Listopad 30, 201113 r JohnyBA K tej výmene oleja by som ti len odporučil dať origo olej pre 6qualtové prevodovky motory uložené naprieč norma G 052 171 A2 alebo A1 na konci čo značí litrové alebo pol litrové balenie. Náplň je 2,3l
Listopad 30, 201113 r rsrsrs Olej snad vyberu oni, len im poviem ze chcem origo a kvalitu, myslim ze tu nema cenu na niecom setrit. Inak som sa s technikom bavil aj o dvojhmotaku a povedal ze ked sa meni spojka tak sa zvykne vymenit aj zotrvacnik, ze sa to predava v sete. Ak sa zotrvacnik nevymeni tak potom neuznavaju zaruku na spojku. Este som si vsimal ako radil ked sme sa boli previest. On sa nedostaval s otackami cez 2000 snad nikdy, len ked chcel akcelerovat a radil nizsie nez radim ja. Radil snad ako DSG prevodovka.
Prosinec 1, 201113 r JohnyBA Tak snáď ti vyberú správne lebo 6qualt nie 5qualt kde môžeš dať akýkoľvek olej ktorý spĺňa normu VW 501.50 a je to v pohode lebo tu fakt nejde o cenu ale o to že tam musí ísť čo tam patrí... Inak hrozí že sa ti radenie ešte zhorší... Áno s tou výmenou súhlasím keď je to raz rozobraté treba to vymeniť naraz... K tej jazde nemám čo dodať s mojím autom by tak určite nejazdil alebo prvý a posledný raz!
Prosinec 1, 201113 r Mám taky OII 2.0 TDI 103 kw najeto 98 000 km r.v 2006 a ted v zimě než se ohřeje tak mi jde huře řadit 2 stupen jakoby řadička narazila a potom tam rychlost zapadla-takové brnknuti do ruky.Jinak vše ostatni řadi normálně.Když se motor ohřeje tak 2-ka jde bez problemu.V letě s tim nebyl problem
Prosinec 1, 201113 r Petan 88 Možno by ti pomohla výmena oleja v prevodovke aj keď nemáš 150 000km ale auto má 5rokov treba to vymeniť a uvidíš či sa to zlepší... Použij iba origo olej ktorý patrí do tvojej prevodovky norma G 052 171 A2... držím palec aby sa to zlepšilo
Prosinec 4, 201113 r 2,0 tdi se 6ti rychlostní převodovkou má tento problém do cca roku 2008 poněvadž tam změnily jeden z obalů převodovky který je v místě uložení ložiska silnější a proto se nedokáže hřídel uvolnit. Na oleje se vyse.....- Stejně vám to nepomůže! Jeden krásnej poznatek jak zjistit uvolněné ložisko je jet na jedničku s lehounkém přišlápnutím spojky a přidat a pustit plyn a toto opakovat! A krásně ucítíte jak vám bude spojkový pedál cestovat pod nohou klidně i o 2 cm! A pak je to na výměnu obalu a ložisek hřídelí.Tudíž vrakoviště příp bazar na jinou převodovku vyjde levněji ale opět je to zajíc v pytli!Nejlépe převodovku vyr. od 2008.Tam už je klid.
Prosinec 4, 201113 r To s tym uvolnenym loziskom dava zmysel, to by vysvetlovalo aj to, ze niekedy citim ze motor taha do kolies aj so stlacenou spojkou. Znamy mechanik mi dokaze zohnat takuto prevodovku a asi sa casom na to dam. Ale potom by to chcelo uz spravit komplet aj so spojkou a zotrvacnikom. Spojka a zotrvacnik mi este sezonu vydrzia, preto by som chcel s tymto este pockat. Jak moc vadi to uvolnene lozisko? Je to nejak nebezpecne ak by som s tym este 10-15 tisic najazdil?
Prosinec 5, 201113 r Osobně bych doporučil SIXTU, jak už tu někdo psal. www.prevodovky-sixta.cz Opravuje to za "pár korun", díly rozhodně nestojí 1000Euro. A příčinu najde, pakliže se to line opravdu z převodovky.
Prosinec 5, 201113 r JAN155 Diky za odkaz, panovi Sixtovi som skusil napisat, problem tychto prevodoviek ma priamo na svojich strankach a pise ze to opravuje za 8500kc. Toto je popis problemu z jeho webu: Odpověď: Jedná se o poškození obalu u 6° převodovek MQ 350 od kuličkového ložiska hnacího hřídele ve vozidlech (Škoda, VW, Seat, Audi), tak také o 5° + 6°převodovky - Transportér VW - T4 aT5. Poškozený obal převodovky se pozná tak, že je možno hnací hřídelí pohybovat ven a dovnitř v obalu převodovky (radiální + axiální vůle). Tato vůle může mít za důsledek poškození kol rychlostí, která se otírají čely o sebe (hluk po přeřazení většinou 5 rychlosti). Proto doporučuji při každé opravě spojky, ještě zkontrolovat na hnacím hřídeli popisovanou radiální a hlavně axiální vůli. Příčina poškození obalu převodovku je od vyschlého mazacího tuku na drážkování hnacího hřídele, který zajišťuje volný chod lamely spojky. Proto je nutné, vždy hnací hřídel převodovky namazat teplotním tukem obj. číslo G 000 100. Při jakékoli demontáži převodovky z vozidla je nutno kontrolovat popřípadě mazací tuk na drážkování hnací hřídele doplnit. Tato závada způsobuje tyto poruchy nebo hlukové projevy: 1) hluk ve volnoběžných otáčkách 2) hluk při přeřazování rychlostí ( většinou na 5. rychlost) - možnost vytlačení gumového víčka (tlakem) a tím ke ztrátě oleje 3) vozidlo má tendenci po vyšlápnutí spojky se samovolně rozjíždět 4) hlukové projevy při změně zátěže (ubrání a přidání plynu - pohyb hnací hřídele) 5) občasné propadnutí spojkového pedálu V servisech Vám doporučí opravu výměnou skříně převodovky a nový typ kuličkového ložiska, což je pro zákazníka velmi drahé (cca. 25 000,- Kč a více). Nový obal převodovky vykazuje po čase podobné poškození - pitting a ovalitu otvoru od nového typu ložiska. Naše firma uvedenou závadu převodovky opravuje tak, že již nikdy více nedojde k poškození skříně převodovky. Jak probíhá oprava 6°převodovky MQ350: - převodovku přivezete po tel. domluvě (602 382 109) do 8,30h bez oleje s demontovaným spojkovým ložiskem (pokud možno prostor spojky vyčistit. Doba opravy je cca.4h. Cena opravy převodovek (práce + materiál) činní 8 500,- Kč bez DPH.
