Srpen 5, 20187 r Prehodim gumy a kdyz pak nekam vyjedu, tak po nekolika km to hodi hlasku...zastavim, proskacu menu a ulozim tlak v pneu. Tim je hotovo.
Srpen 5, 20187 r Před hodinou, Zvíře 77 napsal: Zdravím všechny Yeťaky. Ta kontrola tlaku v pneumatikách je skvělá. Ale letos budu kupovat nové zimní pneumatiky tak věřím že se mi to určitě také změní a bude to hlásit chybu protože rozměry budou jiné než letní. Proto by mě zajímalo jak se dělá ta kalibrace. Přečti si manuál...
Srpen 5, 20187 r Prehodim gumy a kdyz pak nekam vyjedu, tak po nekolika km to hodi hlasku...zastavim, proskacu menu a ulozim tlak v pneu. Tim je hotovo. Yeti ale nema ventilky s merenim tlaku, tam to musis kalibrovat za jizdy.
Srpen 5, 20187 r Blbost. Správně se to má dělat, když vozidlo stojí - přečti si návod. Dokonce na některých škodovkách to za jízdy ani nejde uložit. Vychází to právě z principu funkce tohoto systému, ty popisuješ nesmysly. Popis funkce ze školících materiálů Škoda Auto: Nepřímý systém je založen na modelu pneumatiky, který je součástí softwaru řídící jednotky. Po výměně kol, po nahuštění nebo po kontrole tlaku v pneumatikách musí řidič zmáčknout tlačítko TPM pro uvedení systému do základního nastavení. Během následující jízdy se pak model pneumatiky kalibruje/přizpůsobuje novým podmínkám (nově nastavenému tlaku). Kalibrace může probíhat podle stylu jízdy řidiče i 100 km. Pokud systém zaznamená odchylku chování pneumatiky proti kalibrovanému stavu některého kola na vozidle, dává řidiči informaci prostřednictvím rozsvícené kontrolky v kombipřístroji a akustického signálu.
Srpen 5, 20187 r No mas pravdu, v navode to tak pisi, myslel jsem si, ze kalibrace trva jen po dobu drzeni tlacitka a ono ne.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.