Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

petr: nevíš jestli lze nějak rozumně vydělat i spodní přihrádku spolujezdce bez demontáže palubky ? Vrchní je mi jasná povolím 2 torxy a vysadím ji ven ale spodní nevím jak ?

Spodná priehradka na palubovke pred spolujazdcom sa vybrať nedá (pokiaľ sa nemýlim). Dával som dole celú palubovku a ako som tak pozeral, táto priehradka sa dole nedala dať.

Chlapi to vážne musí celá palubovka dole ak sa mení ventilátor? To je snáď zlý sen. Ved to je robota na dva dni. Musí byť nejaká iná možnosť nie?

Obávam sa toho, že nepomôže vybrať hornú priehradku pred spolujazdcom, ale budeš musieť dávať dole komplet palubovku. Nie je to robota na dva dni. Keď som to robil prvý krát, tak mi to trvalo 3 hodiny a to som bol dva krát kupovať mnohohran na volant a po demontáži palubovky som ešte všetky "trčiace veci" popripevňoval tak, aby auto bolo pojazdné. Zabudol som ešte na kontrolný displej LPG, ktorý som musel odstrihnúť od káblov a potom pomocou konektorov pripevniť späť.

Takže keď budeš mať všetko náradie pripravené, vieš sa v pohode zmestiť do 2 či 3 hodín roboty.

  • 2 roky později...

Je to tak jak říká Ekkar... Pár shořelejch kár od el. instalace jsem již viděl... Naposled 3 roky starou eresu která chytla od zapalovacího :palec2: modulu na 2. válci. Při každém požáru Škodovky přijedou vyšetřovatelé, specialisti na požáry z fabriky a šťouraj se tak dlouho až to vyšťouraj.... Když jsem viděl ten škvarek pod kapotou, tak jim řikám co tam budete hledat smile.gif a oni , že uvidíme..... za cca 3 hoďky to měli... bylo to krásně vidět.

Co se týče větráku na FII přístrojovka se vyndavat nemusí... ikdyž to má fabrika v "popisu práce" icon_ za 45 minut není co dělat :p

 

Ahoj,

 

Můžeš poradit jak to demontovat bez vyndání přístrojovky ????  Začal mi kvílet...

 

Díky 

To by mně taky zajímalo jak ho vydolovat bez sundání přístrojovky.

  • 2 týdny později...

Hm, tak větrák odešel .... :kol-26:   Žádná rada jak udělat bez té demontáže.....

....před týdnem jsem prodělal výměnu za nový....jezdím do Škoda servisu kde všechny znám a mám tam přátelé...borec, který tyto výměny dělá mi řekl, že bez částečného odsunutí přístrojovky to prostě vyměnit nejde. Byl jsem po celou dobu výměny u něho a rozptyloval jsem ho kecy :kol-34:

Přesto všechno jsem za dvě hodiny odjížděl :kol-47:

Tak sice mi to netrvalo 2 hodiny,  ale šlo to vyměnit ..  Palubovka se musel povolit cela a vysunout asi o 10cm  tak větrák šel vytáhnou jeden šroubek byl trošku za výstuhou .....  Volant a páčky se vytahovat nemuseli ....

  • 9 měsíců později...

Zdravím vás. Rodičům v Roomsteru (benzín, předfacelift, klima) taky pískal ventilátor, ovšem tento týden došlo k posunu na další "level". Rychlosti 1-3 již ventilátor vůbec neroztočí, normálně funguje až na čtvrtou, nicméně po vypnutí je v dojezdu slyšet, že se netočí plynule a trochu rachotí (jakoby ložisko). Je to na výměnu komplet ventilátoru, nebo se pokazilo něco jinýho? Máte k tomu prosím přesnější info, k čemu tam dochází?

 

Pokud se to řeší jinde, nasměrujte mě, ano?

Vyměnit větrák    ale kup originál náhradu nedávej 

Kloudný ložiska nedávaj ani do prvovýroby ani do druhovýroby - je to stejnej výrobce, jen na "druhovýrobu" se nedává logo škodofky potažmo koncernu (stejně jako na světla z výroby HELLA Automotive - pro fabriku na montážní linku jdou s logama, do druhovýrobního prodeje jsou z toho samýho materiálu a montovaný na tý samý lince, jen bez log). Obojí má na obou stranách rotoru mosazný futýrko, bez možnosti jednoduchýho externího přimazání. Bohužel, soudruh konstruktér čuráčí hlava to vymyslel tak, že větrací-klimatizační jednotka bude uložená pod palubovkou bez možnosti jednoduchýho přístupu. Co vedlo ke schválení tak debilního řešení se můžeme jen dohadovat a svorně nadávat na onoho za takovou krávovinu odpovědnýho debila. Slušnější slovo pro to neexistuje.

No ja dával  neorigo  cena skoro stejná jak origo  a hned po namontování jsem ho musel vymontovat a vrátit j hučel jak by startoval tryskáč....   

Upraveno od kecka

kecka: To není moc povzbudivý :/ Je potřeba při tom vysunutí palubovky odpojit a vyjmout airbag spolujezdce? Podle dílenské příručky ano, ale jde mi teď spíš o tvoji zkušenost, ať vím co mě čeká.

No když tam vidím "ORIGINÁL DÍL - VÝROBCE CHINA", nevím co si o tom myslet :)

mysli si co chceš....  A kup co chceš....  Je to tvá volba.

Minimálně třetina dílů přímo na montážní lince v Bolehlavi má "jmenovku" Made in China nebo Made in P.R.C. - je to o cenách, za který to fabrika nakoupí. Pokud dokáže nákupčí uhlídat kvalitu, nejsou čínský díly špatný - takovej standart, žádná libovka nebo dokonce výhra, ale svoje splní. Běda běda 3x běda ale v momentě, kdy nákupčí sleví z důsledný kontroly a dozoru - v tu chvíli jsou Bambusáci na koni a začnou výrobu neskutečně šidit a ojebávat...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.