Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Este si zabudol na vacsie drziaky... inak tam 312mm kotuc nevleze :)

Brzdic v principe menit ani nie je treba...

Nezapoměl...

Origo RS brzda je komplet hliníková lakovaná na zeleno a to i s držákem. Zato brzda FN-III je celá litinová a rezavá. Tak předpokládám, že to nikdo nebude míchat. Já mám hliník.

Nezapoměl...

Origo RS brzda je komplet hliníková lakovaná na zeleno a to i s držákem. Zato brzda FN-III je celá litinová a rezavá. Tak předpokládám, že to nikdo nebude míchat. Já mám hliník.

Neviem co mas stale s tou liatinou a hlinikom..... Normalny clovek si tu liatinu natrie a nic nie je hrdzave...

Co sa tyka brzdneho ucinku, myslim ze tam rozdiel nie je... ;)

Neviem co mas stale s tou liatinou a hlinikom..... Normalny clovek si tu liatinu natrie a nic nie je hrdzave...

Co sa tyka brzdneho ucinku, myslim ze tam rozdiel nie je... ;)

Sorry, ale nic nechápeš.

Sorry, ale nic nechápeš.

Nie, ja chapem... a velmi dobre... len sa mi zda, ze ty nic ine ako brzdy z RS neakceptujes ;)

Ja mam skladacku (FN-III + 312mm) a brzdi to velmi dobre. Nevidim dovod cosi si nahovarat a tvarit

sa ze existuju len brzdice z RS a nic ine... To by tu potom jazdilo ozaj len mizive percento Octavii s 312mm kotucmi,

to uznas sam (kvoli nedostupnosti RS brzdicov).

Okrem toho, treba si uvedomit ze uz ked chceme hrotit veci do konca, tak existuju aj brzdice s 57mm piestikom,

co ani brzdice z RS nemaju.... takze v principe brzdy napr. z A6 budu mat este lepsi brzdny ucinok,

aj ked je to len "rezava litina" :palec2:

Len tolko som chcel... dufam ze to neberies osobne... len vies, je nas tu viac co maju porobene brzdy na Octavke

a viaceri sme si presli citanim diskusii a zhananim veci (co-kde-za kolko), takze treba ludom povedat nielen A ale aj B.

Ako som uz kedysi pisal, myslim ze daleko vacsi rozdiel ako ci sa pouziju RS alebo FN-III brzdice (oba s 54mm piestikom)

bude mat vyber a kvalita pouzitych brzdovych kotucov a dosticiek.

Co som chcel tymto vsetkym povedat je, ze... ANO, idealne je objednat zo Skodovky (resp. ak je moznost zohnat malo jazdene)

original RS brzdice, aj s ATE kotucmi a dostickami, ako su na ORS zo serie.... co je vsak velmi uzokprofilovy tovar

ale nastastie existuje moznost pouzit FN-III brzdice a vacsie drziaky a da sa dosiahnut rovnaky efekt, samozrejme za cenu

urcitej udrzby tychto prvkov (tu liatinu bude treba raz par rokov osetrit proti hrdze a natriet). ;)

Upraveno od subz3ro

Jeden poznatek pro ty kteří stojí nebo váhají z výměnou brzd 256mm. Před cca 10 dny jsem touto výměnou prošel, brzdy jsou ve stádiu kdy si " sedají a zalešťují " a už teď je rozdíl markantní !! Rozhodně to stojí za ten čas a peníze ( byť nemalé ) !! DĚKUJI "MILANOVI II" ZA JEHO OCHOTU A ČAS !!

Tak i tato sestava kdy bylo na nápravě vyměněno dost věcí byla špatná, najeto necelých 10tis km a kotouče vrní do řízení. Žádné agresivní brždění, nic takového, opatrně zacházení.

Tak v druhé fázi, kdy jsem sundal zkřivené BremboMAX dostal Leon děrované Zimmermany. Tak jsem zvědavý co se bude dít. Majitel jezdí kolem 1000km týdně, takže na výsledky většinou nemusím moc dlouho čekat...

Tak v druhé fázi, kdy jsem sundal zkřivené BremboMAX dostal Leon děrované Zimmermany. Tak jsem zvědavý co se bude dít. Majitel jezdí kolem 1000km týdně, takže na výsledky většinou nemusím moc dlouho čekat...
kotouce jsou fakt stasne svine resil jsem kdysi tento problem na peugeotu 306 td vymenil jsem kotouce snad vsech dostupnych znacek a nikdy jsem ten problem nevyresil,pokazde kopaly max do 2000km pak jsem to auto prodal s tema nejlevnejsima a je po problemu ;) ted to resim na sve oktavce a jsem zoufaly mam uz druhe jedny byly v origo servisu a ted bremba a zase to kope :feve: asi to vyresim nakupem 2 sad nejakeho starline a jak zacnou kopat tak jdou na reklamaci a nahodim druhou sadu :) jak to tady ale ctu tak si myslim,ze ten problem je jinde nez v kotoucich,ale nikdo na to jeste neprisel :feve:joa jeste jeden poznatek mam,na tatove oktavce z 98 roku mu rekli,ze ma slabe kotouce,pritom nekopaly,tata koupil v nejakych dilech ty nejlevnejsi sracky a dodnes mu nekopou.

