Pepsi Octavia Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 Ahojte, má zkušenost s brzdami je taková: Na Octavce TDI 66 kW - měl jsem obě kotoučové nápravy. Poprvé Ate Power Disk + desky Ate - po asi 15 000 se zkřivily. Podruhé Ate Power disko + desky Ate znovu - asi po 12 000 km se zkřivily. Účinnost viceli dobrá, jen ty destičky ubývaly rychle. Při opakovaném a tvrdém brždění nepolevovaly. Teď mám Octu TDI 96 kW - po seriových brzdách jsem volil variantu kotouče Zimmerman (neděrované) + desky Ferodo (standart) - oproti originálům lépe brzdí, najeto na nich 5 000 km - volant se netřepe, takže v poho. Uvidíme kolik kilometrů natočím. Zatím ani při opakovém neunavují - uvidíme jak to bude v létě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 (editace) Uložení tlumiče, ok, jak ho můžu zkontrolovat ? Žádné příznaky nepociťuji, jen ty zase začínající vibrace.Pokud po výměně kotoučů a destiček to bylo zase chvíli dobré a pak to zase začalo, tak to uložením zřejmě nebude, nebo se pletu ? Když změřím křivost kotouče, budu hned vědět více a uložení mohu vyloučit, nebo ne ? Jen tak informativně, kolik cca stojí uložení tlumiče .... ??? Záleží na tom, jestli od číňana nebo z raichu http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...uery=1J0412331C Ale co by mně zajímalo, HNE SE PŘI TOM GEOMETRIE? Editováno: 24. Duben 2008, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 Zkroutily se někomu klasické nebo děrované Zimmermany? Už je montovala kupa lidí, jaké jsou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Zkroutily se někomu klasické nebo děrované Zimmermany? Už je montovala kupa lidí, jaké jsou? Nejlepsi, nevim o nikom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Zkroutily se někomu klasické nebo děrované Zimmermany? Už je montovala kupa lidí, jaké jsou? Mám klasické Zimmermany, desky Ferodo premier a po 12000km paráda, jen se mi zdá, že studené trouchu jalověji brzdí, ale to zmizí hned po dalším šlápnutí na pedál. Spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavinek Vloženo 3. Květen 2008 Sdílet Vloženo 3. Květen 2008 Tak už jsem dnes nasadil na předek od Seba kotouče zimermmann sport (děrované) a destičky Ferodo premier, a na zadek ze Škoda dílů koupené kotouče zimermmann a desky Ferodo premier. Tak jsem zvědav! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 4. Květen 2008 Sdílet Vloženo 4. Květen 2008 (editace) Zkroutily se někomu klasické nebo děrované Zimmermany? Už je montovala kupa lidí, jaké jsou? Mně se začaly kroutit neděrované po 3 tis.km ale nedávám to za vinu kotoučům - ty jsou sami o sobě kvalitní - já měl přední tlumiče KO a s tím to doufám souviselo - tlumiče jsem vyměnil i se vším možným, co by mohlo mít na kroucení vliv (horní uložení, čepy atd.) - nyní mám ujeto tisíc km a je to pobržděníčko P.S.:u mne je hranice ujetých cca 3 tis.km - pokud se do té dobyi nezkroutí tak to beru jako úspěch Editováno: 4. Květen 2008, autor: Ignác Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subz3ro Vloženo 5. Květen 2008 Sdílet Vloženo 5. Květen 2008 (editace) Mně se začaly kroutit neděrované po 3 tis.km ale nedávám to za vinu kotoučům - ty jsou sami o sobě kvalitní - já měl přední tlumiče KO a s tím to doufám souviselo - tlumiče jsem vyměnil i se vším možným, co by mohlo mít na kroucení vliv (horní uložení, čepy atd.) - nyní mám ujeto tisíc km a je to pobržděníčko P.S.:u mne je hranice ujetých cca 3 tis.km - pokud se do té dobyi nezkroutí tak to beru jako úspěch Fuuha, nestras.... V piatok