Únor 13, 201213 r A načíst chyby topení mohu nějak sám, případně jak? Nebo to musí udělat autorizovaný servis? Jde se nějak laicky na ten hořák podívat nebo se to musí zcela rozebrat....? Je tam nějaký filtr, který by se dal zanést?
Únor 17, 201213 r Chyby lze nacist napriklad VAGem, bez toho s tim nic neudelas. Filtr tam zadny neni a rozebrat to znamena pul dne prace - sundat naraznik odpojit topeni z chladiciho okruhu a rozebrat. Urcite bych do toho nesel pred nactenim chyb. Pokud je to v zaruce, tak bych to sam vubec neresil a dal do autorizaku. Upraveno Únor 17, 201213 r od Marty8
Únor 17, 201213 r Vag vyčte chyby jen u origo montáže. Pokud je dodělávka jak mám já, musíš se nějak píchnot přímo na topení. Mě to dělali teď nedávno, ale nebyl sem u toho. Na hořák a čidlo se sám podiváš, ale je to tak jemná mechanika, že pokud nevíš co a jak tak seš v ..... To radši zaplať jako já 900kč a máš smazaný chyby, překontrolovaný a jistotu, že ti nikde nepoteče.
Únor 20, 201213 r Zdravím... Mám Superba 2, cca 3 měsíce vč. nezávislého topení. Dokud byla teplá zima, vše bylo OK. Když ale uhodily mrazy, tak topení začalo zlobit. Byl jsem s tím 2x v ČSAO a resumé je baterka - prý v extrémních mrazech (-10°C a níž třeba) zachovává zbytek energie pro nastartování. Projevovalo se to tak, že topení sice běželo, ale nepustilo větráky pro vyhřátí. Po nastartování a jízdě byl motor lehce předehřátý. viz. video Pak někdy nenastartovalo vůbec (ačkoliv dálka dlouze zasvítila zeleně). Zkoušel jsem pustit ručně v autě, ale to se třeba po 15 minutách zase vypnulo. Nevím no... čekal jsem, že nezávislé topení budu mít právě pro mrazy i po -10°C. To je jakoby mi řekli, že klimatizace nemusí fungovat při teplotách přes 30°C Při poslední návštěvě, kdy už byly teploty kolem 4°C mi mechanik ukazoval, že zase všechno jede a že v jednotce byla prý závada, že mi "vyhasl plamen" (netušil jsem, že v tom je karma :-). Prý pokud bych chtěl, tak jedině ho napadá dát tam 2. ("stovkovou" - taky nevím co to je) baterku, jako to měly dříve severská auta.
Únor 20, 201213 r Jo tenhle problem s tim vetrakem znam - pokud napeti klesne dokonce az k 12V, vypne se i topeni, pak to zacne vypinat svetla interieru atd. Koupil jsem novou Vartu silver a od te doby mam klid
Únor 21, 201213 r Popisoval jsem to výš. Měl jsem to stejné a na záruku mě vyměnili baterku a už je to v pořádku.
Únor 23, 201213 r Já mám auto teprve od června 2011 a s tím bufikem jsem měl problémy jak byly ty tuhý mrazy (cca 3 týdny zpátky) a baterku mi vyměnili na záruku.
Únor 23, 201213 r Autor Mě se v těch mrazech vypínalo, když bylo kolem 25 pod nulou. Přičítal jsem to ztuhlé naftě, i když motor bežel normálně. Každopádně bez topení jsem ohřál motor na 90°C klidně po 50 km.
Únor 23, 201213 r Byl jsem s tím ted v servisu minulý týden, VAG registroval chybu v nevytvoření planeme... zdá se, že to konzultovali se Škodou, ti je odkázali na jakési místo, kde je tenká trubička, (prý se poměrně často ucpává, ale na svolávací akci a globální výměnu to prý není....) Tu vyčistili a bylo po problému..... Nejdříve říkali, že za to mohou asi ty mrazy, že se tam srazil parafin a ucpal to... Po dotazu, že bych to potřeboval s určitostí vědět, páč tankuju premiovou naftu a vedlo by mě to k napsání výrobci nafty řekli, že to mohla být nějaká nečistota... že neví... Z prvního telefonátu, když mi volali, že je to hotové, tak se zdálo, že pomohlo jen to, že to stálo v teple, jak jsem vyrozuměl v telefonu... ale po návštěvě servisu a rozhovoru s technikem by to vypadalo, že čistili tu trubičku.... možná myslel trysku hořáku... to už se nedovím, protože jsem u toho nebyl.... Každopádně teď to chodí jak má..... Třeskuté mrazy jsou však za námi... Jsem zvědav co příští rok..... :-) Oprava v záruce......
Leden 17, 201312 r Další zima je tu a opět se mě vypíná větrák. Takže to auto pořádně neprohřeje. Baterku měnili loni na záruku a je to opět to stejný. Dokonce jsem jel 220km jen s jednou zastávkou (takže na celých 220km jen 2x startováno - na začátku a v půlce cesty) a pak jsem čekal hodinu v autě, měl zapnutý bufik a po cca půl hodině vypnul větrák. Takže já nevím co s tím. Příplatková výbava za 23tis a je to fakt na h**** . Kdyby to řekli při objednávce, že to nemají vychytaný, tak jsem si to nedával.
Leden 18, 201312 r Autor Mě teď odešlo čidlo teploty a čerpadlo. Ať žije Webasto. Jinak to vypínání kvůli kapacitě baterky koukám mají všechny Superby a Škodovku to moc netankuje.
Leden 19, 201312 r Jak jsi poznal, že odešlo čerpadlo?? Ono to nezačalo foukat teplý vzduch když nešel motor a byla jednotka webasta odemknutá. Ta chyba co tam jsi měl je jasně jen čidlo.
