Přejít na obsah

LPG v 2.0 TFSI


r.r

Doporučené příspěvky

Zdarec chlapi,

příští týden budu kupovat OII RS TFSI 2009,cca 24 000km - referenční vůz.

Jelikož auto budu používat i jako služební a zaměstnavatel mi bude příspívat na benol,

dále jezdím za úplatu dálky po dálnicích (Německo,Itálie) tak silně uvažuji nad tím,

že bych si nechal RS přestavět na LPG.Zatím jsem tu nenašel podobnou tématiku týkající se LPG a OII RS.

Má tu někdo OII RS na LPG?Má někdo z Vás nějaké zkušenosti?Mooooc díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže k Octavce RS LPG-par už jsem jich na LPg viděl,co jsem slyšel od majitelu tak naprosto bezproblemovy provoz.Jestli tady někdo tvrdi že instalaci LPG do auta se stane z vozidla velorex tak ten to člověk žije jen z předsudku a lpg v autě určitě nikdy neměl a proto by jsi ho tam nikdy nedal že někde něco slyšel.Naprosta blbost a to same plati o zničeni motoru,plynem jse motor samozřejmně nezniči.Samozřejmně musi byt dobře udělana přestavba a musi jse chodit na lpg revize kde ti vyměni lpg filtry.co jse tyče životnosti motoru na LPG tak mame poznatek že vydrži opravdu hodně viz naše Octa kterou jsme měli v rodině byla to 1.8 t a ujela světe div se na lpg 300 tis,nyni ma najeto 420 tis a uživa si ji v plne paradě dalši majitel.Navic LPG jak ho zname ted je uplně něco jineho než jse davalo do žiguliku,120,favoritu.To byly podtlakove systemy s nimiž byvaly často problemy.Nyni jse do modernich aut použiva "sekvenčni" vstřikovani.Navic vyvoj lpg jako takoveho v autech jde pořad dopředu takže bych jse toho vubec nebal.A řikat tady takove nesmysly jako že lpg niči motor,muže jen někdo,kdo ho nikdy neměl.Za sebe ho určitě doporučuji.Nicmeně chce to vybrat dobrou dilnu kde ti ho nejen kvalitně namontuji ale taky ho musi umět dobře doladit,pak s provozem na lpg nebyva problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky uvažuji o předělání auta na LPG, nemám sice RS ale obyč 1.6tku, jen jsem někde četl že jsou lehce problémy s přímým vstřikem FSI(TFSI), že se to musí řešit dodatečnou montáží nějakýho zařízení.... jinak v dnešní době je LPG zastavba uplně jinde než dříve, plnící hrdlo vedle klasickýho, kontrolka kam chceš, pozná se prd, jen že jezdíš za půlku ceny benzínu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, v zásadě souhlasím s bitttpowerem, nicméně mít RSko v TFSI asi bych to nechal, tak jak to je. Jen by mě zajímalo, jakou má to TFSI spotřebu benzínu, jestli je to tak hrozné, protože FSI jsou konstruovány na nižší spotřebu benzínu, dokáží spalovat chudší směs a obzvláště na dlouhých cestách po dálnici by se nižší spotřeba měla projevit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Názory,že LPG ničí motor vůbec neberu v potaz :-) Je nad slunce jasný,že to tak není.

Instalaci plánuji udělat v Praze na Harfě,už ty přestavby dělají pěkně dlouho.

Zaujalo mě,že auto dají nejdříve na diagnostiku a pak se terprve řeší zástavba.

Přijde mi to logické a fér,protože každý motor potřebuje jiný přísun paliva a tak by se mělo i dle toho dimenzovat přívodní potrubí,správně nastavit vstřiky atd.Ten servis NEPTUN HARFA vypadá solidně a asi o LPG něco vědí.

V jejich nabídce je i přímo uveden motor 2.0 TFSI.Má-li někdo nějaké reference k NEPTUN HARFA rád si je přečtu

a zvážím nebo si utvrdím svůj plán s LPG a OII RS.Byl tu názor ať radši koupím naftu na mé dálkové cesty,ale nemohl jsem nepřehlédnout časté problémy majitelů právě motoru 2.0 TDI CR!!! Ty časté praskající hlavy nejsou asi samo sebou!Dále mě děsí u TDI ty nákladné opravy vstřiků,čerpadla a bůh ví čeho ještě!Prostě se děsím nákladných oprav u dieselu po najetí cca 150 -200 000km! Mé vyhlídlé auto - zítra si ho asi přivezu domů :-) má najeto 25 000km a cca 150 000km budu mít najeto do 3let.Benzín i s LPG by měl bez výrazných investic sloužit da 300 000km bez problémů.Ano,může odejít TURBO,paliv.čerpadlo,ale to u TDI taky.Prostě těm přetechnizovanejm a nadopovanejm nafťákům nevěřím!!!Prostě těch stěžujících si na právě 2.0 TDI je na můj vkus hóóóódně moc!!!

