evoluce Vloženo 7. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2010 Mám problém, po výměně podsvětlovací žárovky na budíkách a následnému složení, se my stalo že při zapnutí levého nebo pravého blinkru se vždy pustily varovná světla a blikaly všechny blikače. Neváhal jsem a zakoupil nový spínač varovných světel a to se "trochu" zlepšilo. A to tak, že začaly fungovat směrové blikače tak jak mají. ALE zase po stlačení tlačítka varovných světel nebliklo ani prt... - zkoušel jsem i pořádně zarazit piny na spínač a stalo se mi že to i občas bliklo (žádný kontakt neni volný, pro jistotu jsem je trochu zmáčkul a pořádně narazil) - koupil i další ORIGINAL spínač varovných světel (co kdyby byl ten předchozí nový špatný ) - ani přepínací relé blikaču nepomohlo Nějaké napady? Děkuji [/font] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 7. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2010 Mám pocit, že pro Feli jsou dva druhy přerušovače - jeden "obyčejný" s normální konstrukcí a druhý "improved" pro vozy s tažným zařízením, kdy přerušovač je schopen "utáhnout" i světla přívěsu (a na palubovce rozsvěcí další kontrolku světel přívěsu). Překontroluj i tuhle možnost. Jinak zbývá už jen nějaký zkrat přes prodřenou nebo proskřípnutou izolaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
evoluce Vloženo 7. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2010 Tak toho jsem se bál že to bude zkrat či něco podobného. Bohužel tažné zařízení na voze nikdy nebylo montované, a i podle čísla tam je přerušovač bez zatížení pro přívěs... Ale díky moc za názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 7. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2010 Píšeš, žes vyměňoval žárovky v podsvícení budíků. To znamená, žes měl vykuchanou palubovku včetně odpojený kabeláže. Nemohlo se Ti stát, žes někde něco nasadil blbě (myslím konektory), neporušils někde cestičky na plošným spoji nebo nedostaly se Ti při zpětný montáži dráty ze svazku někam, kam neměly = kde se skříply nebo prostě jen dotkly vodivé části? Vyndej ještě jednou ten přístrojový štít, neodpojuj svazky a otestuj, jestli to bude dělat znovu. Když tak nad tím uvažuju, dobře bych si prohlídnul místo, kde jsou kontrolky blinkrů a jejich spojovací vedení. Někde tam bude ta zrada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
evoluce Vloženo 7. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2010 Mrknu na to, pak napíšu jak jsem dopadl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.