Killingman Vloženo 20. Září 2006 Sdílet Vloženo 20. Září 2006 zdar kluci,trochu odbočím od destiček k 312 mm brzdám z RS. Teď když už mám RS čumák, chystám se k němu udělat i přední brzdy. A tak se ptám jestli je "hlava ložiska čepu kola" (těhlice) obj. č. 1U0 407 255-6 AH stejná jako u turba 110kw??? Teda pokud jsem se dobře díval, tak Etka hovoří že ano! Předělával už někdo z vás brzdy ze 280 na 312 mm???? Za jakou cenu se na dají použité těhlice sehnat?? Ahoj, predelaval jsem to taky, predni brzdy z RS na 1.8 110KW bez problemu sedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 20. Září 2006 Sdílet Vloženo 20. Září 2006 zdar kluci,trochu odbočím od destiček k 312 mm brzdám z RS. Teď když už mám RS čumák, chystám se k němu udělat i přední brzdy. A tak se ptám jestli je "hlava ložiska čepu kola" (těhlice) obj. č. 1U0 407 255-6 AH stejná jako u turba 110kw??? Teda pokud jsem se dobře díval, tak Etka hovoří že ano! Předělával už někdo z vás brzdy ze 280 na 312 mm???? Za jakou cenu se na dají použité těhlice sehnat?? Ahoj, predelaval jsem to taky, predni brzdy z RS na 1.8 110KW bez problemu sedi Ahoj, pokud máš 1,8t 110 kW tak je vše stejné jako u 1,8 t RS - stačí ti vyměnit jen brzdiče, kotouče a destičky. Práce na chvilku. Brzdiče z RS se pohybujou tak 1500 - 2000 Kč / 1 ks. Já mám na prodej oba přední brzdiče i s kotoučema a s destičkama z mého RS - komplet za 5 tis kč. Pokud máš zájem tak 724/270593. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 20. Září 2006 Sdílet Vloženo 20. Září 2006 Jasně že mám o ty RS brzdy zájem!!! Jsem sice po předělávání předku RS trochu vycimbaný z peněz, ale nějak to udělám!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Killingman Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 Jasně že mám o ty RS brzdy zájem!!! Jsem sice po předělávání předku RS trochu vycimbaný z peněz, ale nějak to udělám!!! Za ty love dobry, ale priprav se na to, ze budes zklamanej - rozdil mezi brzdama RS a tech co jsou na 1.8T jsem zadny nezaznamenal a to jsem menil predni i zadni - podle me je spis lepsi spis dat jiny nez origo kotouce a desky. Ja jsem to menil hlavne kvuli tomu, jak na 17tkach kolech ty origo 1.8T brzdy vypadaj - hlavne ty zadni jako hracky, RS brzdy vypadaj na vetsich kolech lip - prave proto, ze jsou vetsi, ale fakt ten brzdnej ucinek je takrka shodnej, jedine snad ze se vzadu lip chladi a tak tolik nevadnou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 Jasně že mám o ty RS brzdy zájem!!! Jsem sice po předělávání předku RS trochu vycimbaný z peněz, ale nějak to udělám!!! Za ty love dobry, ale priprav se na to, ze budes zklamanej - rozdil mezi brzdama RS a tech co jsou na 1.8T jsem zadny nezaznamenal a to jsem menil predni i zadni - podle me je spis lepsi spis dat jiny nez origo kotouce a desky. Ja jsem to menil hlavne kvuli tomu, jak na 17tkach kolech ty origo 1.8T brzdy vypadaj - hlavne ty zadni jako hracky, RS brzdy vypadaj na vetsich kolech lip - prave proto, ze jsou vetsi, ale fakt ten brzdnej ucinek je takrka shodnej, jedine snad ze se vzadu lip chladi a tak tolik nevadnou... Tobě se zdá, že je malej rozdíl mezi brzdama 1.8T 288 mm a 312 z RS. No jo kámo, ale já mám kotouče jen 280 a malý brzdiče FS III!!!!! Tak si myslím, že to už za to stojí ne?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 23. Září 2006 Sdílet Vloženo 23. Září 2006 (editace) Máte někdo zkušenosti s těmito Ferodo DS Performance ? http://www.sportmotor.cz/index3.htm Viz odkaz na sportovní brzdy u čipování Octavií. Editováno: 23. Září 2006, autor: Peterer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jsstanik Vloženo 24. Září 2006 Sdílet Vloženo 24. Září 2006 (editace) Ví někdo jestli je rozdíl mezi Brembo MAX a obyč. Brembo kotoučema jenom v těch drážkách, nebo i v materiálu? Editováno: 24. Září 2006, autor: jsstanik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jsstanik Vloženo 26. Září 2006 Sdílet Vloženo 26. Září 2006 Ví někdo jestli je rozdíl mezi Brembo MAX a obyč. Brembo kotoučema jenom v těch drážkách, nebo i v materiálu? Nikdo neví? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Killingman Vloženo 26. Září 2006 Sdílet Vloženo 26. Září 2006 Tobě se zdá, že je malej rozdíl mezi brzdama 1.8T 288 mm a 312 z RS. No jo kámo, ale já mám kotouče jen 280 a malý brzdiče FS III!!!!! Tak si myslím, že to už za to stojí ne?? Počkej, ale ty jsi psal, jestli se daj RS nabastlit na 1.8T a ne na 1.8 bez turba :-) Podle mě ale i tak nebude rozdíl natolik znatelný a propastný, poznáš to při delším brzdění třeba z kopců v Alpách nebo tak něco, nevadnou tak rychle - ale i tak si myslím, že je vhodnější investice do jiných kotoučů a destiček, známej má tuším ty ATE, je s nima naprosto spokojenej, akorát je pravda, že mění desky s kotoučema po 15 max 20.000km. Vždy máš něco za něco, buďto ti to bude brzdit super, ale hovno to vydrží a nebo to nebude brzdit tak super, ale vydrží to dýl... Ideální koupit někde jen třmeny z RS a dokoupit nový "lepší" desky a kotouče, jenže to zase asi budeš blbě shánět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Killingman Vloženo 26. Září 2006 Sdílet Vloženo 26. Září 2006 Ví někdo jestli je rozdíl mezi Brembo MAX a obyč. Brembo kotoučema jenom v těch drážkách, nebo i v materiálu? Nikdo neví? Buď si naprosto jist, že je rozdíl i v materiálu, navíc se ke každým z nich doporučují mám pocit i jiné destičky. Řešil jsem to v eurotuningu, ale dávat 50.000 za brzdy mi přišlo jako zhovadilost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 26. Září 2006 Sdílet Vloženo 26. Září 2006 Tobě se zdá, že je malej rozdíl mezi brzdama 1.8T 288 mm a 312 z RS. No jo kámo, ale já mám kotouče jen 280 a malý brzdiče FS III!!!!! Tak si myslím, že to už za to stojí ne?? Počkej, ale ty jsi psal, jestli se daj RS nabastlit na 1.8T a ne na 1.8 bez turba :-) Podle mě ale i tak nebude rozdíl natolik znatelný a propastný, poznáš to při delším brzdění třeba z kopců v Alpách nebo tak něco, nevadnou tak rychle - ale i tak si myslím, že je vhodnější investice do jiných kotoučů a destiček, známej má tuším ty ATE, je s nima naprosto spokojenej, akorát je pravda, že mění desky s kotoučema po 15 max 20.000km. Vždy máš něco za něco, buďto ti to bude brzdit super, ale hovno to vydrží a nebo to nebude brzdit tak super, ale vydrží to dýl... Ideální koupit někde jen třmeny z RS a dokoupit nový "lepší" desky a kotouče, jenže to zase asi budeš blbě shánět Asi jsme si moc neporozuměli. Ale to nevadí. Mě hlavně zajímalo, jestli je stejná těhlice 1.8 turbo a RS!! Tak byla míněná moje otázka. Zajímalo mě to proto, abych věděl co mám shánět za díl pro mou přestavbu. Já už nemám cestu zpět, brzdiče z RS jsou už na cestětě kemě a těhlice z 1.8 T si dovezu ve čtvrtek!! Samozřejmě že kotouče (Brembo) + desky a taky ložiska do těhlic budou NOVÝ! Pevně věřím tomu, že to pak bude brzdit o hodně líp. Ale určitě se 25 mm silné kotouče nebudou tak hřát a fialovět, jako ty moje 19 mm "plíšky". Je jasný že RS to nikdy nebude, i kdybych tam dal i zadní větrané kotouče 256, protože nemám novou ABS jednotku MK60! Jako spolujezdec jsem měl tu čest svést se eresem (214 PS), bylo na pneu Pilot Sport 225/45/17. Při ostřejším přibrzdění ze 70 km/h jsem se málem objesil na bezp. pásu... Tak moc to brzdilo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Killingman Vloženo 27. Září 2006 Sdílet Vloženo 27. Září 2006 Asi jsme si moc