Prosinec 12, 201113 r JJ, přesně tak, ani jsem to sem nekopíroval, každej se může mrknout na ten odkaz. To je dobrý a opraví to. Pár lidí už tam bylo.
Prosinec 17, 201113 r Zdar, tak to riesim nakoniec vymenou prevodovky. Znamy servisak mi zohnal pouzitu v dobrom stave za 500euro. Pri vymene prevodovky samozrejme poriesim aj spojku so zotrvacnikom. Kupujem to na http://www.hanza-autodily.cz. Na vyber su sady LUK (9897kc) alebo SACHS (12395kc). Ceny su uz aj s loziskami. Obe sady sa montuju uz v prvovyrobe a niektori hovoria ze su kvalitativne na rovnako, niektori odporucaju SACHS. Mate niekto skusenosti s oboma sadami? Ten cenovy rozdiem myslim nie je zanedbatelny, nechcem na tom setrit ale zas priplatit skoro 2500kc za rovnaku kvalitu je pre mna dost.
Prosinec 20, 201113 r tak som to nakoniec spravil, vymenil som si s panom z hanza-autodily 2 maily, spytal sa ho o poruchovosti a poctu reklamacii a hovoril ze je to to iste. Nereklamuju sa ziadne a problemi na zaciatku mali oba vyrobcovia. A usetrenych 100evri na pracu vzdy potesi :-)
Prosinec 21, 201113 r super voľba čo k tomu dodať len nech to už máš vymenené a auto ti slúži spoľahlivo ďalšie km
Prosinec 29, 201113 r Chlapy jelikož mám nalítáno k 160k tak se chystám na výměnu oleje v převodovce. Mám 5 qualt a chtěl bych vědět co by jste mi doporučili za olej do převodovky. Je jasné že to bude originál, ale někde jsem zde četl, že je lepší tam lít olej do 6 qualtu.
Prosinec 31, 201113 r ide tam olej co ma normu VW 501.50, viskozita 75w-90. originál by som riešil fakt iba do 6qualtu...
Leden 1, 201213 r No mě nejde docela o cenu originálu (mám originál za lepšejší cenu), ale jde mi o účelnost. Jestli ten olej pro 6qualt je lepší a té stejné specifikace jako pro 5qualt. Myslím tím specifikaci G052171A2.
Leden 1, 201213 r Ak originál tak daj tam čo tam patrí a nebudeš mať problém Čo od toho G052171A2 očakávaš? Podľa mňa to nemá význam...
Leden 1, 201213 r No mnoho od toho nečekám, snad jen zlepšení řazení ve smyslu přesnosti a lehkosti. Ale spíš jsem se o tomto tématu chtěl dozvědět víc. Dopřávám svému mazlikovi to nejlepší, tak jsem se domníval, že by mu toto mohlo ještě více prospět.
Leden 2, 201213 r Takú istú službu ti urobí aj origo olej do 5qualtu a hlavné je že ten olej naozaj vymeníš... potom urobíš tvojej prevodovke len a len dobre ostatné je len placebo efekt s tým olejom do 6qualtu... kúpiš zbytočne drahší olej ktorý ti žiadnú pridanú hodnotu nedá... ale rozhodnutie je na tebe daj potom vedieť keď to vymeníš
Leden 2, 201213 r No sám uvidím.Mám v servisu kamaráda ten ví jaký jsem pedant na svého mazlika, tak uvidím co mi tam nechá nalít. Ve čtvrtek napíšu jak to dopadlo.
Leden 5, 201213 r Tak jsem po výměně oleje v převodovce. Nalili mi tam originál do 5qualtu (s normou VW 501.50). Prý je to nejlepší volba. Řazení se zlepšilo je takové lehčí. Nic víc zatím nepozoruji.
Leden 5, 201213 r Sniper_2003 Som rád že si napísal ako si sľúbil... Urobil si fakt dobrú vec pre svoju prevodovku držím palce a prajem ti veľa šťastných km
Leden 5, 201213 r Sliby se mají plnit. Ale já všeobecně do svého mazlika investuji docela dost peněz. Hlavně si myslím že slova jako "celoživotní náplň" je v dnešní době čirý nesmysl. Zatím jsem na tom novým oleji najel málo, jak jsem psal víše, ale jen co se pořádně projedu a nakroutím nějaké kilometry, tak sem zkusím hodit pár poznatků a dojmů.
Leden 6, 201213 r Veľa ľudí sa tu poradí veď na to je fórum len potom odpovede ako to vyriešil už nenapíše... Na tú celoživotnú náplň mám rovnaký názor ako ty... len málo kto mení olej v prevodovke veď na čo keď radí dobre ale potom keď nejaký problém nastane zrazu sa zaujímajú či pomôže výmena oleja... Som zvedavý na tvoje ďalšie postrehy ale myslím si že budú len pozitívne...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.