůstal někde stát a nenastartoval :-(

Vloženo
Problém je, že se mi to stalo zatím pouze dvakrát, ten kabel by údajně měl stát kolem 180kč, doufám že to je on. Byl bych velice nerad abych zůstal někde stát a nenastartoval :-(

Než jsem se dostal k výměně,nějaký čas jsem s tím jezdil.Někdy se to týden neprojevilo,někdy klidně i víckrát za den.

  • o 2 roky později...
Vloženo
Ok, uvidím co to bude dělat :( . Díky všem

Zdravím,

dočetl jsem se, že při občasných problémech s IMMO ( občas bliká - nestartuje) je nutné vyměnit

vedení mezi cívkou a přístrojovkou.

Na cívce konec asi najdu po oddeklování volantu, ale kde končí druhá strana?

Musí ven přístrojovka, nebo se tam dostanu zespoda???

Díky za radu...

Vloženo (editace)

ad čip: bud funguje dobře nebo vůbec

ad vedení: stačí kvalitně propájet spojení drát/pin a bude to OK

ad konce: budíky musí ven, poté nezapínat zapalování jinak svítí airbag a budete muset na VAG.

Editováno: , autor: Vaša
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

zdarec kluci, tak zkoušel ste ten kabel někdo vyměnit? nemáte k tomu nějaký fotky? nevím, jestl to sám doma zvládnu, ale v servise se mi ta práce zaze nechce moc platit...

Vloženo (editace)

no takže vzhledem k tomu že mám auto v lakovně, tak si ten káblík nechám rovnou vyměnit.

je to díl č. : 1U0 971 809

cena: 158 kč,-

Editováno: , autor: Kubiik
  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Myslim, ze vymena je dobra az po vycisteni konektoru na spinacke. Ja som ho vycistil spreyom na kontakty a odvtedy nemam najmensi problem. Pred vycistenim sa stavalo ze nacitalo immo az na 5-ti pokus.

post-28368-1240242274_thumb.jpg

  • o 8 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...