Přejít na obsah

buřtík

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli buřtík

  • Narozeniny 30.11.1979

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení buřtík

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Co se vám honí hlavou?

  2. ahoj, jen si spočítej dle tabulek co udává výrobce jaký je rozdíl mezi 1,4TSI a 2,0TDI(81kW). TSI 6,8l/100km x 34kč/litr a TDI 5,4l/100km x 34,5kč/litr při ujetí 13tisíc km za rok. Dnešní ceny benzínu/nafty u nás v okrese na pumpách. Rozdíl za rok je asi 5800 kč. Zjisti si pojištění při leasingu) a uvidíš, že rozdílová cena se skoro srovná.Takže bych si vybral TSI, protože těch 30000kč navíc za TDI se ti asi nikdy nevrátí. Jo nech si spočítat i pravidelné servisní prohlídky, myslím, že tam bude rozdíl rekl bych asi 1500kč(autorizovaný servis). Já osobně mám 1,2TSI a na těch drckách cca 5km je spotřeba 6,5-7,5l na 100 km. Mám taky firemního Roomstera 1,9TDI a na té stejné trase je spotřeba asi o 0,8 - 1,2 litru menší.
  3. Ahoj, já jsem s tím měl taky problém a cca po 2 měsících jsem zajel do servisu a tam mi vyměnili celé obvodové těsnění na dveřích u řidiče. Bylo to o proti těsnění na dveřích spolujezdce spatně nalepené v oblasti zámku, byli tam takové nepatrné vlnky. Levé zadní dveře nejdou sem tam taky zavřít na poprvé, ale ty jsem nechal tak. Zkus si ty problémové dveře zavřít, když máš stažené okýnko nebo otevřené jiné dveře a uvidíš, že s tím není problém. Vím, že škodovka má problém s tlakem vzduchu u vnitř prostoru a že zavíráš dveře u ridiče jako poslední, tak se to špatněji nalepené těsnění projeví.
  4. Ahoj všichni kdo mají Yeti 1.2TSI. Tak našim "O´yetim" jsme absolvovali cestu na dovolenou do Chorvatska a zpět. Za deset dni jsme najezdili 2500 km s průměrnou spotřebou 6,7l/100km. Teď má najeto lehce přes 13000 km. Osádka: dva dospělí a dvě malé děti, kufr plný po plato a nic nevyčuhovalo. Pneu 225/R17. Z 90% jsem jel po dálnici na tempomat nastavený na 115km/h, jinde jsem dodržoval platné předpisy. Jinak s autem velká spokojenost :palec2:
  5. Po delší době jsem se dostal k tomu, abych se vrtal v rádiu a zjistil jsem, že když se dostanu do SETUPu rádia, objeví se mi síla signálu rádia, tak u antény ANT1 svítí OFF a u ANT2 svítí ON. Je možné, že když u antény ANT1 svítí OFF nebude fungovat funkce AF(automatické frekvence). Jde nějak zapnout to, aby svítilo u obou antén ON a odstraní se tím potíže s funkcí AF u mého rádia???
  6. buřtík

    Životnost motoru

    Ahoj, mám firemní Fabii combi rok 2006, v květnu bude mít 5 let. Mám najeto 250 000 km. Asi při 60 000 km mi postupně odešli cívky na svíčkách a od té doby nic. Motorově je v pohodě, jenom to auto má už dost za sebou, je prostě vyježděný. Mám jinak 5 měsíců yetiho 1.2TSI jako soukromí auto a auto je super. Je to turbo benzín, takže jediný strach je o to turbo, ale myslím si, pokud se člověk k tomu autu bude trochu chovat tak se není čeho bát, to by musel mít fakt smůlu na auto. :)
  7. Ahoj, chci se zeptat na zkušenost s touto funkcí u rádia Swing. Když mám v menu tuhle funkci zaplou, tak se mě nenaladí nejsilnější v frekvence automaticky, ale po stisknutí tlačítka s uloženou stanicí, se rádio přeladí na jinou frekvenci(silnější) a rádio zase hraje tak jak má. Neměla by tato funkce fungovat automaticky bez toho, aniž bych stisknul nějaké tlačítko.
  8. Dík za odpovědi. Já jsem ujel cca 8km domů a poté jsem to zkalibroval. Přezul jsem z 225/50 na 205/55. Zítra jedu s firemním autem do servisu, tak se zeptám.
  9. Zdravím všechny Yeťáky, mám dotaz ohledně kontroly tlaku v pneu. Jednou se mi stalo, že při jízdě došlo k aktivaci této funkce. Po dojetí domů cca 10km jsem zkontroloval tlak v pneu a ten byl dobrý. Po resetu vše bez problému. Po nějaké době jsem zjistil, že se mi objevila bublina na jedné pneu, to jsem reklamoval u škody. Jestli to bylo tím nevím??? :) Teď mám jiný dotaz. Při přezutí všech pneu se kontrola tlaku neozvala. Je to v pořádku? Protože v návodě píšou, že při výměně jedné nebo více pneu se musí tato funkce znovu kalibrovat. Nevím co ví více pneu, možná že u všech pneu to nezaznamená. Díky za případné odpovědi
  10. Ahoj všichni majitelé vozu Škoda Yeti. Mám obsah 1.2TSI výbavy Experience. Bez jednoho dne mám auto doma 1 měsíc. Mám najeto 1500 km a spotřebu mě to ukazuje na Maxidotu 7,0l. Jsem překvapen tím, že když tankuji plnou, tak spotřeba na MD je shodná se spotřebou, kterou si spočítám po natankování. První jízda byl výlet, tam i zpět jsem ujel cca 140km. Tam jsem jel za 6,2l a zpět 6,3l podle MD. Bylo kolem 15°C. Jel jsem jen po okrskách max. 90km/hod.Vím, že spotřeba na motor, který měl najeto sotva 100km byla slušná. Poté další výlet byl do Prahy a okolí, takže po D1(120km/hod na tempomat). Ujeto cca 700 km. Spotřeba tam 7,2l, teplota 16°C a druhý den zpět za 7,0l při teplotě 19°C. Auto se chová podle mě SUPER oproti mému dřívějšímu autu, což byla Škoda Fabia 1,2HTP. Nebylo to špatné auto, ale s Yetim je lepší svezení. S autem jezdí moje manželka do práce a spotřeba je kolem 6,8-7,0l. Spotřeba je podle mě srovnatelná s Fabií 1,2HTP. Myslím si, že po zajetí spotřeba ještě klesne a bude se pohybovat průměrně kolem 6,0-6,2l za cely rok. :)
×
×
  • Vytvořit nový...