Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojky všichni.Mám problém ,poradí mi někdo???Rozsvítila se mi kontrolka elektroniky motoru EPC, NA JÍZDĚ NIC NEPOZORUJI ANI NA MOTORU. V čem je problém děkuji.

Možna iba brzdovy spnač maš špatny ale pre istptu daj na VAG.

  • Autor

Možna iba brzdovy spnač maš špatny ale pre istptu daj na VAG.

Jo,jo děkuji takže by to mohl být problém kolem brzd???Zajedu se někam napíchnout ale co ta zkratka a kontrolka přesně znamená??

a nemas treba diru ve vyfuku? prip. nemenil jsi ho ted nekdy?

Kontrolka znamená něco kolem elektroniky motoru a pokud se nepletu, tak zkratka EPC je Electronic Power Control.

Mas FII? Me blikalo na stridacku vice kontrolek a byly to kontakty ne baterce...?

Kontrolka znamená něco kolem elektroniky motoru a pokud se nepletu, tak zkratka EPC je Electronic Power Control.

ajooo, blbe jsem si precetl prvni prispek! tak jak sviti EPC, tak to bude s nejvetsi pravdepodobnosti ten brzdovej spinac :)

Měl jsem to samé, EPC krásně rozjasňovalo přístrojovku. Pak jsem v garáži šlápl na brzdu a koukám, světla ani nehlesla. Nový spínač a vše ok, po montáži nového EPC shaslo samo.

  • Autor

Ahoj .Moc díky za rady,vše nasvědčuje tomu že to bude ten brz.spínač,tak na to mrknu vyměnim a napišu jak to dopadlo.Díky všem Jarda :smich:

Ale dřív než se dáš do výměny spínače zkontroluj žárovky, abys spínač neměnil zbytečně :palec2:

  • Autor

Ale dřív než se dáš do výměny spínače zkontroluj žárovky, abys spínač neměnil zbytečně :palec2:

Ahoj všichni.Tak ste se všichni shodli a měli ste pravdu.Vadnej brz.spinač,vyměnil jsem ho a vše OK.Já vám všem děkuji za radu catkom. :)

  • 3 týdny později...

Ahoj, tak to si z toho vyšel ještě dobře. Já mám 1.2 HTP 40kW se 170.000 km a závdu jsem teď zažil 2x. Poprvé mi v servisu měnili relátko a žárovku brzd a upgradovali řídící jednotku, po ujetí cca 600 km se opakovaně rozsvítila EPC nastálo znovu,ale jízdní vlastnosti se nezměnili. Šel jsem to tedy reklamovat a v servisu mi řekli, že opět upgradovali ŘJ (kontrolka už nesvítí-pouze při zapnutí zapalování) a že mám poškozený katalizátor ze kterého se nespálené spaliny vrací zpět do motoru a tím dojde k trvalému svícení kontrolky EPC....tak nevím - oprava bude dražší a je to možný?? :aggressive:

no EPC kontrolka rozhodně nebude mít nic společného s katalyzátorem, to by ti musela svítit kontrolka motoru (Check). Svítí ti brzdová světla při sešlápnutí pedálu?

Malto, díky za snahu a rychlou odpověď, mě na tachometru svítí ta kontrolka - oranžová - na úrovni 20 km/hod. Dle příručky "navod na obsluhu" se jedná o "kontrola elektroniky motoru" , tak jsem se asi špatně vyjádřil....a závada by měla být v systému elektroniky motoru resp.v systému ovlivňující exhalace....

Nejdedná se mi tedy o svícení kontrolky s písmeny EPC - taky nazvaná jako "kontrola elektroniky motoru" která je v otáčkoměru, ale o tu kontrolku vtachometru. Díky, můžeš mi odpovědět nyní??

Kolemjedoucí ;)

bez názvu, nebo alespoň čísla chyby ti těžko někdo poradí. Je potřeba to hodit na VAG (pokud máš někoho v blízkosti) a nemyslím tím zrovna Škoda servis, páč by tě mohli zase akorát opíjet rohlíkem a táhat prachy. Ikdyž nevím co to hlásí, tak mám takové neblahé tušení, vzhledem k tomu že máš 40kW verzi, že by to mohly být kvetoucí ventily :feve:

Upraveno od Malta

  • 2 týdny později...