neporozuměli. Ale to nevadí. Mě hlavně zajímalo, jestli je stejná těhlice 1.8 turbo a RS!! Tak byla míněná moje otázka. Zajímalo mě to proto, abych věděl co mám shánět za díl pro mou přestavbu. Já už nemám cestu zpět, brzdiče z RS jsou už na cestětě kemě a těhlice z 1.8 T si dovezu ve čtvrtek!! Samozřejmě že kotouče (Brembo) + desky a taky ložiska do těhlic budou NOVÝ!Pevně věřím tomu, že to pak bude brzdit o hodně líp. Ale určitě se 25 mm silné kotouče nebudou tak hřát a fialovět, jako ty moje 19 mm "plíšky". Je jasný že RS to nikdy nebude, i kdybych tam dal i zadní větrané kotouče 256, protože nemám novou ABS jednotku MK60! Jako spolujezdec jsem měl tu čest svést se eresem (214 PS), bylo na pneu Pilot Sport 225/45/17. Při ostřejším přibrzdění ze 70 km/h jsem se málem objesil na bezp. pásu... Tak moc to brzdilo! Tak pokud budeš mít nový kotouče od Bremba a k tomu nový desky + použiješ z RS jen ty třmeny tak věřím tomu, že rozdíl bude znatelný a možná i to bude brzdit líp než to RS s kterým jsi jel (pokud tam měl hozený default díly). Jde spíše o to, že kdybys na svoje auto navěsil ty Bremba s deskama bez vlastní výměny třmenů, tak by tam ten rozdíl byl taky :-) Ale-jsme magoři, všichni tady, takže to co děláš chápu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 27. Září 2006 Sdílet Vloženo 27. Září 2006 Killingman: to jsem fakt moc rád, že nejsem sám kdo je tak postižený do svýho auta!! Mě všichni říkají jaký jsem debil, že vrážím tolik peněz do auta! Ale asi každý z nás je do něčeho "ujetý". Já do RS, jiný nahází 300 táců do herního automatu, pak dostane po čumáku protože dluží každýmu kameni. Jiný si zase koupí teď na podzim bazén za 120 táců... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapka Vloženo 29. Září 2006 Sdílet Vloženo 29. Září 2006 Ahoj, já dal na své 300 koňové RS kotouče zimmerman a desky ferodo 2500 a super. Na předku jsou chlazené vrtané průměr 312 mm tloušťka 25 mm a na zadku chlazené průměr 246 mm tloušťka 22 mm. Po dvouměsíční zkušenosti můžu říct, že brzdí úplně stejně jako originály - ovšen brzdí pořád - nevadnou ani při častém prudkém brždění. trosku OT....ty mas RS na 300 PS???? vazne??? a muzes tady pisnout provedene upravy na motoru??? docela by me to hodne zajimalo.....nebo je to trosku mimo misu ten tvuj vykon 300 PS..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 30. Září 2006 Sdílet Vloženo 30. Září 2006 (editace) zdarec kluci, mám takovou radost, že se musím trochu pochlubit. Už mám od Jakuba přední RS brzdiče!!! Nový těhlice maj sice trochu zpoždění, měli být ve čtvrtek. Snad dorazí začátkem příštího týdne. Pak přijdou nakomaxitovat, aby vypadali taky fešně... Editováno: 12. Prosinec 2019, autor: Milan II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chose Vloženo 1. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 Ví někdo jestli je rozdíl mezi Brembo MAX a obyč. Brembo kotoučema jenom v těch drážkách, nebo i v materiálu? Nikdo neví? Zdravím. Kdysi jsem tu vychvaloval brembo max! Bylo to v zimě Dal jsem je na obě octy. Brzdný účinek byl super. Jak se oteplilo staly se divy! po ujetí max 2000 km se zkroutily a šly na soustruh Nevím čím to je! Desky jsem měl origo skoda. Na soustruh šly třikrát za toto léto a minulý týden jsem je z obou shodil a ZAHODIL !!! Koupil jsem ATE opět s drážkama a origo ATE desky tak doufám, že to bude OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 1. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 Ja budu davat na svy Zimmermanny, na tatikovo TDi prijdou Jurid, vse dle recenzi a doporuceni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 1. