Publikováno Listopad 7, 201014 r Chtěl bych požádat o radu. Mám problém s chlazením motoru u Škody Superb I 1.9 TDi 74 kW kód motoru AVB. Už jsem vyměnil termostat, vodní pumpu a jsou opraveny i větráky chlazení. Jde o to, že se mi chlazení tlakuje a pak vylétává voda přes víčko expanzní nádobky, tudíž jde přes přepad ven. Horká voda zůstává jen v motoru a nedostane se do chladiče... Chladič stále zůstává chladný, občas tam i ta horká voda doputuje. Ale i někdy i po dlouhém jezdění i stání na místě zůstává chladný. Nejvíce voda lítá ven, když je motor pod zatížením v otáčkách nad 2000 ot/min. V oleji NENÍ voda, ale ani se nedostává olej do vody. Nyní bude následovat demontáž termostatu, abych věděl, jak se bude poté chlazení chovat. Dále mě napadá, zda by nemohl být problém ve víčku a expanzní nádobce, což se mi nezdá možné. Nebo si myslím, zda by mohl být problém v těsnění pod hlavou což se mi zdá také nepravděpodobné. Jinak vozidlo vlastním měsíce a problém s chlazením se objevil až na podzim. PROSÍM O RADY A NÁZORY, DĚKUJI!!!
Duben 11, 201114 r Ahoj jak jsi vyresil ten chladic mne ted utíká voda z expanzní nadrze. nechapu v oleji nic ze by vícko? poradte
Duben 26, 201114 r hm to bude těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava...dej změřit obsah CO2 v chladící kapalině, to by měli zvládnout v každým autorizáku, pokud bude fouklé těsnění pod hlavou bude u dieselu vidět černá stopa, ale až po demontáži. zkontroluj jestli nemáš emulzi v oleji a jestli máš emulzi ve vodě...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.