Editováno: , autor: r.r
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty problémy můžeš mít jak s benzínem, tak i dieslem.

Můžeš kápnout na poruchovější kus a je vystaráno.

Jen k 2.0 TDI asi "PD"ne - tam se říká o problémech, ale mohu tě ujistit, že jsem najel 125 000 km a žádný uváděný problém. Pouze pravidelný servis a po 30tis prohlídky.

U 2.0 TDI CR mohou být jěště jiné problémy, je to novější motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

ahoj, musíš specifikovat co tam máš za motor, pokud je tam TFSI tak je to problém...benzinové vstřikovče jsou umístěny přímo v hlavě motoru a jsou prakticky chlazené procházejícím benzínem, když by se zastavily, z důvodu provozu na plyn, dochází k "upečení" vstřiků.....takže se to začíná řešit tak / ze školení se zástupci BRC/ že se podle kod mororu udělá program, který zabezpečí, že při různých režimech jízdy např. na 30 vstřiků plynu se otevře v té době 5-6 vstřiků benzinu, ale dělají na tom už dlouho, takže si myslím, že to časem půjde, zatím je to na pár aut, a jen na nějaký typ kod motoru..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Názory,že LPG ničí motor vůbec neberu v potaz :-) Je nad slunce jasný,že to tak není.

Instalaci plánuji udělat v Praze na Harfě,už ty přestavby dělají pěkně dlouho.

Zaujalo mě,že auto dají nejdříve na diagnostiku a pak se terprve řeší zástavba.

Přijde mi to logické a fér,protože každý motor potřebuje jiný přísun paliva a tak by se mělo i dle toho dimenzovat přívodní potrubí,správně nastavit vstřiky atd.Ten servis NEPTUN HARFA vypadá solidně a asi o LPG něco vědí.

V jejich nabídce je i přímo uveden motor 2.0 TFSI.Má-li někdo nějaké reference k NEPTUN HARFA rád si je přečtu

a zvážím nebo si utvrdím svůj plán s LPG a OII RS.Byl tu názor ať radši koupím naftu na mé dálkové cesty,ale nemohl jsem nepřehlédnout časté problémy majitelů právě motoru 2.0 TDI CR!!! Ty časté praskající hlavy nejsou asi samo sebou!Dále mě děsí u TDI ty nákladné opravy vstřiků,čerpadla a bůh ví čeho ještě!Prostě se děsím nákladných oprav u dieselu po najetí cca 150 -200 000km! Mé vyhlídlé auto - zítra si ho asi přivezu domů :-) má najeto 25 000km a cca 150 000km budu mít najeto do 3let.Benzín i s LPG by měl bez výrazných investic sloužit da 300 000km bez problémů.Ano,může odejít TURBO,paliv.čerpadlo,ale to u TDI taky.Prostě těm přetechnizovanejm a nadopovanejm nafťákům nevěřím!!!Prostě těch stěžujících si na právě 2.0 TDI je na můj vkus hóóóódně moc!!!

To co zde píšeš o 2.0 TDi jsou závady, které byly z kraje výroby.Tyto vady byly v záručních podmínkách vyměněny. Spousta věcí, které jsi tu vypsal, byly také na benzínových verzích.Ale dost k tomu. Není mi jasné proč nejsilnější motorizaci musíš dávat na LPG. To nechápu.Chápu člověka co chce šetřit a do sví 1.2 TSI si dá LPG - to chápu ale do RS???Proč si nekoupit BMW M5 a nedat to na LPG. Ale každý máme svůj vkus. Já osobně bych dal volbu - podle toho co jsi napsal (dálkové jízdy,úspora PHM) 1.9TDI PD bez DPF. Motor je pro vysoký kilometrový nájezd, v testech byl jeden z těch spolehlivějších, a co se týče spotřeby tak je velmi úsporný.S tímto motorem se dá jezdit po dálnici i 190km/h ,ale není to žádný trhač asfaltu.Prosím toto je můj názor tak mě za to neukamenujte. lol:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím. Chtěl jsem se zeptat, zdali jde Octavia II RS 2.0 TSI (2010) přestavět na LPG - Dočetl jsem se to jenom u TFSI. Za rok by mě to vyšlo o půlku levněji, než jinde, když bych musel platit benzín.

Kolik vůbec stojí taková přestavba na LPG? Jsou s tím nějaké potíže, ztráta výkonu.

Auto nemám na rok...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj o přestavbách LPG i pro TFSI ti tady z fóra řekne asi nejvíce uživatel karel.lpg... jinak ano jde předělat, nevím jestli úplně všechny kódy motoru ( http://www.auto-szotek.cz/?page_id=346 ). Jinak určitě bych volil italské systémy, i když si tam trochu připlatíš...na přestavbu bych počítal kolem 45tkč, návratnost si vypočteš sám, ale počítej, že tyto motory stále i při provozu na lpg část benzínu žerou (40%?) takže návratnost je o dost delší než u motorů bez přímého vstřiku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...