..tak jsem zase tady. Díky MALTO, zajel jsem e známému, a ten nezjistil žádnou závadu ....ale t a tvoje zpráva o kvetoucích ventilech mě netěší....už při 80 tis.km byla hlava měněna - v záruce, teď už je po ní. :-((.

Jinak ten kámoš říkal že až to znovu bude svítit, že se mám stavit....že to může býttřeba od toho, že jsem tankoval až po cca uzávěr a něco přeteklo k nějakému uhlíku, nebo to může být zasraná Lamdasonda....

ale asi po třech dnech se zase kontrolka rozstvítila - sledoval jsem to - bylo to při zařazené 5 a v městským provozu - rychlost kolem 50 a momentální spotřeba asi 4,5 l/km , nádrž na 1/2...tak nevím nechám zkontrolovat asi tu labda sondu.....

Díky za odpovědi....

bez výčtu chyb z vagu ti těžko někdo poradí. pokud ti svítí kontrolka, tak tam chyby musí být. zajeď znova na vag

no nevím, nevím jestli je to to pravé ořechové jezdit na pětku 50km/h, to se ani moc nedivím, že ta emisní kontrolka svítí :feve:

Upraveno od Malta

  • 4 týdny později...

Zdravím, tak jsem zase tady.

Nechal jsem si přes VAG tu svítící kontrolku elektroniky motoru (nikoliv EPS) zhasnout - vynulovat závadu a po ujetí cca 170 km už v běžných otáčkách :-) (nikoliv zase na 5st. 50km/hod. po rovině) se kontrolka opět rozsvítila.

VAG hlásil :

1 - elektronika motoru: 03D997033F 1,2/2V SIMOS3 00HS7001

Účinnost systému katalyzátoru je podminimální úrovní, řada válců 1

ostatní činitelé airbag, posilovač řízení atd: bez závad.

Tak co s tím? Ventily, nebo Katalizátor nebo lamda sonda je v čudu???

tak bych udělal následující: nechat u někoho kdo to umí, test stárnutí lambda sond a pak bych prověřil, zda nemáš prasklý vlnovec. No a asi bych pro jistotu nechal přeměřit tlaky na válcích

jjj, díky, asi ze mě budou mít kluci radost..ale poříd levnější to vyzkoušet kde je chyba a začít od nejlevnějšího, než koupit nový - drahý katalyzázor a pak bude chyba ještě nakonec někde jinde, Zeptám se asi blbě a co je ten vlnovec ?? předem díky. ;)

vlnovec je vidět zespodu auta, když je na zvedáku, v příloze je zakroužkován červeně. Je vlastně hned za katem, a když je děravý může ovlivňovat činnost katu.

vlnovec.pdf

Upraveno od Malta

:palec2: super Malto -díky, a nemáš pokračování k tomu obrázku přílohy, jako s tou 16) lamdou o jaký typ se jedná ???

a když už se ptám k tomu katu, je tam popsanej na 1.2/40 a 47 kW, V případě, že třeba nový kat, lze použít jako ND kt pro vozidlo 1.2/47 když mám ale 1.2 HTP/40 ??

Nepodařilo se mi nikde na netu najít na tu mojí, ale na ostravsku nabízí firma na tu 47 asi za 6.5 tisíc novou. V Š-servisu chtějí za nový kat 16tisíc :-(

no zkusím ti poslat mailem (snad to projde) celou elektriku a celou mechaniku z DP pro 40/47kW.

Co se týká katu (ale i lambdy), zkus naspat PM zdejšímu uživateli Sebo, prodává náhradní díly za good ceny, už jsem od něj bral také (ND na přední nápravu, silentbloky, desky a kotouče). Uvidíš co ti napíše za ceny.

Dnes mě autí trošku zaskočilo,protože tzv.kucklo a rosvítila se kontrolka Systém kontroly výfukových plynů  po vyřazení na volnoběh normálně běželo,ale po zařazeni se okamžitě dusilo,po vypnutí a zapnutí zapalovaní normálně naskočilo a kontrolka zhasla,od té doby tak 50km bez problému.po 6ti letech a 100tis je to první problém kolem motoru vubec,tak jsem zvědavej co napíše PC,zejtra jedu do servisu(kamarád),podle vyhodnocení se sním rovnou domluvím na změření komprese,olej nijak zvlášt neubejvá,dolil jsem po 10tis necelej čvrt litr a to jenom proto abych se o olej teď o svátkach nemusel starat a vyměnu nechal na leden.No uvidíme zetra dám vědět co napsalo CML :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.