Tomino Men. Vloženo 2. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2010 Presne tak. Na Maxi DOTe je to iba upozornenie. Dnes som s tým bol v servise, srali sa s tým celé ráno a potom mi podvedali že sa to nedá, že ako mi niekto mohol zapísať 205/55.. Nechápem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzdeny Vloženo 2. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2010 Takze mam odpoved z infolinky skoda. 10% odchylka je v toleranci a pokud je vetsi mam se obratit na servis. Takze odpoved stejna jako vzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 2. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2010 Ano, ja idem písať sťažnosť importérovi, uvažujem, že predtým skočím ešte do Galanty po nejaké odškodné (najlepšie v podobe Bolera) Inak im to tam vyhorí! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jz73 Vloženo 4. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2010 Na maxidotu to mam, ale stejne me to ukazujeno 10 vic, oproti navigaci. Na maxidotu to je jen na upozorneni na rychlost, zatim se to jinak neprojevilo nez ze me ro upozorni na nastavenou rycholst. Aha, díky za vysvětlení. to jsem nevěděl. Jz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
litm Vloženo 13. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2010 Nazdárek škodovkáři, v servisu jsem dostal na Yetiho zimní pneu 205/55 R16 94V XL, prý přijatelná náhrada dle TP. Je pravda že škodovka trochu zapomněla na zimní pneu. Yetík vypadá menší ale snad to vadit nebude na sněhu. Myslím si že i záruka na špatně obutém - dle TP autu padá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chrudimák Vloženo 13. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2010 Nazdárek škodovkáři, v servisu jsem dostal na Yetiho zimní pneu 205/55 R16 94V XL, prý přijatelná náhrada dle TP. Je pravda že škodovka trochu zapomněla na zimní pneu. Yetík vypadá menší ale snad to vadit nebude na sněhu. Myslím si že i záruka na špatně obutém - dle TP autu padá. Já nevím kluci,vy jste ohledně pneu a záruky jako malý haranti. Kdo na tohle vůbec může přijít? 1) vy jste zákazníci 2) prodejce, který mi sebere záruku kvůli formálnímu nesmyslu,se ode mne okamžitě dozví,že další auto koupím jinde a servisovat ho budu taky jinde a ještě o tom řeknu všem známým,aby přišel o další zákazníky (konkretně u mne by to byly auta 2) 3) jestli umí počítat,tak přijde o dost peněz 4) Myslíš, že se to odváží udělat ? Takovýho mi vyfoť a ukaž........ 5) nechápu,proč jste ze všeho takový připosr...... Vždyť vy je živíte,oni vás ne !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liborch Vloženo 14. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Listopad 2010 Já nevím kluci,vy jste ohledně pneu a záruky jako malý haranti. Kdo na tohle vůbec může přijít? 1) vy jste zákazníci 2) prodejce, který mi sebere záruku kvůli formálnímu nesmyslu,se ode mne okamžitě dozví,že další auto koupím jinde a servisovat ho budu taky jinde a ještě o tom řeknu všem známým,aby přišel o další zákazníky (konkretně u mne by to byly auta 2) 3) jestli umí počítat,tak přijde o dost peněz 4) Myslíš, že se to odváží udělat ? Takovýho mi vyfoť a ukaž........ 5) nechápu,proč jste ze všeho takový připosr...... Vždyť vy je živíte,oni vás ne !!! to je mi novinka, ty je živíš? a čím? určitě jsi od nich vyzevloval max. slevu a následně ti prodali auto za "čárku" MOžná při servisní prohlídce jim necháš ňákou tu kačku, když tedy nemáš vlastní olej. PS: možná živíš továrnu, ta má marži furt stejnou, ale konečný prodejce, ten se může ..................... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chrudimák Vloženo 14. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2010 to je mi novinka, ty je živíš? a čím? určitě jsi od nich vyzevloval max. slevu a následně ti prodali auto za "čárku" MOžná při servisní prohlídce jim necháš ňákou tu kačku, když tedy nemáš vlastní olej. PS: možná živíš továrnu, ta má marži furt stejnou, ale konečný prodejce, ten se může ..................... Na začátku jsi položil legrační otázky - ty je živíš , a čím ? Skutečně originální. Pravda, nemáš servis a prodejnu aut....Já sice taky ne,ale já se s tím majitelem bavím,známe se leta i když kamarádi nejsme. Nevím, kdo by je jiný živil než zákazníci A já zákazník jsem.Kupuji tam auta a jezdím tam na servis. Víš o jiném způsobu od koho berou peníze než od zákazníků ? Byl bych rád, kdyby jsi mi ten jiný způsob živení ozřejmil,panč já ho neznám. 1) Dle informace majitele , je pro ně rozhodující příjem ze servisu, nikoli z prodeje aut,ale zadarmo ty auta taky neprodávají (bez marže), to se bát nemusíš. 2) Já tam servisuji 2 auta, majitel si mě jako zákazníka váží,to poznáš lehce z jejich jednání a přístupu.Je to rodinný podnik. 3) Nejsem tak chudý,abych si tam vozil svůj olej, to by mě opravdu nenapadlo. 4) Továrna nemá marži furt stejnou,jak mi vysvětlil majitel. Ty to evidentně nevíš,to je ale tvůj problém,můj ne. 5) Budu konfigurovat nového Yetiho, dostanu slevu 17% a spokojen bude prodejce (řekl mi to), já, ( to vím jistě) a bez jakýchkoli pochybností i fabrika. Jinak by to nedělala. Doufám,že jsi zaznamenal,že Škoda v EU prodává mnohde levněji než v ČR 6) Tu slevu jsem nevyzevloval,to by opravdu nepomohlo. Já jsem o tom obchodu slušně jednal a za 5 minut to nebylo. Kupuji auto za 820 tisíc, tak při té výši obchodu korektně jednají 2 strany a spokojené musí být obě. Ne každý ví,jak na to, já něco málo vím,určitě nejsem jediný. Netvrdím,že je to nejlepší výsledek,kterého lze dosáhnout,ale špatné to není. Každý si musí cestu hledat sám,důležité je z této mé informace vědět,že to jde. A že si zákazník nemusí nechat kálet na hlavu, to platí taky. Ale to hlavně závisí na něm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 14. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2010 to je mi novinka, ty je živíš? a čím? určitě jsi od nich vyzevloval max. slevu a následně ti prodali auto za "čárku" MOžná při servisní prohlídce jim necháš ňákou tu kačku, když tedy nemáš vlastní olej. PS: možná živíš továrnu, ta má marži furt stejnou, ale konečný prodejce, ten se může ..................... Libore, pochlub se, že ty prodáváš auta! Jinak si tvé vyjádření nedovedu vysvětlit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chrudimák Vloženo 14. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2010 Libore, pochlub se, že ty prodáváš auta! Jinak si tvé vyjádření nedovedu vysvětlit. Artigas, pic kozu do vazu, ty jsi to trefil. Mě tohle vůbec nenapadlo,ale mimořádně to sedí a vše to vysvětluje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dubl Vloženo 14. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2010 (editace) Naprosto souhlasím. Artigas, pic kozu do vazu, ty jsi to trefil. Mě tohle vůbec nenapadlo,ale mimořádně to sedí a vše to vysvětluje Editováno: 14. Listopad 2010, autor: Dubl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liborch Vloženo 17. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2010 Libore, pochlub se, že ty prodáváš auta! Jinak si tvé vyjádření nedovedu vysvětlit. Škodovky jsem prodával do roku 2003. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liborch Vloženo 17. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2010 Na začátku jsi položil legrační otázky - ty je živíš , a čím ? Skutečně originální. Pravda, nemáš servis a prodejnu aut....Já sice taky ne,ale já se s tím majitelem bavím,známe se leta i když kamarádi nejsme. Nevím, kdo by je jiný živil než zákazníci A já zákazník jsem.Kupuji tam auta a jezdím tam na servis. Víš o jiném způsobu od koho berou peníze než od zákazníků ? Byl bych rád, kdyby jsi mi ten jiný způsob živení ozřejmil,panč já ho neznám. 1) Dle informace majitele , je pro ně rozhodující příjem ze servisu, nikoli z prodeje aut,ale zadarmo ty auta taky neprodávají (bez marže), to se bát nemusíš. 2) Já tam servisuji 2 auta, majitel si mě jako zákazníka váží,to poznáš lehce z jejich jednání a přístupu.Je to rodinný podnik. 3) Nejsem tak chudý,abych si tam vozil svůj olej, to by mě opravdu nenapadlo. 4) Továrna nemá marži furt stejnou,jak mi vysvětlil majitel. Ty to evidentně nevíš,to je ale tvůj problém,můj ne. 5) Budu konfigurovat nového Yetiho, dostanu slevu 17% a spokojen bude prodejce (řekl mi to), já, ( to vím jistě) a bez jakýchkoli pochybností i fabrika. Jinak by to nedělala. Doufám,že jsi zaznamenal,že Škoda v EU prodává mnohde levněji než v ČR 6) Tu slevu jsem nevyzevloval,to by opravdu nepomohlo. Já jsem o tom obchodu slušně jednal a za 5 minut to nebylo. Kupuji auto za 820 tisíc, tak při té výši obchodu korektně jednají 2 strany a spokojené musí být obě. Ne každý ví,jak na to, já něco málo vím,určitě nejsem jediný. Netvrdím,že je to nejlepší výsledek,kterého lze dosáhnout,ale špatné to není. Každý si musí cestu hledat sám,důležité je z této mé informace vědět,že to jde. A že si zákazník nemusí nechat kálet na hlavu, to platí taky. Ale to hlavně závisí na něm. Ahoj. k bodu číslo 5) Jestli ti prodejce nabídnul fungl nového Yetiho s 17% slevou, tak to kupuješ pod nákupní cenu. A nebo tam bude status "předváděcí vůz" (možná jenom papírově) Takže pro prodejce zisk = nula, v lepším případě něco málo v plusu. Jestli ti prodejce řekl, že je s tímto "provarem" spokojený, tak je to profesionál, který myslí na budoucnost své firmy. Blíží se konec roku a ta "čárka" od tebe se mu bude hodit do ročního cíle. Servis: tam s tebou souhlasím, TAm je opravdu živíš. Oleje s tučnou marží, originální díly s menší marží než srovnatelné neoriginální díly, práce přiměřeně drahá, Kafe zadarmo, usměvavý personál, atd. PS: nepodceňuj mě, vím o čem mluvím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chrudimák Vloženo 19. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2010 Ahoj. k bodu číslo 5) Jestli ti prodejce nabídnul fungl nového Yetiho s 17% slevou, tak to kupuješ pod nákupní cenu. A nebo tam bude status "předváděcí vůz" (možná jenom papírově) Takže pro prodejce zisk = nula, v lepším případě něco málo v plusu. Jestli ti prodejce řekl, že je s tímto "provarem" spokojený, tak je to profesionál, který myslí na budoucnost své firmy. Blíží se konec roku a ta "čárka" od tebe se mu bude hodit do ročního cíle. Servis: tam s tebou souhlasím, TAm je opravdu živíš. Oleje s tučnou marží, originální díly s menší marží než srovnatelné neoriginální díly, práce přiměřeně drahá, Kafe zadarmo, usměvavý personál, atd. PS: nepodceňuj mě, vím o čem mluvím Tak vidíš,že jsi na to přišel sám, je tam status předváděcí vůz, tak neříkej,že to nejde,když to jde. Vše se dá včas naplánovat tak,aby to nevadilo.Spokojený bude prodejce (žádný zisk nula mít nebude) a já taky, auto bude až v roce 2011,samozřejmě.Nevidím na tom nic složitého. Nepodceňuj mě,vím o čem mluvím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.