som ich kupil (chvilu som zvazoval vrtane, ale ku tomu by chcelo aspon FE DS2000)... nemohol si ich zle zabehnut? Predsa len, prvych tisic km by sa na to na podlahu dupat nemalo P.S. Predpokladam ze si to nemal 312mm kotuce Editováno: 5. Květen 2008, autor: subz3ro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 7. Květen 2008 Sdílet Vloženo 7. Květen 2008 (editace) Fuuha, nestras.... V piatok som ich kupil (chvilu som zvazoval vrtane, ale ku tomu by chcelo aspon FE DS2000)... nemohol si ich zle zabehnut? Predsa len, prvych tisic km by sa na to na podlahu dupat nemalo P.S. Predpokladam ze si to nemal 312mm kotuce na 95% to není vinou kotoučů - já jsem první případ a věřím že taky poslední - o pravděpodobné příčině píšu v příspěvku výše - 312mm to nejsou - zajíždím opatrně Editováno: 7. Květen 2008, autor: Ignác Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 9. Květen 2008 Sdílet Vloženo 9. Květen 2008 Mám od Seba Zimmermann děrované a desky Ferodo Premier a Super :palec2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 9. Květen 2008 Sdílet Vloženo 9. Květen 2008 Kombinace Zimmerman + Ferodo, 15t km a bez vibrací, takže já jsem spokojen! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavinek Vloženo 9. Květen 2008 Sdílet Vloženo 9. Květen 2008 Kombinace Zimmerman + Ferodo, 15t km a bez vibrací, takže já jsem spokojen! Já zatí zajíždím! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 10. Květen 2008 Sdílet Vloženo 10. Květen 2008 Mně se začaly kroutit neděrované po 3 tis.km ale nedávám to za vinu kotoučům - ty jsou sami o sobě kvalitní - já měl přední tlumiče KO a s tím to doufám souviselo - tlumiče jsem vyměnil i se vším možným, co by mohlo mít na kroucení vliv (horní uložení, čepy atd.) - nyní mám ujeto tisíc km a je to pobržděníčko P.S.:u mne je hranice ujetých cca 3 tis.km - pokud se do té dobyi nezkroutí tak to beru jako úspěch No, rád bych s tebou souhlasil, ale není to tak. Vrátilo se mi další auto na reklamaci a to s kotoučema dostalo silemblok do ramene, kompletní uložení stabilizátoru, nové 4x tlumiče a horní uložení tlumiče s novým ložiskem. Ujeto 8tis km a vrnění je tady zase. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 10. Květen 2008 Sdílet Vloženo 10. Květen 2008 Tak přesně tohle je realita, už jsem tu takový poznatek ze Seatu Toledo psal. Není to stylem jízdy, žádná myčka a vjetí do kaluže jak tu píše několik lidí. Prostě na autě kotouče tenké, odjeté a nekopou. Vyměníš za nové a za 5tis km je to tady, kopou do řízení. Osobně vinu zatím přikládám používání desek TRW. Začal jsem dávat Textar tak uvidíme co se zase vrátí na reklamaci nebo ne. Znovu sem vrátím aktuálně tento můj příspěvek. Na Toledu jsem měnil kotouče sežrané korozí, s vyjetými drážkami, tenké, no opravdu škaredé a desky K.O. po 120tis km od nového auta a auto brzdilo, brzdy nevrněly, prospě brždění pohoda. Sundaly se kotouče, vyhodily do šrotu a od té chvíle nasazeny Lucasy, Powerdisky a vše se zkřivilo do 5tis km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 10. Květen 2008 Sdílet Vloženo 10. Květen 2008 No zkus ty Zimmermany ... zatim tu s nima lidi maj nej zkusennosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 11. Květen 2008 Sdílet Vloženo 11. Květen 2008 No, rád bych s tebou souhlasil, ale není to tak. Vrátilo se mi další auto na reklamaci a to s kotoučema dostalo silemblok do ramene, kompletní uložení stabilizátoru, nové 4x tlumiče a horní uložení tlumiče s novým ložiskem. Ujeto 8tis km a vrnění je tady