Falken Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 Koupil jsem si nedávno F1 s motorem ATD 1,9TDI 74KW. Jede to pěkně ale zdá se mi že to táhne jen od 1500 do 2000 otáček a potom jako když to poleví a už netáhne. Jsem v tomhle laik ale chtěl bych zjistit jak je na tom turbo ale nevim jak na to. Co jsem se tu dočetl tak to jde přes VAG. Mám vag 304. Jde to i přes něj? Jak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 (editace) jo, můžeš udělat log pomoc tvéhoí vagu, případně to můžeš sledovat live, ovšem pokud řídíš, není to zrovna bezpečné najdeš si někde dlouhý kopec, připojíš kabel, vlezeš do jednotky motoru, měřené hodnoty, naklikáš kanál 3,10,11, dole vybereš log, rozjedeš auto na 4. kvalt (aby byl log "delší-podrobnější") na 1500ot. potom start logování, sešlápneš plyn na podlahu (100%) a držíš až do cca 4000ot. bez řazení a ubírání (proto ten dlouhý kopec, protože na 4.kvalt při 4000 bude rychlost poměrně vysoká), potom stopneš logování a máš hotovo. hodíš to někam, kde to jde volně stáhnout a tady ti to zhodnotíme čím větší kopec, tím líp. přinejhorším můžeš jet i na trojku (když nenajdeš dost dlouhý kopec). každopádně tenhle motor zabírá nejlépe od cca 2000 do 3500. pod tím je nic a nad tím je dvojnásobné nic při 1500 se akorát kurví převodovka při velké zátěži - není to autobus. Editováno: 26. Listopad 2010, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falken Vloženo 27. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2010 Ok. Zkusim to a pak sem dám výsledky. Škoda že nemám známku na dálnici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 27. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2010 tak najdi nějaký prudký, ale přehledný kopec na okresce a udělej to na trojku. při 4000 tam budeš mít kolem 110-120. nejdůležitější u nafty je stejně "začátek" (od 1500 do 3000) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falken Vloženo 27. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2010 Jasně, jen musim ještě někde sehnat notas s dobrou baterkou. Já ho mám bez. O kopci vim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falken Vloženo 28. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 Sunday,28,November,2010,13:13:01 038 906 019 AF ,,0000SG 1110, ,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011 ,,otáčky,Vzduch/zdvih,Vzduch/zdvih,Poměr sepnutí,,Vzduch/zdvih,Absolut.tlak,Absolut.tlak,zátěž,,otáčky,Absolut.tlak,Absolut.tlak,Poměr sepnutí ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, % ,0.80,1428,850.0,588.0,4.8,0.00,509.6,959,1132,44.3,0.40,1386,1673,1163,21.1 ,2.00,1638,850.0,725.2,4.8,1.20,641.9,959,1438,100.0,1.60,1554,1765,1612,40.6 ,3.20,1911,850.0,774.2,4.8,2.40,754.6,959,1918,100.0,2.80,1806,1887,2050,65.7 ,4.40,2163,850.0,739.9,4.8,3.60,764.4,959,1999,100.0,4.00,2079,1948,1958,63.8 ,5.58,2394,845.0,710.5,4.8,4.80,720.3,959,1918,100.0,5.18,2310,1948,1907,64.1 ,6.80,2583,845.0,681.1,4.8,5.98,705.6,959,1928,100.0,6.40,2541,1979,1928,63.0 ,8.00,2793,845.0,686.0,4.8,7.20,686.0,959,1948,100.0,7.60,2730,2009,1969,62.6 ,9.20,2961,845.0,661.5,4.8,8.40,676.2,959,1999,100.0,8.80,2898,2040,1979,63.0 ,10.40,3129,845.0,646.8,4.8,9.60,651.7,959,1989,100.0,10.00,3066,2071,1989,63.0 ,11.60,3297,850.0,637.0,4.8,10.80,641.9,959,2020,100.0,11.20,3234,2081,2040,63.4 ,12.80,3444,850.0,622.3,4.8,12.00,632.1,959,2060,100.0,12.40,3381,2081,2060,64.1 ,14.00,3549,850.0,617.4,4.8,13.20,622.3,959,2060,100.0,13.60,3507,2091,2071,64.1 ,15.20,3654,850.0,607.6,4.8,14.40,612.5,959,2081,100.0,14.80,3633,2091,2081,63.8 ,16.40,3759,850.0,597.8,4.8,15.60,607.6,959,2081,100.0,16.00,3738,2091,2081,64.1 ,17.60,3843,850.0,592.9,4.8,16.80,592.9,959,2081,100.0,17.18,3822,2091,2091,64.5 ,18.80,3906,850.0,583.1,4.8,18.00,588.0,959,2081,100.0,18.40,3885,2091,2081,64.1 ,20.00,3969,850.0,583.1,4.8,19.20,583.1,959,2081,100.0,19.60,3948,2091,2091,64.1 ,21.20,4032,850.0,578.2,4.8,20.40,578.2,959,2091,100.0,20.80,4011,2091,2101,65.3 ,22.40,4074,850.0,568.4,4.8,21.60,573.3,959,2101,100.0,22.00,4074,2071,2091,65.3 ,23.60,4137,850.0,558.6,4.8,22.80,563.5,959,2081,100.0,23.20,4116,2060,2081,65.7 Sunday,28,November,2010,13:15:44 038 906 019 AF ,,0000SG 1110, ,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011 ,,otáčky,Vzduch/zdvih,Vzduch/zdvih,Poměr sepnutí,,Vzduch/zdvih,Absolut.tlak,Absolut.tlak,zátěž,,otáčky,Absolut.tlak,Absolut.tlak,Poměr sepnutí ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, % ,0.40,1638,850.0,656.6,4.8,0.80,725.2,959,1805,100.0,0.00,1617,1785,1357,31.5 ,1.60,1764,850.0,749.7,4.8,2.00,715.4,959,1969,100.0,1.20,1722,1826,1969,61.4 ,2.80,1890,850.0,715.4,4.8,3.20,720.3,959,1867,100.0,2.40,1848,1907,1887,57.4 ,4.00,2016,850.0,735.0,4.8,4.40,744.8,959,1979,100.0,3.60,2016,1948,1897,58.6 ,5.20,2142,850.0,744.8,4.8,5.60,735.0,959,1989,100.0,4.80,2100,1948,2020,66.1 ,6.38,2247,850.0,705.6,4.8,6.78,705.6,959,1907,100.0,6.00,2226,1948,1938,65.7 ,7.58,2352,845.0,695.8,4.8,7.98,690.9,959,1928,100.0,7.18,2331,1948,1918,64.1 ,8.78,2457,845.0,690.9,4.8,9.18,686.0,959,1948,100.0,8.38,2436,1969,1928,63.8 ,10.00,2562,845.0,681.1,4.8,10.40,676.2,959,1969,100.0,9.60,2520,1979,1948,63.4 ,11.20,2646,845.0,681.1,4.8,11.60,676.2,959,1989,100.0,10.80,2604,1989,1969,63.4 ,12.38,2730,845.0,671.3,4.8,12.80,671.3,959,1999,100.0,12.00,2709,2009,1999,63.8 ,13.60,2793,845.0,666.4,4.8,14.00,661.5,959,1989,100.0,13.20,2772,2020,1999,63.8 ,14.80,2877,845.0,661.5,4.8,15.20,661.5,959,2009,100.0,14.38,2835,2030,1999,63.8 ,16.00,2940,845.0,656.6,4.8,16.40,656.6,959,2020,100.0,15.60,2919,2040,2020,63.8 ,17.20,2982,845.0,656.6,4.8,17.60,646.8,959,2030,100.0,16.80,2961,2050,2030,63.8 ,18.40,3024,845.0,646.8,4.8,18.80,646.8,959,2030,100.0,18.00,3003,2060,2040,63.8 ,19.60,3066,845.0,646.8,4.8,20.00,646.8,959,2050,100.0,19.20,3045,2060,2040,63.8 ,20.80,3108,845.0,641.9,4.8,21.20,641.9,959,2060,100.0,20.40,3087,2071,2060,63.8 ,22.00,3129,845.0,646.8,4.8,22.40,641.9,959,2071,100.0,21.60,3129,2071,2071,64.1 ,23.20,3171,845.0,632.1,4.8,23.60,637.0,959,2081,100.0,22.80,3150,2071,2071,64.5 ,24.40,3192,845.0,641.9,4.8,24.80,641.9,959,2091,100.0,24.00,3192,2071,2081,64.5 ,25.60,3213,845.0,637.0,4.8,26.00,637.0,959,2091,100.0,25.20,3213,2081,2081,65.3 ,26.80,3255,845.0,632.1,4.8,27.20,632.1,959,2091,100.0,26.40,3234,2081,2081,65.3 ,28.00,3276,845.0,632.1,4.8,28.40,632.1,959,2091,100.0,27.60,3276,2081,2091,65.3 ,29.20,3318,850.0,622.3,4.8,29.60,627.2,959,2081,100.0,28.80,3297,2081,2091,66.1 ,30.40,3339,850.0,622.3,4.8,30.80,622.3,959,2081,100.0,30.00,3318,2081,2081,66.1 ,31.59,3360,850.0,617.4,4.8,31.99,622.3,959,2081,100.0,31.20,3339,2081,2081,66.1 ,32.79,3360,850.0,612.5,4.8,33.19,622.3,959,2081,100.0,32.39,3360,2081,2081,66.1 ,33.99,3381,850.0,617.4,4.8,34.39,622.3,959,2081,100.0,33.59,3381,2081,2081,66.1 ,35.19,3402,850.0,617.4,4.8,35.59,617.4,959,2091,100.0,34.79,3381,2091,2091,66.5 ,36.40,3402,850.0,612.5,4.8,36.80,607.6,959,2081,100.0,35.99,3402,2091,2081,66.9 ,37.59,3423,850.0,607.6,4.8,37.99,612.5,959,2081,100.0,37.19,3423,2091,2081,66.5 ,38.79,3444,850.0,612.5,4.8,39.19,612.5,959,2091,100.0,38.39,3444,2091,2091,66.1 ,39.99,3444,850.0,612.5,4.8,40.39,612.5,959,2091,100.0,39.59,3444,2091,2091,66.9 ,41.19,3465,850.0,612.5,4.8,41.59,612.5,959,2091,100.0,40.79,3465,2091,2091,66.5 ,42.39,3465,850.0,607.6,4.8,42.79,612.5,959,2091,100.0,41.99,3465,2091,2091,66.5 ,43.59,3486,850.0,607.6,4.8,43.99,607.6,959,2091,100.0,43.19,3486,2091,2091,66.9 ,44.79,3486,850.0,607.6,4.8,45.19,612.5,959,2091,100.0,44.39,3486,2091,2091,66.9 ,45.99,3486,850.0,607.6,4.8,46.39,607.6,959,2091,100.0,45.59,3486,2091,2091,66.9 ,47.19,3486,850.0,607.6,4.8,47.59,607.6,959,2091,100.0,46.79,3486,2091,2091,66.9 ,48.39,3486,850.0,607.6,4.8,48.82,607.6,959,2091,100.0,47.99,3486,2091,2091,66.5 ,49.64,3486,850.0,607.6,4.8,50.06,607.6,949,2091,100.0,49.22,3486,2091,2091,66.9 ,50.87,3486,850.0,607.6,4.8,51.27,602.7,949,2091,100.0,50.47,3486,2091,2091,66.9 ,52.07,3486,850.0,602.7,4.8,52.47,607.6,949,2091,100.0,51.67,3486,2091,2091,66.1 ,53.30,3507,850.0,607.6,4.8,53.72,602.7,949,2091,100.0,52.90,3507,2091,2101,66.9 ,54.54,3549,850.0,602.7,4.8,54.95,602.7,949,2091,100.0,54.14,3528,2091,2091,66.1 ,55.75,3570,850.0,602.7,4.8,56.15,602.7,949,2091,100.0,55.35,3549,2091,2091,66.9 ,56.97,3570,850.0,602.7,4.8,57.35,597.8,949,2101,100.0,56.55,3570,2091,2091,66.9 ,58.17,3591,850.0,597.8,4.8,58.55,597.8,949,2091,100.0,57.77,3591,2091,2091,66.9 ,59.35,3612,850.0,592.9,4.8,59.75,597.8,949,2091,100.0,58.95,3612,2091,2091,66.5 ,60.55,3612,850.0,597.8,4.8,60.95,597.8,949,2091,100.0,60.15,3612,2091,2091,66.5 ,61.77,3633,850.0,597.8,4.8,62.17,597.8,949,2091,100.0,61.35,3633,2091,2091,66.9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 28. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 takhle to moc dobře nejde zkouknout. hoď třeba na www.leteckaposta.cz ten .csv soubor s logem, ktery jsi udělal. najdeš ho tam, kde máš uložený program vag a v něm je složka "logs". tam si podle jména najdeš daný soubor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falken Vloženo 28. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 http://leteckaposta.cz/317865207 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 28. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 váha vzduchu dává míň, než je požadavek, takže tam by mohl být problém. buď zkus od někoho jinou (funkční) a nebo můžeš zkusit tu svoji prostříknout čističem na brzdy (mechanicky nečistit). pak znovu log a uvidí se co. možná bude potřeba i trochu rozhýbat/vyčistit regulaci turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falken Vloženo 28. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 Aha, a nějakej návod nebo fotky něco by si neměl? Jsem v tomhle laik a nerad bych něco zkurvil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 29. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2010 (editace) tak snad jediné co můžeš zkusit doma, je to prostříknutí váhy čističem na brzdy. odpojíš, odšroubuješ a zevnitř propereš sprejem. necháš uschnout a zkus znovu log. podle toho bych šel dál. co se týče případného rozdělání turba, do toho se radši nepouštěj. napiš odkud zhruba jsi a třeba je v okolí nějaká slušná firma nebo jedinec, který to zmákne. edit: spíš ale bude potřeba koupit novou váhu. pak řeš zbytek Editováno: 29. Listopad 2010, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falken Vloženo 29. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Listopad 2010 Hmm, na tu ted zrovna nějak nemám zbytečný peníze. Asi se nestane nic když to nechám třeba ještě půl roku takhle jezdit ne? Je to jistý že je to tou váhou vzduchu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 29. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2010 váha tu vyzkoušej: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falken Vloženo 29. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Listopad 2010 Přesně tohle jsem chtěl vidět a vědět. Ted vim že to neni nic složitýho a hlavně kde to najdu a co s tim. Zejtra jdu na to. Jen se trochu bojim toho nastavení přes Vag ale taky to zkusim. Dík moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vospi Vloženo 31. leden 2011 Sdílet Vloženo 31. leden 2011 dobrý den udělal jsem log na 1,9 ATD a bohužel nerozumím log souborum. Může mi prosím někdo helpnout co je špatně. Občas se auto hodí do nouzáku. a nízké otáčky jsou bez výkonu a vysoké tak o 20 procent níže než dříve. Díky za odpověd Vospi http://www.ulozto.cz/7640748/log-01-003-vaha-csv http://www.ulozto.cz/7640749/log-01-011-turbo-csv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 1. Únor 2011 Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 ahoj, za 1.) špatnej je ten LOG, udělej log skupin 3, 10 a 11 hezky od 15OOot až do 4000ot plný plyn, nejlépe do mírného kopečka.....2.) stáhnout si nějaký prohlížeč logů, třebas zde je šikovný http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1054 a zde máš počteníčko http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825 celkově je DP forum lepší na řešení problémů ohledně dieselů, je tam na to víc šikovných hlav a jak platí pořekadlo...víc hlav.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vospi Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 tak mám novej log. Jestli se na to někdo podívá. budu rád. Myslím dle čtení, že jsou zaseklé lopatky na turbu, ale nejsem odborník proto budu rád za každý názor. Petr Logs.zip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 (editace) dle mne slabá MAF - dává dost málo...vytáhni váhu vzduchu a pročisti jí (pak sem hoď log), nebo jestli máš možnost, tak zapůjčit a zkusit jinou Edit: přesně viz odkaz, hlavně se nesnaž tu měřící tyčinku v okénku váhy nějak "mechanicky" čistit - pouze prostříknout čističem na brzdy a nechat zaschnout Editováno: 3. Únor 2011, autor: kibi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vospi Vloženo 6. Únor 2011 Sdílet Vloženo 6. Únor 2011 ok zkusím a pak dám vědět, ale byla menená před cca 1 rokem najeto na ní je 15 az 20 tis. a to by měla vydržet. ale přesto ji zkusím vyčistit. pak hodím log. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.