vinos Vloženo 28. Říjen 2010 Vloženo 28. Říjen 2010 Přátelé pomozte plís... jednoduše když zapnu světla, sešlápnu brzdy, rozsvítí se blinky, mlhovky..takový vánoční stromeček... při jízdě třeba zmáčku brzdu a blinkr přestane jít úplně... já už fakt nevím.... Martin Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Říjen 2010 Vloženo 28. Říjen 2010 Tohle všecko jsou projevy špatnýho KOSTŘENÍ. Projdi všecko počínaje baterkou a alťasem a překontroluj, jestli je všecko dobře spojeno s kostrou. Další možná příčina je dost KURIÓZNÍ - setkal jsem se s ní u kolegovy Felicie. Vyměnil si v noci na cestě žárovku v zadní skupinovce a místo dvojvláknovky 15/21W si tam strčil jednovláknovou 21W - a ta mu svou paticí prošlusla okruh brzdových světel a obrysovek, takže když šlápnul na brzdu, rozsvítily se mu i přední světla. Když měl vypnutý motor, dokonce mu při šlápnutí na brzdu pískal alarm "nezhasnutá světla". Neměnil sis v poslední době nebo neměnil někdo jiný na Tvém autě nějakou žárovku ve světlech? Dobře se podívej, jestli máš všecky járofky a všecky konektory nastrkaný do správných pozic a ve správné orientaci, jak patří podle výřezů - když se spěchá, člověk někdy udělá nepředstavitelný pitomosti... Citovat
Malta Vloženo 28. Říjen 2010 Vloženo 28. Říjen 2010 možná bych si prošel i "husí krk" na pátých dveřích (průchodka mezi kastlí a pátými dveřmi), zda tam nemáš přelomený některý vodič a nekostří se ti Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Říjen 2010 Vloženo 28. Říjen 2010 "Husáka" měly až pozdější verze, první měly přece ty superspolehlivý "blikací" kontaktový lišty po stranách. A jestli to tak je jak píšeš (přelámaný vodiče), tak spíš se zkratujou dráty na sebe než na kostru - zkrat na kostru by podněcoval k výletu pojistky, nedělal by současné svícení víc světel. Citovat
acek Vloženo 28. Říjen 2010 Vloženo 28. Říjen 2010 Je to špatnou kostrou u koncovejch světel pořádně ukosři a máš po diskotéce. Citovat
Malta Vloženo 29. Říjen 2010 Vloženo 29. Říjen 2010 "Husáka" měly až pozdější verze, první měly přece ty superspolehlivý "blikací" kontaktový lišty po stranách. A jestli to tak je jak píšeš (přelámaný vodiče), tak spíš se zkratujou dráty na sebe než na kostru - zkrat na kostru by podněcoval k výletu pojistky, nedělal by současné svícení víc světel. já myslím ale že Formana už se ty postranní kontaktový lišty netýkají, ten se začal dělat až v 91 či 92 a to už byly "husáky" nebo se pletu? Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Říjen 2010 Vloženo 29. Říjen 2010 Netuším - já měl až ročník ´94 a ten byl opravdu s "Husákem" - ale myslím, že první Formany měly stejně jako základní Favority jen ty kontakty na dveřích po stranách zadního plata - musel by to potvrdit/vyvrátit nějaký majitel kusu z první série. Hodil jsem to jako možnou příčinu závady, každopádně vada bude někde v kostření nebo prozkratovaných drátech - o tom žádná. Stejně to bude muset prolézt bod po bodu... Citovat
Malta Vloženo 29. Říjen 2010 Vloženo 29. Říjen 2010 já měl karbecovýho Formana z 92´ a měl husáka Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Říjen 2010 Vloženo 29. Říjen 2010 Favorit se vyráběl od roku 1988, Formany sjížděly z linky od roku 1990, husák do pátých dveří jako náhrada nespolehlivých dotykových kontaktů byl myslím jedna z inovací uplatněných až v první větší revizi konstrukce - tedy od roku výroby 1991 (MR1992). Ve stejné době došlo i k přechodu na rozteč kolových šroubů 4 x 100mm (starší provedení 4 x 98mm) a k dalším zvenku málo znatelným změnám. Citovat
Malta Vloženo 29. Říjen 2010 Vloženo 29. Říjen 2010 tak to vidíš, zatímco my tady stihnem probrat náběhové roky výroby a změny na modelech, tak snad vinos opraví tu kostru Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.