zase. Tak to si mně nepotěšil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 11. Květen 2008 Sdílet Vloženo 11. Květen 2008 Tak to si mně nepotěšil jo jo, no je to bohužel tak. Křivení kotoučů nepřisuzuji tlumičům ani jejich uložení, ani uložení stabilizátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 11. Květen 2008 Sdílet Vloženo 11. Květen 2008 No zkus ty Zimmermany ... zatim tu s nima lidi maj nej zkusennosti. No vyzkouším, to samozřejmě ano. Ale 100% to také není, na dieselpoweru jsem četl několik příspěvků, kdy se zkřivily i ty Zimmermany. V čem je ale zakopaný pes? Že má auto od nového nějaké kotouče a desky (tlumiče, čepy, uložení všeho ve 100% stavu), auto najede dle stylu jízdy 80 - 110tis km, kotouče jsou hnusné, desky sjeté, ale nic nevrní nekope. A člověk nasadí Lucasy TRW, zkřiví se po 4tis km, znovu nové ATE, zkřiví se po 6tis km, nasadí BremboMAX zkřiví se po 7tis km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 11. Květen 2008 Sdílet Vloženo 11. Květen 2008 Nevim, bohuzel, snad na to nekdo pride Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 12. Květen 2008 Sdílet Vloženo 12. Květen 2008 Další případ Octavie 4x4 rok 2002, majitel má auto od nového, najeto 76000km, nic nevrní, auto brzdí pěkně, desky sjeté, nasadil jsem mu na jeho přání BremboMax + desky Textar, uložení stabilizátoru a kosti stabilizátoru, má najeto 3600km, kotouče vrní do řízení, no hrůza. Auto má málo kilometrů najeto o původu a pravdivosti km není pochyb, člověka znám. Tlumiče, horní uložení, uložení ramen vše OK, má to málo najeto. Je to případ za případem, každý kroutí hlavou, nikdo neví... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza130 Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 ja se chystam na brzdy na moji novy (teda rv 01) octavii v automatu ... a po zkusenostech se vsema "drazkama a dirama" co jsem testoval na octavii co jsem mel predtim dam obyc ferodo, ktere se mi osvedcily nejlepe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 14. Květen 2008 Sdílet Vloženo 14. Květen 2008 ja se chystam na brzdy na moji novy (teda rv 01) octavii v automatu ... a po zkusenostech se vsema "drazkama a dirama" co jsem testoval na octavii co jsem mel predtim dam obyc ferodo, ktere se mi osvedcily nejlepe No, ale zákazník pročítá fóra na internetu a takoví chtějí BremboMax nebo Zimmermany děrované. Já dám na tebe a na svou Octavii zkusím dát také obyč Feroda a uvidí se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 14. Květen 2008 Sdílet Vloženo 14. Květen 2008 Ale to křivení kotoučů musí být špatným materiálem! To není ani uložením tlumičů, ani uložením stabilizátoru, možná to na to malý vliv má, ale přibývá hromada zkušeností s auty, která mají málo najeto, člověk to má od nového, nic mu nevrní, dá nové kotouče a desky a za 3 - 8tis km jsou ty kotouče na reklamaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 14. Květen 2008 Sdílet Vloženo 14. Květen 2008 No, ale zákazník pročítá fóra na internetu a takoví chtějí BremboMax nebo Zimmermany děrované. Já dám na tebe a na svou Octavii zkusím dát také obyč Feroda a uvidí se. Taky se chystam dat feroda - desticky uz tam mam jeste na ty kotouce nejsou many Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 14. Květen 2008 Sdílet Vloženo 14. Květen 2008 Taky se chystam dat feroda - desticky uz tam mam jeste na ty kotouce nejsou many A proč měníš brzdy? Kvůli opotřebení, nebo ti kotouče co máš teď vrní do řízení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.