Rada1111 Vloženo 27. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2010 Měl jsem problém s Octavií 1.9 TDI 66Kw, Při vyšších otáčkách zničehonic ztráta výkonu. Stačilo vypnout a znova nastartovat. Na diagnostice to píše překročení tlaku nebo tak něco. Už se to zde určitě řešilo. Můj problém spočíval u podtlakové regulace turba která nezavírala díky rzy která se utvořila na té tyčce uvnitř těla takže turbo mělo pořád vysoký tlak a řídící jednotka přepla do nouzáku.Podtlaková regulace turba se musí demontovat a sundat ochranný kryt, pod ním je otvor, ten se musí zvětšit vrtákem a nějakým šroubovákem tu rez odstranit(pozor na membránu) a vysypat ven, tím docílíte zavření. Docela jsem koukal kolik tam toho bylo. Po opravě auto projeto a zatím vše ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr7 Vloženo 3. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2010 Zdravím,myslím že mam stejný problém!Chci se zeptat jestli se rozsvítila kontrolka jak se motor přesunul do nouzového režimu?Měl to nedělá!Pokusím se vyčistit a uvidím! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pemi5 Vloženo 3. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2010 ahoj mam ten samy problem u 1.9 TDi 81kW r.v 1999 tak se chci zeptat jestli je to stejne i u te 1.9 jak presahnu rychlost 150km/h tak plynovy pedal nereaguje na seslapnuti a pokud vypnu motor a znovu nastartuji tak motor se dostava do otaček normalně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr7 Vloženo 3. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2010 No mělo by to být stejné, jsou to prakticky stejné motory!Jinak jsem se díval na zadičky od podtlaků a nešel jsem jednu prořezanou!Ostatní moc nevypadají k světu!Pokusím se je zítra výměnit a uvidim jestli to bylo tím!Jinak budu pokračovat asi tím regulátorem tlaku! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr7 Vloženo 4. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2010 Tak hadičky vyměněný a uvidi se jak to dopadlo!Jinak 1m hadičky stojí ve Škodě 370,- ja jsem sehnal tu samou za 28,-/1m Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 4. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2010 Měl jsem problém s Octavií 1.9 TDI 66Kw, Při vyšších otáčkách zničehonic ztráta výkonu. Stačilo vypnout a znova nastartovat. Na diagnostice to píše překročení tlaku nebo tak něco. Už se to zde určitě řešilo. Můj problém spočíval u podtlakové regulace turba která nezavírala díky rzy která se utvořila na té tyčce uvnitř těla takže turbo mělo pořád vysoký tlak a řídící jednotka přepla do nouzáku.Podtlaková regulace turba se musí demontovat a sundat ochranný kryt, pod ním je otvor, ten se musí zvětšit vrtákem a nějakým šroubovákem tu rez odstranit(pozor na membránu) a vysypat ven, tím docílíte zavření. Docela jsem koukal kolik tam toho bylo. Po opravě auto projeto a zatím vše ok. Tohle je jen chvilkové řešení. Navíc pokud je tam už větší množství rzi, bývá chycená i membrána. Tohle je dobré před prodejem vozu, pokud chce někdo ušetřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.