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 Tak teď jsem z toho jelen!! Zrovna jsem si chtěl koupit Bremba 312 mm. Jeden mi říká, že není nic lepšího a druhej zase "právě jsem je zahodil". Bude to asi jako sázka do loterie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chose Vloženo 1. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 Tak teď jsem z toho jelen!! Zrovna jsem si chtěl koupit Bremba 312 mm. Jeden mi říká, že není nic lepšího a druhej zase "právě jsem je zahodil". Bude to asi jako sázka do loterie... Já je měl na dvou oct, takže vylučuji nějakou jinou závadu a dokonce jsem na jedné vyměnil ložiska. Ještě jsem slyšel názor jestli to nedělaly ty origo desky. kolega to má na BMW a je spokojen, ale desky ma textar. Možna, že na oct byla vyrobena špatná serie, těžko říct. Ale mě zklamaly takže už nikdy vice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 1. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 Zapoměl jsem dodat, že ti co Bremba chválili měli zrovna desky Textar! Tak jako to kámošovo BMW. Tak ti nevím, snad to zkusím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocht Vloženo 3. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2006 nooo,tak dneska jsou brzdy (Bremba+Textary)na aute a uvidime,zatim zajizdim,ale budu prubezne informovat Treba jsem zpozoroval, jestli to nemuze byt tim,ze treba kdyz ja brzdim,tak u toho vzdycky podrazuju a necham to brzdit motorem a brdama jen lehce dobrzduju. Tim padem se mi podle me min zahrejvaji a i jsou min nachylny na zkrouceni,kdyz treba zacne prset,nebo vjedu do louze......Nevim no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 4. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2006 No kamaráde, kdybych jezdil tak, že všude budu nejprve podřazovat a brzdit motorem, tak to by mi určitě stačili brzdy z koloběžky... Ale když mě chytne tzv. rapl, tak mám 280 mm kotouče fialový jako prase!!!! Protože tam kde jiní jedou max 70, tam já jedu ještě 160! Proto budu dělat ty velký brzdy z RS. A možná že k tomu přidám ještě novou ABS jednotku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 4. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2006 nooo,tak dneska jsou brzdy (Bremba+Textary)na aute a uvidime,zatim zajizdim,ale budu prubezne informovatTreba jsem zpozoroval, jestli to nemuze byt tim,ze treba kdyz ja brzdim,tak u toho vzdycky podrazuju a necham to brzdit motorem a brdama jen lehce dobrzduju. Tim padem se mi podle me min zahrejvaji a i jsou min nachylny na zkrouceni,kdyz treba zacne prset,nebo vjedu do louze......Nevim no Tak sem zvedavej na tve reference !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocht Vloženo 4. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2006 No kamaráde, kdybych jezdil tak, že všude budu nejprve podřazovat a brzdit motorem, tak to by mi určitě stačili brzdy z koloběžky... Ale když mě chytne tzv. rapl, tak mám 280 mm kotouče fialový jako prase!!!! Protože tam kde jiní jedou max 70, tam já jedu ještě 160! Proto budu dělat ty velký brzdy z RS. A možná že k tomu přidám ještě novou ABS jednotku. Tak to jsi docela maseeer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocht Vloženo 4. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2006 nooo,tak dneska jsou brzdy (Bremba+Textary)na aute a uvidime,zatim zajizdim,ale budu prubezne informovatTreba jsem zpozoroval, jestli to nemuze byt tim,ze treba kdyz ja brzdim,tak u toho vzdycky podrazuju a necham to brzdit motorem a brdama jen lehce dobrzduju. Tim padem se mi podle me min zahrejvaji a i jsou min nachylny na zkrouceni,kdyz treba zacne prset,nebo vjedu do louze......Nevim no Tak sem zvedavej na tve reference !!! Hlavne doufam,ze me mine to zkrouceni..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.