Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
petr: nevíš jestli lze nějak rozumně vydělat i spodní přihrádku spolujezdce bez demontáže palubky ? Vrchní je mi jasná povolím 2 torxy a vysadím ji ven ale spodní nevím jak ?

Spodná priehradka na palubovke pred spolujazdcom sa vybrať nedá (pokiaľ sa nemýlim). Dával som dole celú palubovku a ako som tak pozeral, táto priehradka sa dole nedala dať.

Vloženo

Chlapi to vážne musí celá palubovka dole ak sa mení ventilátor? To je snáď zlý sen. Ved to je robota na dva dni. Musí byť nejaká iná možnosť nie?

Obávam sa toho, že nepomôže vybrať hornú priehradku pred spolujazdcom, ale budeš musieť dávať dole komplet palubovku. Nie je to robota na dva dni. Keď som to robil prvý krát, tak mi to trvalo 3 hodiny a to som bol dva krát kupovať mnohohran na volant a po demontáži palubovky som ešte všetky "trčiace veci" popripevňoval tak, aby auto bolo pojazdné. Zabudol som ešte na kontrolný displej LPG, ktorý som musel odstrihnúť od káblov a potom pomocou konektorov pripevniť späť.

Takže keď budeš mať všetko náradie pripravené, vieš sa v pohode zmestiť do 2 či 3 hodín roboty.

  • o 2 roky později...
Vloženo

Je to tak jak říká Ekkar... Pár shořelejch kár od el. instalace jsem již viděl... Naposled 3 roky starou eresu která chytla od zapalovacího :palec2: modulu na 2. válci. Při každém požáru Škodovky přijedou vyšetřovatelé, specialisti na požáry z fabriky a šťouraj se tak dlouho až to vyšťouraj.... Když jsem viděl ten škvarek pod kapotou, tak jim řikám co tam budete hledat smile.gif a oni , že uvidíme..... za cca 3 hoďky to měli... bylo to krásně vidět.

Co se týče větráku na FII přístrojovka se vyndavat nemusí... ikdyž to má fabrika v "popisu práce" icon_ za 45 minut není co dělat :p

 

Ahoj,

 

Můžeš poradit jak to demontovat bez vyndání přístrojovky ????  Začal mi kvílet...

 

Díky 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

....před týdnem jsem prodělal výměnu za nový....jezdím do Škoda servisu kde všechny znám a mám tam přátelé...borec, který tyto výměny dělá mi řekl, že bez částečného odsunutí přístrojovky to prostě vyměnit nejde. Byl jsem po celou dobu výměny u něho a rozptyloval jsem ho kecy :kol-34:

Přesto všechno jsem za dvě hodiny odjížděl :kol-47:

Vloženo

Tak sice mi to netrvalo 2 hodiny,  ale šlo to vyměnit ..  Palubovka se musel povolit cela a vysunout asi o 10cm  tak větrák šel vytáhnou jeden šroubek byl trošku za výstuhou .....  Volant a páčky se vytahovat nemuseli ....

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Zdravím vás. Rodičům v Roomsteru (benzín, předfacelift, klima) taky pískal ventilátor, ovšem tento týden došlo k posunu na další "level". Rychlosti 1-3 již ventilátor vůbec neroztočí, normálně funguje až na čtvrtou, nicméně po vypnutí je v dojezdu slyšet, že se netočí plynule a trochu rachotí (jakoby ložisko). Je to na výměnu komplet ventilátoru, nebo se pokazilo něco jinýho? Máte k tomu prosím přesnější info, k čemu tam dochází?

 

Pokud se to řeší jinde, nasměrujte mě, ano?

Vloženo

Kloudný ložiska nedávaj ani do prvovýroby ani do druhovýroby - je to stejnej výrobce, jen na "druhovýrobu" se nedává logo škodofky potažmo koncernu (stejně jako na světla z výroby HELLA Automotive - pro fabriku na montážní linku jdou s logama, do druhovýrobního prodeje jsou z toho samýho materiálu a montovaný na tý samý lince, jen bez log). Obojí má na obou stranách rotoru mosazný futýrko, bez možnosti jednoduchýho externího přimazání. Bohužel, soudruh konstruktér čuráčí hlava to vymyslel tak, že větrací-klimatizační jednotka bude uložená pod palubovkou bez možnosti jednoduchýho přístupu. Co vedlo ke schválení tak debilního řešení se můžeme jen dohadovat a svorně nadávat na onoho za takovou krávovinu odpovědnýho debila. Slušnější slovo pro to neexistuje.

Vloženo (editace)

No ja dával  neorigo  cena skoro stejná jak origo  a hned po namontování jsem ho musel vymontovat a vrátit j hučel jak by startoval tryskáč....   

Editováno: , autor: kecka
Vloženo

kecka: To není moc povzbudivý :/ Je potřeba při tom vysunutí palubovky odpojit a vyjmout airbag spolujezdce? Podle dílenské příručky ano, ale jde mi teď spíš o tvoji zkušenost, ať vím co mě čeká.

Vloženo

Minimálně třetina dílů přímo na montážní lince v Bolehlavi má "jmenovku" Made in China nebo Made in P.R.C. - je to o cenách, za který to fabrika nakoupí. Pokud dokáže nákupčí uhlídat kvalitu, nejsou čínský díly špatný - takovej standart, žádná libovka nebo dokonce výhra, ale svoje splní. Běda běda 3x běda ale v momentě, kdy nákupčí sleví z důsledný kontroly a dozoru - v tu chvíli jsou Bambusáci na koni a začnou výrobu neskutečně šidit a ojebávat...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...