Přejít na obsah

Komplet brzdy


Speedy20V

Doporučené příspěvky

Ahojte,

má zkušenost s brzdami je taková:

Na Octavce TDI 66 kW - měl jsem obě kotoučové nápravy. Poprvé Ate Power Disk + desky Ate - po asi 15 000 se zkřivily. Podruhé Ate Power disko + desky Ate znovu - asi po 12 000 km se zkřivily. Účinnost viceli dobrá, jen ty destičky ubývaly rychle. Při opakovaném a tvrdém brždění nepolevovaly.

Teď mám Octu TDI 96 kW - po seriových brzdách jsem volil variantu kotouče Zimmerman (neděrované) + desky Ferodo (standart) - oproti originálům lépe brzdí, najeto na nich 5 000 km - volant se netřepe, takže v poho. Uvidíme kolik kilometrů natočím. Zatím ani při opakovém neunavují - uvidíme jak to bude v létě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Uložení tlumiče, ok, jak ho můžu zkontrolovat ? Žádné příznaky nepociťuji, jen ty zase začínající vibrace.

Pokud po výměně kotoučů a destiček to bylo zase chvíli dobré a pak to zase začalo, tak to uložením zřejmě nebude, nebo se pletu ?

Když změřím křivost kotouče, budu hned vědět více a uložení mohu vyloučit, nebo ne ?

Jen tak informativně, kolik cca stojí uložení tlumiče .... ???

Záleží na tom, jestli od číňana nebo z raichu ;)

http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...uery=1J0412331C

Ale co by mně zajímalo, HNE SE PŘI TOM GEOMETRIE?

Editováno: , autor: Viktor X
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkroutily se někomu klasické nebo děrované Zimmermany? Už je montovala kupa lidí, jaké jsou?

Mám klasické Zimmermany, desky Ferodo premier a po 12000km paráda, jen se mi zdá, že studené trouchu jalověji brzdí, ale to zmizí hned po dalším šlápnutí na pedál. Spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkroutily se někomu klasické nebo děrované Zimmermany? Už je montovala kupa lidí, jaké jsou?

Mně se začaly kroutit neděrované po 3 tis.km ale nedávám to za vinu kotoučům - ty jsou sami o sobě kvalitní - já měl přední tlumiče KO a s tím to doufám souviselo - tlumiče jsem vyměnil i se vším možným, co by mohlo mít na kroucení vliv (horní uložení, čepy atd.) - nyní mám ujeto tisíc km a je to pobržděníčko :palec2:

P.S.:u mne je hranice ujetých cca 3 tis.km - pokud se do té dobyi nezkroutí tak to beru jako úspěch

Editováno: , autor: Ignác
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně se začaly kroutit neděrované po 3 tis.km ale nedávám to za vinu kotoučům - ty jsou sami o sobě kvalitní - já měl přední tlumiče KO a s tím to doufám souviselo - tlumiče jsem vyměnil i se vším možným, co by mohlo mít na kroucení vliv (horní uložení, čepy atd.) - nyní mám ujeto tisíc km a je to pobržděníčko :palec2:

P.S.:u mne je hranice ujetých cca 3 tis.km - pokud se do té dobyi nezkroutí tak to beru jako úspěch

Fuuha, nestras.... :feve: V piatok som ich kupil (chvilu som zvazoval vrtane, ale ku tomu by chcelo aspon FE DS2000)... nemohol si ich zle zabehnut? Predsa len, prvych tisic km by sa na to na podlahu dupat nemalo ;)

P.S. Predpokladam ze si to nemal 312mm kotuce ;)

Editováno: , autor: subz3ro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fuuha, nestras.... :feve: V piatok som ich kupil (chvilu som zvazoval vrtane, ale ku tomu by chcelo aspon FE DS2000)... nemohol si ich zle zabehnut? Predsa len, prvych tisic km by sa na to na podlahu dupat nemalo ;)

P.S. Predpokladam ze si to nemal 312mm kotuce ;)

na 95% to není vinou kotoučů - já jsem první případ a věřím že taky poslední - o pravděpodobné příčině píšu v příspěvku výše - 312mm to nejsou - zajíždím opatrně

Editováno: , autor: Ignác
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně se začaly kroutit neděrované po 3 tis.km ale nedávám to za vinu kotoučům - ty jsou sami o sobě kvalitní - já měl přední tlumiče KO a s tím to doufám souviselo - tlumiče jsem vyměnil i se vším možným, co by mohlo mít na kroucení vliv (horní uložení, čepy atd.) - nyní mám ujeto tisíc km a je to pobržděníčko :palec2:

P.S.:u mne je hranice ujetých cca 3 tis.km - pokud se do té dobyi nezkroutí tak to beru jako úspěch

No, rád bych s tebou souhlasil, ale není to tak. Vrátilo se mi další auto na reklamaci a to s kotoučema dostalo silemblok do ramene, kompletní uložení stabilizátoru, nové 4x tlumiče a horní uložení tlumiče s novým ložiskem. Ujeto 8tis km a vrnění je tady zase.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak přesně tohle je realita, už jsem tu takový poznatek ze Seatu Toledo psal. Není to stylem jízdy, žádná myčka a vjetí do kaluže jak tu píše několik lidí. Prostě na autě kotouče tenké, odjeté a nekopou. Vyměníš za nové a za 5tis km je to tady, kopou do řízení. Osobně vinu zatím přikládám používání desek TRW. Začal jsem dávat Textar tak uvidíme co se zase vrátí na reklamaci nebo ne.

Znovu sem vrátím aktuálně tento můj příspěvek. Na Toledu jsem měnil kotouče sežrané korozí, s vyjetými drážkami, tenké, no opravdu škaredé a desky K.O. po 120tis km od nového auta a auto brzdilo, brzdy nevrněly, prospě brždění pohoda. Sundaly se kotouče, vyhodily do šrotu a od té chvíle nasazeny Lucasy, Powerdisky a vše se zkřivilo do 5tis km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, rád bych s tebou souhlasil, ale není to tak. Vrátilo se mi další auto na reklamaci a to s kotoučema dostalo silemblok do ramene, kompletní uložení stabilizátoru, nové 4x tlumiče a horní uložení tlumiče s novým ložiskem. Ujeto 8tis km a vrnění je tady zase.

Tak to si mně nepotěšil :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No zkus ty Zimmermany ... zatim tu s nima lidi maj nej zkusennosti.

No vyzkouším, to samozřejmě ano. Ale 100% to také není, na dieselpoweru jsem četl několik příspěvků, kdy se zkřivily i ty Zimmermany. V čem je ale zakopaný pes? Že má auto od nového nějaké kotouče a desky (tlumiče, čepy, uložení všeho ve 100% stavu), auto najede dle stylu jízdy 80 - 110tis km, kotouče jsou hnusné, desky sjeté, ale nic nevrní nekope. A člověk nasadí Lucasy TRW, zkřiví se po 4tis km, znovu nové ATE, zkřiví se po 6tis km, nasadí BremboMAX zkřiví se po 7tis km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Další případ Octavie 4x4 rok 2002, majitel má auto od nového, najeto 76000km, nic nevrní, auto brzdí pěkně, desky sjeté, nasadil jsem mu na jeho přání BremboMax + desky Textar, uložení stabilizátoru a kosti stabilizátoru, má najeto 3600km, kotouče vrní do řízení, no hrůza. Auto má málo kilometrů najeto o původu a pravdivosti km není pochyb, člověka znám. Tlumiče, horní uložení, uložení ramen vše OK, má to málo najeto. Je to případ za případem, každý kroutí hlavou, nikdo neví...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja se chystam na brzdy na moji novy (teda rv 01) octavii v automatu ... a po zkusenostech se vsema "drazkama a dirama" co jsem testoval na octavii co jsem mel predtim dam obyc ferodo, ktere se mi osvedcily nejlepe :)

No, ale zákazník pročítá fóra na internetu a takoví chtějí BremboMax nebo Zimmermany děrované. Já dám na tebe a na svou Octavii zkusím dát také obyč Feroda a uvidí se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale to křivení kotoučů musí být špatným materiálem! To není ani uložením tlumičů, ani uložením stabilizátoru, možná to na to malý vliv má, ale přibývá hromada zkušeností s auty, která mají málo najeto, člověk to má od nového, nic mu nevrní, dá nové kotouče a desky a za 3 - 8tis km jsou ty kotouče na reklamaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
No, ale zákazník pročítá fóra na internetu a takoví chtějí BremboMax nebo Zimmermany děrované. Já dám na tebe a na svou Octavii zkusím dát také obyč Feroda a uvidí se.

Taky se chystam dat feroda - desticky uz tam mam jeste na ty kotouce nejsou many :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...