pavel1978 Vloženo 14. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 (editace) Ahoj všem. Pročetl jsem snad vśechny témata o tomto problému ve fabii. Přes senzor úhlu natočení, vlhkosti v něm a nebo třeba kabeláž stále tápám čím začít abych se do toho nevysybal zbytečně moc. Je to standartní všude probíraný problém s problikáváním elektriky za jízdy a pŕi točení volantem a škubáním serva respektive většinou jde ale občas jde ztuha. Chtěl bych a doufám že se zde najde někdo, kdo toto čte, měl na fabii stejný problém a vyřešil ho zcela tak, že již tento problém nemá. Díky předem ps. Podle dosavadního postřehu půjde o kabelový svazek u motoru, který leží na nosníku a stýká se hodně s vodou, má někdo návod pro blbce, jak to nejlíp odizolovat a zavěsit?Případně jak se daný svazek jmenuje popřípadě číslo svazku? Editováno: 14. Říjen 2010, autor: pavel1978 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 14. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 Základní otázka, máš odmotaný a zavěšený kabelový svazek? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel1978 Vloženo 14. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 Základní otázka, máš odmotaný a zavěšený kabelový svazek? Tak to netušim, co tím myslíš, že kdyby nebyl může být zoxidovaný nebo jinak poškozený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 14. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 Je to svazek v motoru nalevo (z pohledu do motoru), musí být odmotaný z izolace a pověšený, protože jinak leží na nosníku, kde se drží voda a ta způsobuje hnití kabelů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel1978 Vloženo 14. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 Je to svazek v motoru nalevo (z pohledu do motoru), musí být odmotaný z izolace a pověšený, protože jinak leží na nosníku, kde se drží voda a ta způsobuje hnití kabelů. Teď jsem na to koukal, ne odmotaný z izolace není žádný svazek, ještě podotknu že je zajímavý všichni píšou že jim svítí kolečko s vykřičníkem (servo) ale mě svítí motor (žlutý malý, bypadá jak vrtulnícek) chybu si ale nepamatuju, když jí vymažou do půl dne je zpět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 14. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 (editace) http://forum.skodahome.cz/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=104439 Takhle by měl vypadat. Tady je téma http://forum.skodahome.cz/topic/21515-kablovy-zvazok-a-problemy-s-nim-suvisiace/ Editováno: 14. Říjen 2010, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel1978 Vloženo 14. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 A to je ten který bych měl skontrolovat jestli nejsou uhnilý kabely a případně ho vyměnít? Je to ten který souvisí s elektronikou serva a čidla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 14. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 Ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel1978 Vloženo 14. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 A Ty jsi měl stejný problém? Připadá mi že začít tim svazkem bude rozumný pak teprve čidlo ale nemám tucha kolik může svazek stát, nevíš nějaký označení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 14. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 Ne, mě svazek odmotali a vyvěsili při servisní prohlídce v rámci nařízené opravy z MB. Na ten svazek poukazuji z toho důvodu, že pokud nejsi první majitel, a předchozí majitel nejezdil do autorizovaného servisu a svazek nebyl odmotán, tak je na 90% problém v něm, neb je to právě svazek řešící servo a vůbec větší část el. instalace, viz to vlákno na které ti odkazuji. Ještě by nebylo od věci napsat jsem číslo závady, která se ti projevuje rozsvícením kontrolky elektroniky motoru, která hlásí problém v systému exhalací. Jinak nebylo špatné napsat co máš za ročník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel1978 Vloženo 14. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 Je to 2001 podle servisky 1majitel do škodovky nejezdil. Zkrátka máš asi pravdu že jde o ten svazek, jenže na odkazu který si mi poslal je sice spousta dalších na postup odizolování ale již se nezobrazujou. Jinak, psal si že svazek je vlevo u motoru, ale četl jsem že je třeba odmontovat aku a případně vzduch, jsem laik na auta tak se omlouvám, na těch fotkách toho nepoznám moc, potřeboval bych navést přesně tam kde mám ten správný svazek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 14. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 (editace) Koukni na něj, musí být vidět rovnou barevné bužírky drátu, nesmí být zamotán v té černé izolačce a ležet na tom nosníku, měl by být zavěšen ve vzduchu. Jinak výměnu rozhodně sám nezvládneš, to ti musí udělat elektrikář. Důležité je to hodit na VAG a vyčíst paměti závad, co tam vše je a od toho se od píchnout. Pokud ale nebude ošetřen tak, jak je výše uvedeno je to problém sám o sobě. Editováno: 14. Říjen 2010, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel1978 Vloženo 15. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Říjen 2010 ja teda zkusim nejdriv kouknout pripadne poladit a zafixovat kabely, pak bych teda pokracoval cidlem uhlu rizeni, to zas neni takova rana a uvidim co to udela, co myslis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 15. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2010 Já bych spíše začal diagnostikou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel1978 Vloženo 15. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Říjen 2010 ok, dám na Tvoje rady, díky, dám věďet co mi to hlásí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel1978 Vloženo 16. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2010 (editace) to Lancelot ... můžu se zeptat jestli bys náhodou nevěděl jak se dostat k čidlu? Je to zde na foto ale nepochopil jsem co je vyndané světlo a co je servo respektive kde ho najdu, v něm je zřejmě zapojený a mělo by být aspoň trochu přístupný k odúpojení na druhý straně Editováno: 16. Říjen 2010, autor: pavel1978 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 16. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2010 Snad ti to pomůže se zorientovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel1978 Vloženo 10. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2010 Vyřešeno: výměna čidla úhlu natočení řízení. Nic nebliká, servo jede :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acer55 Vloženo 25. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2012 Zdravím mám fabiu 1.9 tdi, při jízdě hlavně v noci mi občas probliknou světla včetně interiérových světel, volant v tuto chvíli jde strašně snadno... někdy to udělá 1x za jízdu po dobu pár sekund a někdy zase vícekrát. Pokud to dělá vícekrát po nějaké době se rozsvítí kontrolka serva a vše je v tu chvíli v pořádku. I servo funguje jak má. Můžete mi prosím poradit čím to může být? Děkuju za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2012 diagnostiku urobiť.. a inak tu máš dostatočne všetko popísané Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acer55 Vloženo 25. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2012 diagnostiku urobiť.. a inak tu máš dostatočne všetko popísané http://forum.skodaho...enim-nefunguje/ diagnostika je OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.