Leden 19, 201312 r Jinak ten pokles Škodovka řeší: Postižené vozy: Superb II, Octavia II FL, Yeti MR 2012 Reklamace zákazníka: Během provozu nezávislého topení při nižším napětí baterie se se nesepne ventilátor čerstvého vzduchu, popř. se předčasně vypne. Technické pozadí: Při poklesu napětí pod 12V se aktivuje funkce odpojování spotřebičů, ŘJ BCM vypne ventilátor čerstvého vzduchu. Servisní řešení: Proveďte On-line aktualizaci SW ŘJ climatroniku na verzi SW 0606. TPI v přípravě. Aktualizace SW lze provést pouze u jednotek s HW18 a HW19 Sériové řešení: Od 22.KT 2012- Nasazení řídících jednotek climatroniku s novým SW 0606, kde není funkce odpojování ventilátoru při poklesu napětí pod 12V aktivní
Leden 19, 201312 r Ja mam nezavisle topeni v OII FL MR2013 a funguje bezvadně. Jen me po cca 45 minutach behu v techto mrazech na radiu vypisuje hlasku "Battery Low", ale bezi normalne dal a pri naslednem startu neni vubec znat, ze by mela byt slabsi baterka.
Leden 20, 201312 r Autor Cidlo jsme menili jako prvni, ale porad to nebezelo, pry se cerpadlo spalilo, jak nefungovalo cidlo teploty. Takze to rozebirali 2x.
Leden 16, 201510 r Zapíná se vždycky, když je méně než 5°C a vypíná se po dosažení pracovní teploty motoru. O vypnutí téhle funkce nevím, proč bys to dělal? Rychleji to topí a míň se ničí studený motor. A víc to žere... Docela znatelně. Do práce to mám 6km a současnou nádrž jsem měl 9,4l/100. Což při teplotách okolo 0-5 C topení nepotřebuji. JInak pokud se někomu topení po 5s vypne tak může být chyba i v oběhovém čerpadle. Voda se netočí, dojde k přehřátí komory a plamen automaticky zhasne.
Leden 19, 201510 r Dnes jsem byl v servisu.Topení naskočilo až po čtvrtém zmáčknutí DO. někdy vůbec a když naskočilo tak to bylo jako bych nastartoval AVII (hodně kouře a smradu). Celý přední podběh mokrý od nafty a na zemi flek.Začlo mě to dělat v listopadu. Dnes odpoledne mě technik volá že byl špatný software (opraveno přeinstalováním nového) ale jak z hořáku tekla nafta tak naleptala nějakou hadici a tu budou mít až zítra ráno. Tak uvidím vše je řešeno v záruce. Přídavné topení jede teprve druhou zimu
Leden 20, 201510 r A o možnosti vypnutí automatického zapnuti nez.topení nevíte někdo něco? Jestli to jde..
Leden 20, 201510 r Tak to neznám co to je ? Tak už vím zjistil jsem si to.Ale já to na autě nějak nepozoruji asi ještě není taková zima. Upraveno Leden 20, 201510 r od dominikg
Leden 22, 201510 r Mě to právě ted jak se teplota motá okolo 0-4C zapíná pořád. A je jedno zda jen posunu auto z ulice na dvůr, jedu 2km do obchodu nebo do práce. Štve mě to, zbytečně to žere benzín. Pokud bych chtěl si zapnout nez. topení s nastartovaným motorem, tak si ho zapnu na klimatizaci sam.
Leden 23, 201510 r Taky jsem měl problémy s Webastem superb 2 rv 2009. Nekdy topilo nekdy ne a strasne kouřilo, pak už netopilo vubec. Bylo to nefunkci oběhove cerpadlo. Ted vse funguje jak ma. Cerpadlo jde jednoduse otestovat pres VCDS...
Září 23, 20159 r Dobry den.. Potreboval by som pomoc.. Mam v octavii 2 webasto....zapína sa gombikom ktory je pod riadiacov pakou...ked ho stlacim svieti na zeleno...webasto zapne ale nedymi ani nefuka nic.. Raz za cas zacne fukat do interieru ale po 2 sekundach vypne...neviete mi pomoct?
Říjen 19, 20159 r Je slyšet, že topení naskočí resp. že chytne plamen, rozjíždí se a pak zhasne? Potom tipuji oběhové čerpadlo v prdeli. Kupoupíš za 500 na vrakovišti (např. z turanu). To ze superbu neber protože je jiné a nepasuje.
Leden 9, 20169 r Po delsí době opět zdravím, mám ve svém SII nezávislé topení Webasto, které jsem až donedávna ovládal dálkovým ovládáním T91. Někdy v průběhu léta (nevím přesně kdy a proč, přes léto to až tak nevyužívám) se mi ale ovladač rozpároval a teď v průběhu zimy mi dálkové ovládání celkem chybí. Nejprve jsem myslel, že by to mohlo být baterkou v ovladači. Koupil jsem tedy novou, ale problém pořád stejný. Zkoušel jsem nékolikrát i nové párování (v pojistkách v motoru jsem vytáhl pojistku k webastu, čekal asi 30s, pak ji vrátil zpět a ihned držel off na ovladači) ale také to nepomohlo. Pojistku jsem vyndaval určitě správnou (když jsem zkoušel zapnout topení přímo v autě ovladačem na klimě tak to nešlo). Teď už mě tedy napadá jen robitý ovladač. Něž někam poletím a utratím 2-3 tis za nový tak se ptám - nestalo se to také někomu? Kde ještě by mohl být problém? Předem díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.