Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím, včera jsem si chtěl na autě vyměnit olej (1.4 16V 74 kW, 2006) a trochu jsem narazil. Nepodařilo se mi sundat olejový filtr, myslel jsem, že ho povolím normálně rukou, ale je k němu velmi špatný přístup. Jak ho tedy sundat? Měl by se použít klíč s řetězem nebo to jde i jinak?

Díky za info.

Vloženo (editace)

Rukou určitě ne, je potřeba to udělat klíčem.

Kličem se tam dostaneš v pohodě.

Já to dělám na 55 KW, 1,4,16V, ráčnou s gola klíčem. Velikost z hlavy nevím asi 32. Povoluji to shora i utahuju. :p

Editováno: , autor: Casy
Vloženo

Já to dělám na 55 KW, 1,4,16V, ráčnou s gola klíčem. Velikost z hlavy nevím asi 32. Povoluji to shora i utahuju. :p

Jo tak nějak to dělá můj mechoš.

Bricktop: necituj předchozí příspěvěk

Na 1.4 55kW je tento

Vloženo

Před 3 rokama mi dal do 16v jeden mechanik filtr bez matice a když jsem si pak chtěl vyměnit filtr sám pořádně jsem ho proklel.

Ten filtr alespoň nebyl hladký,tak jsem ho ze spodu auta přes ty záhyby na něm vyťukal velkým šrubovákem a kladívkem.

Vloženo

Jedině ze spodu a myslím že tam místo pro klíč s řetízkem není.Jak už jsem psal,bez problému jsem ho povolil kladívkem a šroubovákem aniž bych ho prorazil.

Vloženo

Takže to montuješ ze spodu klíčem? Casy tady psal, že to jde golou seshora... Opravdu tam ten řetízek nedostanu? Bohužel to teď nemůžu vyzkoušet a nerad bych zase o víkendu čuměl jak puk...

Vloženo

povolit klíčem s řetízkem to můžeš zkusit, ale myslím, že nevytvoříš tak velkou sílu, aby se to neprotočil řetízek a halvně je tam minimum placu

měl jsem taky filtr s matkou, ale ta se mi podařila utrhnout, tak mechanik použil stahovák na filtry, který čím víc ho utahuješ, tím víc stahuje filtry mezi 3 packy

Vloženo

Nemáš foto toho tvýho filtru? hele vem majzlík nebo šroubovák a bij ho po tom rantlu co sedí na přírubě ve směru povolování, jinak takové věci se dotahujou v rukách max. přes šmirgl papír a dotahuje se to lechce pak nastartuješ a po zahřátí pokud dochází k úniku tak ještě trochu přitáhneš, nemusím doufám psát že je to třeba otřít aby jsi pak zjistil případný únik, ale mě se stáva že tam mám lechce mokro ještě po ujetí třeba 10km a pak přestane kapat, ale já tu gumičku na filtru maažu trochhu olejem a ještě jsem nikdy neměl problém to pak povolit v rukách, pokud máš málo místa tak koukni po něčem co by šlo demontovat lechce a ryychle aby jsis místo udělal

Vloženo (editace)

Tak olej se snad mění při zahřátém motoru, ne? Předpokládám, že když sundává filtr tak mění olej.

Jinak mechanik taky potře těsnění filtru olejem, a zatím nebyl nikdy problém ho sundat.

Rozhodně ho ale nedotahuje jen rukou, ale klíčem.

Editováno: , autor: Lancelot

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...