Upraveno od drroman

  • 2 týdny později...

Tak se přidávám mezi ty kterým začínají kopat zimmermany!! Pokud jsou to tedy ony? Znám dobře tohle téma, takže vím že to kotouče být nemusí, jen mi to dnes řekli v servisu! ;) Takže to prošetřím! A dám vědět!

Mně se začaly kroutit neděrované po 3 tis.km ale nedávám to za vinu kotoučům - ty jsou sami o sobě kvalitní - já měl přední tlumiče KO a s tím to doufám souviselo - tlumiče jsem vyměnil i se vším možným, co by mohlo mít na kroucení vliv (horní uložení, čepy atd.) - nyní mám ujeto tisíc km a je to pobržděníčko :palec2:

P.S.:u mne je hranice ujetých cca 3 tis.km - pokud se do té dobyi nezkroutí tak to beru jako úspěch

takže ujeto 3500 km a zatím ani kop ;)

Nikde jsem to tu zatím neviděl, tak se snad neopakuji. Je to z 12.6.2008, takže celkem aktualita Prohlášení výrobců k brzdám Škoda Octavia I.

Chystám se taky na výměnu kotoučů a desek, tak teď uvažuju, aby to nebyly vyhozené peníze. Jestli to nechce začít u silentbloků...

No taky mi to Sebo poslal, když jsem ho připravoval na reklamaci kotoučů! No z toho vyplívá, že když máš hodně najeto a kotouče v háji, tak musíš prostě vyměnit všechny silentbloky, uložení tlumičů, kulové čepy, a až pak teprve kotouče a destičky! :palec2:

No taky mi to Sebo poslal, když jsem ho připravoval na reklamaci kotoučů! No z toho vyplívá, že když máš hodně najeto a kotouče v háji, tak musíš prostě vyměnit všechny silentbloky, uložení tlumičů, kulové čepy, a až pak teprve kotouče a destičky! :palec2:

Otázkou je, co znamená hodně! Mám r.v. 2002 najeto cca 80tis. a nejezdil jsem nikde po poli... Můžou být silentbloky, čepy atd utahaný? Asi začnu u těch kotoučů a destiček a pak uvidím.

Já jsem u nich začal a investice 5000,- v trapu, musím do toho znovu + zkontrolovat silentbloky!

Já dávám velkou vinu nepatrné vůli v ložiscích kol. Ložiska nehučí, nijak se neprojevují jako špatná, ale může být křivení kotoučů způsobeno právě jimi. Takže jdu dál testovat, vyměním ložiska, potom nové kotouče a desky a uvidí se.

já už mám ložiska vyměněný! :)

U svyho i tatovyho jsem silentbloky a soucasti rizeni vzdycky menil preventivne, ne kdyz to bylo na sracky, a vida, nekope. Moje kopaly az kdyz byly na hadry, k tomu 256mm. Tatikovi kopaly origo asi po 120kkm, tak nejak, vymeneno za Zimmermanny a uz ma dalsich 40kkm a zatim (tuk tuk) dobry. Chce to powerflex a cimrmany... ;)

Ale no tak zase neblazni, ze by tu vsetky octavky chodili na powerflexoch lol Myslim ze kvalitne Lemforder ulozenia budu stacit ;)

Upraveno od subz3ro

Dobra tedy, ale origo zvykacky nebrat :)

Origo plné z TT/R32 brát klidně - nemám rád modrou ;) Vibrace souvisí s více faktory než jen s kotouči, jak už to tu bylo zmíněno.

co jsou za kvalitu kotouče a deskdy GALFER??? sada 2kotouče s drážkama a 2x desky za 10000???

Tuhle Galfer sadu mám (280mm). Určitě je to lepší než série, ale zas takovej zázrak to není. Příšte bych zkusil něco jinýho.

já bych je chtěl ale ty větší kotouče ty 312 jak má RSo, k tomu bych potřeboval nějaké věci???

vešly by se do 16tek kol???

Upraveno od raob design airbrush

já bych je chtěl ale ty větší kotouče ty 312 jak má RSo, k tomu bych potřeboval nějaké věci???

vešly by se do 16tek kol???

Pročti tohle téma, všechno tady o předělání brzd na 312mm je. Co všechno potřebuješ atd. ;)

Do 16" se vejdou a co k tomu potrebujes tu je napsano uz mockrat ... takze fce hledat .

nemužu to najít, napište mi to prosím fakt, nerad bych tu strávil mládí

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.