Přejít na obsah

uloženie mototra


miro3003

Doporučené příspěvky

Když se podíváš na motor v momentě prudšího přidání plynu, zjistíš, že se přitom naklání směrem dozadu. Je to tím, že jak se roztáčí jedním směrem, reakční moment (podle Newtonova zákona o akci a reakci) ho tlačí opačným směrem. Silentbloky zavěšení jsou navržené tak, že v klidu mají předpětí, které se při jízdě právě vyrovnáním reakce motoru vynuluje a motor je v rovnováze. Bylo to už u Favoritu a předpokládám, že je to i u dalších modernějších aut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se podíváš na motor v momentě prudšího přidání plynu, zjistíš, že se přitom naklání směrem dozadu. Je to tím, že jak se roztáčí jedním směrem, reakční moment (podle Newtonova zákona o akci a reakci) ho tlačí opačným směrem. Silentbloky zavěšení jsou navržené tak, že v klidu mají předpětí, které se při jízdě právě vyrovnáním reakce motoru vynuluje a motor je v rovnováze. Bylo to už u Favoritu a předpokládám, že je to i u dalších modernějších aut.

To s tými silentblokmi je pravda, ale majú predpätie v radiálnom smere. Mňa trápi ich axiálny smer. Mne sa zdá, že nosník, ktorého skrutka prechádza otvorom v silentbloku vodnej pumpy, je priskrutkovaný na ráme viac smerom dopredu a tak je motor trocha skrížený. Skúsim povoliť a napraviť to. Veľmi pekne ďakujem za odpoveď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...